quote:De baby kapucijn aap is goed opgeleid thuis met kinderen en andere huisdieren thuis, alles wat we nodig hebben, is zorgzaam en aanhankelijk huis dat zal de aap is zijn of haar eigen kind, als je geïnteresseerd bent laat het me weten zo spoedig mogelijk voor aflevering bij u thuis, neem dan contact op me terug voor meer informatie
Het is gewoon bijna onleesbaar gewordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt in iedergeval een slechte babelfish vertaling. Ik denk overigens dat dit ook niet mag in Nederland.
Ja wie ben ik om daar wat van te zeggen, staat toch dat hij te koop is.. misschien bij een analfabeet als hij zn straatadres maar kan spellen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna onleesbaar geworden
Bij slechte babelfish vertalingen denk ik al snel aan illegaliteit. Dat was wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wie ben ik om daar wat van te zeggen, staat toch dat hij te koop is.. misschien bij een analfabeet als hij zn straatadres maar kan spellen toch?
I dont take it you kwalijk men!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wie ben ik om daar wat van te zeggen, staat toch dat hij te koop is.. misschien bij een analfabeet als hij zn straatadres maar kan spellen toch?
Ik krijg altijd een speciaal warm gevoel in mijn scrotum van stiekeme meiskesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:45 schreef NanKing het volgende:
Hihi, ik heb daar op het nsb knopje gedrukt.
Gelukkig niet echt dus!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef tonja het volgende:
Net even de dierenbescherming gebeld. Ze zijn er bekend mee, het is een afrikaanse scam.
quote:Cindy is verwend rotte en houdt te geven kisses kitten. ze was gerezen in ons huis met mijn gezin van 5. Het is rondvoor alle leeftijden van kinderen is
goed sociaal, heel vriendelijk en liefdevol. . E 'up-to-date zijn immunisatie.
Ik vond dat een heel leuk hondjequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:48 schreef Marrije het volgende:
klopt, was mij ook al opgevallen, en uit watvoor vertaalmachine komt deze tekst:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |