Verdorie, daar gaat mijn lange PMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haha. Ik heb de OP ook aangepast (van 10 naar 5 minuten)quote:
Dat heb ik gisteren avond na een telefonisch consult met doctor phil Murmeli ook besloten!.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ik heb net besloten klaar te zijn met de dip, ik heb hier hélémaal geen zin in!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn lange PMHihi, die krijg je sowieso welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet zeker dat ik het vol ga houden!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Fieuw!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, die krijg je sowieso wel![]()
Ik weet zeker dat ik het vol ga houden!
Precies!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren avond na een telefonisch consult met doctor phil Murmeli ook besloten!.
Goed bezig zijn wij!.. Het is zo zonde van de energie om dingen te proberen te veranderen die je niet kunt veranderen. Dan kun je beter die energie steken in dingen waar je wel invloed op hebt.
Oeh, dat ga ik vanavond doen! Dansend mijn huis schoonmaken! Muziek keihard en gááááán!quote:
Ik heb me net gekieteld en er gebeurde niksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja nu ben je al de sjaak... nu moet je wel komen bewijzen he
Nee, Carooltjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
moest ik hem nieuw aanmaken ?:O
ik was niet laatste toch?
Haha. Even naar de fietsenmaker dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Mijn fiets heeft álweer een lekke achterband. Ga er zo maar een nieuwe binnenband op leggen. Rotklusje is dat. Echt zo'n moment waarop ik graag een vent zou hebben die dat voor me kan doen
quote:
Middag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Mijn fiets heeft álweer een lekke achterband. Ga er zo maar een nieuwe binnenband op leggen. Rotklusje is dat. Echt zo'n moment waarop ik graag een vent zou hebben die dat voor me kan doen
Tja maar of hij dat dan wil doen is een 2dequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
een beetje vent die laat hem voor je maken bij de fietsenmakerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Jaa hallooooo das geen bewijs he ik was daar niet bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb me net gekieteld en er gebeurde niks
Melden in Feedbackquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
hoe gooi ik het topic dat ik had aangemaakt dicht? of kunnen alleen de moderators dat?
Generaliserenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag.
Jullie vrouwen zijn toch geemancipeerd?
Dat kunnen alleen moderators dacht ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
hoe gooi ik het topic dat ik had aangemaakt dicht? of kunnen alleen de moderators dat?
Haha ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik breng mn fiets echt altijd naar de fietsenmaker
niet erg.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.
weet je het voor de volgende keer
* Murmeli denkt terug aan haar eerste nieuwe topic op fok - ze kon er niks van
En of hij het kánquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja maar of hij dat dan wil doen is een 2de![]()
Niet dan?quote:
Ja ik weet nie wat er van me verwacht wordt of hoe het allemaal gaat hoor hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.
weet je het voor de volgende keer
* Murmeli denkt terug aan haar eerste nieuwe topic op fok - ze kon er niks van
ik geloof dat ik hem via een hele ingewikkelde weg had geopend en toen ging panieken hier in singles hoe ik mn nieuwe topic moest netjes maken (het was geen singles maar een andere)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk had toen Cue een PM gestuurd en zij heeft er toen één open gedaan
Deze vent had je fiets gewoon naar de fietsenmaker gebracht. Ik ga toch niet aan een fiets staan klooien als ik tijd met jou kan doorbrengen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef Electrocute het volgende:
Goedemiddag!
Ik ga echt nooit naar de fietsenmaker, afzetters zijn hetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Even naar de fietsenmaker dus![]()
je klilkt in het oude topic op de link naar de wiki fok site waar de OP op staat, die kopieer je, je klikt op nieuw topic aanmaken, kopieert daar de tekst in, en verzint een mooie TTquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet nie wat er van me verwacht wordt of hoe het allemaal gaat hoor haha
Mijn vader zei altijd: de volgende lekke band doe je zelf! Toen deed ik het, binnen 5 min stond hij erbij en te vertellen wat ik allemaal verkeerd deed. Binnen 10 min had hij het over genomen. Dus ik kan het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Dat wij het kunnen wil niet zeggen dat we het maar moeten doen, dan leren jullie dat soort dingen nooit
Helpen kan uiteraard wel
Ik heb heul geen balkonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar de fietsenmaker, afzetters zijn het
Ik kan prima een binnenband vervangen, maar het is gewoon een rotwerk. Als ik in de zomer een lekke band heb dan zorg ik er altijd voor dat een van mijn buurmannen het voor met doet. In een leuk outfitje buiten gaan staan kloten, terwijl er genoeg mannen op hun balkon zitten. Flink schelden en doen alsof je er niets van snapt, dan bieden ze altijd aan om het voor me te doenHet is nu alleen een beetje te koud voor effectieve kleding. En er zit niemand op z'n balkon
Ja maar dat is niet mijn probleem. Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans daden. Als jij er dus niet bij was, heb je dat aan jezelf te dankenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa hallooooo das geen bewijs he ik was daar niet bij
<- is al aan het trainenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar val ik óók op. Het is geen vereiste, zeg maar..![]()
Maar het is wel lekker knuffelen en het is heerlijk om door een grote man opgetild te worden, haha
Mijn buurmannen kunnen alleen heel lekker koken en hebben goeie wijn. Maar banden plakken kunnen ze helaas nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik kan prima een binnenband vervangen, maar het is gewoon een rotwerk. Als ik in de zomer een lekke band heb dan zorg ik er altijd voor dat een van mijn buurmannen het voor met doet. In een leuk outfitje buiten gaan staan kloten, terwijl er genoeg mannen op hun balkon zitten. Flink schelden en doen alsof je er niets van snapt, dan bieden ze altijd aan om het voor me te doenHet is nu alleen een beetje te koud voor effectieve kleding. En er zit niemand op z'n balkon
Je moest eens weten wat sommige vrouwen allemaal zelf kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Dat wij het kunnen wil niet zeggen dat we het maar moeten doen, dan leren jullie dat soort dingen nooit
Helpen kan uiteraard wel
Mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow kom net lekker uit de zon en heerlijkkkkk was het zeg
weg met die dip!!
Lui krengquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat sommige vrouwen allemaal zelf kunnenMaar sommige dingen kan je gewoon beter voor je laten doen. Dat is fijner
Ripley!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn buurmannen kunnen alleen heel lekker koken en hebben goeie wijn. Maar banden plakken kunnen ze helaas niet
En het is zo fucking simpelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn buurmannen kunnen alleen heel lekker koken en hebben goeie wijn. Maar banden plakken kunnen ze helaas niet
tja alleen achterband is vaak wat lastig.quote:
Gij sluw vrouwmensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
BlonT?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
Ik kan geen handige dingen. Wel eens wat geprobeerd, maar dat eindigt bijna altijd in lichamelijk letsel
Bij anderen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
Ik kan geen handige dingen. Wel eens wat geprobeerd, maar dat eindigt bijna altijd in lichamelijk letsel
Ik ben ook nogal klunzig, maar toch knap ik bijna alles zelf op hier in huisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal klunzig, maar toch knap ik bijna alles zelf op hier in huisIk moet wel.
Ik moet vandaag ook nog m'n cv ketel bijvullen en gaten boren in het plafond van m'n balkon, omdat ik het af wil zetten met een net voor de katten. Dat laatste wordt nog een hele opgaveKyra met een klopboormachine op een keukentrapje met de kans om van vier hoog naar beneden te donderen.
M.a.w. als jij vanavond niet online bent in Singles, dan ben je gevallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal klunzig, maar toch knap ik bijna alles zelf op hier in huisIk moet wel.
Ik moet vandaag ook nog m'n cv ketel bijvullen en gaten boren in het plafond van m'n balkon, omdat ik het af wil zetten met een net voor de katten. Dat laatste wordt nog een hele opgaveKyra met een klopboormachine op een keukentrapje met de kans om van vier hoog naar beneden te donderen.
Of ze zeggen dat het gemaakt is en dan sta je een half uur later weer met een lekke bandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
tja alleen achterband is vaak wat lastig.
Ik ga mezelf denk ik maar verankeren aan de eettafel met een touw ofzoquote:
Ik heb wel mijn kasten samen met mijn toenmalige schoonmoeder in elkaar gezet. En toen ik later de verpakking wilde weggooien ben ik de hele trap afgestuiterd op mijn komt. En dat is 2 jaar geleden en ik heb nog steeds een bult op mijn kontquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Of iemand anders laten doen zodat die kan vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik maar verankeren aan de eettafel met een touw ofzo
Dat scheelt weer. Mijn ervaring met onhandige mensen is dat ze veelal letselschade bij anderen veroorzaken!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
M.a.w. als jij vanavond niet online bent in Singles, dan ben je gevallen?
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]Ja. Komen jullie me dan uit de bosjes onderaan m'n flat schrapen?
En dan lig je beneden komt er nog even een tafel op je ei vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik maar verankeren aan de eettafel met een touw ofzo
Dat heeft volgens mij meer te maken met je traploopskills dan met je klustalentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn kasten samen met mijn toenmalige schoonmoeder in elkaar gezet. En toen ik later de verpakking wilde weggooien ben ik de hele trap afgestuiterd op mijn komt. En dat is 2 jaar geleden en ik heb nog steeds een bult op mijn kont
als je in rotterdam woont of in den haag wel hoor (of ergens op de route van de randstadrail)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]Ja. Komen jullie me dan uit de bosjes onderaan m'n flat schrapen?
een vriendin van me die pleurt ook altijd van dr trap af, en heeft dan dr schouder meteen uit de kom.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer te maken met je traploopskills dan met je klustalent
Ik ben ook een keer op m'n kont de trap af gestuiterd toen ik m'n armen vol flessen drank had. Ik weigerde ze los te laten. Ook een enorme blauwe plek in de vorm van een traptrede aan over gehoudenBij mij is die gelukkig wel weggetrokken.
jaja leuk en aardig maar heeft de drank het overleeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer te maken met je traploopskills dan met je klustalent
Ik ben ook een keer op m'n kont de trap af gestuiterd toen ik m'n armen vol flessen drank had. Ik weigerde ze los te laten. Ook een enorme blauwe plek in de vorm van een traptrede aan over gehoudenBij mij is die gelukkig wel weggetrokken.
Dan is er in ieder geval wel genoeg Kyra voor iedereenquote:
Natuurlijk! Ik ben heel zorgzaam als het gaat om flessen drank. Dat bleek toch zeker wel uit de toewijding waarmee ik ze vast hield, ten koste van mijn eigen bips?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
jaja leuk en aardig maar heeft de drank het overleeft?
ik mag jou wel geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
jaja leuk en aardig maar heeft de drank het overleeft?
Vergeet geen reportage te maken kunnen wij ook meegenietenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval wel genoeg Kyra voor iedereen![]()
Nou, ik ga m'n achterband maar eens vervangen. Ik laat het nog wel even weten als ik ga boren
hoezo genoeg kyra? ga je meteen in stukjes vallen dan? of ben je gewoon heel grootquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval wel genoeg Kyra voor iedereen![]()
Nou, ik ga m'n achterband maar eens vervangen. Ik laat het nog wel even weten als ik ga boren
Als ik te pletter val van m'n balkon dan wil ik op z'n minst een paar afgerukte ledematen hebben. Alleen m'n nek breken is ook zo sufquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo genoeg kyra? ga je meteen in stukjes vallen dan? of ben je gewoon heel groot
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik te pletter val van m'n balkon dan wil ik op z'n minst een paar afgerukte ledematen hebben. Alleen m'n nek breken is ook zo suf
Als je dan wat leuks aan hebt wil vast een van je aardige buurmannen de hulpdiensten voor je bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als ik te pletter val van m'n balkon dan wil ik op z'n minst een paar afgerukte ledematen hebben. Alleen m'n nek breken is ook zo suf
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik mag jou wel geloof ik
wij mochten vroeger geen drank morsen thuis, begon mn moeder meteen te roepen over drankmisbruik. en een grote vaas kapot gooien dat mocht wel, dan zei ze: ach daar kon je niks aan doen![]()
mijn moeder is best wel wazigmaar wel heel tof
goed zo tijntje!! dat is al bijna. ben blij voor je! hoop iig dat ze je kunnen helpen. niet perse aan een etiketje maar gewoon in het algemeen helpen om je wat blijer te voelen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Ik weet wanneer ik getest ga worden.![]()
Op 1 april is het intakegesprek. Nu alleen hopen dat dit geen grap is.
Dit is ook een AA-topic.quote:
waar ga je dat doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Ik weet wanneer ik getest ga worden.![]()
Op 1 april is het intakegesprek. Nu alleen hopen dat dit geen grap is.
Dat laatste hoop ik ook. Dat labeltje kan mij niks schelen maar dat ik daardoor hulp kan krijg waaraan ik iets heb en daardoor gelukkig kan worden vind ik wel belangrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo tijntje!! dat is al bijna. ben blij voor je! hoop iig dat ze je kunnen helpen. niet perse aan een etiketje maar gewoon in het algemeen helpen om je wat blijer te voelen enzo
Bij een instelling waar ik al een tijdje bij een psycholoog loop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar ga je dat doen?
gewoon bij een psych of bij een instelling of zo?
Jaja, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging zich bij MM om je interngeheugen, .....![]()
Dat kaartjes is het probleem ook niet. Wel duidelijk zijn Rebel.
ook als je geen labeltje hebt kunnen ze je helpen alleen dan op een andere manier ofzo. komt goed. heb vertrouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook. Dat labeltje kan mij niks schelen maar dat ik daardoor hulp kan krijg waaraan ik iets heb en daardoor gelukkig kan worden vind ik wel belangrijk.
Haha, dat doet me denken aan die oude RoadRunner tekenfilmpjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef JonKeL het volgende:
En dan lig je beneden komt er nog even een tafel op je ei vallen
Het komt zeker goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook als je geen labeltje hebt kunnen ze je helpen alleen dan op een andere manier ofzo. komt goed. heb vertrouwen
Knap jonkiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:en er hang nu een foto achter mijn naam (daar gaat m`n anonimiteit)
Jammer joh, die is bij deze idd verdwenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:en er hang nu een foto achter mijn naam (daar gaat m`n anonimiteit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |