Hij hoopte waarschijnlijk op een ICK(-BD), maar er kwam een VIRM voorrijden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef dennistd het volgende:
Het lukt wel in een ICK-BD denk ik zo, VIRM wordt wat lastig idd...
- Plan U en DM´90 op de diesellijnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Volgens mij stonden die koffers rond 17.30 nog op perron 1/2 bij de trap... ik schok al van die grote berg en probeerde mij dat voor te stellen dat het een trein in ging.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizing.
Een meneer "met licht getinte huidskleur" die meende om in de trein van 17:02 uur van Eindhoven richting Venlo te kunnen gaan met maar liefst 8! grote reiskoffers.
nou inderdaad. Het moeten dramatische tijden zijn voor de verhuisbranchequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizing.
Een meneer "met licht getinte huidskleur" die meende om in de trein van 17:02 uur van Eindhoven richting Venlo te kunnen gaan met maar liefst 8! grote reiskoffers.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die koffers rond 17.30 nog op perron 1/2 bij de trap... ik schok al van die grote berg en probeerde mij dat voor te stellen dat het een trein in ging.
Goed voorbeeld van een spuuglelijke vormgeving en tegelijkertijd commercieel succes.quote:
aha vandaar je voorstel voor een "bagageruim"...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizing.
Een meneer "met licht getinte huidskleur" die meende om in de trein van 17:02 uur van Eindhoven richting Venlo te kunnen gaan met maar liefst 8! grote reiskoffers.
Ik heb het niet zo zeer over de vormgeving, maar iedere trein die zo comfortabel kan zijn op het hoogstaande Belgische spoornetwerk krijgt mijn stem.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een spuuglelijke vormgeving en tegelijkertijd commercieel succes.
*PLINGquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:49 schreef Guard het volgende:
[..]
aha vandaar je voorstel voor een "bagageruim"...
Kunnen we dan in die bak ook een fietsenstalling inrichten voor de vouwfietsen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
*PLING
"Dames en Heren met fietsen: U wordt verzocht als eerste laatste uit te stappen en niemand in de weg te staan, zodat u de doorstroming niet belemmert."
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
*PLING
"Dames en Heren met fietsen: U wordt verzocht als eerste uit te stappen, zodat u de doorstroming niet belemmert. en daarna verder te gaan fietsen"
En daar hoort dus niet het uitvouwen van je vouwfiets op de treeplank bij, Koeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
*PLING
"Vlot in- en uitstappen bevordert de doorstroming en vermindert de kans op vertragingen."
Al zullen veel mensen dit als een smoes zien om te denken dat instappen VOORDAT de uitstappers klaar zijn, beter isquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
*PLING
"Vlot in- en uitstappen bevordert de doorstroming en vermindert de kans op vertragingen."
Slimme mensen bij Arrivaquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb de teksten niet verzonnen. Ze worden in de treinen van Arriva echt omgeroepen
Je vergeet het algehele verbod op vouwfietsen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Socios het volgende:
[..]
- Plan U en DM´90 op de diesellijnen
- Geen OV-chipkaart
- Geen digitale koersrollen
- Oude stationsborden
- Geen afgebroken stationsgebouwen
- Meer internationale treinen
- Minder eenheidsworst, meer getrokken materieel
- Geen opgedoekte spoorlijnen
- Originele lichtbakken
- Geen regionale vervoerders
- Meer restauratiewagens
- Doorloopkoppen
- Etc. etc.
Klopt en er is over nagedacht, het strijklicht werkt erg mooi en goed in de praktijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
1e klas, nieuwste generatie, zeer zeker wel.
En een verbod op alles aan baggage wat niet in of op een bagagerek kan liggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet het algehele verbod op vouwfietsen.
Slaaptreinen, een heleboel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Altijd glimmend gewassen treinstellen, duidelijk leesbare materieelnummers, dagtrajectkaarten, goeie spotplekken overal, betaalbare catering, goederen op een totaal losstaand netwerk apart van reizigers, wat denken jullie?![]()
Behalve dat dat allemaal niet erg realistisch is natuurlijk he, maar dat geeft even niet
Er is ook nog eentje die net na vertrek omgeroepen wordt. Namelijk dat je geen jassen en tassen op de stoelen mag plaatsen als je hiermee een zitplaats bezet houdt, zodat er iemand moet staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |