ohhhhh ok sorry ben niet alles aan t volgen dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dit deed ik als bijbaantje toen ik naar het MBO ging
Op donderdagavond / zaterdag en in de vakanties
Ik zei dit over dat banden plakken, dat Murmeli zei dat ik niet echt handig was
Wat is daar bijzonder aan?quote:
Haha, niets m.i., maar hij vindt het verschrikkelijkquote:
Ik heb jouw avatar tot nu toe altijd gewoon gezien..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
En mijn avatar doet het hier vaak niet, maar in m'n fotoboek wel en ik snap er geen hol van
Prima te zien hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
En mijn avatar doet het hier vaak niet, maar in m'n fotoboek wel en ik snap er geen hol van
Excuses sexyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
Ik voel me wel een beetje aangesproken door de TT
Dan doet hij het alleen bij mij niet, dat is helemaal fraai!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb jouw avatar tot nu toe altijd gewoon gezien..
Oo okequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, niets m.i., maar hij vindt het verschrikkelijk
Bij mij doet hij het ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Electrocute het volgende:
Trouwens lekker ding, ik ga vanavond je PM uitgebreid antwoorden..quote:
Nogal ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik dacht hmm ik heb een beetje dorst
en toen bedacht ik me dat ik nog niets gedronken heb vandaag
wat een knurft ben ik
Roemeniëquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
wow fuck ik dacht eens even kijken wat voor weer het is in roemenie op de plek waar ik over 2 weken zit
5 fucking graden!
idioten
ik vergeet dat best vaak drinkenquote:
Dat is goed hoor schatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwens lekker ding, ik ga vanavond je PM uitgebreid antwoorden..
Fijne reis!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En ik ga maar is richting huis *o*
Ik heb ook nog niet veel gedronken, maar wel ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
jemig ik dacht hmm ik heb een beetje dorst
en toen bedacht ik me dat ik nog niets gedronken heb vandaag
wat een knurft ben ik
proberen jullie een punt te maken of zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schat
Dan lees ik hem vanavond of morgen wel & dan krijg je antwoord terug
Denk je dat het wel in een PM past? & anders mail je maar.
Ik vergeet dat niet hoor, ik merk het direct aan heel mijn lijf..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vergeet dat best vaak drinken
echt heeel stom
Komt goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schat
Dan lees ik hem vanavond of morgen wel & dan krijg je antwoord terug
Denk je dat het wel in een PM past? & anders mail je maar.
Nee hoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proberen jullie een punt te maken of zo?
want volgens mij ontgaat me echt iets
ik niet behalve die ene keer in jordanie toen raakte ik een beetje uitgedroogdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vergeet dat niet hoor, ik merk het direct aan heel mijn lijf..
ow nou dan vind ik het echt te vaag (en sorry ook een beetje irritant)quote:
Gekookt eitje dan maar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stomme paaseieren
Nu heb ik geen zin meer in eten
Nee hoor, hoezo? :squote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proberen jullie een punt te maken of zo?
want volgens mij ontgaat me echt iets
Als je hierover gaat zeuren, dan kan je op heeeeeeél veel dingen in Singles gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nou dan vind ik het echt te vaag (en sorry ook een beetje irritant)
pm gewoon dat zie je dan toch vanzelf
moet dat hier perse elke keer aangekondigd?
ik zeg toch ook niet hey dinges ik zie je zo op msn!
ik zei hoi op msn!
hey jij zei hoi terug! wow
sorry
quote:
soep en broodjes denk ik dat t wordtquote:
Daar heb je gelijk in, genoeg dingen waar ik me aan stoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
Als je hierover gaat zeuren, dan kan je op heeeeeeél veel dingen in Singles gaan zeuren![]()
Maar goed; dat is dan mijn mening.
Kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soep en broodjes denk ik dat t wordt
[..]
Daar heb je gelijk in, genoeg dingen waar ik me aan stoor
dat kan ook (en misschien moet dat weer eens gebeuren om de boel een tikje recht te trekken?)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo? :s
[..]
Als je hierover gaat zeuren, dan kan je op heeeeeeél veel dingen in Singles gaan zeuren![]()
Maar goed; dat is dan mijn mening.
En de opmerking wordt vandaag voor het eerst door ons gemaakt,
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik heb niet het idee dat het bij mij en Auto teveel van het goede is.. Als dat wel zo is, prima..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind trouwens dat onderonsjes best moeten kunnen, maar soms is het wat teveel van het goede
Weet je, je kunt gewoon niet constant on-topic ouwehoeren hier.. Gaan we dat wel doen, dan wordt het hier behoorlijk saai en eerlijk is eerlijk, dan zou jij hier ook niet mogen komen. Maar dat is geen probleem, omdat het gewoon gezellig is als je er bent. Zo'n kort onderonsje moet dan ook kunnen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan ook (en misschien moet dat weer eens gebeuren om de boel een tikje recht te trekken?)
en als je daar behoeft aan hebt moet je dat doen
ik had er even behoefte aan om er wat van te zeggen (sowieso dacht ik dat het eerst jullie punt was om te zeggen dat er te veel onzin voorbij komt in singles omdat het er zo dik boven op ligt dat het sarcastisch leek)
Was 't lekker!?quote:
Op het moment weet ik niet of het teveel is ( heb niet echt bijgehouden) maar soms vind ik jullie twee wel storend jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik heb niet het idee dat het bij mij en Auto teveel van het goede is.. Als dat wel zo is, prima..
ik zou hier dan wel mogen komen zolang ik over single zijn praat wat dan ontopic zou zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je, je kunt gewoon niet constant on-topic ouwehoeren hier.. Gaan we dat wel doen, dan wordt het hier behoorlijk saai en eerlijk is eerlijk, dan zou jij hier ook niet mogen komen. Maar dat is geen probleem, omdat het gewoon gezellig is als je er bent. Zo'n kort onderonsje moet dan ook kunnen..
Dat wordt ook weer tijd ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog 3 daagjes en het is weer weekend!
Gelukkig wel ja, zucht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet bijzonder, maar goed... Nog 3 daagjes en het is weer weekend!
het is meer een beetje limburgsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was 't lekker!?![]()
Zal wel iets brabants zijn, ik vind het gek klinken![]()
van sjokolade!?!?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stomme paaseieren
Nu heb ik geen zin meer in eten
Pas op, zometeen heb ik de behoefte om te zeggen dat niet-singles niet in Singles thuis horenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan ook (en misschien moet dat weer eens gebeuren om de boel een tikje recht te trekken?)
en als je daar behoeft aan hebt moet je dat doen
ik had er even behoefte aan om er wat van te zeggen (sowieso dacht ik dat het eerst jullie punt was om te zeggen dat er te veel onzin voorbij komt in singles omdat het er zo dik boven op ligt dat het sarcastisch leek)
Chocoladequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van sjokolade!?!?of gekleurde gekookte?
Heb je speciaal voor vandaag een andere avatar?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor vandaag een andere avatar?
Oei... lastige vraag! Alert zijn is misschien wel handigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Morgenavond krijg ik bezoek van een single, moet ik nu uitkijken voor mijn 'bezet'-status?
deur op slot, gordijnen dicht en je brievenbus dichtlassen...niet binnen latenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Chocolade
Morgenavond krijg ik bezoek van een single, moet ik nu uitkijken voor mijn 'bezet'-status?
Ooo alsjeblieft! Daar heb ik zaterdag nog een "discussie" over gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je zit zeker ook langs mensen in plaats van naast?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je zit zeker ook langs mensen in plaats van naast?
is het 17 maart?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
langs iemand OP de bank...dus niet IN de bank zoals sommige mensen hier zeggen...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei... lastige vraag! Alert zijn is misschien wel handig
Oe, goed plan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
deur op slot, gordijnen dicht en je brievenbus dichtlassen...niet binnen laten
harderquote:
die zijn het gevaarlijkstequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, ken hem al jaren!
[..]
Oe, goed plan!
Mij maakt het niets uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
ok nou dan een on topic vraagje:
wat vind jij er van dat niet singles in singles posten!?
om dan meteen te starten....
opzich maakt het me niet uit zolang er geen 'toontje' hangt van: jullie zijn single en dat is best triest en ikke ben dat lekker niet.
Wat hier geloof ik niet voorkomt.
wel vind ik het ietwat vreemd eigenlijk.
Kijk als je al in singles poste als singles en dan iemand leert kennen en geen single meer bent kan ik er nog in komen. Dan ken je de mensen hier enzo en ja dan blijf je wel nog even hangen.
maar iemand die geen single was toen die hier kwam posten en hier dan ontiegelijk veel is, dan denk ik wel eens, je had net zo goed single kunnen zijn, je partner krijgt minder aand8 dan [singles]
en niet singles die hier lopen te flirten en stiekem wel meer willen zijn wat mij betreft not done
Ik hoef er bijna niets meer bij te typenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
opzich maakt het me niet uit zolang er geen 'toontje' hangt van: jullie zijn single en dat is best triest en ikke ben dat lekker niet. Wat hier geloof ik niet voorkomt.
Wel vind ik het ietwat vreemd eigenlijk.
Kijk als je al in singles poste als singles en dan iemand leert kennen en geen single meer bent kan ik er nog in komen. Dan ken je de mensen hier enzo en ja dan blijf je wel nog even hangen.
maar iemand die geen single was toen die hier kwam posten en hier dan ontiegelijk veel is, dan denk ik wel eens, je had net zo goed single kunnen zijn, je partner krijgt minder aand8 dan [singles]
en niet singles die hier lopen te flirten en stiekem wel meer willen zijn wat mij betreft not done
morgen neem ik de andere weer, voor uquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je avatar is niet zo leuk als de vorige.
fijne avondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eten en daarna weg. Fijne avond mensen!
Hij post ook weleens hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die zijn het gevaarlijkste![]()
wie is het?
ookal is het niet ontopic en gewoon een sc dan is het nog echt het ultieme kliekjesgedrag en dat is gewoon niet tofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, zometeen heb ik de behoefte om te zeggen dat niet-singles niet in Singles thuis horen
Edit; Oh, dat had Nouk al gezegd.
Maar goed; soms is het teveel van ons: Ja, maar in dit geval vond ik dat niet, want er werd één opmerking geplaatst.
En dat Singles ontopic moet; Prima, maar dat gaat nooit lukken
Ik vind het een beetje krom. Wat als je partner niet bij je woont, dan krijgt hij/zij echt niet minder aandachtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
opzich maakt het me niet uit zolang er geen 'toontje' hangt van: jullie zijn single en dat is best triest en ikke ben dat lekker niet.
klinkt als een saaie ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij post ook weleens hier.
Hij is heel aardig, woont redelijk in de buurt, is single dus (aangezien hier idd ook mensen komen die niet single zijn, de moeite waard om te vermelden) hij is 28, nog niet zo lang thuis van zn werk, heeft een tijdelijke ava, is behulpzaam en houdt van slechte films kijken
ok als je niet samenwoont is wat andersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje krom. Wat als je partner niet bij je woont, dan krijgt hij/zij echt niet minder aandacht
door het posten.Wat ik wel raar zou vinden als je samen bent om dan te gaan posten ja.
De rest ben ik het wel mee eens, flirten oke, meer willen is not done.
Mag ik ook even wat dingen doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, sorry... Ik ben niet lekker en ook niet Blond
Ik heb je een PM teruggedaan! En nu krijg ik geen antwoord meer :-(
Hij is zeker net aangereden toen hij afgewerkt was?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is heel aardig, woont redelijk in de buurt, is single dus (aangezien hier idd ook mensen komen die niet single zijn, de moeite waard om te vermelden) hij is 28, nog niet zo lang thuis van zn werk, heeft een tijdelijke ava, is behulpzaam en houdt van slechte films kijken
klinkt als een sukkelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. *handje schudt*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok als je niet samenwoont is wat anders
en daarom schreef ik flirten en meer willen
dat ligt er maar net aan hoe je singles zietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
Niks binnenpretjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt last van die van vijfoverhalfzes!?!?!
of waarom begin je spontaan te lachen?
Wat een onzin. Net of je continu op elkaars lip moet zitten en alles ssamen moet doen als je een stelletje bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje krom. Wat als je partner niet bij je woont, dan krijgt hij/zij echt niet minder aandacht
door het posten.Wat ik wel raar zou vinden als je samen bent om dan te gaan posten ja.
als vriendje er wel is en bv voor school bezig is post ik ook wel eens in singles hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat als je eenmaal samen woont enzo je toch langzaam aan minder gaat internetten etc en niet dagen aan een in singles rondhangt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En ik denk dat het voor bv jou duim nogal lastig in te schatten is of iemand hier is gekomen toen ze single waren of niet want singles is al zoooo oud, zelfs voor mijn fok tijd! (en ik kom hier al veel te lang) niet dat er nog veel mensen van toen komen maar bv een joeyT was er toen al geloof ik en bv litpho en Air (en ik ben er zelf ook al kei lang van toen ik nog single was en zo)
Duim zei anders niets over het kleffe gedoe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
Whaha
Om maar even ontopic te blijven. Maakt mij niet uit of ze hier posten maar wat duim al zei en zolang ze dat kleffe gedoe maar niet hier naartoe brengen.
Murmeli en kwaak zitten samen achter fok dus dat gaat niet op maar ja ik snap wat je bedoeld. Veel betere dingen te doen als je samen bent dan achter fok te zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat als je eenmaal samen woont enzo je toch langzaam aan minder gaat internetten etc en niet dagen aan een in singles rondhangt.
neem een air, die komt wel langs maar zit geen uren aan een stuk elke dag hier te posten .....
dat is het verschil waarin ik het vreemd ga vinden en mijn bedenkingen heb bij de relatie van die niet single.
Dat was ook mijn aanvulling daaropquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duim zei anders niets over het kleffe gedoe.
idd anders word je ook een beetje mafquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net of je continu op elkaars lip moet zitten en alles ssamen moet doen als je een stelletje bent
Mijn ex zat regelmatig een hele avond te gamen toen we samen waren en ik zat dan beneden TV te kijken - niks mis mee
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd anders word je ook een beetje maf
als ik greys anatomie zit te kijken hoeft mn lief ook niet verplicht mee te kijken of zo
(ik gok dat het me ook niet lukt om hem zo ver te krijgenbehalve als callie weer eens dr shirt uit trekt)
nee maar als als je avond in avond uit in singles zit en nooit es elkaars lippen proeft is dat ook weer niksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net of je continu op elkaars lip moet zitten en alles ssamen moet doen als je een stelletje bent
Mijn ex zat regelmatig een hele avond te gamen toen we samen waren en ik zat dan beneden TV te kijken - niks mis mee
Dat is geen onzin, dat was bekeken vanuit stellen die elkaar niet constant zien. Het is iets heel anders als je samenwoont idd. Dan is daar niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel gezellig doen en gewoon meekijken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat was bekeken vanuit stellen die elkaar niet constant zien. Het is iets heel anders als je samenwoont idd. Dan is daar niets mis mee.
ik vind het nogal raar dat jij op die manier denkt te kunnen oordelen over iemand relatie en of die gezond is of niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat als je eenmaal samen woont enzo je toch langzaam aan minder gaat internetten etc en niet dagen aan een in singles rondhangt.
neem een air, die komt wel langs maar zit geen uren aan een stuk elke dag hier te posten .....
dat is het verschil waarin ik het vreemd ga vinden en mijn bedenkingen heb bij de relatie van die niet single.
Elkaars lippen proeven, bah!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar als als je avond in avond uit in singles zit en nooit es elkaars lippen proeft is dat ook weer niks
zij is zooooooquote:
Ik heb 1 keer samen met hem zitten posten dat we ook samen waren, dat was wel grappig, maar ik zou dat ook niet te vaak willen doen ofzo nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat was bekeken vanuit stellen die elkaar niet constant zien. Het is iets heel anders als je samenwoont idd. Dan is daar niets mis mee.
Zeker, is ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel gezellig doen en gewoon meekijken bijvoorbeeld.
Kinderenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef Electrocute het volgende:
Pfff. Vriendinnen met kinderen, daar kan ik nou echt niet tegen. Net weer een hele berg foto's gehad van het (enigszins lelijke) nageslacht van een goede vriendin van me. Ik weet dan nooit zo goed wat ik hoor te zeggen"Goh, wat is ze alweer groot geworden." heb ik al zo vaak gezegd. En dan ook nog die verhalen over hun kroost en hoe fantastisch dat ding wel niet is. Leuk voor jou, maar ik kan er niets zinnigs over zeggen
Was erg gezellig om de fameuze Q eens in levende lijve te ontmoeten. Hij is cool!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van de mannen?
Hoe was je date met Q trouwens
Mannen hebben daar een oerinstinct voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zij is zoooooo![]()
![]()
het lijkt ook wel of ie het ruiktis ie in de keuken, trekt ze haar shirt uit staat ie in eens voor de tv
Er is ook nog een middenweg lijkt mequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar als als je avond in avond uit in singles zit en nooit es elkaars lippen proeft is dat ook weer niks
Gaat dat biologische klokje bij jou dan niet wat sneller tikken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef Electrocute het volgende:
Pfff. Vriendinnen met kinderen, daar kan ik nou echt niet tegen. Net weer een hele berg foto's gehad van het (enigszins lelijke) nageslacht van een goede vriendin van me. Ik weet dan nooit zo goed wat ik hoor te zeggen"Goh, wat is ze alweer groot geworden." heb ik al zo vaak gezegd. En dan ook nog die verhalen over hun kroost en hoe fantastisch dat ding wel niet is. Leuk voor jou, maar ik kan er niets zinnigs over zeggen
Maakt ook niet uit hoe vaak. Vraag het me alleen af wat als beide dat vaker zouden doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer samen met hem zitten posten dat we ook samen waren, dat was wel grappig, maar ik zou dat ook niet te vaak willen doen ofzo nee.
dan zou ik in KPD gaan posten/lezen ipv singlesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sex achter de pc (Fokken en Fok!ken?)
Yep.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik in KPD gaan posten/lezen ipv singles
zo sexy is het hier niet
bestaat KPD eigenlijk nog?
"wat lacht ze lief"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef Electrocute het volgende:
ik heb het ook niet over jou maar in t algemeen en de een zit meer op internet dan de ander en soms is het met vlagen etc etc. Dat begrijp ik allemaal best.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het nogal raar dat jij op die manier denkt te kunnen oordelen over iemand relatie en of die gezond is of niet?
als ik maar weer ff naar mezelf kijk: ik zit hier vaak (vooral de laatste tijd) wel kei lang te posten
maar mn vriend is nu full time aan het afstuderen en dus eigenlijk gewoon aan het werk en ik heb wel geteld 5 uur school deze week
dat zegt dus geen fuck over de status van mn verkering
(misschien wel iets over mn inzet voor school want eigenlijk zou ik beter mn achterstand in kunnen gaan halen)
Jij wil niet weten wat ik allemaal achter de pc doe terwijl ik met je aan het typen bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik in KPD gaan posten/lezen ipv singles
zo sexy is het hier niet
bestaat KPD eigenlijk nog?
maar ja aan de andere kant wat als je samen woont en je hebt allebei een account en je vind het leuk om te posten (al dan niet in singles) moet je dat dan laten omdat je samen woont? als je allebei op voetbal zit stop je daar toch ook niet mee bij wijze van spreke?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit hoe vaak. Vraag het me alleen af wat als beide dat vaker zouden doen.
Ik zou er geen plezier meer uithalen als ik samen zou posten. Voor een keer, zo nu en dan is het wel nog leuk.
Maar week in week uit? Nee.
Waarom zou je dan niet regelmatig op fok kunnen zitten? Ik snap d eredenatie gewoon nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou maar in t algemeen en de een zit meer op internet dan de ander en soms is het met vlagen etc etc. Dat begrijp ik allemaal best.
het is niet mijn bedoeling te oordelen, ik geef alleen aan dat ik dat dan vreemd vind en mijn twijfels heb. (en het zelf dus anders hoop te zien zou ik ooit nog es gaan samenwonen)
Dat er dan meteen gesuggereerd wordt datik denk dat een relatie klef moet zijn en je elke minuut samen moet door brengen is wel het hele andere uiterste![]()
van zn lang zal ze leven niet, dat wil ik absoluut niet
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kinderen
Gewoon schoppen die koters! (oh dat mag ik niet zeggen)
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gaat dat biologische klokje bij jou dan niet wat sneller tikken?
ik heb het over dag in dag uit, avond in avond uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet regelmatig op fok kunnen zitten? Ik snap d eredenatie gewoon niet
Och germ!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik denk dat ik me maar laat steriliseren nu ik nog helder na kan denken.
Ik bedoel juist het op elkaar reageren met kleffe posts.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ja aan de andere kant wat als je samen woont en je hebt allebei een account en je vind het leuk om te posten (al dan niet in singles) moet je dat dan laten omdat je samen woont? als je allebei op voetbal zit stop je daar toch ook niet mee bij wijze van spreke?
fok is niet alleen voor het oppikken van een dateals je wil kun je hier ook echte discussies voeren en zo heb ik wel eens gehoord
Dan nog zijn er al teveel van die krengen dus die van jou kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik denk dat ik me maar laat steriliseren nu ik nog helder na kan denken.
De vriendin in kwestie heeft me gewoon 31 foto's doorgestuurd via MSN. Ik heb ooit eerder tegen een andere moeder gezegd dat ik het na 4 foto's wel gezien had, dus nu weet ik wel beter dan dat soort opmerkingen maken. Eigenlijk is het gewoon asociaal en opdringerig. Voor dat soort dingen hebben ze toch zeker andere moeders die ze kunnen lastigvallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet regelmatig op fok kunnen zitten? Ik snap d eredenatie gewoon niet
niet in singles want daarin lezen mensen alleen wat ze willen lezen en zijn ze mega goed in het verdraaien van woorden en het lezen wat ze willen lezen (of juist niet willen lezen wat er staat) puur gezien wie de poster is zonder echt naar de inhoud te kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ja aan de andere kant wat als je samen woont en je hebt allebei een account en je vind het leuk om te posten (al dan niet in singles) moet je dat dan laten omdat je samen woont? als je allebei op voetbal zit stop je daar toch ook niet mee bij wijze van spreke?
fok is niet alleen voor het oppikken van een dateals je wil kun je hier ook echte discussies voeren en zo heb ik wel eens gehoord
De wereld zal een betere plaats zijn als ik me nooit voortplantquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zijn er al teveel van die krengen dus die van jou kan er ook nog wel bij
(alhoewel)
ik nam mezelf ook maar even als voorbeeld omdat het handig isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou maar in t algemeen en de een zit meer op internet dan de ander en soms is het met vlagen etc etc. Dat begrijp ik allemaal best.
het is niet mijn bedoeling te oordelen, ik geef alleen aan dat ik dat dan vreemd vind en mijn twijfels heb. (en het zelf dus anders hoop te zien zou ik ooit nog es gaan samenwonen)
Dat er dan meteen gesuggereerd wordt datik denk dat een relatie klef moet zijn en je elke minuut samen moet door brengen is wel het hele andere uiterste![]()
van zn lang zal ze leven niet, dat wil ik absoluut niet
Maar dat zei je dus nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb het over dag in dag uit, avond in avond uit
je moet ze gewoon leren waarderenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kinderen zijn over het algemeen gewoon irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
De wereld zal een betere plaats zijn als ik me nooit voortplantStel je voor, dadelijk gaan ze nog op me lijken
de een fokt, de ander vist, weer een ander verbouwt de garage en sommige zijn penningmeester van de breiclubquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb het over dag in dag uit, avond in avond uit
Mwah, zo'n straf is dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Electrocute het volgende:
[..]
De wereld zal een betere plaats zijn als ik me nooit voortplantStel je voor, dadelijk gaan ze nog op me lijken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet ze gewoon leren waarderenIk ben altijd bang dat ik wat verkeerd doe en ze gaan huilen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weet nooit wat ik moet zeggen.
het ging om het feit dat ik niet snap waarom je moet stoppen met fokken als je bv samen woont?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet in singles want daarin lezen mensen alleen wat ze willen lezen en zijn ze mega goed in het verdraaien van woorden en het lezen wat ze willen lezen (of juist niet willen lezen wat er staat) puur gezien wie de poster is zonder echt naar de inhoud te kijken.
Zo`n feel good muziekjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef KudFokker het volgende:
Echt héééérlijk dat lente gevoel net
In de trein, zonnetje door het raampje, raampje op een kiertje, meisje tegenover me was ook vrolijk, dus die glimlachte heel lief naar me en dat allemaal terwijl ik dit liedje luisterde
HÉÉÉÉRLIJK!!
Ik ook, al heb ik wel altijd zoiets van liever jij dan ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind kinderen van andere mensen altijd wel leuk hoor, alleen dat gelul erover niet
ik heb 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug en in beide relaties speelde de pc een grote rol bij beide partners, ik denk dus dat ik wel degelijk er iets van af weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik nam mezelf ook maar even als voorbeeld omdat het handig is
maar jij velde een oordeel over een relatie (of dynamiek in een relatie of hoe je dat ook zegt) waar je niets van weet
dat vind ik vreemd
en al zouden mensen het wel tof vinden om naast elkaar te gaan zitten fokken dan moeten ze dat toch alsnog zel weten?
als ze er blij van worden
dat zijn juist de beste om met kids om te gaan, gewoon erbij gaan zitten en meespelen en even hard t speelgoed uit de handen trekken enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ik ben af en toe zelf ook nog net een kind![]()
Nou ja, je weet natuurlijk alleen hoe het bij jou ging. Mijn vriendjes waren over het algemeen bijvoorbeeld nogal van het agmen en besteedden daar ook flink wat tijd aan. Net zoals andere mensen 3 keer per week sportenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug en in beide relaties speelde de pc een grote rol bij beide partners, ik denk dus dat ik wel degelijk er iets van af weet.
sorry hoor duim maar ik bedacht me juist dat ik vind dat jij dingen wel vaak brengt als een oordeelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug en in beide relaties speelde de pc een grote rol bij beide partners, ik denk dus dat ik wel degelijk er iets van af weet.
wil niet zeggen dat hoe het bij mij ging overal zo gaat nee dat klopt.
daarnaast bestaat een groot deel van mijn vriendenkring uit mensen die veel aan de pc zitten en zie ik hoe hun relaties er wel of niet (ligt eraan hoe belangrijk die pc dus is) onder lijden.
en op deze ervaringen baseer ik MIJN MENING dat ik er dan mijn bedenkingen bij heb.
het zijn dan dus bedenkingen en geen oordeel
ik kan er ook niet wakker van liggen of lang bij stil staan
ik zeg alleen dat IK er dan zo mijn bedenkingen bij heb
net zoals iedereen bij bepaalde zaken bedenkingen heeft.
ik heb nergens gezegd dat ik iets fout vind, verkeerd of een relatie dan op voorhand al niet goed is
ik zeg alleen maar dat IK er mijn bedenkingen bij heb pffffffff
en dat bedoel ik met woorden in iemands mond leggen en niet lezen wat er staat enzo (en ik doel niet alleen op jou of dit onderwerp maar geef dit als voorbeeld aan)
Tevreden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry hoor duim maar ik bedacht me juist dat ik vind dat jij dingen wel vaak brengt als een oordeel
en ik gok dat ik niet de enige ben daarin want dit soort posts heb jij al vaak getypt aan het eind van een discussie
en natuurlijk is het niet gezodn als iemand te veel tijd achter een pc zit
maar dat geld ook voor bv modeltreintjes verzamelen. Als je daardoor je partner nooit meer ziet zit het niet goed nee
maar te is nooit goed
maar dan nog kun je niet op een afstand zien wat te is voor andere mensen of een relatie
en zo bracht je het in mijn ogen wel
quote:
er zijn hier maar 2 mensen waar ik dit soort dingen uitgebreid aan moet uitleggen en dat ben jij en riipley.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry hoor duim maar ik bedacht me juist dat ik vind dat jij dingen wel vaak brengt als een oordeel
en ik gok dat ik niet de enige ben daarin want dit soort posts heb jij al vaak getypt aan het eind van een discussie
en natuurlijk is het niet gezodn als iemand te veel tijd achter een pc zit
maar dat geld ook voor bv modeltreintjes verzamelen. Als je daardoor je partner nooit meer ziet zit het niet goed nee
maar te is nooit goed
maar dan nog kun je niet op een afstand zien wat te is voor andere mensen of een relatie
en zo bracht je het in mijn ogen wel
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn hier maar 2 mensen waar ik dit soort dingen uitgebreid aan moet uitleggen en dat ben jij en riipley.
misschien komt het OOK wel doordat jullie mijn berichten op voorhand met een ander gevoel/ toon lezen dan andere mensen
sorry maar nu doe je het weer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn hier maar 2 mensen waar ik dit soort dingen uitgebreid aan moet uitleggen en dat ben jij en riipley.
misschien komt het OOK wel doordat jullie mijn berichten op voorhand met een ander gevoel/ toon lezen dan andere mensen
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
ik zie dat het ineens niet meer over het weer gaat, hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als even een duit in het daartoe bestemde zakje mag doen: ik zie het verband ook niet helemaal tussen avond aan avond, dag na dag in Singles posten en bedenkingen hebben bij een relatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
Voor jou is het toch ook een kliekje, anders zat je hier niet - denk ik danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ookal is het niet ontopic en gewoon een sc dan is het nog echt het ultieme kliekjesgedrag en dat is gewoon niet tof
vind ik dan
daar is mns en pm voor
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou, als ik ook nog even olie op het vuur mag gooien....
Wie van de veelposters zit hier nou nog om iets op te steken over het vermaledijde Single-leven dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Voor jou is het toch ook een kliekje, anders zat je hier niet - denk ik dan
Ik wist dat ik op jou kon vertrouwen om dat vuur nog ff wat op te poken.quote:
Neehee!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zijn juist de beste om met kids om te gaan, gewoon erbij gaan zitten en meespelen en even hard t speelgoed uit de handen trekken enzo
misschien heb je gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor jou is het toch ook een kliekje, anders zat je hier niet - denk ik dan
Maar trek je bedenkingen dan nog even verder naar de echte singles die hier dag en nacht zitten. Die moeten dan wel totaal geen leven hebben en bovendien (degenen die hier posten tijdens werktijd) een baan die echt totaal geen uitdaging voor je is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat hoe het bij mij ging overal zo gaat nee dat klopt.
daarnaast bestaat een groot deel van mijn vriendenkring uit mensen die veel aan de pc zitten en zie ik hoe hun relaties er wel of niet (ligt eraan hoe belangrijk die pc dus is) onder lijden.
en op deze ervaringen baseer ik MIJN MENING dat ik er dan mijn bedenkingen bij heb.
het zijn dan dus bedenkingen en geen oordeel
ik kan er ook niet wakker van liggen of lang bij stil staan
ik zeg alleen dat IK er dan zo mijn bedenkingen bij heb
net zoals iedereen bij bepaalde zaken bedenkingen heeft.
ik heb nergens gezegd dat ik iets fout vind, verkeerd of een relatie dan op voorhand al niet goed is
ik zeg alleen maar dat IK er mijn bedenkingen bij heb pffffffff
en dat bedoel ik met woorden in iemands mond leggen en niet lezen wat er staat enzo (en ik doel niet alleen op jou of dit onderwerp maar geef dit als voorbeeld aan)
Ik denk dat het hier één en al kliekje isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk
ik voel het iig niet zo (iig niet dat ik er bij hoor haha)
maar misschien zie ik het dan verkeerd
er zijn mensen die er op reageren, HUN mening geven en dan respecteren als die meningen uiteen lopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef Ripley het volgende:
[..]Ja, laten we er vooral niet vanuit gaan dat het aan jouw manier van communiceren ligt. En er zijn wel meer mensen die hebben gereageerd op jouw statements op een negatieve manier, die zijn alleen iets te timide om het echt door te zetten
Als ik hier van 2 of 3 mensen hoor dat ik hard overkom verbaas ik me er over, maar neem ik het ook in me op en probeer er iets mee te doen. Zelfreflectie, anyone?
nee misschien niet, misschien wel geen idee dat zal van persoon tot persoon verschillen, maar die hebben dan wel alleen met zichzelf rekening te houden (oh en hun baasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar trek je bedenkingen dan nog even verder naar de echte singles die hier dag en nacht zitten. Die moeten dan wel totaal geen leven hebben en bovendien (degenen die hier posten tijdens werktijd) een baan die echt totaal geen uitdaging voor je is.
Ok maar jij hebt toch een kind. Dus als ik mn vriendin te weinig aandacht gaf, wat voor kutmoeder ben jij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn mensen die er op reageren, HUN mening geven en dan respecteren als die meningen uiteen lopen.
neem net het voorbeeld met Bengeltje, die heeft weldegelijk aangegeven het er niet mee eens te zijn wat betreft relatie hebben en veel posten.
ze gaf aan waarom, men kan ook niet samen wonen en dus nog veel tijd alleen hebben (jaja die je ook kan hebben als je wel samen woont pffff)
daarop heb ik gereageerd dat ik t met dr eens was en daarmee was de kous gewoon af.
jullie gaan echter maar door en door en leggen mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb maar jullie er geheel zelf uit opmaken en ik mag dit telkens verdedigen omdat ik me niet graag woorden in de mond laat leggen (moet ik misschien maar overheen lezen en denken laat ze maar lullen )
Je zet dus iets door wat jezelf in je brein bedacht hebt maar wat niet door mij is gezegd. Anderen zijn dan niet timide die lezen gewoon wat er staat en niets meer of minder dan dat.
Denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn mensen die er op reageren, HUN mening geven en dan respecteren als die meningen uiteen lopen.
neem net het voorbeeld met Bengeltje, die heeft weldegelijk aangegeven het er niet mee eens te zijn wat betreft relatie hebben en veel posten.
ze gaf aan waarom, men kan ook niet samen wonen en dus nog veel tijd alleen hebben (jaja die je ook kan hebben als je wel samen woont pffff)
daarop heb ik gereageerd dat ik t met dr eens was en daarmee was de kous gewoon af.
jullie gaan echter maar door en door en leggen mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb maar jullie er geheel zelf uit opmaken en ik mag dit telkens verdedigen omdat ik me niet graag woorden in de mond laat leggen (moet ik misschien maar overheen lezen en denken laat ze maar lullen )
Je zet dus iets door wat jezelf in je brein bedacht hebt maar wat niet door mij is gezegd. Anderen zijn dan niet timide die lezen gewoon wat er staat en niets meer of minder dan dat.
Geluktz0r!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij via de fotoboek link in het top menu
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou, als even een duit in het daartoe bestemde zakje mag doen: ik zie het verband ook niet helemaal tussen avond aan avond, dag na dag in Singles posten en bedenkingen hebben bij een relatie.
Ik heb het idee dat je dit zegt met Rhubarbje in het achterhoofd, en anders neem ik haar wel als voorbeeld: Zij is hier vaak, maar maakt nou niet bepaald de indruk dat het slecht zou gaan in die relatie. Het is dus maar helemaal afhankelijk van de instelling van die mensen in die relatie, of [Singles] een probleem zal vormen.
Ik denk dat als je een beetje gezond verstand hebt, FOK! geen issue zal zijn in je relatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee misschien niet, misschien wel geen idee dat zal van persoon tot persoon verschillen, maar die hebben dan wel alleen met zichzelf rekening te houden (oh en hun baasgheghe)
Laat die relatie gewoon eens weg. Als je dag in dag uit online zit dan is er sowieso wat mis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope zei het niet met een bepaald persoon in mijn achterhoofd
en doelde ook niet alleen op singles maar ik begon mijn post puur om t hier es ontopic te krijgen
ik heb er gewoon mijn bedenkingen bij als iemand dag in dag uit online is terwijl deze een relatie heeft.
wat anderen denken mogen ze ook helemaal zelf weten!
echt de meest onmogelijke kut moeder die er maar rondlooptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok maar jij hebt toch een kind. Dus als ik mn vriendin te weinig aandacht gaf, wat voor kutmoeder ben jij dan?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Geluktz0r!
Ik staarde me scheel op een 'activeer hier' knopje, maar moest gewoon wat profieldata invullen en opslaan.
En je vrienden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt de meest onmogelijke kut moeder die er maar rondloopt
maar overdag zijn ze naar school, daarna ben ik meestal hier ook wel afwezig of spiek tussendoor en savonds liggen ze in bed.
dan zit ik hier heul alleen zo sielug zonder leven en hang dat avond in avond uit op fok
ik had het over geheel niemand in t bijzonder nam gewoon enkele soorten van posters die zouden kunnen bestaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een beetje gezond verstand hebt, FOK! geen issue zal zijn in je relatie.
Ik las net iets over mensen met relatie hebben beetje neerkijken op de rest. Maar op wie doel je dan? Ik vind dat namelijk niet het geval. Rhu doet altijd aardig, Lit ook, Janies, wie hebben we nog meer.
Ok ,dan zet ik de emmer koud water nog even wegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die is geheel normaal, vind dit wel leuk kan me er niet aan irriteren
ik gooide er gewoon een vraag/ stelling in om t wat ontopic te makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En je vrienden?
Kijk dit bedoel ik dus. Je hebt kinderen, je hebt hopelijk vrienden en je bent hier erg vaak. En ook al heb je geen partner, toch klopt daar ook iets niet aan. Kijken naar anderen is makkelijk, maar analyseer je je eigen gedrag ook?
Ik zeg ook niet dat je perse iemand bedoelde. Ook al zou je namen noemen dan boeide het weinig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had het over geheel niemand in t bijzonder nam gewoon enkele soorten van posters die zouden kunnen bestaan.
we hebben hier toch ook geen flirt rondrennen die er stiekem op los neukt terwijl hij een relatie heeft??
Nee? Das mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had het over geheel niemand in t bijzonder nam gewoon enkele soorten van posters die zouden kunnen bestaan.
we hebben hier toch ook geen flirt rondrennen die er stiekem op los neukt terwijl hij een relatie heeft??
Geen zin in nuttige bijdragen leveren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:47 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens] : "ik denk, dus ik weet" [ afbeelding
ahhhhhhhhh als je dat zou doen he brrrrrrr, warm water ok maar koud brrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok ,dan zet ik de emmer koud water nog even weg
* Ludootje "Ik denk meer, dus ik weet het beter"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:47 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens] : "ik denk, dus ik weet" [ afbeelding
Ik ga er ook op in. Vind het zelf erg interessant. Wat hier alleen jammer is dat mensen niet naar zichzelf kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gooide er gewoon een vraag/ stelling in om t wat ontopic te maken
oordeel over niemand en ben echt wel op de hoogte van mijn eigen internet gedrag
Hoi Cue!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
niemand die hoi zegt..
Achja de discussie is tenminste wel geinig
Het viel nog mee dus hij blijft nog even staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh als je dat zou doen he brrrrrrr, warm water ok maar koud brrrrrrrr
dan ging je over de knie
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje "Ik denk meer, dus ik weet het beter"
Daarom ben ik wat gaan minderen dus, ik keek naar mezelfquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga er ook op in. Vind het zelf erg interessant. Wat hier alleen jammer is dat mensen niet naar zichzelf kijken.
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen zin in nuttige bijdragen leveren?
Prima!quote:
Ow dat klinkt wel erg goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima!
Het wordt lente, het is al weer bijna weekend en ik heb gewoon zin in het leven in het algemeen.
Welcome to the real world.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga er ook op in. Vind het zelf erg interessant. Wat hier alleen jammer is dat mensen niet naar zichzelf kijken.
Als alle chilipoeder op je eten zit, hoe kan het dan ook nog 2 keer op de grond vallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens vandaag was echt een klunsdag.. tenminste daarnet in de keuken.
Ik eten maken, iets nieuws.. gooi ik ten eerste alle chilipoeder over m'n eten heen.. Daarnaast ook over de vloer.. vervolgens komt m'n vinger tussen een la en terwijl ik de vuilniszak uit de emmer haal, valt weer een groot gedeelte van de chilipoeder op de grond
en het eten vond ik niet eens lekker en heb ik ook weggegooit
Over m'n eten en gedeelte op de vloer..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als alle chilipoeder op je eten zit, hoe kan het dan ook nog 2 keer op de grond vallen?
Je heb er iig het nodige stof door doen opwaaien: kennelijk wordt het toch persoonlijk opgevat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
ik heb er gewoon mijn bedenkingen bij als iemand dag in dag uit online is terwijl deze een relatie heeft.
wat anderen denken mogen ze ook helemaal zelf weten!
Dan ben je wel een professionele klunsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over m'n eten en gedeelte op de vloer..
dat op de vloer opgeruimt en in de vuilnisbak gedaan.. en dus later uit de zak gevallen
Zie.. heel simpel
Ik denk dat jij nog het grootste voorbeeld hiervan bent. Als je je zo laat kennen na een reactie op FOK! dan blijkt dat je niet echt in staat bent om de boel te relativeren en iig geen kijk hebt op de werkelijkheid.quote:
De mensen die veel fokken en een relatie hebben willen graag laten weten dat het niet voor hen geldtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
Je heb er iig het nodige stof door doen opwaaien: kennelijk wordt het toch persoonlijk opgevat.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dan ben je wel een professionele kluns
Ik denk dat het voor iedereen geldt die hier te vaak komt. De vraag is alleen, wat is te vaak?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De mensen die veel fokken en een relatie hebben willen graag laten weten dat het niet voor hen geldt
Dan klopt jou beeld niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog het grootste voorbeeld hiervan bent. Als je je zo laat kennen na een reactie op FOK! dan blijkt dat je niet echt in staat bent om de boel te relativeren en iig geen kijk hebt op de werkelijkheid.
Dat verschilt per persoon, per mening, per leven, etc natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen geldt die hier te vaak komt. De vraag is alleen, wat is te vaak?
Dat je boos werd was wel duidelijk.quote:
Hoezo? Het komt er iig op neer dat je weinig aandacht besteedt aan je sociale contacten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, per mening, per leven, etc natuurlijk
Dat zijn de juiste handreikingen die je doet, zodat ieder voor zichzelf kan bepalen dat diegene in ieder geval niet te vaak online is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat verschilt per persoon, per mening, per leven, etc natuurlijk
Wat teveel is.. dat kan je toch niet zeggen, want meningen verschillen nu eenmaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
Hoezo? Het komt er iig op neer dat je weinig aandacht besteedt aan je sociale contacten.
haha.. zo kan je het ook zien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
Dat zijn de juiste handreikingen die je doet, zodat ieder voor zichzelf kan bepalen dat diegene in ieder geval niet te vaak online is.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat teveel is.. dat kan je toch niet zeggen, want meningen verschillen nu eenmaal
Euh ja... Maar jij bent hier niet slim genoeg voor dus ga hier geen energie in stekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja en mijn boosheid staat nogal in relatie tot hoe ik ben en doe.
Je kan er misschien geen getal aan plakken, maar op een gegeven moment is er amper een sociaal leven. Dat is mijn inziens te veel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat teveel is.. dat kan je toch niet zeggen, want meningen verschillen nu eenmaal
Dat ben ik ook met je eens. Maar het is lastig om als fokker te zeggen dat een andere fokker teveel online is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:07 schreef JoeyT het volgende:
Ik las het even verkeerd. Ja is voor iedereen anders. Maar een lijn is te trekken. Als je namelijk te weinig tijd aan je sociale contacten besteedt dan zullen die meer oppervlakkig worden.
Maar voor mij zou hier altijd zitten betekenen dat ik de essentie van het leven niet door heb.
Weer jou visie, zegt overigens niks. Maargoed blijf lekker jezelf voorliegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Euh ja... Maar jij bent hier niet slim genoeg voor dus ga hier geen energie in steken.
Tsja je kan aan veel dingen twijfelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar het is lastig om als fokker te zeggen dat een andere fokker teveel online is.
Maar zoals Duim zegt je kan hoogstens eraan twijfelen.
En de essentie van het leven.. daar ga ik vanavond niet verder op in
Voor sommigen is het internet juist hun sociale leven.. omdat ze het irl niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan er misschien geen getal aan plakken, maar op een gegeven moment is er amper een sociaal leven. Dat is mijn inziens te veel.
quote:
Jouw... Hoezo voorliegen. Ik denk dat het best goed in te schatten is hoe intelligent iemand is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer jou visie, zegt overigens niks. Maargoed blijf lekker jezelf voorliegen.
Dus dan is er wat mis met diegene. En dan is de vraag wat doe je ermee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor sommigen is het internet juist hun sociale leven.. omdat ze het irl niet kunnen vinden.
Maargoed dan kan je ook weer in twijfel trekken hoe dat dan weer allemaal is ontstaan en hoeveel eraan gedaan wordt. .. en zo blijf je bezig
Wat mis met diegene vind ik wel heel overdreven hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
Dus dan is er wat mis met diegene. En dan is de vraag wat doe je ermee.
Joey, helft van de tijd kan het me niet eens boeien om maar een enigsinds serieus antwoord terug te geven omdat er toch overheen word gelult of de boel verdraait wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Jouw... Hoezo voorliegen. Ik denk dat het best goed in te schatten is hoe intelligent iemand is.
Ik vind het niet overdreven. Als je die mensen niet vindt moet je vaker de straat op gaan. Als je maar met weinig mensen klikt dan is er iets met je wat je kan veranderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat mis met diegene vind ik wel heel overdreven hoor!
Je moet ook maar net de mensen treffen waar het mee klikt..
Achja we verschillen van mening..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het niet overdreven. Als je die mensen niet vindt moet je vaker de straat op gaan. Als je maar met weinig mensen klikt dan is er iets met je wat je kan veranderen.
Kritisch naar jezelf kijken.
De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze toch altijdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja we verschillen van mening..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze toch altijd
En daarop ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
Joey, zoals vaker gezegd, het zou je sieren jouw mening minder neer te zetten als de waarheid.
Je moet dit ook niet serieus nemen. Net als jij en ik. Ik zie het gewoon als een spelletje en als jij boos wordt win ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Joey, helft van de tijd kan het me niet eens boeien om maar een enigsinds serieus antwoord terug te geven omdat er toch overheen word gelult of de boel verdraait wordt.
Natuurlijk. JoeyT is dan ook heerlijk om te spelenquote:En dan nog, ik kan mijn beeld van mezelf hier zo neerzetten als hoe ik over zou willen komen.
Ik heb in het begin gezegd dat ik het over mijn eigen mening heb. Moet ik dat bij elke post herhalen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
Joey, zoals vaker gezegd, het zou je sieren jouw mening minder neer te zetten als de waarheid.
quote:
En hopelijk kom ik daar ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
Joey je zou in het kabinet moeten gaan, ook van die mensen die veel lullen maar er fuck all van weten. Van die mensen die half buiten de wereld staan en alles denken te snappen.
Saaie spellingquote:
Nee, maar je kunt het in je woordgebruik wel duidelijker aangeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb in het begin gezegd dat ik het over mijn eigen mening heb. Moet ik dat bij elke post herhalen?
Dat je zelf hard schreeuwt dat andere dit dat zus zo moeten veranderen maar je zelf het hardste je oren dicht hebt en bepaalde dingen gewoon niet over komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hopelijk kom ik daar ook. Maar vertel me maar wat precies niet klopt.
Geen discussie alleen mijn mening:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Nee, dat geeft dat extra beetje flair als je het anders typt.
Kaart niet een discussie aan graag geen zin in.
Dan denk je het er maar bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het in je woordgebruik wel duidelijker aangeven.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen discussie alleen mijn mening:
Wat een extra flairEerder kinderlijk
Dat zou opgaan als ik dingen schreeuw, maar het zelf niet doe en dat is niet het geval. Als ik mezelf dwars zit op een gebied dan probeer ik dat eerst onder ogen te zien en vervolgens wat aan te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je zelf hard schreeuwt dat andere dit dat zus zo moeten veranderen maar je zelf het hardste je oren dicht hebt en bepaalde dingen gewoon niet over komen.
Maar hoe komt het dan dat ik op werk en sociaal gebied wel ssuccesvol ben? (serieus)quote:Echt zon manager type die denkt te weten wat er in z'n bedrijf maar het nog niet zou zien al zou er een bom ontploft zijn daarbinnen.
Real life doe ik het niet, dus doe ik het hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
kleineer mij maar hoor, durf je wel tegen een groentje
Maar je vindt het wel moeilijk wanneer ik zeg vdat mensen eerst naar zichzelf moeten kijken als je een sociaal leven hebben van likmevestje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik één ding niet moeilijk vind, dan is het eerlijk en kritisch naar mezelf kijken.
Misschien wil diegene er wel niets aan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
Mensen vinden het gewoon moeilijk om eerlijk tegen zichzelf te zijn en zolang je niet eerlijk bent zal er nooit iets veranderen.
Als je geen vrienden hebt dan klopt er gewoon iets niet. Is dat zo moeilijk om te beseffen. Misschien ligt het aan je communicatieve vaardigheden, misschien aan je sociale, misschien kom je te weinig buiten. En als je erachter komt wat het is dan kan je er wat aan doen.
Ik vraag me af hoe je daarbij komt..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel moeilijk wanneer ik zeg dat mensen eerst naar zichzelf moeten kijken als je een sociaal leven hebben van likmevestje?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien wil diegene er wel niets aan doen.
Als je er niets aan wilt doen dan doe je er niets aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet ook maar net de mensen treffen waar het mee klikt..
Quote dan maar even wat je bedoelde met dat ik iets als feit verkondig maar niet waar is omdat het slechts een mening is.quote:
Maar waarom zou er dan iets niet kloppen als je geen vrienden hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Als je er niets aan wilt doen dan doe je er niets aan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Quote dan maar even wat je bedoelde met dat ik iets als feit verkondig maar niet waar is omdat het slechts een mening is.
Je hebt problemen met mn directheid, niet zozeer met de inhoud.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
Mensen vinden het gewoon moeilijk om eerlijk tegen zichzelf te zijn en zolang je niet eerlijk bent zal er nooit iets veranderen.
Als je geen vrienden hebt dan klopt er gewoon iets niet. Is dat zo moeilijk om te beseffen. Misschien ligt het aan je communicatieve vaardigheden, misschien aan je sociale, misschien kom je te weinig buiten. En als je erachter komt wat het is dan kan je er wat aan doen.
Dat was een algemene mededeling, ik doelde niet zozeer op een bepaalde quote..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Quote dan maar even wat je bedoelde met dat ik iets als feit verkondig maar niet waar is omdat het slechts een mening is.
Je hebt problemen met mn directheid, niet zozeer met de inhoud.
Cue postte dat je maar mensen moet ontmoeten waar het mee klikt. Als je die niet vindt dan klopt er iets niet met je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar waarom zou er dan iets niet kloppen als je geen vrienden hebt
Je hebt het toch over posts van vandaag onder andere? Wees dan specifiekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was een algemene mededeling, ik doelde niet zozeer op een bepaalde quote..
Omdat je een 'algemene mededeling' doet.quote:En weer vraag ik me af waarom je denkt dat ik problemen heb met jouw directheid?
Ookal wijs je van de norm af hoeft er niets mis met je te zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Cue postte dat je maar mensen moet ontmoeten waar het mee klikt. Als je die niet vindt dan klopt er iets niet met je.
Waar jij op doelt is weer een andere discussie, maar ik voer hem graag hoor. Een mens is over het algemeen een sociaal dier. Als je totaal geen behoefte hebt aan sociale contacten dan wijk je van de norm af.
quote:
* Cuegirllie heeft dan ook niet door dat venco er is..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
* vencodark leest alleen subtiel en onzichtbaar mee.
* vencodark vind dat heel prettig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie heeft dan ook niet door dat venco er is..
De norm is neergelegd door niemand maar gewoon een simpel gemiddelde. Er zijn aan beide kanten uitschieters. Heb je er geen problemen mee om een uitschieter te zijn dan is het niet echt interessant. Maar het je er wel problemen mee dan moet je gaan kijken hoe het komt en wat je er aan kan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ookal wijs je van de norm af hoeft er niets mis met je te zijn..
Die norm is neergelegd door wie? en waarom? En waarom zou die norm voor iedereen moeten gelden..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt het toch over posts van vandaag onder andere? Wees dan specifiek.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb geen problemen met directheid, absoluut niet.quote:
Babequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark vind dat heel prettig.
Ok geen problemen daarmee, goedzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel een goed voorbeeld..
[..]
Ik heb geen problemen met directheid, absoluut niet.
Moppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moppie
Geband? They wouldn't dareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je brengt het gewoon niet als een mening, maar als een feit en dat is soms id wat irritant Joey.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok geen problemen daarmee, goedzo.
Maar wat klopt er niet aan die post? Ik had er misschien even bij moeten zetten mensen die geen vrienden hebben maar het wel willen.
Ik ben op zich met je eens dat mensen eerlijker naar zichzelf zouden moeten kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok geen problemen daarmee, goedzo.
Maar wat klopt er niet aan die post? Ik had er misschien even bij moeten zetten mensen die geen vrienden hebben maar het wel willen.
Hiermee vind ik dat je doet alsof het de waarheid is. Het is niet voor iedereen makkelijk om vrienden te maken, vrienden te houden. Als jij een verschrikkelijk sociaal dier bent, top, maar doe niet alsof iedereen zo makkelijk in de omgang is, of in het maken van contacten. Dat staat sowieso niet in direct verband met het Fok! gebruik, of welk internet gebruik dan ook. Iedereen is anders.quote:Als je geen vrienden hebt dan klopt er gewoon iets niet. Is dat zo moeilijk om te beseffen. Misschien ligt het aan je communicatieve vaardigheden, misschien aan je sociale, misschien kom je te weinig buiten. En als je erachter komt wat het is dan kan je er wat aan doen.
Dat geld voor alles. Als je ergens problemen mee hebt dan moet je er iets aan doen of tenminste alles er voor doen om het op te lossen. Helaas valt niet alles op te lossen als je maar genoeg wil is mijn ervaringquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De norm is neergelegd door niemand maar gewoon een simpel gemiddelde. Er zijn aan beide kanten uitschieters. Heb je er geen problemen mee om een uitschieter te zijn dan is het niet echt interessant. Maar het je er wel problemen mee dan moet je gaan kijken hoe het komt en wat je er aan kan doen.
Veel mensen hebben problemen met hun eenzaamheid, dat zie je zeker in R&P. Maar ipv te doen alsof het buiten je macht ligt kan je ook eerst naar jezelf ijken wat je an veranderen.
Bad idea, straks trekken we allemaal leuke mensen aan en is het over!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Moeten we anders gaan doen alsof we helemaal niets hebben en gewoon single zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |