ohhhhh ok sorry ben niet alles aan t volgen dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dit deed ik als bijbaantje toen ik naar het MBO ging
Op donderdagavond / zaterdag en in de vakanties
Ik zei dit over dat banden plakken, dat Murmeli zei dat ik niet echt handig was
Wat is daar bijzonder aan?quote:
Haha, niets m.i., maar hij vindt het verschrikkelijkquote:
Ik heb jouw avatar tot nu toe altijd gewoon gezien..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
En mijn avatar doet het hier vaak niet, maar in m'n fotoboek wel en ik snap er geen hol van
Prima te zien hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
En mijn avatar doet het hier vaak niet, maar in m'n fotoboek wel en ik snap er geen hol van
Excuses sexyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
Ik voel me wel een beetje aangesproken door de TT
Dan doet hij het alleen bij mij niet, dat is helemaal fraai!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb jouw avatar tot nu toe altijd gewoon gezien..
Oo okequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, niets m.i., maar hij vindt het verschrikkelijk
Bij mij doet hij het ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
Trouwens lekker ding, ik ga vanavond je PM uitgebreid antwoorden..quote:
Nogal ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik dacht hmm ik heb een beetje dorst
en toen bedacht ik me dat ik nog niets gedronken heb vandaag
wat een knurft ben ik
Roemeniëquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
wow fuck ik dacht eens even kijken wat voor weer het is in roemenie op de plek waar ik over 2 weken zit
5 fucking graden!
idioten
ik vergeet dat best vaak drinkenquote:
Dat is goed hoor schatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwens lekker ding, ik ga vanavond je PM uitgebreid antwoorden..
Fijne reis!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En ik ga maar is richting huis *o*
Ik heb ook nog niet veel gedronken, maar wel ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik dacht hmm ik heb een beetje dorst
en toen bedacht ik me dat ik nog niets gedronken heb vandaag
wat een knurft ben ik
proberen jullie een punt te maken of zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schat
Dan lees ik hem vanavond of morgen wel & dan krijg je antwoord terug
Denk je dat het wel in een PM past? & anders mail je maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |