ohhhhh ok sorry ben niet alles aan t volgen dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dit deed ik als bijbaantje toen ik naar het MBO ging
Op donderdagavond / zaterdag en in de vakanties
Ik zei dit over dat banden plakken, dat Murmeli zei dat ik niet echt handig was
Wat is daar bijzonder aan?quote:
Haha, niets m.i., maar hij vindt het verschrikkelijkquote:
Ik heb jouw avatar tot nu toe altijd gewoon gezien..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
En mijn avatar doet het hier vaak niet, maar in m'n fotoboek wel en ik snap er geen hol van
Prima te zien hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
En mijn avatar doet het hier vaak niet, maar in m'n fotoboek wel en ik snap er geen hol van
Excuses sexyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
Ik voel me wel een beetje aangesproken door de TT
Dan doet hij het alleen bij mij niet, dat is helemaal fraai!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb jouw avatar tot nu toe altijd gewoon gezien..
Oo okequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, niets m.i., maar hij vindt het verschrikkelijk
Bij mij doet hij het ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
Trouwens lekker ding, ik ga vanavond je PM uitgebreid antwoorden..quote:
Nogal ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik dacht hmm ik heb een beetje dorst
en toen bedacht ik me dat ik nog niets gedronken heb vandaag
wat een knurft ben ik
Roemeniëquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
wow fuck ik dacht eens even kijken wat voor weer het is in roemenie op de plek waar ik over 2 weken zit
5 fucking graden!
idioten
ik vergeet dat best vaak drinkenquote:
Dat is goed hoor schatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwens lekker ding, ik ga vanavond je PM uitgebreid antwoorden..
Fijne reis!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En ik ga maar is richting huis *o*
Ik heb ook nog niet veel gedronken, maar wel ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik dacht hmm ik heb een beetje dorst
en toen bedacht ik me dat ik nog niets gedronken heb vandaag
wat een knurft ben ik
proberen jullie een punt te maken of zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schat
Dan lees ik hem vanavond of morgen wel & dan krijg je antwoord terug
Denk je dat het wel in een PM past? & anders mail je maar.
Ik vergeet dat niet hoor, ik merk het direct aan heel mijn lijf..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vergeet dat best vaak drinken
echt heeel stom
Komt goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schat
Dan lees ik hem vanavond of morgen wel & dan krijg je antwoord terug
Denk je dat het wel in een PM past? & anders mail je maar.
Nee hoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proberen jullie een punt te maken of zo?
want volgens mij ontgaat me echt iets
ik niet behalve die ene keer in jordanie toen raakte ik een beetje uitgedroogdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vergeet dat niet hoor, ik merk het direct aan heel mijn lijf..
ow nou dan vind ik het echt te vaag (en sorry ook een beetje irritant)quote:
Gekookt eitje dan maar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stomme paaseieren
Nu heb ik geen zin meer in eten
Nee hoor, hoezo? :squote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proberen jullie een punt te maken of zo?
want volgens mij ontgaat me echt iets
Als je hierover gaat zeuren, dan kan je op heeeeeeél veel dingen in Singles gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nou dan vind ik het echt te vaag (en sorry ook een beetje irritant)
pm gewoon dat zie je dan toch vanzelf
moet dat hier perse elke keer aangekondigd?
ik zeg toch ook niet hey dinges ik zie je zo op msn!
ik zei hoi op msn!
hey jij zei hoi terug! wow
sorry
quote:
soep en broodjes denk ik dat t wordtquote:
Daar heb je gelijk in, genoeg dingen waar ik me aan stoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
Als je hierover gaat zeuren, dan kan je op heeeeeeél veel dingen in Singles gaan zeuren![]()
Maar goed; dat is dan mijn mening.
Kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soep en broodjes denk ik dat t wordt
[..]
Daar heb je gelijk in, genoeg dingen waar ik me aan stoor
dat kan ook (en misschien moet dat weer eens gebeuren om de boel een tikje recht te trekken?)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo? :s
[..]
Als je hierover gaat zeuren, dan kan je op heeeeeeél veel dingen in Singles gaan zeuren![]()
Maar goed; dat is dan mijn mening.
En de opmerking wordt vandaag voor het eerst door ons gemaakt,
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik heb niet het idee dat het bij mij en Auto teveel van het goede is.. Als dat wel zo is, prima..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind trouwens dat onderonsjes best moeten kunnen, maar soms is het wat teveel van het goede
Weet je, je kunt gewoon niet constant on-topic ouwehoeren hier.. Gaan we dat wel doen, dan wordt het hier behoorlijk saai en eerlijk is eerlijk, dan zou jij hier ook niet mogen komen. Maar dat is geen probleem, omdat het gewoon gezellig is als je er bent. Zo'n kort onderonsje moet dan ook kunnen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan ook (en misschien moet dat weer eens gebeuren om de boel een tikje recht te trekken?)
en als je daar behoeft aan hebt moet je dat doen
ik had er even behoefte aan om er wat van te zeggen (sowieso dacht ik dat het eerst jullie punt was om te zeggen dat er te veel onzin voorbij komt in singles omdat het er zo dik boven op ligt dat het sarcastisch leek)
Was 't lekker!?quote:
Op het moment weet ik niet of het teveel is ( heb niet echt bijgehouden) maar soms vind ik jullie twee wel storend jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik heb niet het idee dat het bij mij en Auto teveel van het goede is.. Als dat wel zo is, prima..
ik zou hier dan wel mogen komen zolang ik over single zijn praat wat dan ontopic zou zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je, je kunt gewoon niet constant on-topic ouwehoeren hier.. Gaan we dat wel doen, dan wordt het hier behoorlijk saai en eerlijk is eerlijk, dan zou jij hier ook niet mogen komen. Maar dat is geen probleem, omdat het gewoon gezellig is als je er bent. Zo'n kort onderonsje moet dan ook kunnen..
Dat wordt ook weer tijd ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog 3 daagjes en het is weer weekend!
Gelukkig wel ja, zucht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet bijzonder, maar goed... Nog 3 daagjes en het is weer weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |