Juist, dat gevoel heb ik tegenwoordig ook steeds (en dan voel ik me echt oud...). Maar ik had geen pushup bh's, diepe decollete's of minirokjes, laat staan dat ik dikke lagen make up op had of op naaldhakken liep. En in mijn herinnering deed echt niemand dat bij mij op school, maar dat kan aan mij liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toen nog geen breezersletjes........een 15 jarige zag er toen nog uit als 15....
Nee hoor, hier hetzelfde gevoel. Bij ons had je kakkers, altos, sportievelingen, nerds...maar geen breezers. Ik heb het gevoel dat de jeugd van tegenwoordig allemaal op elkaar lijken. Allemaal lang haar, makeup, dezelfde ordinaire kleding (je weet wel wat er kort, goedkoop en filterdun uitziet), skinny jeans, pumps. Meiden die met een tasje naar school gaan. Toen ik naar de middelbare school ging, had ik echt wel een TAS nodig voor al mijn boeken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Juist, dat gevoel heb ik tegenwoordig ook steeds (en dan voel ik me echt oud...). Maar ik had geen pushup bh's, diepe decollete's of minirokjes, laat staan dat ik dikke lagen make up op had of op naaldhakken liep. En in mijn herinnering deed echt niemand dat bij mij op school, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik had nog klasgenoten met zo'n leren tas. Dat waren wel nerds, je was hip als je zo'n rugzak had met 2 van die vakjes aan de voorkant, en later kwam de Eastpak, waar je dat Lastpak van moest makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nee hoor, hier hetzelfde gevoel. Bij ons had je kakkers, altos, sportievelingen, nerds...maar geen breezers. Ik heb het gevoel dat de jeugd van tegenwoordig allemaal op elkaar lijken. Allemaal lang haar, makeup, dezelfde ordinaire kleding (je weet wel wat er kort, goedkoop en filterdun uitziet), skinny jeans, pumps. Meiden die met een tasje naar school gaan. Toen ik naar de middelbare school ging, had ik echt wel een TAS nodig voor al mijn boeken...
Zucht, ik voel mij nu ook oud...
OH JA, Lastpak! Ik had kipling!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik had nog klasgenoten met zo'n leren tas. Dat waren wel nerds, je was hip als je zo'n rugzak had met 2 van die vakjes aan de voorkant, en later kwam de Eastpak, waar je dat Lastpak van moest maken
Oh, en OT: ik vond Rachel vroeger altijd een beetje ordi, maar nu is ze tof. En ze komt uit Rotterdam!
Oh, Lieke was echt mijn favoriet! Die heeft ook ooit nog een single uitgebracht, "Get your shit together". Heb ik ook nog in mp3, is ook echt een leuk liedje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef Michellee het volgende:
[..]
OH JA, Lastpak! Ik had kipling!
OT: Ik weet niet meer wie mijn favo Kotic was...ik weet wel dat ik niet wilde dat Lieke erin kwam!
Ik irriteerde mij mateloos aan Lieke met die rare mond en volgens mij was ze ook redelijk onzeker...maar dat weet ik niet meer zeker. Ik zal het eens op youtube opzoeken!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oh, Lieke was echt mijn favoriet! Die heeft ook ooit nog een single uitgebracht, "Get your shit together". Heb ik ook nog in mp3, is ook echt een leuk liedje.
Het is niet youtube-baar heb ik al gespot. Het is zelfs niet te luisteren via lastFM! Nu heb ik hem op repeat en geef ik een geweldig meezingconcert voor de bovenburen. Ik hoop dat ze er niet zijn, en anders: Sorry Margot!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik irriteerde mij mateloos aan Lieke met die rare mond en volgens mij was ze ook redelijk onzeker...maar dat weet ik niet meer zeker. Ik zal het eens op youtube opzoeken!
Ze probeert niet hetzelfde. Destijds was ze een onderdeel van een band. Ze probeert nu een solocarrière op te bouwen, wat heel iets anders is vind ik. Het gebeurt wel vaker dat mensen met dit soort programma's meedoen die al een tijd lang in het land optreden en dus al een soort van carrière in de business hebben. Mogen die dan ook niet meer meedoen. En zo ja, waar leg je de grens dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze deze vrouw doorlaten. Los gezien van het feit dat ze goed kan zingen. Zij is al eens doorgebroken via Starmaker en heeft dus al een kans op een soortgelijk podium gehad. Dus wat is het nut om via XFactor hetzelfde nog eens te proberen?
Hier ook 1! Cd staat nu zelfs sinds kort op m'n Ipod en ik vind de liedjes nog steeds leuk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ook de K-otic cd, staan best leuke liedjes op hoor. En Rachel was vanaf de eerste seconde Starmaker al de beste zangeres.
Meezingen met muziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is niet youtube-baar heb ik al gespot. Het is zelfs niet te luisteren via lastFM! Nu heb ik hem op repeat en geef ik een geweldig meezingconcert voor de bovenburen. Ik hoop dat ze er niet zijn, en anders: Sorry Margot!![]()
Daarom rijd ik ook het liefst alleen in de auto, omdat ik dan altijd meezingconcerten geef. Altijd hilarisch in de file, voor de mensen die bij mij in de buurt staanquote:
Op de xfactor site staan van die filmpjes waar ze in de auto zingen.quote:
Klopt... ik kwam er ook toevallig op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt een drama die xfactor site. Kan nooi filmpjes vindenOk haar optreden van de jury visit kan ik nergens vinden.
Geen idee waar ik moet kijken
Thx! Helemaal vergeten!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt... ik kwam er ook toevallig op.
Kan hem nu ook niet weer vinden.![]()
Maar even iets anders, stem jij ook no X Factor Prono Liveshow 1!
Sta je naast iemand, kijk je de persoon zwoel aan en zing je door. En zo hoort het. De auto is een mooie meezingplek ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daarom rijd ik ook het liefst alleen in de auto, omdat ik dan altijd meezingconcerten geef. Altijd hilarisch in de file, voor de mensen die bij mij in de buurt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |