hij is iig creatiefquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, iets anders kwam zogauw even niet in me op
Leg hem uit dat er ook een trilfunctie op zitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
omfg, een collega zit nieuwe beltonen uit te zoeken op zijn telefoon, wat een teringherrie
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
nog steeds geen knopjesmaar ikk an wel weer quickreplay doen
wtf
dat heeft geen zin, hij had net de ict afdeling opgebeld omdat hij op het instellingknopje van zijn pc had gedruktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leg hem uit dat er ook een trilfunctie op zit
omfgquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat heeft geen zin, hij had net de ict afdeling opgebeld omdat hij op het instellingknopje van zijn pc had gedrukt
dat valt hier wel mee, net is er weer een order van 450k binnengeharkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
omfg
En ondertussen worden mensen die wél gewaardeerd worden naar huis gestuurd omdat er geen geld meer voor is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat heeft geen zin, hij had net de ict afdeling opgebeld omdat hij op het instellingknopje van zijn pc had gedrukt
wat een heldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zulk soort mensen lopen er hier ookquote:
want jij eet ook zo weinigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, m'n favoriete tijdstip van de dag is er weer bijna
11:25
Dan opent de kantine bijna haar deuren, en staat Sm0keZ als een hyena te wachten tot ie kan eten
hmmm bonesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, m'n favoriete tijdstip van de dag is er weer bijna
11:25
Dan opent de kantine bijna haar deuren, en staat Sm0keZ als een hyena te wachten tot ie kan eten
morguuh GareDuckquote:
een order van 850... daar draaien wij onze hand niet voor om...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
een order van 850 ton gescoord. Niet door mij, wel door mijn collega.
een rauwe eend smaakt ook nietquote:
Ik ook.. Ik wil slapen!quote:
leugensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
een order van 850 ton gescoord. Niet door mij, wel door mijn collega.
das waar goed punt madsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een rauwe eend smaakt ook niet
geen seksquote:
quote:
shoarma is ook lekker...quote:
j(a)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das waar goed punt madsBier(meisje) erbij?
Er voor!quote:
Nou ja als ik met mijn hoofd op het bureau ga liggen hier denk ik niet dat mijn baas daar blij mee zou zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed voorstel! Hoe gaan we dat uitvoeren?
Nou je weet ze zelf te vinden...quote:
when your right your right!quote:
behalve van varkensvlees, want dat is geen shoarmaquote:
sorry, wat zei je? ik zat ff naar de OP te staren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou je weet ze zelf te vinden...in de OP toch
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry, wat zei je? ik zat ff naar de OP te staren.
Moosjequote:
quote:
wat?quote:
een beetje, met goede mensen gaat het altijd slecht hequote:
quote:
Ahhhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een beetje, met goede mensen gaat het altijd slecht he
hihiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhh
Aha daarom gaat het met mij altijd goed
quote:
quote:
huh?quote:
LLquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
MD let maar op.. dit staat jou ook nog te wachten
zet je geluid zacht, ik heb een harde stem
Goede middag allen
Mogguh Runxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
Hooooooooooooiiijjjj iedereen![]()
alles goed met iedereen ?
quote:
Bewijst weer wat voor goed mens ik benquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Mogguh Runx
met goede mensen gaat het altijd slecht
quote:
dat is nog es een relaxte middagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
ja joh, kleine is met oma en ooms mee, ventje aan het werk buiten en ik ga zo jointje draaien... kon niet beter
waarom wist ik dat je dat ging doen?quote:
af en toequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is nog es een relaxte middagschijnt daar in het zuiden ook de zon zo
IMTAquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom wist ik dat je dat ging doen?
ownoes een tragediequote:
dank u, nee bananen zijn niet zo hard dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar eh, doet dat niet pijn?
is vast de limburgse versiequote:
leugens, de regering wil dat je denkt dat je een baan hebtquote:
hoe was het weekend, met je vriendin en haar 2 lekkere nichtjes ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ownoes een tragedie![]()
ownee juist een verlichting
juistquote:
Feliquote:
ja misschien wel, en dat ik als een soort voorbeeld allochtoon wordt gebruiktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leugens, de regering wil dat je denkt dat je een baan hebt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja misschien wel, en dat ik als een soort voorbeeld allochtoon wordt gebruiktdat dan andere allochtonen aan het werk moet zetten
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe was het weekend, met je vriendin en haar 2 lekkere nichtjes ?
PICS or it didn't happen !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
jah het feest was leukwe gingen om half 4 pas slapen
topfeestje dus
valt nog mee half 4quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
topfeestje dus
Half 4quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
topfeestje dus
half 4? kreeg je ook nog een snoepzakje mee aan het einde?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
topfeestje dus
ja en zo'n keigave dropveterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
half 4? kreeg je ook nog een snoepzakje mee aan het einde?
hahaquote:
NEUKEN, jaja je wou NEuken zeggenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Half 4toen lag ik nog...
![]()
euhm .. nja ik lag iig niet te slapen
half 7 is beter![]()
quote:
quote:
voor een jubileum feestje is het best laatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
half 4? kreeg je ook nog een snoepzakje mee aan het einde?
niettusquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
[..]
voor een jubileum feestje is het best laattsss wat denk jullie wel niet
wij denken eigenlijk aan een college fuck festquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
[..]
voor een jubileum feestje is het best laattsss wat denk jullie wel niet
huh..wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
wij denken eigenlijk aan een college fuck fest
Dat was bij mijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben ik weer!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
hoeveel mensen? pics !!!!quote:
Stuk of 60-70quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoeveel mensen? pics !!!!
*fapfap
.... zie de editquote:
Hallo het zijn niet allemaal fokkers hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
dat wisten we welquote:
1.. op de grillquote:
quote:
en toenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hallo het zijn niet allemaal fokkers hoor
denk 30 vrouwen en 35 mannen
nu zijn er 65 mensen een soa rijkerquote:
gratis ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu zijn er 65 mensen een soa rijker
Nee, 64, ik had al chlamydia enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehequote:
tuurlijk niet manquote:
we zijn niet allemaal zo stom om net als je ouders geen condooms te gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en ik miste je echtquote:
Lekker belangrijk, het was de moeite waardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe
natuurlijk achterin die ford mondeo opgelopen?
zeg jijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet man
de club heeft meer dan 1 ruimte
[..]
we zijn niet allemaal zo stom om net als je ouders geen condooms te gebruiken
hahaahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, het was de moeite waard
aangezien je er nog nooit bent geweest en je oordeel alleen maar uit vooroordelen bestaat neem ik weinig achting aan jouw meningquote:
... dat ging over dat mijn ouders geen condoom gebruiktenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aangezien je er nog nooit bent geweest en je oordeel alleen maar uit vooroordelen bestaat neem ik weinig achting aan jouw mening
Doe eens niet zo serieus zeg, da's niet gezelligquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aangezien je er nog nooit bent geweest en je oordeel alleen maar uit vooroordelen bestaat neem ik weinig achting aan jouw mening
-edit-
ow wacht.. ik moet het natuurlijk in jip en janneke-taal typen ...
Hou je bek als je ergens niets van weet![]()
het bewijs post in GRTDOJWquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... dat ging over dat mijn ouders geen condoom gebruikten
condooms zijn toch die dingen die gemaakt worden van schapen en geiten darmenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... dat ging over dat mijn ouders geen condoom gebruikten
niet spotten met ziektesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus zeg, da's niet gezellig
... zuchtquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
condooms zijn toch die dingen die gemaakt worden van schapen en geiten darmen
Of beken je nu dat je een ongelukje bent?quote:
nee..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of beken je nu dat je een ongelukje bent?
met condoom was je niet geboren hoor![]()
Het is maar een geintje hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet spotten met ziektes
sorrie, dan word ik ineens serieus.. gek he
is hier ook duidelijk te merken he.. dat verschil..quote:
Jongen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee..
ik ga niet eens de moeite nemen om dit proberen uit te leggen
hoiquote:
Je gaat nu toch niet menen dat je écht dacht dat mads ervan overtuigd was dat 65 mensen een soa rijker waren hoop ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is hier ook duidelijk te merken he.. dat verschil..
pak dan een PI erbij ofzo
[..]
Jongen...
Dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet menen dat je écht dacht dat mads ervan overtuigd was dat 65 mensen een soa rijker waren hoop ik?
Maar goed, geef elkaar een kusje en doe weer eens lief ofzo
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:03 schreef Runx het volgende:
chill mensen , kom we gaan met zijn alle mexicaantje doen everybody happy![]()
ik weet niet wat voor soa's schapen hebben maar die wil ik dat kind bezorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pedo
Wil je dat arme kind nou ook al gonorroe, chlamydia, etc bezorgen?
Laat maar
hij gebruikt condooms, hij neukt toch schapendarmenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pedo
Wil je dat arme kind nou ook al gonorroe, chlamydia, etc bezorgen?
Laat maar
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij gebruikt condooms, hij neukt toch schapendarmen
scherp hequote:
zo zie je maar weer, dat schapen de beste dieren zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij gebruikt condooms, hij neukt toch schapendarmen
met wat voor wiet ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scherp he
en nu blowen![]()
dus zal ik minder scherp worden
WWquote:
pardon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat natuurlijk nietben niet achterlijk
nee bah, dan heb ik zo een soa
van paarden heb je nog sneller een soaquote:
Jahquote:
nais white widow is een van de beter en lekkerequote:
Zou kunnen, in Haarlem heb je allerlei shops die Willie Wortel hetenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van paarden heb je nog sneller een soa
[..]
Jah
ik dacht dat ze WL ging blowenquote:
Wille wortel bij de tempelierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, in Haarlem heb je allerlei shops die Willie Wortel heten
word ik daar stoned van?quote:
ik was in adam en ze hadden net eens white widowquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, in Haarlem heb je allerlei shops die Willie Wortel heten
Jack Herrer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik was in adam en ze hadden net eens white widowheb ik maar iets anders genomen met een vaag naam, natuurlijk eerst aan geroken, en hij rook goed, toen heb ik hem opgerookt en was goede shit
alleen weet ik niet meer hoed die heet, iets met johnney volgens mij of jack ofzo
Of bij het station.. maar de tempelier is wel relaxter met al die zitkussens enzoquote:
als het goed is heeft die vet veel THCquote:
Ik zat daar in de buurt op schoolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of bij het station.. maar de tempelier is wel relaxter met al die zitkussens enzo
Kut, woon jij hier ook al in de buurt
dat weet ik niet....quote:
De halve school zat dus altijd op kussens, te flipperen, cake te eten, terwijl het gebouw helemaal leeg wasquote:
ik was vet stoned, want ik kan niet goed draaien dus liet ik het iemand in die shop doen, die gast was engels , ik gaf hem zo'n peuk om tabak enzo er uit te halen en in d joint te doen zeg die zo goed ik zo meteen ja is goed, niet eens gekeken hoeveel die aan wees, beek dat die maar heel klein beetje erin had gedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is heeft die vet veel THC
Alles goed met moos ?quote:
Ben je nieuw ? Welkomquote:
Ik vroeg me al af hoelang het ging durenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben je nieuw ? Welkom
Stel je even voor en zeg ons wat voor werk je doet![]()
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt , blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capise
ik was best snel tochquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoelang het ging duren
ik werk niet en heb me al voorgesteld, maar speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben je nieuw ? Welkom
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt , blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capise
Runx zou het op prijs stellen als je heel natuurgetrouw de binnenkant van een schaap voor hem zou willen tekenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik werk niet en heb me al voorgesteld, maar speciaal voor jou:
Naam, kanovinie (mijn ouders noemen mij "hee jij daar" "kutkind" of vincent.
forum: PUB
werk:geen (daarom dus ook niets te doen)
Wel loop ik stage, bij een groot tekenbureau.
in paintquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Runx zou het op prijs stellen als je heel natuurgetrouw de binnenkant van een schaap voor hem zou willen tekenen
komtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Runx zou het op prijs stellen als je heel natuurgetrouw de binnenkant van een schaap voor hem zou willen tekenen
eraanquote:
hihihi jij weet mijn stoutste dromenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en als je paint goed genoeg is, komt die in mijn fobo keigave foboquote:
Geen wonder, toen ik laatst lekker op het strand lag te chillen huurde je steeds reclamevliegtuigjes in om je wildste fantasieën aan de gehele kustlijn bekend te makenquote:
in de winterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen wonder, toen ik laatst lekker op het strand lag te chillen huurde je steeds reclamevliegtuigjes in om je wildste fantasieën aan de gehele kustlijn bekend te maken
hij staat er allang!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef Runx het volgende:
[..]
en als je paint goed genoeg is, komt die in mijn fobo keigave fobo![]()
binnen een schaap is heus wel licht hoar, als je een lichtje na binnen schuiftquote:
Omdat zijn Oma het in Marokko maakte is het geen NL ietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Aboutaleb: snert is niet Hollands:-snert-is-niet-Hollands.html
WTF!!!!!
mja iets wat lijkt op snertquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!!!!
ja had ik ook idd gelezen ik zo WTF, kut allochtoonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!!!!
ja met kippenvleesquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ja met kippenvleessnert hoort met rookworst
(varkensvlees
)
eenschquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ja met kippenvleessnert hoort met rookworst
(varkensvlees
)
quote:
wat voor tijden werk jij danquote:
ik hoorde het nog 1 uur signaalquote:
middagquote:
welkomquote:
hier nietquote:
welkom enne omdat Runx er niet is doe ik em...wat gebeurt in GRTDOJW blijft in GRTDOJW, capice ?quote:
hier LLquote:
en we hebben een LLv2, maar dat heeft hier helemaal niks mee te makenquote:
LL zegt dat ze in een homotent werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben de eigenaar van een parenclub en de baasvan LL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LL zegt dat ze in een homotent werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nog gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben de eigenaar van een parenclub en de baasvan LL
8-16:30quote:
ik ookquote:
ah lekker vroeg beginnen lekker vroeg wegquote:
DE werktijdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ah lekker vroeg beginnen lekker vroeg wegnice
Ben je nieuw ? Welkomquote:
wat doe jij mij na danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
welkom enne...wat gebeurt in GRTDOJW blijft in GRTDOJW, capice ?
ja, is nieuwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben je nieuw ? Welkom
Stel je even voor en zeg ons wat voor werk je doetalles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt , blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capise
![]()
kan je niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben je nieuw ? Welkom
hihi, omdat jij er niet wasquote:
ik lees wel maar dit is een ritueel wat hoort snappie van Grtdojwquote:
homo, na-aperquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi, omdat jij er niet wasis al 2e keer vandaag hihi
niet aanwezig-erquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi, omdat jij er niet wasis al 2e keer vandaag hihi
sla je je klanten ook met een zweep ?quote:
kerel stoer doenquote:
quote:
Stoerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel stoer doen
jij was er niet en ik vermeld er altijd bij: OMDAT RUNX ER NIET IS ... en dan die zin
ik zie niet in wat dat met stoer zijn te maken heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
Stoer
wie steelt er zinnen dan [ afbeelding ]
behoort bij de cursus klantvriendelijkheidquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sla je je klanten ook met een zweep ?
hehequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
behoort bij de cursus klantvriendelijkheid
![]()
En Ja de klanten zijn vriendelijk
ja dat bedoel ik ook, met stoer en mijn emo.gif dacht dat je het wel begreepquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie niet in wat dat met stoer zijn te maken heeft
...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook, met stoer en mijn emo.gif dacht dat je het wel begreep
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Runx het volgende:
Hihihihi nog 293 posts en dan zit ik op de ''magische'' getal van 10000
oja en leugensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel stoer doen
jij was er niet en ik vermeld er altijd bij: OMDAT RUNX ER NIET IS ... en dan die zin
klopt 2e keer hebt ik ge-edit omdat ik vergeten was, maar eerder op de dag heb ik het er echt bij vermeldt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
oja en leugens
jij hebt de bericht net gedit[bericht 2% gewijzigd door -Madskillz28TH op 17-03-2009 15:56] en de orgineele bericht was ge post op 15.37 dus niet liegen van ik vermeld het erbij
dat doe je alleen als ik het zeg of erbij ben leugenaar
![]()
hihihih heb je pm gelezen van moosquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt 2e keer hebt ik ge-edit omdat ik vergeten was, maar eerder op de dag heb ik het er echt bij vermeldt.
ja en nu moet je bukkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt 2e keer hebt ik ge-edit omdat ik vergeten was, maar eerder op de dag heb ik het er echt bij vermeldt.
ja hihihiquote:
mijn ouders zijn dan een weekend weg, maar ik moet zaterdag om 8 uur er al uit..dus zie dat niet echt zittenquote:
dan ga ik en moos wel in je huis partyen okquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn ouders zijn dan een weekend weg, maar ik moet zaterdag om 8 uur er al uit..dus zie dat niet echt zitten
alleen jij en moos?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ga ik en moos wel in je huis partyen okje ouders zijn toch weg
en je buurmeisje natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alleen jij en moos?en dan partyen?
![]()
riiiiiight
gatverdammequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ga ik en moos wel in je huis partyen okje ouders zijn toch weg
how gayquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
Thomas kom op gaan we een pyjama party houden met mij moos en jij bij jou thuis, en vrijdag ga jij dan lekker vroeg na bed en kan je morgen werkenen als je dan thuis komt heb ik een moos voor je gekookt en daarna gaan een kussengevecht houden , en daarna als we uitgeput zijn gaan we naar regenbogen kijken
![]()
![]()
ja ik dacht dit moet wel de toppunt zijn van gayheidquote:
loose the pilowfight and put in de tina lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik dacht dit moet wel de toppunt zijn van gayheidik wist namelijk niet meer om hem nog gayer te maken
hihihihi zo heet mijn zusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
loose the pilowfight and put in de tina lezen
ik heb nog wel een pitten kussenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
Thomas kom op gaan we een pyjama party houden met mij moos en jij bij jou thuis, en vrijdag ga jij dan lekker vroeg na bed en kan je morgen werkenen als je dan thuis komt heb ik een moos voor je gekookt en daarna gaan een kussengevecht houden , en daarna als we uitgeput zijn gaan we naar regenbogen kijken
![]()
![]()
HOMO!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
quote:
later vinniequote:
is ze lekker??quote:
ze heeft wel haar rijbewijsquote:
ik ookquote:
oud zijn is voor homo'squote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik ben niet zo jongben al bijna oud
gast... jij bent echt homofoobquote:
nee, ik ben bang voor homo'squote:
daar ging bijna me koffiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ben bang voor homo'sdus ik gebruik het als een afweermechanisme
of zoiets
quote:
neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
daar ging bijna me koffie
ik hoef toch niet uit te leggen dat dat het zelfde is
het kan wel als je het objectief bekijktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]ja, ik ga niet zeggen dat me zus lekker is is een beetje fout
ze is wel knap ja
ik heb haar 1x gezien, maar toen lag ze op de bank te pitten en helemaal in elkaar gekropenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]ja, ik ga niet zeggen dat me zus lekker is is een beetje fout
ze is wel knap ja
ja dacht het ook of nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
het kan wel als je het objectief bekijkt![]()
pics or it didn't hapen
o vandaar dat je dacht dat LL in een homotent werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ben bang voor homo'sdus ik gebruik het als een afweermechanisme
of zoiets
je hebt haar toch wel vaker gezien ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb haar 1x gezien, maar toen lag ze op de bank te pitten en helemaal in elkaar gekropen
right... alsof er 1 tina bestaatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dacht het ook of nietze heeft een facebook dus zoek maar op
quote:
tja als je mijn achternaam wist zou het een stuk handiger zijn héquote:
je weet zijn achternaam niet he hihiquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef Runx het volgende:
[..]
tja als je mijn achternaam wist zou het een stuk handiger zijn hé
dacht het ookquote:
PM'en mag ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Runx het volgende:
[..]
dacht het ookin een keer allemaal stalkers op haar facebook