abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67349002
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Estrys het volgende:
babyheimwee haha, ik mag hem straks gewoon weer ophalen hoor. En zo waardeer je de weekenden en vakanties wel wat meer

Ik ben trouwens om 7 opgestaan, om tien voor acht jassen aangedaan en vertrokken. Om 10 over 8 stond ik weer buiten bij het KDV, toen nog maar even naar AH voor het avondeten, hoeft dat straks niet meer en was ik nog voor half negen op mijn werk
ik kan nog echt geen 3 uur zonder haar hoor
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:06:11 #177
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67350777
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef Dakota het volgende:

[..]

Moederkloek

Wij hebben a.s. zaterdag verjaardag, Lennon blijft dan thuis en de babyfoon gaat naar de buren. We zijn wel dichtbij in de buurt, dus als er wat is, zijn we zo weer thuis. Ben benieuwd hoe dat gaat....
Make love, not war ☮
pi_67351192
alleen thuis ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67351200
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef Dakota het volgende:

[..]

De kunst van het loslaten koot, vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken.
Kom je trouwens ooit van dat "ben-ik-niet-iets-vergeten-ow-ja-mijn-kind" gevoel af?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:21:10 #180
114177 Diaan73
pi_67351230
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Dakota het volgende:
alleen thuis ?
Yeps, en de babyfoon bij de buren. Als er iets is, is zij zo bij ons thuis. Maakr op zich niet uit of je beneden zit of ernaast.
Make love, not war ☮
pi_67351339
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

De kunst van het loslaten koot, vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken.
Kom je trouwens ooit van dat "ben-ik-niet-iets-vergeten-ow-ja-mijn-kind" gevoel af?
t stomme is dat ik gewoon nog niemand vertrouw met mn kind
wanna rub mah puppeh?!
pi_67351360
Dat zou ik echt nooit doen! Ik zou niet rustig op die verjaardag kunnen zitten.

Niet om jou aan te vallen Diaan, echt helemaal niet, maar ik zou dat dus niet kunnen.
Maar misschien ben ik wel te beschermend.

Ik ga denk ik toch echt wel elk half uur even checken bij Thomas, of hij goed ligt, of hij niet gespuugd heeft, en alleen een babyfoon zou voor mij dus echt niet voldoende zijn!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:26:01 #183
114177 Diaan73
pi_67351383
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Dakota het volgende:

[..]

Dat is voor jezelf wel lastig.... ik ben er zelf heel makkelijk in. Het zal ook wel moeten, anders kun je niets meer.
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:28:10 #184
114177 Diaan73
pi_67351463
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Reinhilde het volgende:

Niet om jou aan te vallen Diaan, echt helemaal niet, maar ik zou dat dus niet kunnen.
Ik ben wel dicht in de buurt hoor... ben binnen 3 minuten weer thuis, maar Lennon slaapt de hele avond, die merkt er dus niets van. En of je nou iemand beneden hebt zitten of naast je, dat verschil zie ik niet zo.

Wat Estrys ook zegt, het is ook een stukje loslaten. Volgende week hebben we ook verjaardag maar wat verder weg, dan neem ik hem gewoon mee.

Ik moet zeggen dat ik dit met Twan nooit heb gedaan, want toen hadden we geen babyfoon. Ik wil het nu dus gewoon proberen en kijken hoe het gaat. Voel ik me er niet goed bij, ben ik zo weer thuis, gaat het goed, dan kunnen we het vaker doen. De buren hebben ook vaak hun babyfoon hier staan en zijn dan een avondje weg of bij ons op visite. Ik kies voor deze manier ipv de baby overal mee naartoe te slepen, dat vind ik zielig. En natuurlijk kunnen we ook apart gaan naar de verjaardag, maar we willen dit eerst proberen, dat kan nog altijd.
Make love, not war ☮
pi_67351498
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat is voor jezelf wel lastig.... ik ben er zelf heel makkelijk in. Het zal ook wel moeten, anders kun je niets meer.
Je kan 'm ook meenemen... en daar in een slaapkamer leggen in een bedje. Dat zou ik doen denk ik.
Gisteravond zijn we uit eten geweest, Thomas gaat gewoon mee.
pi_67351500
quote:

Ik ga denk ik toch echt wel elk half uur even checken bij Thomas, of hij goed ligt, of hij niet gespuugd heeft, en alleen een babyfoon zou voor mij dus echt niet voldoende zijn!

ik net zo, en daarbij krijgt elin bv, slaapt niet door en wil af en toe gewoon een slokje
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:32:06 #187
114177 Diaan73
pi_67351602
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Je kan 'm ook meenemen... en daar in een slaapkamer leggen in een bedje. Dat zou ik doen denk ik.
Gisteravond zijn we uit eten geweest, Thomas gaat gewoon mee.
Ik heb mijn vorige post aangepast, ik vind het dus zielig om ze overal mee naartoe te "slepen" en 's avonds weer door de kou te moeten met zo'n kleintje.

Maar ach, zo doet een ieder waar hij/zij zich prettig bij voelt. We willen het ook gewoon eens proberen nu we ook zo dichtbij (± 500 meter) zijn.
Make love, not war ☮
pi_67351617
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Ik ben niet zo van het psychologiosch gedoe maar komt dat door je achtergrond Koot? Of zeg ik nou wat raars, dan moet je het ook zeggen hoor. Niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten of zo.

Ik vind het ook niks om hem overal mee naar toe te slepen hoor, ik vond het zelf vroeger heel erg als ik ergens neer werd gelegd en dan weer in een koude auto moest
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:32:25 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67351622
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben wel dicht in de buurt hoor... ben binnen 3 minuten weer thuis, maar Lennon slaapt de hele avond, die merkt er dus niets van. En of je nou iemand beneden hebt zitten of naast je, dat verschil zie ik niet zo.

Wat Estrys ook zegt, het is ook een stukje loslaten. Volgende week hebben we ook verjaardag maar wat verder weg, dan neem ik hem gewoon mee.
Zo hebben mijn zusje en ik avondenlang doorgebracht vroeger. Zaten mijn ouders zelf met de babyfoon bij de buren of idd op een verjaardag en de buren de babyfoon.

Het enige dat mij eng lijkt is brand ofzo, maar dat hebben de buren dan ook echt wel door dus die kunnen het melden aan de autoriteiten dat er nog iemand in huis is.
Het is bij ons nog niet voorgekomen, maar ik heb het zeker in overweging voor als ik eens even onverwacht (kort) weg moet 's avonds bijv. Dan zou ik idd ook de buren even vragen.
pi_67351678
Ja, precies, met borstvoeding is het toch anders. Thomas wil ook echt geen flesjes.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:34:26 #191
114177 Diaan73
pi_67351690
quote:
.

Dit lees ik nu pas... maar dat doe ik dus echt niet Is toch ook helemaal niet nodig??
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:35:00 #192
114177 Diaan73
pi_67351714
Hmm interessant hier, maar ik moet nu rennen... Lennon uit bed halen en naar school voor Twan...
Make love, not war ☮
pi_67351772
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Ik ben niet zo van het psychologiosch gedoe maar komt dat door je achtergrond Koot? Of zeg ik nou wat raars, dan moet je het ook zeggen hoor. Niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten of zo.

Ik vind het ook niks om hem overal mee naar toe te slepen hoor, ik vond het zelf vroeger heel erg als ik ergens neer werd gelegd en dan weer in een koude auto moest
Ghe, geen idee..zou best kunnen hoor, dat ik iets te beschermend ben...ik oefen langzaam met kleine tripjes naar de stad in mijn eentje. Maar t liefst heb ik haar gewoon bij me. En zolang het niet nodig is om haar bij iemand anders te laten..neem ik haar gewoon mee of blijf ik lekker thuis
wanna rub mah puppeh?!
pi_67351787
Diaan, ik sleep Thomas zeker niet zo maar overal mee naar toe!
We zijn nu 2x uit eten geweest, de eerste x was omdat nixxx 30 werd, en gister dus, omdat mijn vader met pensioen gaat. Verder is hij alleen 's avonds 'meegesleept' naar E.T. voor de boekenclub.
Dat valt wel mee dus. Ik neem liever mijn kind mee, dan dat ik hem alleen laat met een babyfoon.
pi_67351801
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, precies, met borstvoeding is het toch anders. Thomas wil ook echt geen flesjes.
Elin wel..alleen heb ik de schurft aan de kolf
wanna rub mah puppeh?!
pi_67351822
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Reinhilde het volgende:
Daar ben ik het niet echt mee eens. Het is alleen wat meer voorwerk om weg te gaan (met de kolf) Seb krijgt ook de fles op verzoek, het enige verschil is dat er geen moeder aan het eten vast zit. Met borstvoeding moet je ook op een gegeven moment loslaten natuurlijk. Ook die kinderen moeten op een gegeven moment naar het KDV of naar oma of zo omdat moeders weer moet werken. Jij werkt nu toch niet Reinhilde begreep ik?
pi_67351870
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dit lees ik nu pas... maar dat doe ik dus echt niet Is toch ook helemaal niet nodig??
Dat is jouw mening. Ik doe het liever wel.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:40:51 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_67351928
Zo, Fee is weer terug. De laatste keer wennen, volgende week voor het echie!
Ik heb ongeveer hetzelfde als Dakota en Reinhilde. Als Fee slaapt ga ik regelmatig even kijken en ik kan haar moeilijk achter laten. Maar volgende week zal ik wel moeten. Het scheelt dat ik nu weet dat als ze ouder wordt, het steeds makkelijker wordt. Maar naar verjaardagen, feestjes, uitjes e.d. gaat ze de komende tijd mee of ik blijf thuis.

Iedereen heeft zo zijn eigen manier.
pi_67351944
Nee, ik werk niet op het moment. Nou ja, geen betaald werk.
Mijn werk als lid van de Commissie van Toezicht van een fonds is niet betaald.
Maar wat heeft dat er mee te maken? Dat ik hem daarom niet los hoef te laten nog? Bedoel je dat?
pi_67351945
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef Estrys het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet echt mee eens. Seb krijgt ook de fles op verzoek, het enige verschil is dat er geen moeder aan het eten vast zit. Met borstvoeding moet je ook op een gegeven moment loslaten natuurlijk. Ook die kinderen moeten op een gegeven moment naar het KDV of naar oma of zo omdat moeders weer moet werken. Jij werkt nu toch niet Reinhilde begreep ik?
een kind raakt voller van een fles en je hebt ook geen last van ' clusteren ' met een fles, hier is het rond etenstijd altijd wel 1 tot 3 uur raak en dan wil mevrouw alleen maar aan de borst. dat is uiteraard wel na werktijd, maar dat betekent dus ook dat ik in de avonden niet weg kan.
En ' dat er geen moeder aan de fls zit' maakt een groot verschil, een kind aan de borst is toch sneller getroost en op r gemak dan een kind dat geen borstvoeding krijgt.
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')