abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:09:35 #301
230727 sjoep
a new day!
pi_67240477
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef _Led_ het volgende:
Probeer nou eens voor 1 keer even logisch na te denken !
Je maakt vergelijkingen die voor jouw beeld wel kloppen, maar die niet kloppen als je die extra kennis hebt van geesten/energieen/entiteiten.
Dat komt, omdat je niet weet hoe het voelt. Je referentiekader is zo totaal anders.
Het is eigenlijk precies wat jij de hele tijd roept dat mensen niet snappen hoe de wereld in elkaar zit, echter dan andersom. Jij weet niet wat een geest doet, je weet niet hoe die voelt, je weet niet hoe die er uit ziet, je weet er eigenlijk niks van. Alleen dat het niet te meten is. Daarom vroeg ik eerder, hoe jij er tegen aan kijkt als het bewezen niet te meten is.

En nogmaals, ik meen het heel serieus, er is geen ontkomen aan als je het eenmaal voelt.
Je weet het zo zeker.
Zie je ook dat mensen die zeggen geesten te zien of te voelen (horen, ruiken, kan ook), precies snappen wat de ander zegt?
Wat Summers zegt over wat ze voelt van die geesten herken ik maar al te goed.
Michielos had het over van die jennende entiteiten die je oproept met glaasjedraaien. Die had ik ook eentje, belde ik iemand op, kneep ie m'n keel dicht.
Ik zit bij m'n moeder op visite, komt er een geest voorbij die begint te "zeuren" aan m'n hoofd. Zeg ik in gedachten (!) "joh ga weg ik kan er nu niks mee". Zegt m'n zus, "ja, je jaagt 'm nu wel weg, maar nou zit hij bij mij".
Oh nee, da's natuurlijk allemaal niet waar. Ik verzin het.

Voor de goede orde, ik ben gezond, goede baan, leuke relatie, ik kan wel zeggen dat ik het voor elkaar heb . Ik ben niet geestesziek en ik heb ook geen hersentumor. Ik doe niet aan drugs, niet aan drank en ik eet redelijk gezond. Ik woon niet naast een gsm-mast (thank god), ik gebruik geen medicijnen en al die andere dingen die je zo kunt verzinnen die er voor zorgen dat ik voel dat er een geest aan m'n kop rukt om dat hij iets wil zeggen, heb ik ook niet.

Waarom weet ik nou wat het is? Omdat ik luister naar mijn gevoel. Omdat ik een antwoord krijg als ik een vraag stel. En nee, ik vraag niet om je pincode. Daar komt die geest namelijk niet voor.

edit: oh, ik gooi 'm dicht. Aangezien _Led_ TS is, laat ik aan hem de "eer" ( ) om een deel twee te openen.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')