abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:13:43 #251
108648 cattie
lieve moeder
pi_67354751
Ik voed mijn kinderen in mijn idee juist op zonder angsten. Door veel bij ze te zijn kan ik ze ondersteunen en zorgen dat ze vol zelfvertrouwen de wereld in gaan. En juist geen angsten hebben.
(Niet dat ze wel angsten krijgen als je ze sneller los laat, maar n aar mijn idee ook niet als je ze bij je houdt.)
pi_67354771
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Niet met een lekker chocolaatje of een koekje?? Vind ik wel erg streng hoor, dat hoort er toch gewoon bij.
wat ze niet kennen hoeven ze ook nog niet.
je kan een kind op zoveel manieren verwennen..dat hoeft niet met eten.
anders kijg je idd een omachocola of een omakoekje..dat wil ik r echt niet aanleren.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:14:30 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67354781
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef Dakota het volgende:

[..]

doe niet zo raar alsof die van ons wel angstig en benauwd zal zijn dat wij extra komen kijken merken ze ten eerste niet eesn, en mocht er wel wat zijn..dan zijn we er iig snel achter
de wereld ontdekken ze sowieso nog niet als ze zo klein zijn..en mocht dat wel zo zijn, dan doen ze dat dus samen met mama. En de oppas vertellen wat wel en niet mag lijkt me het meest logische wat je ooit kan doen. Als ze je achteraf vertellen dat de kleine lekker van de suikerpot heeft gesnoept word je niet gelukkig.

wat ik wil zeggen. jij gaat er meteen vanuit dat we met ons kind in een stil onker kamertje zitten met de armen stevig eromheen gevouwen ..
Ik denk dat Peterfan bedoelt als ze wat ouder zijn en je ze teveel afschermt voor de wereld, dat je ook te beschermend kunt zijn... of zoiets?
Make love, not war ☮
pi_67354806
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat Peterfan bedoelt als ze wat ouder zijn en je ze teveel afschermt voor de wereld, dat je ook te beschermend kunt zijn... of zoiets?
wij hebben het dan ook over baby's die jonger zijn dan 3 maanden
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:16:13 #255
114177 Diaan73
pi_67354833
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef Dakota het volgende:

[..]

wat ze niet kennen hoeven ze ook nog niet.
je kan een kind op zoveel manieren verwennen..dat hoeft niet met eten.
anders kijg je idd een omachocola of een omakoekje..dat wil ik r echt niet aanleren.
Dus jij gaat haar zelf ook geen chocolaatje of koekje geven? Ik ben zelf best een snoeper, vooral wat chocolade betreft.. ik vind dat er ook gewoon bijhoren. Twan is er in ieder geval niet veel slechter van geworden en ook niet hebberd wat snoep betreft en dat komt denk ik omdat het geen taboe is.
Make love, not war ☮
pi_67354868
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:09 schreef Reinhilde het volgende:
Oi, Peterfan, dat ik Thomas nu graag bij me houdt betekend niet automatisch dat hij opgroeit met angsten en benauwdheden he? Dat is wel erg kort door de bocht.
Zo bedoelde ik dat natuurlijk niet hoor. Ik bedoelde meer dat ik nooit zo' n last heb van angsten en wantrouwen naar anderen, ik laat mijn zoontje gewoon makkelijk achter. Dat komt denk ik door mijn opvoeding, en dat wil ik hem later ook meegeven. Dus ik bedoelde het meer naar het gevoel wat ik er bij heb, en hoe dat dan komt snap je? Sowieso kun je zulke kleintjes wat dat betreft volgens mij nog niet zoveel meegeven. Behalve dan een gevoel van veiligheid en geborgenheid. Bij mij of, als dat even niet kan, bij mensen die (bijna) net zoveel van hem houden zoals de opa's en oma's, of die gewoon goed voor hem zorgen zoals het kdv.

En misschien heb ik wel gewoon mazzel. Onze ouders zouden nooit zulke rare dingen aan een kleintje geven. Doen die van jullie dat echt of ben je alleen maar bang dat dat kan gebeuren?
pi_67354927
Diaan, je prikkelt me tot een stevige discussie wb eten en snoepen, maar dat doe ik liever een keer face-to-face, omdat ik denk dat we dan minder langs elkaar heen gaan praten dan hier.
En dat het een leuke discussie blijft .

Ik wel even kwijt dat wmb een koekje en een chocolaatje er zeker niet zomaar bij horen.
--allergieen--
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:20:05 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_67355005
Een koekje e.d. vind ik niet zo erg, als het geen baby meer is. Het eerste jaar wil ik zeker niet dat mijn kind dat krijgt.
pi_67355025
zullen we dan maar een meet organiseren? soort discussiebijeenkomst
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:22:14 #260
114177 Diaan73
pi_67355080
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, je prikkelt me tot een stevige discussie wb eten en snoepen, maar dat doe ik liever een keer face-to-face, omdat ik denk dat we dan minder langs elkaar heen gaan praten dan hier.
En dat het een leuke discussie blijft .

Ik wel even kwijt dat wmb een koekje en een chocolaatje er zeker niet zomaar bij horen.
--allergieen--
als er allergiėn zijn, wordt het natuurlijk een ander verhaal, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb ook over een normale situatie zonder allergiėn.

Ik vind dat er soms wel erg gemakkelijk wordt gepraat over het eten van dat en dat moet hij/zij eten en ze moeten alles eten. Tot dat je een hele moeilijke eter hebt (dat was Twan) en allang blij bent dat ie wat eet en als dat dan elke dag bijv. macaroni uit een potje is... prima!! Hij krijgt in ieder geval wat binnen. Zo heb ik toen ik klein was maanden alleen maar gele vla gegeten.. de rest spuugde ik gewoon uit.
Make love, not war ☮
pi_67355101
Nou Estrys, dat lijkt me best wel leuk en leerzaam eigenlijk!
pi_67355126
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:16 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dus jij gaat haar zelf ook geen chocolaatje of koekje geven? Ik ben zelf best een snoeper, vooral wat chocolade betreft.. ik vind dat er ook gewoon bijhoren.
Tuurlijk ik zal r af en toe ook wel laten snoepen, ben zelf ook een snoeper (maar rozijntjes en soepstengels kunnen als ze zo klein is net zo goed)
ik wil r gewoonweg niet aanleren dat opa en oma haar koekjes en chocola geven..omdatze dat dan gaat verwachten.
ik wil er zelf ook geen gewoote van maken maar iets speciaals. dus een bakje chips (als ze iets ouder is) in t weekend. en in tegen de avond een koekje ofzo. Zo ben ik zelf ook opgevoed.
mijn zusjes zijn zwaar verwend, en dat kun je ook aan ze zien. Die werden om de haverklap volgepropt met zoete meuk en vinden ' iets lekkers' ook niets speciaals meer..die kauwen koekjes weg als robots.
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:23:28 #263
114177 Diaan73
pi_67355127
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:20 schreef Estrys het volgende:
zullen we dan maar een meet organiseren? soort discussiebijeenkomst
en dan links de "makkelijke" en rechts de "moeilijke" moeders ik zie het al voor me.

Cattie, een rijstewafel oid mag wel?
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:23:52 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67355138
*spuit11*
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:26:17 #265
108648 cattie
lieve moeder
pi_67355233
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en dan links de "makkelijke" en rechts de "moeilijke" moeders ik zie het al voor me.

Ligt eraan bij welke leeftijd! Het eerste jaar volg ik het voedselschema van Stefan Kleintjes. Dus met een maand of 8 (zo uit mijn hoofd) vind ik een rijstewafel prima.
pi_67355242
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

als er allergiėn zijn, wordt het natuurlijk een ander verhaal, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb ook over een normale situatie zonder allergiėn.

Ik vind dat er soms wel erg gemakkelijk wordt gepraat over het eten van dat en dat moet hij/zij eten en ze moeten alles eten. Tot dat je een hele moeilijke eter hebt (dat was Twan) en allang blij bent dat ie wat eet en als dat dan elke dag bijv. macaroni uit een potje is... prima!! Hij krijgt in ieder geval wat binnen. Zo heb ik toen ik klein was maanden alleen maar gele vla gegeten.. de rest spuugde ik gewoon uit.
ik ga ook niet moeilijk doen over potjes, tuurlijk stimuleer ik haar dan om vers te eten, maar als t niet gaat gaat t niet.. ik wilde zelf bijv ook alleen maar gele vla en fruitmoesjes.
Zolang je maar geen koekjes als oplossing gaat geven
wanna rub mah puppeh?!
pi_67355256
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

En voor mij is de normale situatie: met allergieen. Daar zit meteen een verschil he?!
Ik ben me heel erg bewust wat er in voedsel/snoep/etc zit omdat ik gewend ben altijd de ingredientenlijst te lezen. En koekjes mag hij later ook echt wel. Maar zeker niet elke dag, en het liefst iets wat ik zelf gemaakt heb, of zonder 'troep' erin.

Mijn broertje was ook een moeilijke eter, dat is ook een andere situatie Diaan. Zeker weten.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:27:29 #268
114177 Diaan73
pi_67355281
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef Dakota het volgende:

[..]

Tuurlijk ik zal r af en toe ook wel laten snoepen, ben zelf ook een snoeper (maar rozijntjes en soepstengels kunnen als ze zo klein is net zo goed)
ik wil r gewoonweg niet aanleren dat opa en oma haar koekjes en chocola geven..omdatze dat dan gaat verwachten.
ik wil er zelf ook geen gewoote van maken maar iets speciaals. dus een bakje chips (als ze iets ouder is) in t weekend. en in tegen de avond een koekje ofzo. Zo ben ik zelf ook opgevoed.
mijn zusjes zijn zwaar verwend, en dat kun je ook aan ze zien. Die werden om de haverklap volgepropt met zoete meuk en vinden ' iets lekkers' ook niets speciaals meer..die kauwen koekjes weg als robots.
Ik bedoel natuurlijk ook niet voor die kleintjes chocolade en koekjes als zouden bijv. rijstewafels wel kunnen.... ik merk dat ik in ieder geval minder moeilijk erover denk...
Make love, not war ☮
pi_67355310
quote:

[..]

maar wat is makkelijk en wat is moeilijk
wanna rub mah puppeh?!
pi_67355342
Maar zijn jullie potentiele oppassers dan echt zo raar dat ze tegen allergieen ed in zouden gaan? Of echt vingers in suikerpotten stoppen? Of denken jullie dat alleen maar??
pi_67355361
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk ook niet voor die kleintjes chocolade en koekjes als zouden bijv. rijstewafels wel kunnen.... ik merk dat ik in ieder geval minder moeilijk erover denk...
die regeling is voor als ze ouder is hoor.
ze hoeft helemaal geen koekjes en chocola. van fruit genieten ze net zo hard hoor
wanna rub mah puppeh?!
pi_67355364
en wie is Stefan Kleintjes?

Mijn kind krijgt geen chocolade, die hou ik lekker voor mijzelf
pi_67355385
quote:

[..]

Eigenlijk vind ik dit best beledigend.
Doordat ik heel me bewust ben van voedsel en ingredienten en mijn baby bij me houd, ben ik meteen een 'moeilijke' moeder? Ik lees het maar even met een knipoog, goed? Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:30:21 #274
114177 Diaan73
pi_67355402
Reinhilde, is het nu al bekend dan dat Thomas allergisch is?

Ik heb ooit voor Twan zelf eten gemaakt, nou mooi dat hij dat niet wilde eten... en ook niet eens mijn lekkere fruithapjes die ik zelf zo lekker vond.

En natuurlijk geen koekjes als avondeten ik heb weleens alleen en toetje gegeven en geen avondeten, maar daar werd hij ook niet anders van.

Ik hoop dat Lennon een betere eter wordt....
Make love, not war ☮
pi_67355444
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:28 schreef peterfan het volgende:
Maar zijn jullie potentiele oppassers dan echt zo raar dat ze tegen allergieen ed in zouden gaan? Of echt vingers in suikerpotten stoppen? Of denken jullie dat alleen maar??
Misschien niet raar, eerder 'niet-bewust'. Of wel bewust en het onzin vinden wat wij willen voor ons kind.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:32:30 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67355475
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Doordat ik heel me bewust ben van voedsel en ingredienten en mijn baby bij me houd, ben ik meteen een 'moeilijke' moeder? Ik lees het maar even met een knipoog, goed? Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp.
Er zijn al zoveel dingen langs gekomen die voor links of rechts, of boven of onder, of moeilijk of makkelijk beledigend kunnen zijn... Ik denk echt dat Diaan het niet rot bedoeld hoor.
Dat is onvermijdelijk bij een gesprek als dit.
pi_67355555
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Reinhilde, is het nu al bekend dan dat Thomas allergisch is?

Ik heb ooit voor Twan zelf eten gemaakt, nou mooi dat hij dat niet wilde eten... en ook niet eens mijn lekkere fruithapjes die ik zelf zo lekker vond.

En natuurlijk geen koekjes als avondeten ik heb weleens alleen en toetje gegeven en geen avondeten, maar daar werd hij ook niet anders van.

Ik hoop dat Lennon een betere eter wordt....
Dat hoop ik ook voor je Diaan!

Er zijn nog geen testen gedaan bij Thomas, maar ik eet zelf bepaalde dingen niet of met mate, vanwege mijn eigen intoleranties mbt bepaald voedsel. Wel heeft hij een beetje eczeem. In mijn familie is het eerder regel dan uitzondering dat er allergieen/intoleranties zijn helaas.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:35:10 #278
114177 Diaan73
pi_67355587
Ik bedoel eigenlijk met makkelijk de moeders die het wat makkelijker vinden om de baby achter te laten en met moeilijke de moeder die het wat moeilijker vinden. Of los te laten. Het had dus niets met het eten te maken...

Maar het was natuurlijk wel de bedoeling om het met een knipoog te lezen.
Make love, not war ☮
pi_67355588
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zijn al zoveel dingen langs gekomen die voor links of rechts, of boven of onder, of moeilijk of makkelijk beledigend kunnen zijn... Ik denk echt dat Diaan het niet rot bedoeld hoor.
Dat is onvermijdelijk bij een gesprek als dit.
Weet ik, daarom lees ik het ook met een knipoog! Maar wilde het toch even zeggen.
pi_67355592
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Misschien niet raar, eerder 'niet-bewust'. Of wel bewust en het onzin vinden wat wij willen voor ons kind.
Echt waar joh? Dat lijkt me dan ook lastig en vervelend. Jammer is dat als mensen er geen rekening mee willen houden! Kijk, niet bewust, daar kun je iets aan veranderen. Maar wel bewust en je er niets van aantrekken, dat lijkt me echt vervelend!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:36:57 #281
114177 Diaan73
pi_67355665
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor je Diaan!

Er zijn nog geen testen gedaan bij Thomas, maar ik eet zelf bepaalde dingen niet of met mate, vanwege mijn eigen intoleranties mbt bepaald voedsel. Wel heeft hij een beetje eczeem. In mijn familie is het eerder regel dan uitzondering dat er allergieen/intoleranties zijn helaas.
Dat is ook erg vervelend en ik vind het ook heel goed en verstandig van je dat je het zo in de gaten houdt. Hebben wij met kattenallergie, ik ben allergisch dus we houden Lennon wat meer in de gaten.. maar ik heb begrepen dat een soort als kattenallergie zich pas na het 1e jaar zal openbaren. we hebben dus 2 katten.. ik heb er zelf niet zoveel last van omdat ik dmv homeopathie wat immuner ben geworden
Make love, not war ☮
pi_67355682
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef peterfan het volgende:

[..]

Echt waar joh? Dat lijkt me dan ook lastig en vervelend. Jammer is dat als mensen er geen rekening mee willen houden! Kijk, niet bewust, daar kun je iets aan veranderen. Maar wel bewust en je er niets van aantrekken, dat lijkt me echt vervelend!
Ja, is het ook!

En nu ga ik bij mijn baby kijken , hij slaapt al 3,5 uur!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:39:17 #283
114177 Diaan73
pi_67355755
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ja, is het ook!

En nu ga ik bij mijn baby kijken , hij slaapt al 3,5 uur!
En al 45 minuten niet wezen kijken

Ik ga mijn baby maar eens de fles geven, die heeft vanaf half 10 niets meer gehad... en is nog steeds lekker rustig/aan het slapen. Hij vindt het wel goed zo.
Make love, not war ☮
pi_67355768
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:28 schreef peterfan het volgende:
Ik heb nu al 4 keer vernomen dat het vroeger bijna normaal was om de speen in de suikerpot te dopen. (helaas ook van mn schoonmoeder )
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:40:35 #285
114177 Diaan73
pi_67355796
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:39 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik heb nu al 4 keer vernomen dat het vroeger bijna normaal was om de speen in de suikerpot te dopen. (helaas ook van mn schoonmoeder )
Dat heb ik echt nog nooit gehoord... zelfs niet van mn oma... maar ik kan me voorstellen dat je daar geen goed gevoel bij hebt hoor.

Zullen we over 20 jaar weer afspreken om te kijken wat er van onze babies geworden is?? Lijkt me leuk... en kijken of je het verschil kunt merken in opvoeden.
Make love, not war ☮
pi_67355823
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Estrys het volgende:
en wie is Stefan Kleintjes?

Mijn kind krijgt geen chocolade, die hou ik lekker voor mijzelf
dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:42:42 #287
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67355858
Of honing aan de speen doen, hoorde ik van mijn opa laatst, was vroeger ook heel gewoon!

Ik heb vanmorgen met mijn ukkie gezwommen voor het eerst, ze vond het ontzettend leuk en was helemaal bekaf toen het afgelopen was!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:42:49 #288
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67355863
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Jeetje, als een grapje al niet meer kan tegenwoordig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:44:17 #289
114177 Diaan73
pi_67355914
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef Fruppel het volgende:
Of honing aan de speen doen, hoorde ik van mijn opa laatst, was vroeger ook heel gewoon!

Ik heb vanmorgen met mijn ukkie gezwommen voor het eerst, ze vond het ontzettend leuk en was helemaal bekaf toen het afgelopen was!
Heb je haar gewoon op de arm genomen of in een band? Leuk hoor zwemmen... misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, maar ik heb zo'n hekel aan die hokjes. Ze zal nu wel lekker slapen....
Make love, not war ☮
pi_67355980
leuke discussie, maar soms werkt het kindje gewoon niet mee selene en rijstewafels is nog steeds geen succes.

die weegt nu 7140 gram en is 67 cm lang. ze volgt keurig haar eigen lijntje ( net een slagje onder het gemiddelde) alles goed & prima. de fles van 16.00 mag eruit en vervangen door wat thee (en een tussendoortje wat ze tot nu toe niet moet.....). het avondeten mag wat uitgebreid --> toetje in de vorm van biogarde of halfvolle yoghurt of kwark. we hebben het dus gehad over de voeding, maar volgens de wvk was het allemaal prima zo. ze krijgt genoeg aangeboden en eet er ook genoeg van. eeeheeeenn........ ze mag voor het eten in de kinderstoel! fietsstoeltje nog niet, even prakkie eten in de kinderstoel wel ze heeft ons laten zien waar we op kunnen letten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67355984
ja zeg ik was serieus hoor over die meet. Ik wil die babies van jullie nou wel eens in het echie zien.
pi_67356015
ff google
[DOC]
Ter ingeleide
File Format: Microsoft Word - View as HTML
Had men vroeger te maken met een huilbaby, dan deed een fopspeen gedrenkt in brandewijn en daarna in de suikerpot, wonderen. Overigens zal dat tegenwoordig ...

brandewijn dus ook nog eens erbij
wanna rub mah puppeh?!
pi_67356083
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jeetje, als een grapje al niet meer kan tegenwoordig .
Anders bemoei je je er weer eens mee zonder dat je de rest waarschijnlijk gelezen hebt.
Daarbij staat er in Reinhildes post ook nog eens een ' '
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:48:52 #294
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67356097
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Heb je haar gewoon op de arm genomen of in een band? Leuk hoor zwemmen... misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, maar ik heb zo'n hekel aan die hokjes. Ze zal nu wel lekker slapen....
Op de arm, het was een lesje babyzwemmen echt heel leuk.
Beetje spelen in het water en liedjes zingen...was leuk om te zien dat ze zo genoot!
pi_67356162
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Op de arm, het was een lesje babyzwemmen echt heel leuk.
Beetje spelen in het water en liedjes zingen...was leuk om te zien dat ze zo genoot!
Hier mag Elin pas in t klasje als ze 3 mnd is, best jammer..ik wilde eigenlijk vandaag met haar zwemmen..maar wacht toch nog maar even tot ik in t klasje kan
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:51:19 #296
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67356194
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef Dakota het volgende:

[..]

Anders bemoei je je er weer eens mee zonder dat je de rest waarschijnlijk gelezen hebt.
Daarbij staat er in Reinhildes post ook nog eens een ' '
Ik heb de rest gelezen hoor. Ben jij ook aangevallen door het woord moeilijk dan?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:52:49 #297
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67356270
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Dakota het volgende:

[..]

Hier mag Elin pas in t klasje als ze 3 mnd is, best jammer..ik wilde eigenlijk vandaag met haar zwemmen..maar wacht toch nog maar even tot ik in t klasje kan
In het zwembad waar ik eigenlijk wil zwemmen mag Danique ook pas vanaf 3 maanden maar hier in het kleinere zwembad mocht ze wel al (vanaf 6 weken) dus ter overbrugging zwemmen we nu lekker hier en als ze 3 maanden is verkassen we naar het andere zwembad!
pi_67356286
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb de rest gelezen hoor. Ben jij ook aangevallen door het woord moeilijk dan?
neuh, maar kan me voorstellen dat je baby graag bij je willen hebben je nou niet echt onder t kopje ' moeilijk' hoort te vallen..maar meer onder t kopje ' normaal '
wanna rub mah puppeh?!
pi_67356326
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Fruppel het volgende:

[..]

In het zwembad waar ik eigenlijk wil zwemmen mag Danique ook pas vanaf 3 maanden maar hier in het kleinere zwembad mocht ze wel al (vanaf 6 weken) dus ter overbrugging zwemmen we nu lekker hier en als ze 3 maanden is verkassen we naar het andere zwembad!
ik dacht dat ik misschien met r in t peuterbadje kon gaan zitten, maar als ik dan bedenk wat daar allemaal inzit..kan ik r beter eerst meenemen in t 'middel' bad.

iemand enig idee hoe t zit met de temperaturen?
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:56:35 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67356396
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Dakota het volgende:

[..]

neuh, maar kan me voorstellen dat je baby graag bij je willen hebben je nou niet echt onder t kopje ' moeilijk' hoort te vallen..maar meer onder t kopje ' normaal '
En je baby zonder al te veel problemen bij een (vertrouwde) oppas achter laten is dan 'niet normaal'? En dat is niet beledigend?
Volgens heeft Diaan zelf prima uitgelegd hoe ze haar makkelijk en moeilijk bedoelde en was daar niets beledigends aan.
En nee, dit zeg ik niet om een rel te starten, maar het is maar net vanuit welk oogpunt je kijkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')