Dat las ik!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Pssst Tijn, dit heb je niet van mij, maar ze doet aan geheime dates.
Blond Amsterdam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
En mijn voorkeur gaat uit naar blond
(Dus al voelt iemand zich geroepen)
Waar rook is, is vuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Foei Jonkel! Nu komen er weer roddels
quote:
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten datenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Is dat je missie van vandaag?quote:
quote:
Blond amsterdam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blond Amsterdam?![]()
Was er trouwens nog iets met je auto bij de APK of niet?
Hihiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten daten![]()
5 Minuten? Welke Tilbo loopt hier steeds met de OP te kloten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
Oneens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Knuffelen is beter dan zoenen...
Wie is het met me eens ?
Oh, je kent het niet. Dan is het geen leuk grapjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond amsterdam?![]()
Ja, CO was te hoog, voor had ik een amerikaanse plaat en remleidingen raakten iets dus even vast moeten zetten.
Noem me eens Noukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en ik heb het weer van jou en Anouk, hadden jullie maar niet geheim moeten daten![]()
Ik heb dat gedaan en dat heb ik in het vorige topic uitgelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef Howl het volgende:
[..]
5 Minuten? Welke Tilbo loopt hier steeds met de OP te kloten?
Wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan een bepaald meisje.
Neehee geen serviesgoedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, je kent het niet. Dan is het geen leuk grapje
Ooo oke, naja het is weer goed
Misschien zoen ik dan de verkeerde meisjesquote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehee geen serviesgoed![]()
Volgend jaar kan ik weer aan de bak dus
En die films dan?quote:
Ja sorry Nouk, gaat vanzelf. Ben Anouk gewendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noem me eens Nouk![]()
Geheim daten is tof!
Ik denk hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien zoen ik dan de verkeerde meisjes
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wie?
He als je je gebied verruimt he, heb je meer kans!
Zeg, ik ben je secretaresse nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed ik ging!
Let maar voor me op of hier nog wat blonds voorbij komt
Hmm ik vind knuffelen toch een stuk intiemer dan zoenen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk het
Misschien komt het omdat mijn familie nogal knuffelig is, mijn nichtjes zitten vaak bij me op schoot en zo. Met een leuke meneer wil ik wel meer doen dan alleen knuffelen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat las ik!
Als mijn ouders mij zelfs niet zo noemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja sorry Nouk, gaat vanzelf. Ben Anouk gewend
Ligt eraan hoe in het openbaar zoenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Geheim daten![]()
Geheim zoenen![]()
Al is openbaar natuurlijk ook leuk
Doe ik voor jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed ik ging!
Let maar voor me op of hier nog wat blonds voorbij komt
Natuurlijk welquote:
Ja maar komt door de klank, die a komt er vol automatisch bij bij mij. Maar het was me al vergevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als mijn ouders mij zelfs niet zo noemenHet is je vergeven hoor
[..]
Ligt eraan hoe in het openbaar zoenen
In ieder geval niet stiekemquote:
Wat heb ik daar nou mee te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die kan ik nu toch niet kijken op het werk
Volgens mij ligt dat vooral aan de situatie wat intiemer is. Je familielid op een verjaardag zoenen is bijvoorbeeld helemaal niet intiem. Maar een goede vriend/vriendin een knuffel geven kan wel heel intiem zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik vind knuffelen toch een stuk intiemer dan zoenen hoor![]()
Maar jij vind zoenen dus verder gaan dan knuffelen?
Ik bedoel dat het ook te klef kanquote:
Kijk dat zijn argumenten die kan ik hier goed gebruiken! Als ik het helemaal goed speel word het misschien nog wel door de zaak betaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou mee te maken?
Zeg ze maar dat dit voor de culturele ontwikkeling is en je Brazilie goed moet kennen ivm carnaval in Rio volgend jaar
Gelukkig blijven er dan nog genoeg kleuren over.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe ik voor je
Dan kaap ik de brunette's wel in
Maar je hebt zoenen en zoenen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat vooral aan de situatie wat intiemer is. Je familielid op een verjaardag zoenen is bijvoorbeeld helemaal niet intiem. Maar een goede vriend/vriendin een knuffel geven kan wel heel intiem zijn.
Weet ikquote:
Topquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe ik voor je
Dan kaap ik de brunette's wel in
Dat is geen zoenen, dat is is een kus gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat vooral aan de situatie wat intiemer is. Je familielid op een verjaardag zoenen is bijvoorbeeld helemaal niet intiem. Maar een goede vriend/vriendin een knuffel geven kan wel heel intiem zijn.
Ok, hetzelfde meisje, waar je hetzelfde gevoel voor hebt... je vind haar leuk / bent verliefd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen komen we er welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kijk dat zijn argumenten die kan ik hier goed gebruiken! Als ik het helemaal goed speel word het misschien nog wel door de zaak betaald
Je hebt zelf al iemand uitgezocht zag ik in mijn PM!quote:
Nieuwschierig aagjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Maar als het goed is niet over dit onderwerp, want dan zijn het écht roddels, haha.
& als je een naam weet, dan hoor ik dat natuurlijk graag in mijn PMbox![]()
Hey!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt zelf al iemand uitgezocht zag ik in mijn PM!![]()
Soms gaat het hier heeél snel & soms heeeél langzaamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
jeetje zeg ik kijk ff niet en jullie zijn weer weg![]()
ben de weg een beetje kwijt..
Wegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Het is wat he box, die vrouwen enzoquote:
Zoenen is inderdaad intiemer met iemand die je leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar je hebt zoenen en zoenen...
Een baby een knuffel geven is toch ook niet intiem
Als het erop aan komt vind ik zoenen toch intiemer.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is geen zoenen, dat is is een kus geven
En het ligt aan je definitie van knuffelen denk ik - ik vind knuffelen arm om je heen en lekker tegen elkaar zitten. Dat doe ik wel met een vriend op zijn tijd, maar zoenen is dan weer wat anders
Tongzoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, hetzelfde meisje, waar je hetzelfde gevoel voor hebt... je vind haar leuk / bent verliefd.
Wat is dan intiemer ?
En knuffel (met echte emotie) of een tongzoen (met echte emotie) ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms gaat het hier heeél snel & soms heeeél langzaam
Gelukkig zijn mannen nooit nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is wat he box, die vrouwen enzo
Ooit went hetquote:
Ik hoop het... maar ja moet miss ook nie doen als ik op me werk zit dan moet je weleens weglopen is miss ook nie zo handig van mij gedaanquote:
Hoezo de weg kwijt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik snap niet hoe wij weg kunnen zijn terwijl we er gewoon zijnquote:
Sommige vrouwen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is wat he box, die vrouwen enzo
Gewoon niet alles willen bijhouden anders wordt het echt een verslavingquote:
het gaat me veelste snel joh met jullie.... eerst zitten jullie daar... dan weer hier....quote:
Je kan ook niet alles bijhouden/volgen/teruglezen, want dat is té veelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar ja moet miss ook nie doen als ik op me werk zit dan moet je weleens weglopen is miss ook nie zo handig van mij gedaan
Verslaving? ik ben heul niet fokverslaafd!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn![]()
![]()
[..]
Gewoon niet alles willen bijhouden anders wordt het echt een verslaving
Gewoon om een update vragen. Als je tijdje weg bent geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn![]()
![]()
[..]
Gewoon niet alles willen bijhouden anders wordt het echt een verslaving
Hahahaha ja dat komt door dat zonnetje van jou....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij weg kunnen zijn terwijl we er gewoon zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een zonnesteek opgelopen![]()
I couldnt agree more with you concerning certain womenquote:
Wij?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen nooit nieuwsgierig
[..]
Ooit went het
Als je vaker hier komt dan went dat vanzelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
het gaat me veelste snel joh met jullie.... eerst zitten jullie daar... dan weer hier....
Jaaaaaa maar ik weet graag allesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles bijhouden/volgen/teruglezen, want dat is té veel
& wat mrbox al zegt; dan wordt het een verslaving
Goeie zon he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat komt door dat zonnetje van jou....
De eerste stap is ontkenning.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Verslaving? ik ben heul niet fokverslaafd!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon om een update vragen. Als je tijdje weg bent geweest.En natuurlijk teruglezen.
Hmmm... Oke!quote:
Haha, succes danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaaaa maar ik weet graag alles
Neee hoe heter hoe beterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goeie zon he!![]()
Ik zal hem volgende keer wat minder heet zetten
Ripley houdt alles bij wat er in dit topic gebeurt dus vraag gewoon aan haar om een update.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tja dan krijg je dit :quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Verslaving? ik ben heul niet fokverslaafd!!
quote:
Zoenen is lekker en knuffelen ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Nou bij deze.... vertel eens zoenen en knuffelen?? wie wat waar?
pas maar op dan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tsja dat zal er wel aan zitten te komen idd
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoenen is lekker en knuffelen ook.
Oh ja dat klopt. Ontkenning was een teken van verslaving.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee onder ogen zien is de eerste stap
Nee, sorry... Ik ben niet lekker en ook niet Blondquote:
quote:
Dude, we waren er vanochtend al achter dat ik de zon beheersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goeie zon he!![]()
Ik zal hem volgende keer wat minder heet zetten
Ja dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]idd allebei heerlijk om te doen, en vooral om te combineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |