Dat las ik!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Pssst Tijn, dit heb je niet van mij, maar ze doet aan geheime dates.
Blond Amsterdam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
En mijn voorkeur gaat uit naar blond
(Dus al voelt iemand zich geroepen)
Waar rook is, is vuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Foei Jonkel! Nu komen er weer roddels
quote:
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten datenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Is dat je missie van vandaag?quote:
quote:
Blond amsterdam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blond Amsterdam?![]()
Was er trouwens nog iets met je auto bij de APK of niet?
Hihiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten daten![]()
5 Minuten? Welke Tilbo loopt hier steeds met de OP te kloten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
Oneens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Knuffelen is beter dan zoenen...
Wie is het met me eens ?
Oh, je kent het niet. Dan is het geen leuk grapjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond amsterdam?![]()
Ja, CO was te hoog, voor had ik een amerikaanse plaat en remleidingen raakten iets dus even vast moeten zetten.
Noem me eens Noukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten daten![]()
Ik heb dat gedaan en dat heb ik in het vorige topic uitgelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef Howl het volgende:
[..]
5 Minuten? Welke Tilbo loopt hier steeds met de OP te kloten?
Wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan een bepaald meisje.
Neehee geen serviesgoedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, je kent het niet. Dan is het geen leuk grapje
Ooo oke, naja het is weer goed
Misschien zoen ik dan de verkeerde meisjesquote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehee geen serviesgoed![]()
Volgend jaar kan ik weer aan de bak dus
En die films dan?quote:
Ja sorry Nouk, gaat vanzelf. Ben Anouk gewendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noem me eens Nouk![]()
Geheim daten is tof!
Ik denk hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien zoen ik dan de verkeerde meisjes
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wie?
He als je je gebied verruimt he, heb je meer kans!
Zeg, ik ben je secretaresse nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed ik ging!
Let maar voor me op of hier nog wat blonds voorbij komt
Hmm ik vind knuffelen toch een stuk intiemer dan zoenen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk het
Misschien komt het omdat mijn familie nogal knuffelig is, mijn nichtjes zitten vaak bij me op schoot en zo. Met een leuke meneer wil ik wel meer doen dan alleen knuffelen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Als mijn ouders mij zelfs niet zo noemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja sorry Nouk, gaat vanzelf. Ben Anouk gewend
Ligt eraan hoe in het openbaar zoenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Geheim daten![]()
Geheim zoenen![]()
Al is openbaar natuurlijk ook leuk
Doe ik voor jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed ik ging!
Let maar voor me op of hier nog wat blonds voorbij komt
Natuurlijk welquote:
Ja maar komt door de klank, die a komt er vol automatisch bij bij mij. Maar het was me al vergevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als mijn ouders mij zelfs niet zo noemenHet is je vergeven hoor
[..]
Ligt eraan hoe in het openbaar zoenen
In ieder geval niet stiekemquote:
Wat heb ik daar nou mee te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die kan ik nu toch niet kijken op het werk
Volgens mij ligt dat vooral aan de situatie wat intiemer is. Je familielid op een verjaardag zoenen is bijvoorbeeld helemaal niet intiem. Maar een goede vriend/vriendin een knuffel geven kan wel heel intiem zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vind knuffelen toch een stuk intiemer dan zoenen hoor![]()
Maar jij vind zoenen dus verder gaan dan knuffelen?
Ik bedoel dat het ook te klef kanquote:
Kijk dat zijn argumenten die kan ik hier goed gebruiken! Als ik het helemaal goed speel word het misschien nog wel door de zaak betaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou mee te maken?
Zeg ze maar dat dit voor de culturele ontwikkeling is en je Brazilie goed moet kennen ivm carnaval in Rio volgend jaar
Gelukkig blijven er dan nog genoeg kleuren over.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe ik voor je
Dan kaap ik de brunette's wel in
Maar je hebt zoenen en zoenen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat vooral aan de situatie wat intiemer is. Je familielid op een verjaardag zoenen is bijvoorbeeld helemaal niet intiem. Maar een goede vriend/vriendin een knuffel geven kan wel heel intiem zijn.
Weet ikquote:
Topquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe ik voor je
Dan kaap ik de brunette's wel in
Dat is geen zoenen, dat is is een kus gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat vooral aan de situatie wat intiemer is. Je familielid op een verjaardag zoenen is bijvoorbeeld helemaal niet intiem. Maar een goede vriend/vriendin een knuffel geven kan wel heel intiem zijn.
Ok, hetzelfde meisje, waar je hetzelfde gevoel voor hebt... je vind haar leuk / bent verliefd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen komen we er welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kijk dat zijn argumenten die kan ik hier goed gebruiken! Als ik het helemaal goed speel word het misschien nog wel door de zaak betaald
Je hebt zelf al iemand uitgezocht zag ik in mijn PM!quote:
Nieuwschierig aagjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Maar als het goed is niet over dit onderwerp, want dan zijn het écht roddels, haha.
& als je een naam weet, dan hoor ik dat natuurlijk graag in mijn PMbox![]()
Hey!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt zelf al iemand uitgezocht zag ik in mijn PM!![]()
Soms gaat het hier heeél snel & soms heeeél langzaamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
jeetje zeg ik kijk ff niet en jullie zijn weer weg![]()
ben de weg een beetje kwijt..
Wegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Het is wat he box, die vrouwen enzoquote:
Zoenen is inderdaad intiemer met iemand die je leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar je hebt zoenen en zoenen...
Een baby een knuffel geven is toch ook niet intiem
Als het erop aan komt vind ik zoenen toch intiemer.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is geen zoenen, dat is is een kus geven
En het ligt aan je definitie van knuffelen denk ik - ik vind knuffelen arm om je heen en lekker tegen elkaar zitten. Dat doe ik wel met een vriend op zijn tijd, maar zoenen is dan weer wat anders
Tongzoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, hetzelfde meisje, waar je hetzelfde gevoel voor hebt... je vind haar leuk / bent verliefd.
Wat is dan intiemer ?
En knuffel (met echte emotie) of een tongzoen (met echte emotie) ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms gaat het hier heeél snel & soms heeeél langzaam
Gelukkig zijn mannen nooit nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is wat he box, die vrouwen enzo
Ooit went hetquote:
Ik hoop het... maar ja moet miss ook nie doen als ik op me werk zit dan moet je weleens weglopen is miss ook nie zo handig van mij gedaanquote:
Hoezo de weg kwijt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik snap niet hoe wij weg kunnen zijn terwijl we er gewoon zijnquote:
Sommige vrouwen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is wat he box, die vrouwen enzo
Gewoon niet alles willen bijhouden anders wordt het echt een verslavingquote:
het gaat me veelste snel joh met jullie.... eerst zitten jullie daar... dan weer hier....quote:
Je kan ook niet alles bijhouden/volgen/teruglezen, want dat is té veelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar ja moet miss ook nie doen als ik op me werk zit dan moet je weleens weglopen is miss ook nie zo handig van mij gedaan
Verslaving? ik ben heul niet fokverslaafd!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn![]()
![]()
[..]
Gewoon niet alles willen bijhouden anders wordt het echt een verslaving
Gewoon om een update vragen. Als je tijdje weg bent geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn![]()
![]()
[..]
Gewoon niet alles willen bijhouden anders wordt het echt een verslaving
Hahahaha ja dat komt door dat zonnetje van jou....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij weg kunnen zijn terwijl we er gewoon zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een zonnesteek opgelopen![]()
I couldnt agree more with you concerning certain womenquote:
Wij?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen nooit nieuwsgierig
[..]
Ooit went het
Als je vaker hier komt dan went dat vanzelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
het gaat me veelste snel joh met jullie.... eerst zitten jullie daar... dan weer hier....
Jaaaaaa maar ik weet graag allesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles bijhouden/volgen/teruglezen, want dat is té veel
& wat mrbox al zegt; dan wordt het een verslaving
Goeie zon he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat komt door dat zonnetje van jou....
De eerste stap is ontkenning.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Verslaving? ik ben heul niet fokverslaafd!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon om een update vragen. Als je tijdje weg bent geweest.En natuurlijk teruglezen.
Hmmm... Oke!quote:
Haha, succes danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaaaa maar ik weet graag alles
Neee hoe heter hoe beterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goeie zon he!![]()
Ik zal hem volgende keer wat minder heet zetten
Ripley houdt alles bij wat er in dit topic gebeurt dus vraag gewoon aan haar om een update.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tja dan krijg je dit :quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Verslaving? ik ben heul niet fokverslaafd!!
quote:
Zoenen is lekker en knuffelen ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Nou bij deze.... vertel eens zoenen en knuffelen?? wie wat waar?
pas maar op dan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsja dat zal er wel aan zitten te komen idd
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoenen is lekker en knuffelen ook.
Oh ja dat klopt. Ontkenning was een teken van verslaving.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee onder ogen zien is de eerste stap
Nee, sorry... Ik ben niet lekker en ook niet Blondquote:
quote:
Dude, we waren er vanochtend al achter dat ik de zon beheersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goeie zon he!![]()
Ik zal hem volgende keer wat minder heet zetten
Ja dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]idd allebei heerlijk om te doen, en vooral om te combineren
ja dat dacht ik nou net ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar.![]()
Jammer dat ik nu niemand heb om mee te knuffelen en/of zoenen.
Op dit soort momenten mis je ex toch wel.quote:
Dat wordt zekers heeeeeettt dan hequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:11 schreef mrbox het volgende:
Goed tijd voor zon en een seminar in Amersfoorttot later
Doeiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even in de tuin zitten & leren/lezen
Fijne middag nog!
Nou dat dan weer nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je ex toch wel.
Ik ga alleen zitten hoor Tijn, wees maar niet bangquote:
Niet te heet. Anders verbrand je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat wordt zekers heeeeeettt dan he
Gelukkig zijn zonnen niet de enige die gloeiend heet gemaakt kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat wordt zekers heeeeeettt dan he
Nee idd dat zou wel saai worden dan hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gelukkig zijn zonnen niet de enige die gloeiend heet gemaakt kunnen worden
En toen maakte het zoen gevoel weer plaats voor haat. Goedzo Tijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet![]()
me ex? hell no!!
Ik hoef mij ex ook niet terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet![]()
me ex? hell no!!
Dat zeg je nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen zitten hoor Tijn, wees maar niet bang
There is a thin line between love and hate.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En toen maakte het zoen gevoel weer plaats voor haat. Goedzo Tijn
Jaa van de zon wel iddquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En toen maakte het zoen gevoel weer plaats voor haat. Goedzo Tijn
Huh, je was toch maagdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef mij ex ook niet terug.![]()
Maar iemand waarmee ik kan knuffelen enzo is altijd welkom.![]()
Van andere heten dingen kan je ook verbranden hoor.quote:
Ja knuffelen altijd goed idd..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef mij ex ook niet terug.![]()
Maar iemand waarmee ik kan knuffelen enzo is altijd welkom.![]()
rrrrrrquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lekker hete sex met kwaak. Maar niet nu
Euhmm ja nu ist een goed moment om ff me mond te houdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van andere heten dingen kan je ook verbranden hoor.
Ja en ja. Ik ben nog maagd en ik heb een ex.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Huh, je was toch maagd?
Maar je hebt wel een ex ?
Dat nóóit!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je ex toch wel.
Knuffelen dan maar?quote:
niet iedereen begint meteen met neukenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ja. Ik ben nog maagd en ik heb een ex.
Sommigen welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet iedereen begint meteen met neuken
Nee eerst trouwen en dan neuken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet iedereen begint meteen met neuken
quote:
De kookplaat stond nog aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhmm ja nu ist een goed moment om ff me mond te houden![]()
![]()
quote:
Ik geloof er niks van. Jij hebt zat te vertellenquote:
dat dan ook weer niet. je moet toch weten of iemand het een beetje kan voordat je er niet meer af kan komen zonder een hoop geld kwijt te zijnquote:
quote:
Hahaha eentje maar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooooooo ben ik ook weer
jullie vanmorgen met dat date programma....
ik heb ze allemaal gezien nu
was welgeteld 1 man die mijn aand8 trok en die ik niet weggeduwd zou hebben
Haha, je gaat vanavond ook gelijk weer kijken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooooooo ben ik ook weer
jullie vanmorgen met dat date programma....
ik heb ze allemaal gezien nu
was welgeteld 1 man die mijn aand8 trok en die ik niet weggeduwd zou hebben
haha je kan ze toch lerenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dan ook weer niet. je moet toch weten of iemand het een beetje kan voordat je er niet meer af kan komen zonder een hoop geld kwijt te zijn
Neuh lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja, dus niet de moeite waard om daar aan mee te doen
Ja maar ik liet het zo goed lijken of de zon van mij was. En plots was alles duidelijk, ik had nog iemand boven me staan. En eigenlijk heb ik dus helemaal niks te zeggen, niet over de zon in iedergevalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Jij hebt zat te vertellen
ikke eentje dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, je gaat vanavond ook gelijk weer kijken?![]()
Ik heb ook nog niks gezien waarvan ik dacht
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
haha duim, jij bent erg
ik ga het niet zien vanavond denk ik.
ow duim om je ff bij te praten: carooltje en tijn gaan knuffelen samen
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
laat dat knuffelen maar zitten
gewoon ff lekker ordinar bekken
Want anders had je je gelijk ingeschreven?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja, dus niet de moeite waard om daar aan mee te doen
nee een zeker talent moeten ze toch wel hebben vind ik....quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar ik liet het zo goed lijken of de zon van mij was. En plots was alles duidelijk, ik had nog iemand boven me staan. En eigenlijk heb ik dus helemaal niks te zeggen, niet over de zon in iedergeval
Sssstttttttquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
haha duim, jij bent erg
ik ga het niet zien vanavond denk ik.
ow duim om je ff bij te praten: carooltje en tijn gaan knuffelen samen
tuuuuuuuuuuurlijk meteenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want anders had je je gelijk ingeschreven?
Had me dat dan ook even verteld via een pm ofzo. Dan hadden we gedaan net alsof jij de touwtjes in je handen had joh.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar ik liet het zo goed lijken of de zon van mij was. En plots was alles duidelijk, ik had nog iemand boven me staan. En eigenlijk heb ik dus helemaal niks te zeggen, niet over de zon in iedergeval
nou ja raar - ik knuffel ook met vrienden en dus ook met prospectsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Maar ben ik dan raar dat ik eerder een meisje zoen die ik leuk vind, dan dat ik haar knuffel ?
haha ach tis maar een knuffel hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in singles blijft niets lang geheim Caro
Huh? Je bedoelt eerder knuffelt dan zoent (opmakende uit je vorige verhalen)?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Maar ben ik dan raar dat ik eerder een meisje zoen die ik leuk vind, dan dat ik haar knuffel ?
euhm rij maar vast aan dan ga ik mezelf ff mooi makenquote:
Werksze pik !quote:
Zie je ik ben niet de enige die het niet meer snaptequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt eerder knuffelt dan zoent (opmakende uit je vorige verhalen)?
natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee een zeker talent moeten ze toch wel hebben vind ik....
haha rhu lekker bekkenjij hebt toch al best lang een relatie? dan wordt er toch niet meer zoveel ordinair gebekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:29 schreef Murmeli het volgende:
ha JB meisje!! hoe is het met je?
Hier weer beter hoorheb heerlijk geslapen vannacht (wel kort omdat ik zo lang op fok en msn moest gallen)
jij lekker geslapen? en fijne dag gehad?
maar dat wordt batsen!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ach tis maar een knuffel he
Nee, ik zou een meisje juist eerder zoenen dan knuffelen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt eerder knuffelt dan zoent (opmakende uit je vorige verhalen)?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
ik wil knuffelen EN zoenen dan, kan dat ook?Wil je nou WEL of NIET met Tijn zoenen en knuffelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ik wil knuffelen EN zoenen dan, kan dat ook?Jaa tuurlijk ik zei al combineren is nog leuker en lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Helemaal nav je vorige verhalen, dat je liever knuffelt dan zoent...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik zou een meisje juist eerder zoenen dan knuffelen...
Maar dat is blijkbaar raar
een bepaald iemand, of in het algemeen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig
en goed. Heb alleen zo'n zin in gezelschap
hmmm weet je dat wel zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
De rest klopt allemaal wel hoor wat ik zeg
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je nou WEL of NIET met Tijn zoenen en knuffelen?
Nee dat is normaal. Tenminste voor mij wel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik zou een meisje juist eerder zoenen dan knuffelen...
Maar dat is blijkbaar raar
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is nu de tweede keer in 2 dagen tijd dat ik op dat wel/ niet verhaal gewezen wordt
NIET!!!!!!
Hahaha gek ding ik geloof er nix vanquote:
Haha voor mij ook!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat is normaal. Tenminste voor mij wel hoor
Ik knuffel inderdaad wel liever dan dat ik zoen, maar een meisje wat ik leuk vind zou ik eerder zoenen dan knuffelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Helemaal nav je vorige verhalen, dat je liever knuffelt dan zoent...
ik wil knuffelen EN zoenen dan, kan dat ook?Dan houd je in elk geval nog het grootste deel van de wereld over. Zit vast wel iets van je gading tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
mwah ik ben kieskeurig dus dat gedeelte van de wereld wordt bizar kleinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan houd je in elk geval nog het grootste deel van de wereld over. Zit vast wel iets van je gading tussen
Conlusie; als je een meid niet leuk vindt, dan knuffel je d'rquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik knuffel inderdaad wel liever dan dat ik zoen, maar een meisje wat ik leuk vind zou ik eerder zoenen dan knuffelen
Zo daneindelijk duidelijkheid
je bent gewoon verslaafd aan m en begint afkick verschijnselen te vertonenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een specifiek iemand natuurlijken hoe t komt... Nou ja. Merk dat ik t niet altijd genoeg meer vind.
hihi... dat kan ik me wel voorstellen ja.. bij iemand zijn die leuk is, is verslavendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een specifiek iemand natuurlijken hoe t komt... Nou ja. Merk dat ik t niet altijd genoeg meer vind.
Die had je vast wel, toen was je er gewoon nog niet mee bezigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mwah ik ben kieskeurig dus dat gedeelte van de wereld wordt bizar klein
heb wel vanmiddag geflirt met een meester op school bij de kids, ik hoop zo dat hij volgend jaar groep 4 gaat doen he![]()
waarom had ik vroeger niet zulke meesters!?!?
Wat voor werk doe jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zo was ik weer![]()
niet echt interessante vergadering maar het heeft wel iets opgelevert de zon is er namelijk weer
dat valt wel mee, maar gewoon een keer een filmpje kijken en dan naar huis zit er niet in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent gewoon verslaafd aan m en begint afkick verschijnselen te vertonen
Ik spring nu in de auto!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm rij maar vast aan dan ga ik mezelf ff mooi maken
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
heb geen idee wat hij daar op t moment van vindt trouwens
En Sabrina natuurlijk, in haar veelste kleine bikiniquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef kwaakvaak het volgende:
in mijn tijd hadden wij gewoon slobbertruien en jaren 80 haar. Niks sexies aan, behalve samantha fox dan
Ja hoor, wbt dikker en geen snor meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
haha JB grappig.. issie nu nog leuk?
ah we hadden wel 1 toffe leraar bedenk ik me nu die was ook helemaal into muziek enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had je vast wel, toen was je er gewoon nog niet mee bezig
ik was in groep 4 verliefd op mn meesterdie is nu directeur van de scholengemeenschap van de kindjes
Hele jeugd herrinering in diggelen zeker ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah we hadden wel 1 toffe leraar bedenk ik me nu die was ook helemaal into muziek enzo
bij de reunie zag ik hem weer, had t er met klasgenoten nog over, toen vonden we m zo leuk, nu een beetje arrogant!
en het verband met de andere posts is ....???quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef kwaakvaak het volgende:
in mijn tijd hadden wij gewoon slobbertruien en jaren 80 haar. Niks sexies aan, behalve samantha fox dan
nee wel op zn minst ook neuken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar gewoon een keer een filmpje kijken en dan naar huis zit er niet in.
heb geen idee wat hij daar op t moment van vindt trouwens
ik ook! was verliefd op de stagiaire in groep 7quote:
boing boing boing... en pas weken later door hebben dat ze boys boys boys zingt omdat je te druk bezig was om naar dat witte stukje stof te starenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En Sabrina natuurlijk, in haar veelste kleine bikini
mwah nee zo erg is t nu ook weer niet, ik doe t wel met de meesters van tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hele jeugd herrinering in diggelen zeker ?
ik was in de 3e verliefd op mijn wiskunde leraar. in de 2e vond ik hem een lul maar daarna niet meer. bruin krullend haar en bruine ogen en hij was vrij lang geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah we hadden wel 1 toffe leraar bedenk ik me nu die was ook helemaal into muziek enzo
bij de reunie zag ik hem weer, had t er met klasgenoten nog over, toen vonden we m zo leuk, nu een beetje arrogant!
arme knul, wat waren jullie gemeen zegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! was verliefd op de stagiaire in groep 7
gelukkig werd ze daarna mn juf!
de manlijke gymstagiair op de middelbare hebben we helemaal gek gemaakt
hij was maar een paar jaar ouderd dan mn vriendinnen en ik en wij stonden altijd op zo'n plek waar ie wel langs moest onderweg naar de gymzalen en toen merkte we dat ie dat nogal aarzelend deed en zo
nou ja toen was ie dood haha
kei duidelijk met hem flirten de hele tijd en zo
topjes een goed omlaag trekken
en die arme jongen zag je gewoon denken "mag niet staren naar de tieten van leerlingen, mag niet staren naar tieten van leerlingen"
zo grappig
je kan beter staren naar de stukken huid die ertussenuit komen, toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
boing boing boing... en pas weken later door hebben dat ze boys boys boys zingt omdat je te druk bezig was om naar dat witte stukje stof te staren
nee hoor heb ik ook niet gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik raar als ik nooit een crush op een leraar had?
nee hoor.. jaren 80 was schooltijd voor ouwe mensen, ik kan er ook niet aan doen dat de meeste in dit topic in de jaren 80 nog door hun vader in iemand anders dan hun moeder in vloeibare staat werden uitgesmeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en het verband met de andere posts is ....???
ver te zoeken
Wat mij betreft niet, ik had dat ook niet...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
vroeger he toen was ik nog wel eens gemeenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
arme knul, wat waren jullie gemeen zeg
dat snap ik wel, duh, maar ging het over school dan hier?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor.. jaren 80 was schooltijd voor ouwe mensen, ik kan er ook niet aan doen dat de meeste in dit topic in de jaren 80 nog door hun vader in iemand anders dan hun moeder in vloeibare staat werden uitgesmeerd.
nu ik er over nadenk... ik nooit op een leraar of zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef Murmeli het volgende:
nee hoor cue je valt wel mee
edit: sjezus wat kan ik slijmen zeg![]()
leraren lijken mij toch enigzins gerelateerd aan schoolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat snap ik wel, duh, maar ging het over school dan hier?
ik loop nu nog stage (ict netwerkbeheerder(4))quote:
Alweer? Hoezo alweer?quote:
heb je nu ook een vriendin dan? ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat je een vriend had. of heb je die ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ik er over nadenk... ik nooit op een leraar of zo
wel op vrouwen
las laatst mn oude basisschool dossier (mama was weer eens aan het opruimen en toen kwam ie boven drijven) en daarin stond dat ze mijn crush op een meisje uit groep acht zorgelijk vonden (ik was 5)
en toch was mn mama jaren later heel verbaad toen ik geen hetero bleek haha
nee ik heb nu verkering met een jongen jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je nu ook een vriendin dan? ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat je een vriend had. of heb je die ook?
* Murmeli snapt het allemaal niet zo goed meer
maar er was alleen 1 post van duim over een leraar en verder ging het gewoon over zoenen en knuffelen en toen begon jij over de jaren '80. Ik blijf het vreemd vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leraren lijken mij toch enigzins gerelateerd aan school
Inderdaad, tekst en melodie waren compleet onbelangerijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
boing boing boing... en pas weken later door hebben dat ze boys boys boys zingt omdat je te druk bezig was om naar dat witte stukje stof te staren
ik ben iets jonger ik had dat bij die clips van captain jackquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, tekst en melodie waren compleet onbelangerijk
Zeg, hierin mag je mij best gelovenquote:
Ik was beneden; zonnetje weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
hij is nu hier auto
mn woonkamervoelt weer als een serre (of hoe je dat ook spelt)!
Gelukkig voor ons wordt je ook nog weleens gek op een ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik heb nu verkering met een jongen ja
maar het is mij eigenlijk om het even of het een jongen of een meisje is zeg maar
maar mn meest serieuze verkering (zo na de middelbare en zo) was met een meisje
dat was voor mama ff slikken
terwijl het dus blijkbaar vroeger al best duidelijk was
als ik zo terug denk vind ik het nog vreemd dat ik uiteindelijk toch ook verliefd word op mannen zeg maar
Aah ik werk nu als systeembeheerderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik loop nu nog stage (ict netwerkbeheerder(4))
en erna cmd erbij hopelijk
Zonnetje is hier nu ook flink aanwezig.. Straalt mijn kantoor binnen en ik kijk uit op een weiland (snelwegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
hij is nu hier auto
mn woonkamervoelt weer als een serre (of hoe je dat ook spelt)!
ik ben 23quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef Murmeli het volgende:
ok rhu ik snap je nu weer
ben jij zo jong ja? Ik weet sabrina nog wel, maar ik geilde er niet op daar was ik dan weer te jong voor, was 10 ofzo denk ik.
he kwaak dan was jij ook al vroeg geil zeg. sjee.... hoewel... nja ik weet niet... valt misschien wel mee dan. jaartje of 13 - 14? dan rukken de meeste kerels zich zeker helemaal suf
Heerlijk jong ding bedoel je?quote:
haha niet om weer onaardig te doen of zo maar daar hebben "jullie" niets aan want ik heb al een ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons wordt je ook nog weleens gek op een vent
quote:
communicatie en multimedia designquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah ik werk nu als systeembeheerder
Maar wat is CMD?
iddquote:
ja ik had het al ergens neer gezet jaquote:
De waarheid mag gezegd wordenquote:
bijna anderhalf jaar en we wonen een beetje samenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en hoe lang heb je dan je relatie? woon je ook samen enzo?
ivm studiefinanciering? anders is het normaal wel g unstig om samen te wonen dacht ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna anderhalf jaar en we wonen een beetje samen
niet officieel want dat is financieel niet handig
eens in de twee weken of zo gaat ie naar huis denk ik
of als ie s nachts heeft gewerkt en overdag moet slapen en ik bezoek heb of zo
Dat is zeker een HBO opleiding ?quote:
Meestal is het niveau 4 en kan je het daarmee verkort doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is zeker een HBO opleiding ?
Ik heb alleen niveau 3 opleiding gedaan, geen niveau 4, maar heb wel nu al meer dan eer jaar werkervaring.
Zou ik door die werkervaring alsnog toegang hebben tot HBO of niet ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
nog een lekker strak lijf en zo (was het maar waar) en lekker impulsief (wat een kutzin dit
)
nee zn ouders betalen zn kamer en die doen dat niet meer als we samen wonenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ivm studiefinanciering? anders is het normaal wel g unstig om samen te wonen dacht ik![]()
maar anderhalf jaar is best serieus ja.
goeie ik denk nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb alleen niveau 3 opleiding gedaan, geen niveau 4, maar heb wel nu al meer dan eer jaar werkervaring.
Ook 21quote:
Toelatingstest (vanaf 21) of deeltijd (dan is je werk weer handig).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
dat werkt niet zo met werkervaringquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik heb t gestudeerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja ik had het al ergens neer gezet ja
cker daar van afgekeken
Hoeft nietquote:
Aah dat moet wel goedkomen dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Meestal is het niveau 4 en kan je het daarmee verkort doen
Werkervaring kijken ze bijna nooit naar.
En als je 21+ bent kan je een toets doen op het HBO, maar dan ga je wel het reguliere traject in.
En.. hoe is het met het net?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef Electrocute het volgende:
Hoi weer!
Mijn nieuwe achterband heeft een hele fietstocht naar de dierenartskliniek overleefd! Ik ben trots op mezelf![]()
Nu moet ik allebei m'n katten een ontwormingspil gaan voeren. En daar zijn ze toch zó dol op.
gelukkig begrijp Belsezar mij wel!..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar er was alleen 1 post van duim over een leraar en verder ging het gewoon over zoenen en knuffelen en toen begon jij over de jaren '80. Ik blijf het vreemd vinden
Zo'n test stelt vaak geen reet voor hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah dat moet wel goedkomen dus
Ik heb dankzij me werkzaamheden op meerdere locaties via me detacheringsbureau, en cursussen & seminairs van me werk meer kennis opgebouwd dan de gemiddelde student doet in 3.5 / 4 jaar
maar het gaat niet over de opleiding het is een algemene kennistestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah dat moet wel goedkomen dus
Ik heb dankzij me werkzaamheden op meerdere locaties via me detacheringsbureau, en cursussen & seminairs van me werk meer kennis opgebouwd dan de gemiddelde student doet in 3.5 / 4 jaar
De laatste keer dat ik een fietsband ging plakken zaten er 2 gaten in, toen ik klaar was zater er opeens 5 gaten inquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef Electrocute het volgende:
Hoi weer!
Mijn nieuwe achterband heeft een hele fietstocht naar de dierenartskliniek overleefd! Ik ben trots op mezelf![]()
Nu moet ik allebei m'n katten een ontwormingspil gaan voeren. En daar zijn ze toch zó dol op.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig begrijp Belsezar mij wel!..
MIJN werkzaamhedenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het gaat niet over de opleiding het is een algemene kennistest
soort IQ test
en met me werkzaamheden en zo haal je het duidelijk niet
Dat moet nog even wachtenquote:
Ik vind het nog minder dan een IQ test...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het gaat niet over de opleiding het is een algemene kennistest
soort IQ test
en met me werkzaamheden en zo haal je het duidelijk niet
Fieuw gelukkig! Ik had vanavond ook geen tijd om je te komen verzorgen als je beneden lag, dus het is een pak van mijn hartquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:18 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat moet nog even wachtenMoet eerst nog langs de Praxis om nieuwe boortjes te kopen, maar dat doe ik morgen wel ofzo.
Dat betekent dat ik nog iets langer te leven heb :yay
Ik probeer het wel altijd, maar dan staat me pa alweer achter me dat ik het niet goed doe en neemt hij het van me over...quote:
Auto, kan je een aantal voorbeeldsvragen gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het nog minder dan een IQ test...
Ik heb het ook een keer gehad. Had ik m'n band perfect geplakt, wil ik de band er weer opleggen, steek ik 'm lek met een bandenlichter. Iets te hard opgepompt -> Gigantisch gat er inquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een fietsband ging plakken zaten er 2 gaten in, toen ik klaar was zater er opeens 5 gaten in
Gelukkig ben ik geen fietsenmaker geworden
Wel attent dat je nog even aan mijn mogelijke overlijden dachtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw gelukkig! Ik had vanavond ook geen tijd om je te komen verzorgen als je beneden lag, dus het is een pak van mijn hart![]()
ja bij mij ook met die bandenlichters, maar dan van die kleine gaatjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gehad. Had ik m'n band perfect geplakt, wil ik de band er weer opleggen, steek ik 'm lek met een bandenlichter. Iets te hard opgepompt -> Gigantisch gat er in
Ik heb de test niet hoeven doen en het zal ook per opleiding anders zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Auto, kan je een aantal voorbeeldsvragen geven?
Ik ging er vanuit dat je het zou overleven, maar dat je verzorging nodig had in de zin van; auto_ breng mij even een kopje thee!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wel attent dat je nog even aan mijn mogelijke overlijden dacht![]()
zo'n klus heb ik vandaag gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga zo maar eens weg hier, word zo depressief van dat kutwerkhet wordt tijd dat ze me weer eens wat inspirerenders geven....
niet echt HBO werkniveau dat kan je niet aandragen om een hbo studie te gaan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
Njah ik doe wel de onderhoudswerkzaamheden aan de auto van me vader
Heb 4 jaar als bijbaantje als verkoper bij een auto assecoire winkel gewerkt
En af en toe moest ik ook invallen als monteur haha
Dus totaal onhandig ben ik gelukkig niet, gewoon ongelukkig denk ik
dat probeerde ik ook maar dat ging niet doorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo'n klus heb ik vandaag gehaden het saaie kut stuk heb ik lekker bij een ander in de maag gestopt
Als het me lukt om gaten in het plafond van mijn balkon te boren dan kan ik ook wel een kopje thee zetten, denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je het zou overleven, maar dat je verzorging nodig had in de zin van; auto_ breng mij even een kopje thee!
Nee dit deed ik als bijbaantje toen ik naar het MBO gingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet echt HBO werkniveau dat kan je niet aandragen om een hbo studie te gaan doen.
Misschien had je je val van 4 hoog wel overleefd!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als het me lukt om gaten in het plafond van mijn balkon te boren dan kan ik ook wel een kopje thee zetten, denk ik
Accessoires, KFquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef KudFokker het volgende:
Njah ik doe wel de onderhoudswerkzaamheden aan de auto van me vader
Heb 4 jaar als bijbaantje als verkoper bij een auto assecoire winkel gewerkt
En af en toe moest ik ook invallen als monteur haha
Dus totaal onhandig ben ik gelukkig niet, gewoon ongelukkig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |