Verdorie, daar gaat mijn lange PMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haha. Ik heb de OP ook aangepast (van 10 naar 5 minuten)quote:
Dat heb ik gisteren avond na een telefonisch consult met doctor phil Murmeli ook besloten!.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn lange PMHihi, die krijg je sowieso welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet zeker dat ik het vol ga houden!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Fieuw!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, die krijg je sowieso wel![]()
Ik weet zeker dat ik het vol ga houden!
Precies!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren avond na een telefonisch consult met doctor phil Murmeli ook besloten!.
Goed bezig zijn wij!.. Het is zo zonde van de energie om dingen te proberen te veranderen die je niet kunt veranderen. Dan kun je beter die energie steken in dingen waar je wel invloed op hebt.
Oeh, dat ga ik vanavond doen! Dansend mijn huis schoonmaken! Muziek keihard en gááááán!quote:
Ik heb me net gekieteld en er gebeurde niksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja nu ben je al de sjaak... nu moet je wel komen bewijzen he
Nee, Carooltjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
moest ik hem nieuw aanmaken ?:O
ik was niet laatste toch?
Haha. Even naar de fietsenmaker dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Mijn fiets heeft álweer een lekke achterband. Ga er zo maar een nieuwe binnenband op leggen. Rotklusje is dat. Echt zo'n moment waarop ik graag een vent zou hebben die dat voor me kan doen
quote:
Middag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Mijn fiets heeft álweer een lekke achterband. Ga er zo maar een nieuwe binnenband op leggen. Rotklusje is dat. Echt zo'n moment waarop ik graag een vent zou hebben die dat voor me kan doen
Tja maar of hij dat dan wil doen is een 2dequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
een beetje vent die laat hem voor je maken bij de fietsenmakerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Jaa hallooooo das geen bewijs he ik was daar niet bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb me net gekieteld en er gebeurde niks
Melden in Feedbackquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
hoe gooi ik het topic dat ik had aangemaakt dicht? of kunnen alleen de moderators dat?
Generaliserenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag.
Jullie vrouwen zijn toch geemancipeerd?
Dat kunnen alleen moderators dacht ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
hoe gooi ik het topic dat ik had aangemaakt dicht? of kunnen alleen de moderators dat?
Haha ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik breng mn fiets echt altijd naar de fietsenmaker
niet erg.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.
weet je het voor de volgende keer
* Murmeli denkt terug aan haar eerste nieuwe topic op fok - ze kon er niks van
En of hij het kánquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja maar of hij dat dan wil doen is een 2de![]()
Niet dan?quote:
Ja ik weet nie wat er van me verwacht wordt of hoe het allemaal gaat hoor hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.
weet je het voor de volgende keer
* Murmeli denkt terug aan haar eerste nieuwe topic op fok - ze kon er niks van
ik geloof dat ik hem via een hele ingewikkelde weg had geopend en toen ging panieken hier in singles hoe ik mn nieuwe topic moest netjes maken (het was geen singles maar een andere)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk had toen Cue een PM gestuurd en zij heeft er toen één open gedaan
Deze vent had je fiets gewoon naar de fietsenmaker gebracht. Ik ga toch niet aan een fiets staan klooien als ik tijd met jou kan doorbrengen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Ik ga echt nooit naar de fietsenmaker, afzetters zijn hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Even naar de fietsenmaker dus![]()
je klilkt in het oude topic op de link naar de wiki fok site waar de OP op staat, die kopieer je, je klikt op nieuw topic aanmaken, kopieert daar de tekst in, en verzint een mooie TTquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet nie wat er van me verwacht wordt of hoe het allemaal gaat hoor haha
Mijn vader zei altijd: de volgende lekke band doe je zelf! Toen deed ik het, binnen 5 min stond hij erbij en te vertellen wat ik allemaal verkeerd deed. Binnen 10 min had hij het over genomen. Dus ik kan het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Dat wij het kunnen wil niet zeggen dat we het maar moeten doen, dan leren jullie dat soort dingen nooit
Helpen kan uiteraard wel
Ik heb heul geen balkonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de fietsenmaker, afzetters zijn het
Ik kan prima een binnenband vervangen, maar het is gewoon een rotwerk. Als ik in de zomer een lekke band heb dan zorg ik er altijd voor dat een van mijn buurmannen het voor met doet. In een leuk outfitje buiten gaan staan kloten, terwijl er genoeg mannen op hun balkon zitten. Flink schelden en doen alsof je er niets van snapt, dan bieden ze altijd aan om het voor me te doenHet is nu alleen een beetje te koud voor effectieve kleding. En er zit niemand op z'n balkon
Ja maar dat is niet mijn probleem. Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans daden. Als jij er dus niet bij was, heb je dat aan jezelf te dankenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa hallooooo das geen bewijs he ik was daar niet bij
<- is al aan het trainenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar val ik óók op. Het is geen vereiste, zeg maar..![]()
Maar het is wel lekker knuffelen en het is heerlijk om door een grote man opgetild te worden, haha
Mijn buurmannen kunnen alleen heel lekker koken en hebben goeie wijn. Maar banden plakken kunnen ze helaas nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik kan prima een binnenband vervangen, maar het is gewoon een rotwerk. Als ik in de zomer een lekke band heb dan zorg ik er altijd voor dat een van mijn buurmannen het voor met doet. In een leuk outfitje buiten gaan staan kloten, terwijl er genoeg mannen op hun balkon zitten. Flink schelden en doen alsof je er niets van snapt, dan bieden ze altijd aan om het voor me te doenHet is nu alleen een beetje te koud voor effectieve kleding. En er zit niemand op z'n balkon
Je moest eens weten wat sommige vrouwen allemaal zelf kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Dat wij het kunnen wil niet zeggen dat we het maar moeten doen, dan leren jullie dat soort dingen nooit
Helpen kan uiteraard wel
Mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow kom net lekker uit de zon en heerlijkkkkk was het zeg
weg met die dip!!
Lui krengquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat sommige vrouwen allemaal zelf kunnenMaar sommige dingen kan je gewoon beter voor je laten doen. Dat is fijner
Ripley!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn buurmannen kunnen alleen heel lekker koken en hebben goeie wijn. Maar banden plakken kunnen ze helaas niet
En het is zo fucking simpelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn buurmannen kunnen alleen heel lekker koken en hebben goeie wijn. Maar banden plakken kunnen ze helaas niet
tja alleen achterband is vaak wat lastig.quote:
Gij sluw vrouwmensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
BlonT?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
Ik kan geen handige dingen. Wel eens wat geprobeerd, maar dat eindigt bijna altijd in lichamelijk letsel
Bij anderen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
Ik kan geen handige dingen. Wel eens wat geprobeerd, maar dat eindigt bijna altijd in lichamelijk letsel
Ik ben ook nogal klunzig, maar toch knap ik bijna alles zelf op hier in huisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal klunzig, maar toch knap ik bijna alles zelf op hier in huisIk moet wel.
Ik moet vandaag ook nog m'n cv ketel bijvullen en gaten boren in het plafond van m'n balkon, omdat ik het af wil zetten met een net voor de katten. Dat laatste wordt nog een hele opgaveKyra met een klopboormachine op een keukentrapje met de kans om van vier hoog naar beneden te donderen.
M.a.w. als jij vanavond niet online bent in Singles, dan ben je gevallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal klunzig, maar toch knap ik bijna alles zelf op hier in huisIk moet wel.
Ik moet vandaag ook nog m'n cv ketel bijvullen en gaten boren in het plafond van m'n balkon, omdat ik het af wil zetten met een net voor de katten. Dat laatste wordt nog een hele opgaveKyra met een klopboormachine op een keukentrapje met de kans om van vier hoog naar beneden te donderen.
Of ze zeggen dat het gemaakt is en dan sta je een half uur later weer met een lekke bandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
tja alleen achterband is vaak wat lastig.
Ik ga mezelf denk ik maar verankeren aan de eettafel met een touw ofzoquote:
Ik heb wel mijn kasten samen met mijn toenmalige schoonmoeder in elkaar gezet. En toen ik later de verpakking wilde weggooien ben ik de hele trap afgestuiterd op mijn komt. En dat is 2 jaar geleden en ik heb nog steeds een bult op mijn kontquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Of iemand anders laten doen zodat die kan vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik maar verankeren aan de eettafel met een touw ofzo
Dat scheelt weer. Mijn ervaring met onhandige mensen is dat ze veelal letselschade bij anderen veroorzaken!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
M.a.w. als jij vanavond niet online bent in Singles, dan ben je gevallen?
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]Ja. Komen jullie me dan uit de bosjes onderaan m'n flat schrapen?
En dan lig je beneden komt er nog even een tafel op je ei vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer te maken met je traploopskills dan met je klustalentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn kasten samen met mijn toenmalige schoonmoeder in elkaar gezet. En toen ik later de verpakking wilde weggooien ben ik de hele trap afgestuiterd op mijn komt. En dat is 2 jaar geleden en ik heb nog steeds een bult op mijn kont
als je in rotterdam woont of in den haag wel hoor (of ergens op de route van de randstadrail)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]Ja. Komen jullie me dan uit de bosjes onderaan m'n flat schrapen?
een vriendin van me die pleurt ook altijd van dr trap af, en heeft dan dr schouder meteen uit de kom.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer te maken met je traploopskills dan met je klustalent
Ik ben ook een keer op m'n kont de trap af gestuiterd toen ik m'n armen vol flessen drank had. Ik weigerde ze los te laten. Ook een enorme blauwe plek in de vorm van een traptrede aan over gehoudenBij mij is die gelukkig wel weggetrokken.
jaja leuk en aardig maar heeft de drank het overleeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer te maken met je traploopskills dan met je klustalent
Ik ben ook een keer op m'n kont de trap af gestuiterd toen ik m'n armen vol flessen drank had. Ik weigerde ze los te laten. Ook een enorme blauwe plek in de vorm van een traptrede aan over gehoudenBij mij is die gelukkig wel weggetrokken.
Dan is er in ieder geval wel genoeg Kyra voor iedereenquote:
Natuurlijk! Ik ben heel zorgzaam als het gaat om flessen drank. Dat bleek toch zeker wel uit de toewijding waarmee ik ze vast hield, ten koste van mijn eigen bips?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
jaja leuk en aardig maar heeft de drank het overleeft?
ik mag jou wel geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
jaja leuk en aardig maar heeft de drank het overleeft?
Vergeet geen reportage te maken kunnen wij ook meegenietenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval wel genoeg Kyra voor iedereen![]()
Nou, ik ga m'n achterband maar eens vervangen. Ik laat het nog wel even weten als ik ga boren
hoezo genoeg kyra? ga je meteen in stukjes vallen dan? of ben je gewoon heel grootquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval wel genoeg Kyra voor iedereen![]()
Nou, ik ga m'n achterband maar eens vervangen. Ik laat het nog wel even weten als ik ga boren
Als ik te pletter val van m'n balkon dan wil ik op z'n minst een paar afgerukte ledematen hebben. Alleen m'n nek breken is ook zo sufquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo genoeg kyra? ga je meteen in stukjes vallen dan? of ben je gewoon heel groot
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik te pletter val van m'n balkon dan wil ik op z'n minst een paar afgerukte ledematen hebben. Alleen m'n nek breken is ook zo suf
Als je dan wat leuks aan hebt wil vast een van je aardige buurmannen de hulpdiensten voor je bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik te pletter val van m'n balkon dan wil ik op z'n minst een paar afgerukte ledematen hebben. Alleen m'n nek breken is ook zo suf
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik mag jou wel geloof ik
wij mochten vroeger geen drank morsen thuis, begon mn moeder meteen te roepen over drankmisbruik. en een grote vaas kapot gooien dat mocht wel, dan zei ze: ach daar kon je niks aan doen![]()
mijn moeder is best wel wazigmaar wel heel tof
goed zo tijntje!! dat is al bijna. ben blij voor je! hoop iig dat ze je kunnen helpen. niet perse aan een etiketje maar gewoon in het algemeen helpen om je wat blijer te voelen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Ik weet wanneer ik getest ga worden.![]()
Op 1 april is het intakegesprek. Nu alleen hopen dat dit geen grap is.
Dit is ook een AA-topic.quote:
waar ga je dat doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Dat laatste hoop ik ook. Dat labeltje kan mij niks schelen maar dat ik daardoor hulp kan krijg waaraan ik iets heb en daardoor gelukkig kan worden vind ik wel belangrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo tijntje!! dat is al bijna. ben blij voor je! hoop iig dat ze je kunnen helpen. niet perse aan een etiketje maar gewoon in het algemeen helpen om je wat blijer te voelen enzo
Bij een instelling waar ik al een tijdje bij een psycholoog loop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar ga je dat doen?
gewoon bij een psych of bij een instelling of zo?
Jaja, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging zich bij MM om je interngeheugen, .....![]()
Dat kaartjes is het probleem ook niet. Wel duidelijk zijn Rebel.
ook als je geen labeltje hebt kunnen ze je helpen alleen dan op een andere manier ofzo. komt goed. heb vertrouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook. Dat labeltje kan mij niks schelen maar dat ik daardoor hulp kan krijg waaraan ik iets heb en daardoor gelukkig kan worden vind ik wel belangrijk.
Haha, dat doet me denken aan die oude RoadRunner tekenfilmpjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef JonKeL het volgende:
En dan lig je beneden komt er nog even een tafel op je ei vallen
Het komt zeker goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook als je geen labeltje hebt kunnen ze je helpen alleen dan op een andere manier ofzo. komt goed. heb vertrouwen
Knap jonkiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:en er hang nu een foto achter mijn naam (daar gaat m`n anonimiteit)
Jammer joh, die is bij deze idd verdwenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:en er hang nu een foto achter mijn naam (daar gaat m`n anonimiteit)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je klilkt in het oude topic op de link naar de wiki fok site waar de OP op staat, die kopieer je, je klikt op nieuw topic aanmaken, kopieert daar de tekst in, en verzint een mooie TT
het lijkt hogere wiskunde maar zelfs deze digibeet kan het
(en anders PM je iemand of die het voor je wil doen)
Helemaal dat chikies versierenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga vanavond dansen
en chickies versieren
sorry dat moest even
heb er zin in
Goed idee! Dan val je van vier hoog naar beneden en krijg je direct daarna een eettafel op je hoofdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Haha, dat blijkt inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:19 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Goed idee! Dan val je van vier hoog naar beneden en krijg je direct daarna een eettafel op je hoofd![]()
Note to self: te veel *miep*miep* gekeken
Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:ja, ik dacht eerst ook nog wel niet doen wel doen, toch maar gedaan.
Ben jij ook al bi geworden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga vanavond dansen
en chickies versieren
sorry dat moest even
heb er zin in
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn probleem. Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans daden. Als jij er dus niet bij was, heb je dat aan jezelf te danken
Jeeeejj!quote:
ja al die bacterien hierquote:
Op een dinsdag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga vanavond dansen
en chickies versieren
sorry dat moest even
heb er zin in
Oh hehe ja moet je wel zo`n formaat en grootte snel kunnen vinden ik heb er nog niet echt wat op uitgedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor![]()
Nu alleen nog een iets minder verwijfde avatar![]()
Wat voor intake Tijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Tip: Google afbeeldingen; zoeken op kleine afbeeldingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh hehe ja moet je wel zo`n formaat en grootte snel kunnen vinden ik heb er nog niet echt wat op uitgedaan
Gezellig!quote:
ow het mag niet meer op dinsdagen?quote:
moa, voor deze keer dan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow het mag niet meer op dinsdagen?
quote:
In Breda is het altijd leuk op dinsdag hoorquote:
Welke en met wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig!
En vanavond naar de film
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
<< dit maakt het wel duidelijker denk ik.
Of gewoon met paint verkleinenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tip: Google afbeeldingen; zoeken op kleine afbeeldingen
Ik weet nog niet precies welke & met die enequote:
Pff jullie vinden alles simpel.. vind het allemaal maar acrabadabraquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of gewoon met paint verkleinenis ook heul simpel
Toch weer een voordeel van systeembeheerder zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff jullie vinden alles simpel.. vind het allemaal maar acrabadabra
Ik snap het ook hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toch weer een voordeel van systeembeheerder zijnhaha
aah coolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Breda is het altijd leuk op dinsdag hoor
[al gaat zij ergens anders heen]
haha ja idd daar heb je dan weer een mooi voordeel mee hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toch weer een voordeel van systeembeheerder zijnhaha
Levert bij mij altijd compleet verneukte plaatjes op..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of gewoon met paint verkleinenis ook heul simpel
quote:
Dat was dus best wel sarcastisch van mij hehquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja idd daar heb je dan weer een mooi voordeel mee haha
daar is het altijd saaiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef Champloo het volgende:
[..]
aah cool![]()
Ik woon onderaan in Limburg, en daar is het saai op Dinsdagavond.
Arme ik.
Ik ga test worden op autisme.quote:
Ja, bij mij ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Levert bij mij altijd compleet verneukte plaatjes op..
dat wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Levert bij mij altijd compleet verneukte plaatjes op..
Paintquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was dus best wel sarcastisch van mij heh
Als je weet hoe je op Fok! moet posten, kan je toch ook wel een foto in paint uitrekken / hellen binnen paint?
Ik wil het ook wel voor je doen. Stuur maar een PM met de afbeelding die je wil hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff jullie vinden alles simpel.. vind het allemaal maar acrabadabra
Ideaal zo'n sitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
PaintDat is zo 2006
![]()
http://www.fotoverkleinen.nl
Klasse hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Electrocute het volgende:
Zo! Mijn fiets heeft een nieuwe achterband+binnenband. Het ging nog best makkelijk. Ben het langste bezig geweest met die klote nieuwe buitenband er op leggen. Dat ding was nog zo stroef als de tering![]()
*Schouderklopje voor mezelf*
Heb je nog meer van die handige sites?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
of www.gifworks.com voor gifs
Ze zijn altijd handig tenzij je geen internet hebt maar goed
U komt ook uit Amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Electrocute het volgende:
Zo! Mijn fiets heeft een nieuwe achterband+binnenband. Het ging nog best makkelijk. Ben het langste bezig geweest met die klote nieuwe buitenband er op leggen. Dat ding was nog zo stroef als de tering![]()
Handige vrouwen zijn aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Electrocute het volgende:
Ik barst van zulke handige sites, Het ligt eraan wat je zoekt ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die handige sites?
als ik maar het eerste met cue mag zoenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja al die bacterien hier
nee altijd al geweest joh
Op dit moment zoek ik niks. Alleen een date en werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik barst van zulke handige sites, Het ligt eraan wat je zoekt ?
Ik zoek er een dat wanneer je je bankrekening nummer invult je een miljoen euro op die rekening gestort krijgtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik barst van zulke handige sites, Het ligt eraan wat je zoekt ?
Jij vindt ze aantrekkelijk tijn, dat is, álweer, wat andersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handige vrouwen zijn aantrekkelijk.
Dat doe je sneller dan ik het zou kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef Electrocute het volgende:
Een date moet je niet zoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment zoek ik niks. Alleen een date en werk.
Neequote:
Ik wil cue ook wel zoenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik maar het eerste met cue mag zoenen
Het valt mij op dat vooral mensen uit (omgeving) Amsterdam 'Téééééééring' zeggen hahaquote:
Vind jij mij niet aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt ze aantrekkelijk tijn, dat is, álweer, wat anders
Ga werken bij een dating bureauquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment zoek ik niks. Alleen een date en werk.
Ik ben ook eerst nog naar de Action gewandeld om de binnenband en buitenband te kopen, kun je nagaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat doe je sneller dan ik het zou kunnen
Ik vind je ontzettend aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:51 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Vind jij mij niet aantrekkelijk dan?
Rotterdammers en hagenezen kunnen daar ook wat van hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het valt mij op dat vooral mensen uit (omgeving) Amsterdam 'Téééééééring' zeggen haha
Mannen kunnen dat ook als een bedreiging zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handige vrouwen zijn aantrekkelijk.
Oke. Ik zou voortaan zeggen ik vind.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt ze aantrekkelijk tijn, dat is, álweer, wat anders
Wie zoekt zal vinden toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben ook eerst nog naar de Action gewandeld om de binnenband en buitenband te kopen, kun je nagaan
Ik vind dat ze daar een stuk meer het k woord gebruiken, wat ik toch echt minder leuk vind om te horenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rotterdammers en hagenezen kunnen daar ook wat van hoor
Zal, tijn, zal.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Ik zou voortaan zeggen ik vind.![]()
Je sleutels wel jaquote:[..]
Wie zoekt zal vinden toch?
Goed idee. Een datingbureau voor nerds en metalheads.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ga werken bij een dating bureau
2 vliegen in 1 klap
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat ook als een bedreiging zien
Taalnaziquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal, tijn, zal.
[..]
Je sleutels wel ja
Goed hoor. Jij mag eerst. Na mij wil ze toch nooit meer iets anders.quote:
Het is al goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal, tijn, zal.
[..]
Je sleutels wel ja
Iedere gek zijn gebrek.quote:
grammar policequote:
Whehe Tijn weet je het zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed hoor. Jij mag eerst. Na mij wil ze toch nooit meer iets anders.![]()
[..]
Het is al goed.![]()
Andere dingen niet dan?
Haha.. goede timingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik maar het eerste met cue mag zoenen
Wel handig, niet zo slim. Ik kan het vooral goed omdat ik het al 10.000 keer heb gedaan. Ik heb namelijk zo'n prutfiets van 3 tientjes, die met tiewraps aan elkaar hangt. Als ik alle tijd die ik aan mijn fiets heb besteed op de Wallen was gaan werken dan had ik allang 50 gloednieuwe fietsen kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:54 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
jij bent egt handig erin dan. als je bij mij in de buurt woonde zette ik mijn fiets wel bij jouw neer
Wat weet ik zeker?quote:
ik denk dat cue lesbisch wordt als ze met mij heeft gezoend, ik kan echt goed zoenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed hoor. Jij mag eerst. Na mij wil ze toch nooit meer iets anders.![]()
[..]
Het is al goed.![]()
Andere dingen niet dan?
Heb je dat nu nog niet gedaan ?quote:
Misschien een keer een goede fiest kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:59 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wel handig, niet zo slim. Ik kan het vooral goed omdat ik het al 10.000 keer heb gedaan. Ik heb namelijk zo'n prutfiets van 3 tientjes, die met tiewraps aan elkaar hangt. Als ik alle tijd die ik aan mijn fiets heb besteed op de Wallen was gaan werken dan had ik allang 50 gloednieuwe fietsen kunnen kopen.
Ga jij eens heel snel iets aan je hoofdlettergebruik en interpunctie doen danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
lang leve de taalnazi'sik ben er ook één...
and i'm proud!
Ja, maar jij maakt het af en toe ook wel erg bont tijnquote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat cue lesbisch wordt als ze met mij heeft gezoend, ik kan echt goed zoenen
Ja.quote:
Van het idee zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ze was misselijk... volgende keer beter
Dat ben ik elke keer van planquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een keer een goede fiest kopen.
Euh jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar jij maakt het af en toe ook wel erg bont tijn
quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
En even ter info.. ik bepaal zelf wie ik zoen, dat wordt niet voor mij bepaald
En kwaak dan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga zeker binnenkort met Murm zoenen
GO Cuegirlliequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
daar ben ik niet zo goed in.... (ook te lui voor)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel iets aan je hoofdlettergebruik en interpunctie doen dan
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
jij gaat heul niks zien!quote:
Hé, doe 'ns lief! En zeker voor je stadgenoten!!!quote:
Zou betekent wel degelijk iets andersquote:
Jij wil met iedereen zoenen, en ik wil me natuurlijk speciaal voelenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wil met iedereen zoenen, en ik wil me natuurlijk speciaal voelen
kwaak gaat niet met cue zoenen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo goed in.... (ook te lui voor)
[..]wil je dan niet meer met mij zoenen?
[..]
jij gaat heul niks zien!
[..]
Hé, doe 'ns lief! En zeker voor je stadgenoten!!!
50 x 200 (prijs nieuwe fiets) = ¤10.000-,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:59 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wel handig, niet zo slim. Ik kan het vooral goed omdat ik het al 10.000 keer heb gedaan. Ik heb namelijk zo'n prutfiets van 3 tientjes, die met tiewraps aan elkaar hangt. Als ik alle tijd die ik aan mijn fiets heb besteed op de Wallen was gaan werken dan had ik allang 50 gloednieuwe fietsen kunnen kopen.
Heul niet. Maar met jou wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wil met iedereen zoenen, en ik wil me natuurlijk speciaal voelen
quote:
Niet te snel zijn hequote:
Wie wil je dan niet zoenen?quote:
Dat niet, want het is gewoon precies hetzelfde werkwoordquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou betekent wel degelijk iets anders
schoolboekfuhrer!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
lang leve de taalnazi'sik ben er ook één...
and i'm proud!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
50 x 200 (prijs nieuwe fiets) = ¤10.000-,
10.000 (aantal keer band geplakt) x 15 (minuten per band) = 150.000 (minuten) : 60 (minuten in een uur) = 2500 (uur)
10.000 (euro, prijs 50 nieuwe fietsen) : 2500 (uur) = ¤ 4 -, !!
Dat is best goedkoop !!
¤ 4-, per uur that isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
50 x 200 (prijs nieuwe fiets) = ¤10.000-,
10.000 (aantal keer band geplakt) x 15 (minuten per band) = 150.000 (minuten) : 60 (minuten in een uur) = 2500 (uur)
10.000 (euro, prijs 50 nieuwe fietsen) : 2500 (uur) = ¤ 4 -, !!
Dat is best goedkoop !!
Sorry schatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo goed in.... (ook te lui voor)
[..]wil je dan niet meer met mij zoenen?
[..]
jij gaat heul niks zien!
[..]
Hé, doe 'ns lief! En zeker voor je stadgenoten!!!
Zo veel. Ik ga alleen geen namen noemen.quote:
liefie!!quote:
zo hoor ik het graag. het is alweer goed hoor poepiequote:
mij?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel. Ik ga alleen geen namen noemen.
Anders zit er zo'n druk achter.. das idd niksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
d'r kijkt wat mij betreft helemaal niemand toe als ik met cue ga zoenen, kwaak niet, tijn niet, niemand!
houden we lekker prive
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
d'r kijkt wat mij betreft helemaal niemand toe als ik met cue ga zoenen, kwaak niet, tijn niet, niemand!
houden we lekker prive
Wie wil je dan wel zoenen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel. Ik ga alleen geen namen noemen.
Misschien.quote:
Cue.quote:
Joh! Je begrijpt wat ik bedoel. En anders maar nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat niet, want het is gewoon precies hetzelfde werkwoord
Oke dat is fijn snoeziequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo hoor ik het graag. het is alweer goed hoor poepie
Ik wil lekker niet met jou zoenenquote:
Probeer dan ook eens mannen i.p.v. jongetjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil lekker niet met jou zoenen![]()
en dat gaat kwaak ook niet leuk vinden denk ik. bovendien zoent kwaak toch het lekkerst van de jongetjes
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh! Je begrijpt wat ik bedoel. En anders maar niet
Gaan wij ook zoenen?quote:
Natuurlijk!quote:
ik bedoel ook mannen. kwaak is een man, geen jongetjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens mannen i.p.v. jongetjes
quote:
Zoenen, geen kusjes!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef KudFokker het volgende:
Dit lijkt serieus wel de basisschool hier met dat gevraag om kusjes
Zeg jijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef KudFokker het volgende:
Dit lijkt serieus wel de basisschool hier met dat gevraag om kusjes
Ik was 17/18 de vorige x, beetje jammer..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
lang geleden. ehh ff denken oja een klein jaartje
was wel heel lekker, vriendin van me met een tongpiercing. jummie! ik werd er helemaal hitsig van
![]()
maar nou heeft ze een heel bekrompen vriendje en mag ze niet meer met mij zoenen....
Mag ik ook een keer..quote:
Ben jij nu ineens overgestapt op vrouwenquote:
ja maar ik wil me ook speciaal voelen...quote:
Ooit wel een jongen met tongpiercing gehad, alleen heb ik er helemaal niks van gemerkt.. tis dat iemand het zeiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was 17/18 de vorige x, beetje jammer..![]()
Met iemand met tongpiercing zoenen is inderdaad
Kom vaker leuke vrouwen tegen dan mannen dusjah..quote:
Met vrouwen ja, met mannen niet hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ik wil me ook speciaal voelen...
Nouk, je moet dringend bijzoenen... ik zal eens in je fobo kijken of ik mee ga doen met jou en cue
Tongpiercing is inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was 17/18 de vorige x, beetje jammer..![]()
Met iemand met tongpiercing zoenen is inderdaad
Mannen met tongpiercing kunnen ook andere dingen erg goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ooit wel een jongen met tongpiercing gehad, alleen heb ik er helemaal niks van gemerkt.. tis dat iemand het zei
Jongetjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en dat gaat kwaak ook niet leuk vinden denk ik. bovendien zoent kwaak toch het lekkerst van de jongetjes
Komt goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
ja maar ik wil me ook speciaal voelen...
Dat heb ik (gelukkig met die kerel) nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen met tongpiercing kunnen ook andere dingen erg goed
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat zelfs ik inzie dat dit echt kinderachtig isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg jij![]()
Maar uh idd Zoenen, geen kusjes!
Het is dat mijn beroep het niet toelaat, anders had ik er al een aantal jaar één gehad..quote:
Mag ik het dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
nee nouk is te blond daar wil ik niet mee zoenen, lijkt teveel op mezelf
(niet dat je d'r niet goed uitziet hoor... haha)
En dan te bedenken dat ik nu nóg blonder ben!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
nee nouk is te blond daar wil ik niet mee zoenen, lijkt teveel op mezelf
(niet dat je d'r niet goed uitziet hoor... haha)
Boven een bepaalde leeftijd is het juist weer leuk om lekker kinderachtig te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat zelfs ik inzie dat dit echt kinderachtig is
Zoen jij met domme kuthoeren dan?quote:
Dat is dan opgelost.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar daar gaat het niet om, je hebt gewoon net als ik zo'n kaasmeisjes uitstraling... daar val ik niet op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nu nóg blonder ben!
Noem jij jezelf nu een domme kuthoerquote:
Heb een keer dat gezegd omdat ze zich ergens mee bemoeide dus heeft ze nu een complex eraan overgehoudenquote:
ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Knuffelen is beter dan zoenen...
Wie is het met me eens ?
Ojee, gaan we kijken met wie tijn allemaal wilt zoenen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijn hoe sta je dan tegenover zoenen met Auto_ ?
Prutsers, gewoon tegelijk of kunnen jullie dat niet twee dingen tegelijk doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik.
en naakt tegen elkaar aanliggen
heel de tijd zoenen vind ik niks aan
Ligt er aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Wie is het met me eens ?
Homoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Wie is het met me eens ?
dat kan ik wel maar daar heb ik dus geen zin in. (althans niet heel de tijd)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Prutsers, gewoon tegelijk of kunnen jullie dat niet twee dingen tegelijk doen
Sedan heeft mij een keer zo genoemd en ik vind het leuk hem daarmee te pesten..quote:
Een complex!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb een keer dat gezegd omdat ze zich ergens mee bemoeide dus heeft ze nu een complex eraan overgehouden
Wat voor beroep doe je dan dat je geen tongpiercing mag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dat mijn beroep het niet toelaat, anders had ik er al een aantal jaar één gehad..
En gelijk hebben ze (die mannen)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kan ik wel maar daar heb ik dus geen zin in. (althans niet heel de tijd)
tot grote irritatie van sommige mannen soms....
dat dan weer wel. liever gewoon sex dan ook. zoenen tijdens sex is ook wel lekker...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Homo![]()
Ligt aan de omstandigheden. Als ik geil ben ga ik toch liever zoenen
Niet, beide zijn goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef KudFokker het volgende:
Wie is het met me eens ?
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijn hoe sta je dan tegenover zoenen met Auto_ ?
Hey spuit11, wie zegt dat ik serieus wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan heeft mij een keer zo genoemd en ik vind het leuk hem daarmee te pesten..
[..]
Een complex!!!Van jou?! You'd wish you had that kind of power.
prutsers.quote:
Haha. Best begrijpelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dat mijn beroep het niet toelaat, anders had ik er al een aantal jaar één gehad..
Ik vind het serieus 10x opwindender wanneer een meisje zich stevig tegen me aan drukt met haar armen om me heen, dan wanneer ze me kust zoent hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik.
en naakt tegen elkaar aanliggen
heel de tijd zoenen vind ik niks aan
Ja ik denk het.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, gaan we kijken met wie tijn allemaal wilt zoenen?
Ik ben niet date en niet zoenbaar hèquote:
Ik heb jaren als secretaresse gewerkt en heb nog steeds een kantoorbaan met klantencontact.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor beroep doe je dan dat je geen tongpiercing mag?
Je lult gewoon teveelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
prutsers.
tijdens het zoenen kan ik niet praten dus dat vind ik niet fijn. ik knuffel dus liever dan kan ik doorratelen.
Idemquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey spuit11, wie zegt dat ik serieus was
Ja had gekund, maar ik kan in het weekend pas weerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dan weer wel. liever gewoon sex dan ook. zoenen tijdens sex is ook wel lekker...
pff en toen had murmeli weer zin. jonkel had je je mond niet dicht kunnen houden? ik moet nog zeker 3 uur wachten
Oh ja dat is waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet date en niet zoenbaar hè
Oke dan kan ik het begrijpen waarom je geen tongpiercing mag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb jaren als secretaresse gewerkt en heb nog steeds een kantoorbaan met klantencontact.
Hoewel knuffelen echt super is, is zoenen zoveel geilerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het serieus 10x opwindender wanneer een meisje zich stevig tegen me aan drukt met haar armen om me heen, dan wanneer ze me kust zoent hoor
En naakt tegen elkaar is ook lekker, vooral als je net samen gedouched hebt, dan straal je nog helemaal de warmte van het warme douchewater uit
Maling hebben aan je beroep johquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Pssst Tijn, dit heb je niet van mij, maar ze doet aan geheime dates.
Aah dat vind ik lief van je zeg..... maarree bedoelde gwn in t algemeen dat ik jullie alleen maar hoor roepen het is zo makkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je doen. Stuur maar een PM met de afbeelding die je wil hebben.
Dat probleem is zo opgelost.quote:
Oke is goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aah dat vind ik lief van je zeg..... maarree bedoelde gwn in t algemeen dat ik jullie alleen maar hoor roepen het is zo makkelijkmaarree als ik een leuke vind ga ik je zeker vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |