hoezo? wat wil je weten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
Kom maar brengen.
Ben benieuwd naar de user achter Marrije.
Pecannoten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Jammer van die noten, vooral walnoten zijn er lekker voor doorheen![]()
Maar wel heel lekker, dan niet helemaal gaar bakken, zodat de brownie nog een beetje klef is
Ja en van mij niet he! Tja, wie ben ik. . . lastigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon wie je bent, van zo'n beetje iedereen hier heb ik wel een idee.
Jij zat natuurlijk te hopen op smeuiige detailsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef beequeen het volgende:
Lekker Marrije![]()
Deisyy, foei. Je maakt me blij met een dooie mus.![]()
Beiden een avatar met veel blauw he!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kon Marrije en Leandra vroeger nooit uit elkaar houden.
Maar nu wel, want Leandra post niet meer.
Uhm, ik ben heel nieuwsgierig van aard.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en van mij niet he! Tja, wie ben ik. . . lastigEen aantal dingen over wie mij maken tot wie ik ben zeg ik heel bewust niet, omdat ik denk dat ik dat dan te pas en te onpas voor mn voeten gegooid krijg.
Mooshy?! Is dat hetzelfde als klef?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pecannoten.![]()
moet je eens kastanje-chocoladetaart proberen, die is ook zo mooshy aan de binnenkant.
Dit is een leuke site!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
Geen noten! Noten en chocolade vind ik een vieze combi. Behalve in M&M's.
Ja vind ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooshy?! Is dat hetzelfde als klef?
Ik hou van mooshy
Fuck dat is keiveel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.en lekker joh! en slechts 1000 calorieen per punt.,
Das 2 punten en dan de rest vd dag alleen maar water.....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het kán wat overdreven zijn hoor.quote:
Dat wisten we al...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel!Ik ben dol op volksvermaak.
1 pot Ben & Jerry's is 1000kcal.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het kán wat overdreven zijn hoor.![]()
(maar 600 gram chocola, 3 dl slagroom en 12 eieren in één taart is wel calorierijk zeg maar.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je zit echt klaar met dat plaatje hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wisten we al...
[ afbeelding ]
Dat plaatje zweeft al weken onder zijn paste button.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zit echt klaar met dat plaatje hè.
Zeg dan gewoon niets LS.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wisten we al...
[ afbeelding ]
Dat klinkt als sachertortequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het kán wat overdreven zijn hoor.![]()
(maar 600 gram chocola, 3 dl slagroom en 12 eieren in één taart is wel calorierijk zeg maar.![]()
Ik ken het plaatje nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zit echt klaar met dat plaatje hè.
Ik vind het hier juist zo leuk dat het niet zoveel uitmaakt wie je bent maar dat het gaat om wat je zegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, ik ben heel nieuwsgierig van aard.![]()
![]()
Dus doe eens verklappen!Kan nooit erger zijn dan huisvrouw in de provincie
![]()
Dat ken ik niet maar klinkt lekker!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt als sachertorte![]()
Laatst had een collega zelfgemaakte sachertorte mee genomen, met zo'n lekker laag chocola erover.
Ik geef je wel gelijk hoor, alles wat je hier deelt krijg je vroeg of laat weer voor je voeten geworpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het hier juist zo leuk dat het niet zoveel uitmaakt wie je bent maar dat het gaat om wat je zegt.
Ja maar je kan toch iets vertellen. Leeftijd, werk, relatie, zulks soort dingen....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het hier juist zo leuk dat het niet zoveel uitmaakt wie je bent maar dat het gaat om wat je zegt.
Sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor, alles wat je hier deelt krijg je vroeg of laat weer voor je voeten geworpen.
En juist diegene die niets delen komen op de proppen met informatie.
Ik ben alleen oprecht geïnteresseerd.
O ik dacht dat die dingen al wel bekend waren, ik ben 34, zorg full time voor mn 2 kinderen die beiden nog niet naar school gaan en ik ben getrouwdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch iets vertellen. Leeftijd, werk, relatie, zulks soort dingen....
Ik vertel ook niet alles, niemand hier volgens mij. Dat maakt idd ook niet uit.
pics enzo of niet gebeurd enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:36 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
Ik woon heul niet in enkhuizen, maar in hoofddorp
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets, ik typte iets.
Mpet je bij R&P zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
Ik heb een stiekume verkrachtingswens, en benop zoek naar blackmail (iemand die dat bij me wil doen), maar twijfel hier nog over ivm enige issue's...
Zal ik dat ff lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij bent irritant door dat telkens weer te posten, een keer is grappig, daarna is de lol er wel af, zeker als je weet dat de persoon in kwestie het niet op prijs stelt dat je het post. Hou er dan gewoon mee op en blijf er niet vervelend mee doen.
En Marrije is je echte naam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
O ik dacht dat die dingen al wel bekend waren, ik ben 34, zorg full time voor mn 2 kinderen die beiden nog niet naar school gaan en ik ben getrouwd
Klap op je smoel kun je krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
Ik heb een stiekume verkrachtingswens, en benop zoek naar blackmail (iemand die dat bij me wil doen), maar twijfel hier nog over ivm enige issue's...
Bij mij niet in ieder geval, dit geeft een beeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
O ik dacht dat die dingen al wel bekend waren, ik ben 34, zorg full time voor mn 2 kinderen die beiden nog niet naar school gaan en ik ben getrouwd
En jij denkt dat als jij zegt wie je bent, het dan gaat uitmaken? Jeetje, dat zou jammer zijn zeg!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
[..]
Mac beth op de foto?
Gelul en dat weet je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik dat ff lekker zelf weten?
Ik vind zoveel dingen van anderen irritant, maar hoor je mij verder ook niet over. Bemoei je met je eigen zaken.
Zal ik even over mijn Champix kuur beginnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind zoveel dingen van anderen irritant, maar hoor je mij verder ook niet over. Bemoei je met je eigen zaken.
We zijn bijna hetzelfde!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het niet roken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik even over mijn Champix kuur beginnen?
Hoeveel geld en leven heb je al bespaard Cc?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ik voeg alleen even iets toe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al voor haar antwoorden?
Ik werk niet meer met msn, schijnt chantage gevoelig te zijn enzo.....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
[..]
Black betty, of ugly batty, offuh een muis met een aangenaaid ooir als in vleermuis, "bat"-woman, och ik lul maar wat. Maar foto's heb ik zat, alleen via msn: tweet__7@hotmail.com.
Ik heb grote oren, daar kan ik je overal mee horen![]()
Tja, kweenie en ga de gok niet nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En jij denkt dat als jij zegt wie je bent, het dan gaat uitmaken? Jeetje, dat zou jammer zijn zeg!![]()
Ik ben dan echt heel benieuwd.Kan me niet voorstellen dat het zo is namelijk.
Goed!quote:
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We zijn bijna hetzelfde!(alleen dat mijn kinderen alledrie wel naar school gaan, maar detail.
)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoeveel geld en leven heb je al bespaard Cc?!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed!
Geen enkele behoefte. Geen ontwenning en geen bijwerkingen.
Hey sletjuh....doe jezelf eens in de handboeien slaan, dat staat zo geil hoerigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
[..]
Maar ik kick daar op, ook als je me slet of hoer noemt, dat zou ik fijn vinden
Deden ze dat maar eens met jou.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef zomerrodebilletjesvanhans het volgende:
Dementor kan zo te zien een paar dagen zonder eten
Geen enkele behoefte zelfs, wowquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed!
Geen enkele behoefte. Geen ontwenning en geen bijwerkingen.
wel vast aan het bed, en ver van je pcquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey sletjuh....doe jezelf eens in de handboeien slaan, dat staat zo geil hoerig![]()
Nee, dat snap ik!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, kweenie en ga de gok niet nemen.
Nou ja, de meeste eer gaat naar Champix. De rest naar Allen Carr en de kruimels die er dan nog overblijven, mogen op het conto van mijn ruggengraat worden geschreven.quote:
Mag er nog wel in huis gerookt worden nu je zelf bent gestopt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste eer gaat naar Champix. De rest naar Allen Carr en de kruimels die er dan nog overblijven, mogen op het conto van mijn ruggengraat worden geschreven.
Hoelang mag je die champix nog slikken? En dat ga je wel tot en met de laatste toegestane dag doen neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste eer gaat naar Champix. De rest naar Allen Carr en de kruimels die er dan nog overblijven, mogen op het conto van mijn ruggengraat worden geschreven.
Jawel hoor. Ik zit sigaretten niet uit de mond van mijn bezoek te kijken, hoef ze zelf niet meer. En anders pak ik mijn pijp welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef Dementor het volgende:
Mag er nog wel in huis gerookt worden nu je zelf bent gestopt?
En je bouwt dat spul langzaam af in een paar maandjes..?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
In totaal twaalf weken, Noek en ik zijn nu in de derde week. Ik heb gisteren met mijn coach/praktijkverpleegkundige afgesproken dat ik na die twaalf weken ga afbouwen: nog een week de normale dosis, dan een paar dagen de halve en dan de laatste dagen een kwart dosis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef Marrije het volgende:
Hoelang mag je die champix nog slikken? En dat ga je wel tot en met de laatste toegestane dag doen neem ik aan?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor, alles wat je hier deelt krijg je vroeg of laat weer voor je voeten geworpen.
En juist diegene die niets delen komen op de proppen met informatie.
Ik ben alleen oprecht geïnteresseerd.
Sorryquote:
Ja, wíj wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef Klonk het volgende:
hallo lieverds,
houden we het een beetje gezellig hier ?
prijs viel me wat tegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit is een leuke site!
http://www.mymms.nl/
Ja.quote:
En toch mis ik iets in die berekening.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
One week, two days, 23 hours, 5 minutes and 45 seconds. 159 cigarettes not smoked, saving ¤ 37,75. Life saved: 13 hours, 15 minutes.
Klinkt best lang, 12 weken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
In totaal twaalf weken, Noek en ik zijn nu in de derde week. Ik heb gisteren met mijn coach/praktijkverpleegkundige afgesproken dat ik na die twaalf weken ga afbouwen: nog een week de normale dosis, dan een paar dagen de halve en dan de laatste dagen een kwart dosis.
En dan moet ik het echt op eigen kracht doen, maar daar vertrouw ik stiekem best op, omdat ik de toegevoegde waarde van een sigaret totaal niet meer zie. Nonsensgewoonte, dat is het!
![]()
Hansje is weer pleite.
Even opslaan.quote:
Na een paar weken niet roken krijg ik altijd last van tranende ogen als anderen wél roken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt best lang, 12 weken.
Heb je al een afkeer van sigaretten(rook)?
Iemand?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en voor zo'n actie, daar gaf iemand mij een ban van een maand voor![]()
Ik heb geen weegschaal, maar mijn jeans zakt als vanouds van m'n reet af, dus dat zit (nog) goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Coos het volgende:
En toch mis ik iets in die berekening.
Het toegenomen aantal kilo's en de onvermijdelijke uitgaven voor een nieuwe grotere garderobe.![]()
![]()
quote:Vanochtend bij binnenkomst bij m'n Marokkaanse kapper:
Fonetisch: Salam ma aleikum sabahg il cher terroristen nagnoe emshin a Ikea.
Goede morgen terroristen gaan we vandaag nog een Ikejaatje doen?
Dat heb ik niet maar ik vind het wel enorm stinken. En sneu om te zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na een paar weken niet roken krijg ik altijd last van tranende ogen als anderen wél roken.
Nee!!! Ze kennen me. Ze weten dat ik verbaal incontinent ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En net de asbak.
[..]
![]()
![]()
Heb je vervolgens wel je excuses aangeboden?
Bijna drie maanden, nog twee keer en ik krijg er een kind van.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:00 schreef Marrije het volgende:
Klinkt best lang, 12 weken.
Heb je al een afkeer van sigaretten(rook)?
Ik ben nicotinefrigide.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
Nee, geen afkeer. Het doet me helemaal niks: positief noch negatief.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en voor zo'n actie, daar gaf iemand mij een ban van een maand voor![]()
Dat heb ik met nordic walking.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar ik vind het wel enorm stinken. En sneu om te zien
Dacht al, waar blijft iequote:
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Gert het volgende:
Dolle boel hier, vanmiddag. Hoe kom je aan die grote foto Cc?
+1, in zijn fobo staat alleen die eerste foto.quote:
Dat heb ik ook steeds vaker, en ik ben niet eens gestopt.quote:
het schiet me opeens te binnen, CC was ook bij die enequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, in zijn fobo staat alleen die eerste foto.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds vaker, en ik ben niet eens gestopt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
het schiet me opeens te binnen, CC was ook bij die ene
Ik ook, vandaar dat ik het me afvroeg.quote:
Dus toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Marrije het volgende:
Oh? Wanneer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Marrije het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus toch?![]()
Neuh, Cc heeft indekoffer contacten.
Yvonne zit nl ook in het indekoffercomplotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef Marrije het volgende:
Kan ik niet meer zien, die posts zijn verwijderd
zijn ze al afgekoeld?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ik niet meer zien, die posts zijn verwijderd
Ik ook, al ben ik gek op raadsels. Oeps....het zal toch niet hè?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:33 schreef Dementor het volgende:
Ik ben blij dat ook dit raadsel wederom is opgelost.
Whooh kinky!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yvonne zit nl ook in het indekoffercomplot.
Nee, helaas. Heb al wel 2 stukjes gegeten maar warm is het niet zo lekker en word ik er misselijk vanquote:
kk alloquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef beequeen het volgende:
WTF, is er nu niks meer heilig?
Snert niet Nederlands.
Welnee we zijn in 1945 door de Marokkanen bevrijd en we kregen snert met couscous om aan te sterken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef beequeen het volgende:
Snert niet Nederlands.
Dit soort verhaaltjes moet Marokkanen en kaaskoppen dichterbij elkaar brengenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef beequeen het volgende:
Snert niet Nederlands.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het klopt natuurlijk wel dat die VOC mentaliteit er voor gezorgd heeft dat Nederland bestaat uit bij elkaar gejatte spullen.
We zijn in 1945 mede door de Marrokaanen bevrijd. Er is zelfs een kerkhof in Kapelle (zeeland) waar deze voor ons gesneuvelde helden liggen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welnee we zijn in 1945 door de Marokkanen bevrijd en we kregen snert met couscous om aan te sterken.
Nah, ok. Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Gert het volgende:
Snert, dat is dus goedkoop voer dat eruit ziet als een klodder dikke pus en waarvan je ontzettend gaat ruften.
OK, die "eer" mogen ze best hebben.
Dat zeggen ze van sport ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Snert is gewoon universeel. Snert verbroedert.
Moet je een gordel om op de tractor dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef Coos het volgende:
[..]
We zijn in 1945 mede door de Marrokaanen bevrijd. Er is zelfs een kerkhof in Kapelle (zeeland) waar deze voor ons gesneuvelde helden liggen!![]()
Er wordt btw goud geld verdiend hier voor de deur. Een politiecontrole en ze hebben er al tig wegens zonder gordel en niet handsfree bellen te pakken. Zonder gordel geloof ik 140 euro?
ik zeg trekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je een gordel om op de tractor dan?
HOe is het nu?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef marc-zus-van-die-H het volgende:
[..]
?
Je neemt het lief voor d'r op, maar zoiets doe jij toch niet?
Dat kan er maar 1 zijn die alle mannen pm's stuurt enz.
Dat is dus BvdH.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nooit geweten dat Marc een meisje was![]()
![]()
![]()
Zo leer je elke dag.
ja, en Sinterklaas ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is nog veel erger, Tulpen komen uit Turkije
Straks ga je me nog vertellen dat Nederwiet niet uit Holland komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sinterklaas ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nâh Fritzl uit goede bron weet ik dat een groot gedeelte van de Nederwiet uit Polen komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Nederwiet niet uit Holland komt.
quote:Bijzonderheden
De naam tulp is afkomstig van het Perzische woord tulipan wat tulband betekent. Als symbool van hun status droegen Ottomaanse Sultans uit Perzië namelijk een tulp op hun tulband. Al is de tulp van oorsprong dan niet Nederlands, de bloem behoort tegenwoordig wel tot één van de grootste exportproducten van ons land. Vooral de gecultiveerde tulpen en tulpenbollen zijn geliefd. Toeristen bezoeken massaal de tulpenvelden en ook een attractie zoals de Keukenhof is bijzonder populair.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Ons allemaal, behalve jou. Niet verwonderlijk, met zo'n kutkop.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh Fritzl uit goede bron weet ik dat een groot gedeelte van de Nederwiet uit Polen komt.
Daarvoor moet je wachten op de volgende persoonlijkheid.quote:
Ze zijn genoemd naar een Griek iig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef beequeen het volgende:
Naast erotomanie ook last van nasicsme.
Narcissen, komen die ook uit Turkije?![]()
Haha!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wachten op de volgende persoonlijkheid.
Je bent de R vergeten, nu heb je er een duitse ziekte van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef beequeen het volgende:
Naast erotomanie ook last van nasicsme.
Narcissen, komen die ook uit Turkije?![]()
Juist, daar waar narcissus stierf, omdat hij zo verliefd was op die mooie jongeling, die hij zag in het water,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zijn genoemd naar een Griek iig.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Juist, daar waar narcissus stierf, omdat hij zo verliefd was op die mooie jongeling, die hij zag in het water,
en vergat dat hij het zelf was, kwam een bosje narcissen boven de grond.
Kijk, van Sinterklaas en tulpen wist ik wel, maar hebben we dan helemaal geen erfgoed meer. Nederwiet schijnt ook al uit Polen te komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze zijn genoemd naar een Griek iig.
Krut.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Je bent de R vergeten, nu heb je er een duitse ziekte van gemaakt.
Ja, die f5 knop raakt versleten op deze manier en echt productief is dat figuur ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wachten op de volgende persoonlijkheid.
Duits.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, van Sinterklaas en tulpen wist ik wel, maar hebben we dan helemaal geen erfgoed meer. Nederwiet schijnt ook al uit Polen te komen.![]()
Klompen, is dat wat?
Krut je nagaan, en ik woon niet eens in het Gooi.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
He die r stond net nog in Nerderwiet.
Mooi verhaal toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Straks gaan ze ook nog zeggen dat ons Fritske de eerste gloeilamp niet in elkaar gedraaid heeft
Frits!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Straks gaan ze ook nog zeggen dat ons Fritske de eerste gloeilamp niet in elkaar gedraaid heeft
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Maakt niet uit, T.A. Edison was van oorsprong Nederlands.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik zal nog even een droom aan diggelen schieten, "onze" peen met uien is ook al marokkaansquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dit soort verhaaltjes moet Marokkanen en kaaskoppen dichterbij elkaar brengen
Gelukkig las ik van nul tot nu op de basisschool.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet nog dat ik tot mijn 20e ofzo gedacht heb dat tijdens de oorlog heel Nederland in het verzet had gezeten.
Zo werd het (in mijn beleving) echt gebracht, op de basisschool en middelbare school.
Zo werd er ook nooit verteld dat je communistische verzetsstrijders had en andere politieke kleuren die elkaar het leven ook weer zuur maakten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet nog dat ik tot mijn 20e ofzo gedacht heb dat tijdens de oorlog heel Nederland in het verzet had gezeten.
Zo werd het (in mijn beleving) echt gebracht, op de basisschool en middelbare school.
Dat was altijd het eerste wat ik las in de Donald Duck.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef Dementor het volgende:
Gelukkig las ik van nul tot nu op de basisschool.
Ja zegtie!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, helemaal niet vreemd dat er heel veel vanuit landen rondom de Middellandse Zee komt, daar was de beschaving een stukje eerder aanwezig dan hier
Nou, de NSB kwam ook wel aan de orde. Maar daar tussenin vrij weinig. Je had landverraders en je had verzetsstrijders. Dat 95% alles over zich heen liet komen en angstvallig vermeed een kant te kiezen, behalve dan dat ze netjes deden wat de bezetter wilde, werd niet uitvoerig belicht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dat klopt wel, je had goed (het overgrote deel), en een heel klein beetje fout.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, de NSB kwam ook wel aan de orde. Maar daar tussenin vrij weinig. Je had landverraders en je had verzetsstrijders. Dat 95% alles over zich heen liet komen en angstvallig vermeed een kant te kiezen, behalve dan dat ze netjes deden wat de bezetter wilde, werd niet uitvoerig belicht.
en alweer bijna naar bedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Eerst maar even eten. Indiaas. Kip Tandoori.
Spaghetti FTWquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Eerst maar even eten. Indiaas. Kip Tandoori.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, je had goed (het overgrote deel), en een heel klein beetje fout.
Daar tussenin zat niks.
Mooi, die bunker, met die tekst (ter verduidelijking) erop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van nul tot nu digitaal.![]()
* Dementor moest even zoeken in het archief.
Die werden idd door Nederlanders gebouwd. En als ze twee extra scheppen zand door het beton deden zodat het zwakker zou worden hadden ze in het verzet gezeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi, die bunker, met die tekst (ter verduidelijking) erop.
Hout en stro deden het ook erg goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Die werden idd door Nederlanders gebouwd. En als ze twee extra scheppen zand door het beton deden zodat het zwakker zou worden hadden ze in het verzet gezeten.
hoi!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Jozef Willem, doe ons eens een röntgen foto van je knie![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
Gansch het voik participeerde!![]()
STRIJD ZONDER GENADE (4)
gebonden
M. Kanis
serie: Helden van het verzet
In de Tweede Wereldoorlog hebben niet alleen mannen verzet gepleegd, maar ook vrouwen. Eén van de bekendste is Hannie Schaft, een studente uit Haarlem. Ze deed ontzettend veel gevaarlijk werk, zoals spioneren, wapens vervoeren, Joden wegbrengen, enzovoort.
EAN-nummer: 9789033626838
[ [url=http://www.gebrkoster.nl/foto/11330/max/image.jpg]afbeelding ][/url]
Gewoon een klikspaan dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
Gansch het voik participeerde!![]()
In de Tweede Wereldoorlog hebben niet alleen mannen verzet gepleegd, maar ook vrouwen. Eén van de bekendste is Hannie Schaft, een studente uit Haarlem. Ze deed ontzettend veel gevaarlijk werk, zoals spioneren, wapens vervoeren, Joden wegbrengen, enzovoort.
Champix doet van alles met mensenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
I am one evil bitch, waiting for her exile.
Er zijn ook postings van Gert en mij weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
Er zijn gewoon reacties van mij verwijderd in dat Jade gaat dood topic.
Ik vind dat ze wel goed opgaat in haar rol van moreel verontwaardigde.quote:
Ik vind het ietwat overdreven. Als wij hadden geopperd dat er een compilatie ok moest komen dan zou dat vast te erg zijn geweest maar als Ok ermee komt dan mogen wij er geen grappen over maken.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel goed opgaat in haar rol van moreel verontwaardigde.
Verhoogt de amusementswaarde van het topic.
ah gossiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
I am one evil bitch, waiting for her exile.
Ja, klopt. Ik begrijp alleen die hypocriete Yvonne nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Copycat het volgende:
Het lost niks op, het draagt niks bij. Maar soms is zo'n koekje van eigen deeg best lekker om uit te delen. Vind ik.
Wees blij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
heb jij al die pedo topics gevolgd? dit is nieuw voor mij, heb de hele rel weer eens gemist
Nee joh, ik kijk af en toe alleen in de feedback. Dit kwam ik daar ook tegen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
heb jij al die pedo topics gevolgd? dit is nieuw voor mij, heb de hele rel weer eens gemist
Volgens mij heeft Marrije er meestal wel eentje te pakken hoor. Met haar meeliften "will do"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien moeten ze een rel-alert-sms-systeem bij de abo's invoegen!
* Marrije schuift je een brownie toequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd geroepen?
Wat moet ik hier precies doen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marrije er meestal wel eentje te pakken hoor. Met haar meeliften "will do"
Ik BEN een browniequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije schuift je een brownie toe
goed idee! alleen dus niet bij die armlastige/zuinige 'fok-abo-plus-tokkies'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien moeten ze een rel-alert-sms-systeem bij de abo's invoegen!
Is dit nou een compliment en belediging in één zin? Ik snap het niet..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef willem-jozef het volgende:
goed idee! alleen dus niet bij die armlastige/zuinige 'fok-abo-plus-tokkies'
Real Life Soap Slow Chat.. Nadat De Gouden Kooi sloot, mochten we toch nog verder langzaampraten.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Is dit nou een compliment en belediging in één zin? Ik snap het niet..
* Marrije schuift jou een dubbele brownie toequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hé hoi JB!
Ik lust ook wel een brownie bij mijn koffie![]()
hoi en neem maar, er is genoeg van mij voor iedereenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hé hoi JB!
Ik lust ook wel een brownie bij mijn koffie![]()
Ahaquote:
Ik heb het nooit gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Real Life Soap Slow Chat.. Nadat De Gouden Kooi sloot, mochten we toch nog verder langzaampraten.
Twee gifjes ter illustratie en vanwege het nostalgische element;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik mis ze..
Wij volgen levensverhalen om ze af te kraken dus doe maar nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi en neem maar, er is genoeg van mij voor iedereen
[..]
Aha
Moet ik hier mn levensverhaal posten ofzo?
Mijn levensverhaal kraak ik zelf ook afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij volgen levensverhalen om ze af te kraken dus doe maar niet
gooi het volgende week in je praatgroepquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel goed opgaat in haar rol van moreel verontwaardigde.
Verhoogt de amusementswaarde van het topic.
Allebei tegelijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ik heb wel ooit iemands voeten in mn mond gehad
Geweldig, die gifsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Real Life Soap Slow Chat.. Nadat De Gouden Kooi sloot, mochten we toch nog verder langzaampraten.
Twee gifjes ter illustratie en vanwege het nostalgische element;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik mis ze..
Wat gebeurde er precies een jaar geleden? Fok! was in ieder geval erg traagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig, die gifs![]()
Dat pootje van Amanda helemaal in het smoelwerk van Brian![]()
Dat waren nog eens tijden.
Je hebt wel gelijk gekregen met wat je in die COS zeiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies een jaar geleden? Fok! was in ieder geval erg traag![]()
[COS # 3422] Plannen, maar geen snode...
Met Jaap wel, maar ik dacht altijd dat Huub een goede tweede zou worden, daar zat ik flink naastquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk gekregen met wat je in die COS zei
Nee, dat is niet nodig. Je hoeft je alleen maar bij BB-Bart (dieenebart) op te geven voor een nieuw RLS programma en dan komt alles verder wel goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik hier mn levensverhaal posten ofzo?
Owquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En een jaar geleden in de Slow Chat
[DGK SC # 647] Waar er gemoord wordt!!
Charlie Bravo Praxis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef enjoybram het volgende:
Goed nieuws voor .... die .. het.. willen lezen....
Mission complete... online NO problemo...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ow![]()
Toen postte ik hier ook al.![]()
Was ik alweer helemaal vergeten.
Er is niet zoveel anders dan een jaar geledenquote:Was juist een zeer leerzame uitzending!!!
Als je de term moslims in der uitspraken van gekke Geert in joden veranderd.
Die de winter had een punt en die arabist wil hooguit cashen met zijn boekje op het hoogtepunt van het moslimbashen.
Top!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef enjoybram het volgende:
Mission complete... online NO problemo...
en waar valt dat te lezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef enjoybram het volgende:
Ja, lees maar terug van vandaag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey Coos, knip je nog steeds je haren voor ¤ 8,50 incl thee?
Ik laat hem helemaal aan jou over. Ga een keertje niet snel een nieuw topic openen, ben namelijk wel schiewnierig wat je er van hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
De OP in het nieuwe topic gaat totaal ergens anders over hoor, maar die staat al vanaf 2100 uur klaar.
Een niet actuele OP, dus.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, lees maar terug van vandaag.
Vanochtend weer geweest maar had geen tijd voor de thee.
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat dus eens per jaar
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neuken op dinsdagen is "not done"
Jij sloeg aan op het woord neuken?quote:
Toen was PcEend er nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er is niet zoveel anders dan een jaar geleden
whehehe ik dacht net iets van dezelfde strekking, Peet, zit je al klaar met je topic?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 10 posts tot de nieuwe OP van Peter, ik wacht nog wel even.
Die is er niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is die er niet meer? Of heeft hij een andere nick aangenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |