Helemaal mee eens, goed gezegd Cattie!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef cattie het volgende:
Zo, Fee is weer terug. De laatste keer wennen, volgende week voor het echie!
Ik heb ongeveer hetzelfde als Dakota en Reinhilde. Als Fee slaapt ga ik regelmatig even kijken en ik kan haar moeilijk achter laten. Maar volgende week zal ik wel moeten. Het scheelt dat ik nu weet dat als ze ouder wordt, het steeds makkelijker wordt. Maar naar verjaardagen, feestjes, uitjes e.d. gaat ze de komende tijd mee of ik blijf thuis.
Iedereen heeft zo zijn eigen manier.
idd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:42 schreef cattie het volgende:
Natuurlijk moet je op een gegeven moment loslaten. Maar daar is nog tijd genoeg voor. En diep in mezelf vind ik het onnatuurlijk om mijn kind voordat hij/zij een half jaar is achter te laten bij een ander.
Elk half uur? 's nachts, toch zeker niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Reinhilde het volgende:
Dat zou ik echt nooit doen! Ik zou niet rustig op die verjaardag kunnen zitten.![]()
Niet om jou aan te vallen Diaan, echt helemaal niet, maar ik zou dat dus niet kunnen.
Maar misschien ben ik wel te beschermend.
Ik ga denk ik toch echt wel elk half uur even checken bij Thomas, of hij goed ligt, of hij niet gespuugd heeft, en alleen een babyfoon zou voor mij dus echt niet voldoende zijn!
Of dat er iets mis is met mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef Estrys het volgende:
Wel raar dat ik er geen problemen mee heb om hem "af te geven". Dan lees ik jullie verhalen en dan denk ik al dat er iets mis is met mij of zo.
mwoah het is ook maar net hoe je zelf in elkaar zit en hoeveel vertrouwen je in anderen hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef Estrys het volgende:
Wel raar dat ik er geen problemen mee heb om hem "af te geven". Dan lees ik jullie verhalen en dan denk ik al dat er iets mis is met mij of zo.
Ja ik vind het ook heel interessant, helaas is het via een forum vaak zo dat mensen het zien als een aanval. Zo bedoel ik mijn opmerkingen absoluut niet hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:53 schreef owlet het volgende:
Oh, ik moet ook het scherm niet zo lang open laten staan.
Goed gezegd Cattie!
Edit: ik vind dit trouwens een heel interessant onderwerp en ik zou er graag verder over van gedachte wisselen maar het is ook wel erg moeilijk om over dit soort dingen te praten zonder dat mensen zich aangevallen voelen
Ja dat heb ik zelf ook wel een beetje achteraf, grappig dat je het zegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Dakota het volgende:
nou..om eerlijk te zijn vond ik het wel raar dat je seb niet even liet wennen. misschien vind jij t onzin..maar t jochie is wel in een keer een flink aantal uur zonder zijn mams, omringd door drukte van andere kindjes terwijl het thuis rustig is..en dan ook nog leidsters die hij niet kent..denk wel dat dat impact heeft hoor.
Neej het is geen onzin dat wennen. Maar twee uurtjes wennen daar geloof ik niet zo in hoor, dat is toch veel te kort voor zo'n kind. van die twee uur slaapt hij er misschien ook nog wel anderhalf ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Dakota het volgende:
zo bedoelde ik t nou ook weer niet
ik dacht dat je t gewoon onzin vond, wist niet dat je er eigenlijk geen tijd voor had
Dat gevoel krijg ik ook een beetje als ik dit lees! Elk half uur bij hem kijken, heb ik echt nooit gedaan. Zo lang ik niets hoor gaat het goed, en af en toe kijk ik wel bij hem maar dat is meer omdat ik m zo lief vind (als ie slaaptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef Estrys het volgende:
Twee uur lijkt me best wel lang voor een baby eigenlijk, als het gaat om wennenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Neej het is geen onzin dat wennen. Maar twee uurtjes wennen daar geloof ik niet zo in hoor, dat is toch veel te kort voor zo'n kind. van die twee uur slaapt hij er misschien ook nog wel anderhalf ook
ja misschien wel. Nou ja doe ik nou ook niks meer aan. Ik kan wel een halve dag mee gaan draaien op die groep. Nou vind ik 1 baby vaak al erg drukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef owlet het volgende:
[..]
Twee uur lijkt me best wel lang voor een baby eigenlijk, als het gaat om wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |