Die wordt beheert door der vriend. En het is Rachel die het zingt.quote:Op maandag 6 april 2009 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die beheert Rachel niet zelf, dus zegt nog niet zo heel veel, maar ik ben wel wat meer overtuigd ja.
als jij het zegt is het waarquote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef kim_84 het volgende:
[..]
Die wordt beheert door der vriend. En het is Rachel die het zingt.
Zo hij is 22! Staan wel 3 mooie foto's van Rachel op zijn hyves. In Zuid-Spanjequote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef kim_84 het volgende:
[..]
Die wordt beheert door der vriend. En het is Rachel die het zingt.
Kleine borstjes?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ze aan der kont heeft hangen heeft ze niet van boven. Het stukje dubbelzijdig tape die haar bustier op haar kleine borstjes moest houden kwam ff kiekeboe doen
Maar dit is het Rachel topicquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef MaGNeT het volgende:
Roan heeft trouwens prachtig revanche genomen
Vertel mij wat, ik ben vaste klant hierquote:
Oh sorry, ik bemoeide me weer eens met dingen waar ik me niet mee moet bemoeienquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben vaste klant hier
Maar omdat hij ook onder de hoede van Angela is, is het wel belangrijk.
Roan is een goede concurrent.
Ach ja, na enkele weken lang discussies over jurken, stalpoten en dikke konten leek me dit nog niet eens zo off-topicquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef UltraR het volgende:
Zit 'ie ook. Dit is het Rachel topic. Niet het Roan-, niet het Angela en niet het 26+ topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |