ik kan nog echt geen 3 uur zonder haar hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Estrys het volgende:
babyheimweehaha, ik mag hem straks gewoon weer ophalen hoor. En zo waardeer je de weekenden en vakanties wel wat meer
![]()
Ik ben trouwens om 7 opgestaan, om tien voor acht jassen aangedaan en vertrokken. Om 10 over 8 stond ik weer buiten bij het KDV, toen nog maar even naar AH voor het avondeten, hoeft dat straks niet meer en was ik nog voor half negen op mijn werk
Moederkloekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik kan nog echt geen 3 uur zonder haar hoor
De kunst van het loslaten koot, vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik kan nog echt geen 3 uur zonder haar hoor
Yeps, en de babyfoon bij de buren. Als er iets is, is zij zo bij ons thuis. Maakr op zich niet uit of je beneden zit of ernaast.quote:
t stomme is dat ik gewoon nog niemand vertrouw met mn kindquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten koot, vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken.![]()
Kom je trouwens ooit van dat "ben-ik-niet-iets-vergeten-ow-ja-mijn-kind" gevoel af?
Dat is voor jezelf wel lastig.... ik ben er zelf heel makkelijk in. Het zal ook wel moeten, anders kun je niets meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Dakota het volgende:
[..]
t stomme is dat ik gewoon nog niemand vertrouw met mn kind
Ik ben wel dicht in de buurt hoor... ben binnen 3 minuten weer thuis, maar Lennon slaapt de hele avond, die merkt er dus niets van. En of je nou iemand beneden hebt zitten of naast je, dat verschil zie ik niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Reinhilde het volgende:
Dat zou ik echt nooit doen! Ik zou niet rustig op die verjaardag kunnen zitten.![]()
Niet om jou aan te vallen Diaan, echt helemaal niet, maar ik zou dat dus niet kunnen.
Maar misschien ben ik wel te beschermend.
Je kan 'm ook meenemen... en daar in een slaapkamer leggen in een bedje. Dat zou ik doen denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is voor jezelf wel lastig.... ik ben er zelf heel makkelijk in. Het zal ook wel moeten, anders kun je niets meer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Reinhilde het volgende:
Dat zou ik echt nooit doen! Ik zou niet rustig op die verjaardag kunnen zitten.![]()
Niet om jou aan te vallen Diaan, echt helemaal niet, maar ik zou dat dus niet kunnen.
Maar misschien ben ik wel te beschermend.
Ik ga denk ik toch echt wel elk half uur even checken bij Thomas, of hij goed ligt, of hij niet gespuugd heeft, en alleen een babyfoon zou voor mij dus echt niet voldoende zijn!
Ik heb mijn vorige post aangepast, ik vind het dus zielig om ze overal mee naartoe te "slepen" en 's avonds weer door de kou te moeten met zo'n kleintje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Je kan 'm ook meenemen... en daar in een slaapkamer leggen in een bedje. Dat zou ik doen denk ik.
Gisteravond zijn we uit eten geweest, Thomas gaat gewoon mee.
Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Ik ben niet zo van het psychologiosch gedoe maar komt dat door je achtergrond Koot? Of zeg ik nou wat raars, dan moet je het ook zeggen hoor. Niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten of zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Dakota het volgende:
[..]
t stomme is dat ik gewoon nog niemand vertrouw met mn kind
Zo hebben mijn zusje en ik avondenlang doorgebracht vroeger. Zaten mijn ouders zelf met de babyfoon bij de buren of idd op een verjaardag en de buren de babyfoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben wel dicht in de buurt hoor... ben binnen 3 minuten weer thuis, maar Lennon slaapt de hele avond, die merkt er dus niets van. En of je nou iemand beneden hebt zitten of naast je, dat verschil zie ik niet zo.
Wat Estrys ook zegt, het is ook een stukje loslaten. Volgende week hebben we ook verjaardag maar wat verder weg, dan neem ik hem gewoon mee.
Dit lees ik nu pas... maar dat doe ik dus echt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Reinhilde het volgende:
.
Ik ga denk ik toch echt wel elk half uur even checken bij Thomas, of hij goed ligt, of hij niet gespuugd heeft, en alleen een babyfoon zou voor mij dus echt niet voldoende zijn!
Ghe, geen idee..zou best kunnen hoor, dat ik iets te beschermend ben...ik oefen langzaam met kleine tripjes naar de stad in mijn eentje. Maar t liefst heb ik haar gewoon bij me. En zolang het niet nodig is om haar bij iemand anders te laten..neem ik haar gewoon mee of blijf ik lekker thuisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Ik ben niet zo van het psychologiosch gedoe maar komt dat door je achtergrond Koot? Of zeg ik nou wat raars, dan moet je het ook zeggen hoor. Niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten of zo.
Ik vind het ook niks om hem overal mee naar toe te slepen hoor, ik vond het zelf vroeger heel erg als ik ergens neer werd gelegd en dan weer in een koude auto moest
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, precies, met borstvoeding is het toch anders. Thomas wil ook echt geen flesjes.
Daar ben ik het niet echt mee eens. Het is alleen wat meer voorwerk om weg te gaan (met de kolf) Seb krijgt ook de fles op verzoek, het enige verschil is dat er geen moeder aan het eten vast zit. Met borstvoeding moet je ook op een gegeven moment loslaten natuurlijk. Ook die kinderen moeten op een gegeven moment naar het KDV of naar oma of zo omdat moeders weer moet werken. Jij werkt nu toch niet Reinhilde begreep ik?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ja, precies, met borstvoeding is het toch anders. Thomas wil ook echt geen flesjes.
Dat is jouw mening. Ik doe het liever wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas... maar dat doe ik dus echt nietIs toch ook helemaal niet nodig??
een kind raakt voller van een fles en je hebt ook geen last van ' clusteren ' met een fles, hier is het rond etenstijd altijd wel 1 tot 3 uur raak en dan wil mevrouw alleen maar aan de borst. dat is uiteraard wel na werktijd, maar dat betekent dus ook dat ik in de avonden niet weg kan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens. Seb krijgt ook de fles op verzoek, het enige verschil is dat er geen moeder aan het eten vast zit. Met borstvoeding moet je ook op een gegeven moment loslaten natuurlijk. Ook die kinderen moeten op een gegeven moment naar het KDV of naar oma of zo omdat moeders weer moet werken. Jij werkt nu toch niet Reinhilde begreep ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |