OKquote:Op maandag 16 maart 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een rader.
Alweer een topic voor jou. Laatst al een naamtopic in AKQSC en nu deze. Nog even en je bent net zo bekend als Raymond Loewyquote:
Mr. Sabot ?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie mijzelf meer als de stok in het wiel.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Alweer een topic voor jou. Laatst al een naamtopic in AKQSC en nu deze. Nog even en je bent net zo bekend als Raymond Loewy
Een tegendraads radertje..en gans het raderwerk staat stil..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, saboteren is niet mijn stijl. Ik ben vooral tegendraads
Soms moet dat even. Dan gaan mensen weer eens nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een tegendraads radertje..en gans het raderwerk staat stil..
hm.
Ik ook. "Halfgod"quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had ook een naamtopic. "Topicfeeks"
Meneer heeft deze kop niet van de karnemelk gekregen, hè?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
Raders van naam vandaag ..schrijft hij ?
Geen van allen.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Belg, een Hagenees of een trambestuurder?
Is dat een mij onbekende uitdrukking?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Meneer heeft deze kop niet van de karnemelk gekregen, hè?
Hij komt me bekend voor
Topic uit 2003, hoe kom je daar nou aanquote:Op maandag 16 maart 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
In het begin hadden de delen geen toevoegingen ..dit is wel een byzondere:
Raad-Je-Plaatje voor Mongolen deel 1
Deel 1 nog wel![]()
Dat schreef Muziekkrant Oor eens over deze man:quote:
Chicagonees.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het alcoholische Duitsert?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Scrutinizer, Hij die wij allemaal aanbidden #1102
De onvolprezen Fok Searchquote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Topic uit 2003, hoe kom je daar nou aan
Da's Jack Bruce. Fijne ruige bassist.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat schreef Muziekkrant Oor eens over deze man:
[ afbeelding ]
Maar dat is een ander verhaal. En trouwens ook een ander plaatje
Nee, goed lezen. In de OP staat dat Raad je Plaatje voor Dummies nog te moeilijk is. Dus dit was er al.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
De onvolprezen Fok Search
Blijkbaar is "Mongolen" in de loop der tijd geëvolueerd naar "Dummies"
Nee hoor, de dummie-reeks bestond toen al. Wordt zelfs genoemd in de OP van dat topic.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee hoor, God schiep Raad je Plaatje voor Dummies op de eerste dag.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
Scrutinizer +1.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's Jack Bruce. Fijne ruige bassist.
True, ben het topic even aan het doornemen ..andere reeks inderdaad, wel bekende users daarquote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. In de OP staat dat Raad je Plaatje voor Dummies nog te moeilijk is. Dus dit was er al.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa, het is die gozer van The Doors.
quiz ze allemaal nogquote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn we allemaal nog goed wakker. Behalve qonn.
Ik hoop voor pyl dat-ie binnenkort jarig isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef wyccie het volgende:
Twee verticuteermachines in de aanbieding bij de Gamma.
vriedelik da je mei zo begoetquote:
Biertje gedronken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
vriedelik da je mei zo begoet
Alls goeed hier? Been lanng nie meeer gewweessd
ne net zitten rukken op Dionequote:
Dat zijn van die details waarvan ik liever niets geweten hadquote:
Zo plat is tong best eens geweest hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn van die details waarvan ik liever niets geweten had![]()
![]()
zo plat is tong zelden en al helemaal nooit in deze reeks
Een tong is natuurlijk een platvis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo plat is tong best eens geweest hoor
Ik denk dat-ie ons vergeten is.quote:Maar goed, ik zou m hier graag terugzien!
Ik heb niet eens zijn handtekening.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n topposter als tong80 komt maar eens in je leven op je pad
Bedoel je dat je een serieuze poging gaat doen om mijn plaatje te raden?quote:
Is het een Nederlandse acteur?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedoel je dat je een serieuze poging gaat doen om mijn plaatje te raden?
Waarom, je begrijpt het tochquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef wyccie het volgende:
Zou tussendoorplaatje voluit geschreven kunnen worden, aub?
Bedankt.
Waarom? Why? Pourquoi?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef wyccie het volgende:
Zou tussendoorplaatje voluit geschreven kunnen worden, aub?
Okeequote:Bedankt.
Betreft het hier een traumatische ervaring?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij de afkorting heb ik rare associaties.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Betreft het hier een traumatische ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef wyccie het volgende:Jij bent echt niet lekker hoor, wyccie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent echt niet lekker hoor, wyccie.
Wedden dat jij voortaan ook aan double penetration moet denken bij tdp?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Als tdp-tje bij jou associaties oproept met een double penetration, kom je volgens mij erg tekort op een bepaald gebied.
Ik denk eigenlijk nooit aan double penetrationquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wedden dat jij voortaan ook aan double penetration moet denken bij tdp?
Geen idee wat FMT is. Afgezien daarvan kan ik ook niet helpen dat die lui daar blijkbaar allemaal dirty minds hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
![]()
Stel die vraag maar eens in FMT, dan zul je dezelfde antwoorden krijgen.
Nee! Een hint!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
Babbelen jullie maar even verder, ik ga afwassen.
Correct gekleed lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
Oh jee. Laten we dan maar allemaal onze kuisheidgordel weer aandoen.
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie de verwarming nog aan?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, zo ziet iedereen dat het Joop Admiraal is.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Plaatje heb ik eerder gezien, ook een acteur?
Nederland?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Acteur. Wel wat noordelijker dan Zuid-Europa.
Noordwestelijk van Zuid-Europa.quote:
Canada?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Noordwestelijk van Zuid-Europa.
Vermoedelijk zal er ook nog double penetration bij aan te pas komen.quote:wyccie weet het, maar zij is natuurlijk elders aan het chatten.
Over een maandje ga je dus al om een uur of 5 slapen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik zeg het niet omdat ik geen nieuw plaatje wil posten. Ik ga namelijk zo slapen.
Als ik elke dag een kwartier eerder naar bed ga, word ik nog eens een brave burger.
Ik denk niet dat ik 'm ga raden. Ik kan me geen Ierse acteurs voor de geest halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga gewoon nog even door, aangezien wyccie gaat slapen. Trusten
Die zijn het niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Colin Farrell. Pierce Brosnan. Gabriel Byrne.
Ik heb laatst de dvd-box zitten kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
En Dermot Morgan en Ardal O'Hanlan zijn ook Ieren.
Father Ted? Gewéldige serie was datquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb laatst de dvd-box zitten kijken.
Ja, da's Liam Neesonquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Meneer op plaatje doet verder geen belletjes rinkelen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Father Ted? Gewéldige serie was datZat die aflevering met het zwarte vlekje op het raam er ook bij?
Dat is goed. Zijn vrouw Natasha Richardson heeft een zwaar ski-ongeluk gehad.quote:
Volledig over the top. Dermot Morgan speelde zijn rol echt fantastisch, iedere aflevering raakte hij van kwaad tot erger in de problemen. Zijn stille spel als het dan weer wat erger geworden was vond ik ontzettend grappig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Het begon eigenlijk heel flauw, maar het werd steeds beter.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman vertelt jou ook nooit wat, hè?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volledig over the top. Dermot Morgan speelde zijn rol echt fantastisch, iedere aflevering raakte hij van kwaad tot erger in de problemen. Zijn stille spel als het dan weer wat erger geworden was vond ik ontzettend grappig.
De pyama's van Dougal
Arse!![]()
En natuurlijk Feck!. Een briljante vondst om gewoon fuck op Britse tv te zeggen
En tong80, Pos, BwennieBren, Mr. Anonimous etc etcquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:18 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel jammer dat Tokay hier niet meer post.
Er zijn maar weinig mensen die de serie kennen, volgens mij.quote:
Er wordt wel eens geringschattend gepraat over spelen in een sit-com. Onterechtquote:Er zaten ook wat extra's bij waaruit bleek dat Father Jack een klassiek geschoolde acteur is, wat ik helemaal niet wist. Hij was helemaal happy om vies en verlopen stómdronken in een stoel te zitten![]()
Feck!quote:Mijn sig heb ik maar even aangepast
Wat nou?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tong80, Pos, BwennieBren, Mr. Anonimous etc etc
D'r post hier helemaal niemand meer, jullie hebben ze allemaal weggejaagd
Volgens mij heeft iedereen hier een bril behalve ik. Ik heb m'n eigen ogen nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen lenzen en mijn bril heb ik niet nodig bij het lezen.
Dat was een geintjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef qonmann het volgende:
Larry King is het dus niet, zag al geen bretels
Ik zou het opvatten als dat in elk geval Larry juist is, maar Scrutinizer zal het wellicht zo wel verduidelijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was een geintjeIk weet niet wie het is. Ik heb ook niet helemaal begrepen of Scrutinizer nou goedkeurde wat wyccie postte.
Ja, dat vond ik close enough. Dan zullen we nu even moeten wachten tot wyccie een nieuw plaatje plaatst. Of doe jij aan double penetration, Wickedangel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was een geintjeIk weet niet wie het is. Ik heb ook niet helemaal begrepen of Scrutinizer nou goedkeurde wat wyccie postte.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat vond ik close enough. Dan zullen we nu even moeten wachten tot wyccie een nieuw plaatje plaatst. Of doe jij aan double penetration, Wickedangel?
Ik moest altijd aan een dyslectische grafisch vormgever denken bij tdp tot wyccie mijn gedachten verontreinigde met haar seksuele uitspattingen/fantasieën .quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat jij en wyccie ook posten, bij tdp zal ik toch altijd aan tussendoorplaatje blijven denken.
quote:
Fly like an eagle?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is ergens erg bekend van, maar daarnaast doet hij ook nog aan een bepaalde sport en is hij ook zo vrij als een vogel (cryptisch).
Ik gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken verder geen fiscaal juristen,
Dat is heel sympathiek doch onverstandig van je. Ik spreek namelijk meer dan eens niet altijd geen onwaarheden.quote:maar ik neem het zo van je aan.
Ik ga eens heel lang op die laatste zin studeren. Misschien schrijf ik er wel een essay overquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is heel sympathiek doch onverstandig van je. Ik spreek namelijk meer dan eens niet altijd geen onwaarheden.
Gefeliciteerd! 7 jaar. Dat is in het oosten van Nederland de leeftijd waarop je je eerste cross-brommer krijgt, toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even twee dagen niet geweest... druk met de verjaardag van Twan, die is vrijdag 7 jaar geworden!!
Er komt hier geen cross-brommer hoor.... misschien is dat in de Achterhoek gewoon, maar hier niet hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! 7 jaar. Dat is in het oosten van Nederland de leeftijd waarop je je eerste cross-brommer krijgt, toch?
Niet? Wat een ouderwetse moeder heeft Twanquote:Op zondag 22 maart 2009 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er komt hier geen cross-brommer hoor.... misschien is dat in de Achterhoek gewoon, maar hier niet hoor.
Als t gewoon is om dat cadeau te geven is de moeder van Twan juist niet ouderwets....quote:Op zondag 22 maart 2009 11:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet? Wat een ouderwetse moeder heeft Twan
Ja maar.... straks is Twan de enige jongen in zijn klas die nog geen cross-brommer heeftquote:Op zondag 22 maart 2009 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als t gewoon is om dat cadeau te geven is de moeder van Twan juist niet ouderwets....
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar.... straks is Twan de enige jongen in zijn klas die nog geen cross-brommer heeft
Ik denk niet dat hij daarbij bang voor hoeft te zijn en daarbij het is toch ook niet leuk om met de massa mee te gaan?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar.... straks is Twan de enige jongen in zijn klas die nog geen cross-brommer heeft
Ja maar straks rijden ze met z'n allen de sloot in en staat Twan als enige hoog en droog aan de kant... Zou hij dat erg vinden?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je klinkt als je/een vaderquote:Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar straks rijden ze met z'n allen de sloot in en staat Twan als enige hoog en droog aan de kant... Zou hij dat erg vinden?
Dat lijkt mij ook ja...quote:Op zondag 22 maart 2009 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar goed dat ik geen kinderen heb.
Of gewoon geen oom.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan maar beter een oom met slechte invloed blijven.
arme kinderen...quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te laat. Ik ben al bijna 23 jaar oom. Inmiddels ben ik vijfvoudig oom.
Voor die kinderen is het niet zo erg, die weten niet beter. Voor de ouders van die kinderen ben ik een onverantwoorde invloed op hun kinderen. M'n neefje van 18 vindt mij een coole oomquote:
Zeer zekerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Straks wordt dit nog een succesvolle reeksquote:Op maandag 23 maart 2009 21:05 schreef peaceman het volgende:
Scrut! Het is gelukt hoor om weer een oude bekende te lokken! Well done!
Hey je laat me schrikken met dat soort opmerkingen!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Straks wordt dit nog een succesvolle reeks
Ik heb de hele dag al ruzie met allerlei mensen gehad. Ook met mezelfquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey je laat me schrikken met dat soort opmerkingen!
En? Heb je jezelf een uitbrander gegeven?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al ruzie met allerlei mensen gehad. Ook met mezelf
Reken maarquote:Op maandag 23 maart 2009 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
En? Heb je jezelf een uitbrander gegeven?
Heel goed zelfs! Ik ben m'n huisje aan het opknappen, helemaal opnieuw schilderen en zo. Dat doe ik op m'n gemak want er zijn nog veel leuke andere dingen te doen. Morgen naar Amadou & Mariam in Paradisoquote:
Goed zo!!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel goed zelfs! Ik ben m'n huisje aan het opknappen, helemaal opnieuw schilderen en zo. Dat doe ik op m'n gemak want er zijn nog veel leuke andere dingen te doen. Morgen naar Amadou & Mariam in Paradiso![]()
Nee, dat was alleen de badkamer.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef wyccie het volgende:
Het was vorig jaar of het jaar ervoor toch al een keer opgeknapt?
Het voelt net of ik aan het verhuizen ben. Da's een goed gevoel. Ik ga ook nog een hele dure koelkast kopen.quote:
Volgende week woensdag moet het hele huis klaar zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
Een kamer per jaar. Hoe lang moet je nog?
Een Smegquote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het voelt net of ik aan het verhuizen ben. Da's een goed gevoel. Ik ga ook nog een hele dure koelkast kopen.
quote:
Neuh. Voorlopig hou ik me daar even niet mee bezig.quote:Ga je volgende week woensdag weer aan het werk?
Gelijk fulltime?quote:Ik mag 6 april weer werken!!
Niets bijzonders maar ik vind dat ik dan lang genoeg bezig ben geweest.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef wyccie het volgende:
Oh jee, wat is er volgende week woensdag?
Dat gevoel heb ik nou ook steeds. Dat het opeens Hemelvaartsdag is of Pasen en dat ik daarvan niet op de hoogte was.quote:Vergeet ik iets belangrijks?
Welke kleur? Ik wil zo graag een oranje vaatwasser als die van ons kapot gaat, ze zijn alleen zo ontzettend duur.quote:
De sollicitaties hebben ook nog niets gebracht??quote:Neuh. Voorlopig hou ik me daar even niet mee bezig.
[..]
Nee ik dat deed ik ook al niet. Ik werkte 28 uur per week en ga dan 5 uur per week ouderschapsverlof opnemen. werk dan 3 dagen per week...quote:Gelijk fulltime?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik wil zo graag een oranje vaatwasser als die van ons kapot gaat, ze zijn alleen zo ontzettend duur.
Ik heb maar twee keer gesolliciteerd. Heb nog wel wat plannen maar dat heeft geen haast.quote:[..]
De sollicitaties hebben ook nog niets gebracht??
Dat is lekker om mee te beginnen. Heb je je autootje al?quote:[..]
Nee ik dat deed ik ook al niet. Ik werkte 28 uur per week en ga dan 5 uur per week ouderschapsverlof opnemen. werk dan 3 dagen per week...
Dan is het goed dat je nu weet wanneer het Pasen is.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
afbeelding
Deze wordt het vermoedelijk. Maar ik wil hem eerst even in het echt zien vanwege de kleur.
Het is wel handig om te weten, dat soort dingen. Dat je niet opeens voor een dichte supermarkt staat of dat het opeens ergens heel druk is vanwege een feestdag.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:12 schreef wyccie het volgende:
Eerstkomende feestdag is Pasen, half april. Niet dat het dan voor jou iets uitmaakt, Scrut.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wordt het vermoedelijk. Maar ik wil hem eerst even in het echt zien vanwege de kleur.
[..]
Ik ga daar ook mee eindigen denk ik, ik vind 24 uur een mooi aantal uren om te werken icm gezin.quote:Ik heb maar twee keer gesolliciteerd. Heb nog wel wat plannen maar dat heeft geen haast.
[..]
Dat is lekker om mee te beginnen. Heb je je autootje al?
De link van Youtube copy-pasten. Selecteren en een link van de tekst maken (kettig-ikoontje) In de pop-up weer de youtube-link pasten.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, hoe voeg jij die filmpjes van YouTube toe? Ik heb nog een leuk filmpje van Lennon.... en die staat op YouTube
Ik heb wel meer geel in huisquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is het goed dat je nu weet wanneer het Pasen is.
Je woont toch in Amsterdam?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel handig om te weten, dat soort dingen. Dat je niet opeens voor een dichte supermarkt staat of dat het opeens ergens heel druk is vanwege een feestdag.
quote:
In deze kleur is de dubbeldeurs bij de goedkoopste leverancier goedkoper dan de enkeldeurs uitvoering.quote:
Lijkt me ook.quote:[..]
Ik ga daar ook mee eindigen denk ik, ik vind 24 uur een mooi aantal uren om te werken icm gezin.
quote:heerlijk, vooral nu het zo slecht weer is. Ideaal. Ik heb hem ook gepimpt, hij zit nu onder de bloemen hahaha.
[ afbeelding ]
FC Twente pyama of trainingspak?quote:
M'n slaapkamer is nu grotendeels donkerblauw. Is dat wat?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat kan niet.
Alles aan jou is zwart. Geel past daar niet bij, dat mag niet!
Geel, rood en oranje is voor Diaan. Jij bent zwart!
Volgens mij is het hier in Nijmegen beter geregeld.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet alles is open op Zondagen hoor. Vrijwel alleen binnen de Singelgracht.
Hmm, dat kan er wel mee door.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n slaapkamer is nu grotendeels donkerblauw. Is dat wat?
Lennon moet z'n peuken niet zo laten slingeren hoor, dat moet je 'm al vroeg bijbrengen anders blijf je de komende 18 jaar de troep achter zijn kont opruimen.quote:
Mooi, dan kan ik gewoon in Nijmegen boodschappen doen als ik hier onverhoopt een gesloten supermarkt aantref.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier in Nijmegen beter geregeld.
Ja he? Twan vindt ze superlelijk hahaha.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In deze kleur is de dubbeldeurs bij de goedkoopste leverancier goedkoper dan de enkeldeurs uitvoering.
[..]
Lijkt me ook.
[..]
Die bloemen doen het hem.
[..]
Pyama.... trainingspak heeft hij niet, wel ondergoed, shirts enz. en heel veel gekregen. Hij is echt Twentefan.quote:FC Twente pyama of trainingspak?
Het is niet echt een mannenauto nuquote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja he? Twan vindt ze superlelijk hahaha.
Misschien moet je ook een sticker van de FC achterop de auto plakken.quote:[..]
Pyama.... trainingspak heeft hij niet, wel ondergoed, shirts enz. en heel veel gekregen. Hij is echt Twentefan.
Ja uitdoen... je hoort mij en dat is niet om aan te horen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uitdoen?![]()
Wat een lief kindje, hij ligt daar maar te liggen.
Dat is waar, maar ja... het is ook voornamelijk MIJN auto.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet echt een mannenauto nu
[..]
Hmm daar is Peace weer niet blij mee, hij is voor Ajax. Ik heb een andere sticker achterop: make love not war!!!quote:Misschien moet je ook een sticker van de FC achterop de auto plakken.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een andere sticker achterop: make love not war!!!
Echt waar? Het is hier twintig graden.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat hier tekeer![]()
Onweer, hagel, regen, harde windstoten
Ik heb de thermostaat op 20,5quote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt waar? Het is hier twintig graden.
Onweer hier niet, maar wel een aantal brandweerauto's die voorbij rijden met sirene aan.... het is afschuwelijk weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat hier tekeer![]()
Onweer, hagel, regen, harde windstoten
Wij ook, het waaide heel erg hier en dan is het altijd koud in huis... nu is het lekker.quote:
Woon je in Diemen?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, het onweert hier nu ook. HELP!!!!!
NOg wel.. ik hoop dat ze nog bruin worden, Peace heeft ook bruine ogen en normaal gesproken, zouden die overheersend moeten zijn, maar ik denk dat het dat niet gaat worden. Al kan dat de komende maanden nog makkelijk veranderen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Lennon blauwe ogen?Met de laatste foto is dat wel duidelijk.
Waarom?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NOg wel.. ik hoop dat ze nog bruin worden,
Dat gaat lang niet altijd op.quote:Peace heeft ook bruine ogen en normaal gesproken, zouden die overheersend moeten zijn,
Hij is ook wel vrij blond, ogen blijven vast blauw.quote:maar ik denk dat het dat niet gaat worden. Al kan dat de komende maanden nog makkelijk veranderen.
Ik vind het mooi, een blond kind met bruine ogenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dat gaat lang niet altijd op.
[..]
Hij is ook wel vrij blond, ogen blijven vast blauw.
Oh, dan woon ik vast in Diemen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet haast wel ten zuidoosten van waar ik woon zitten.
Het is een gaaf kereltjequote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Maar Lennon is zoals hij nu is, ook erg mooi hoor.
O wacht... jij komt uit Diemen-Zuid want je ziet er lekker uitquote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan woon ik vast in Diemen.
Gniffel
Is hij ook en ook erg lief/makkelijk. Nog eentje om het af te leren een stoere foto:quote:
400 euro per dag. Dat is een vrij lage dagprijs voor een freelancer.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie dat we een nieuw subforum hebben. Tienduizend euro voor 25 dagen in het donker, da's niet zoveel hè?
Geef jij je op? Ik maak mooie screenshots van je.quote:
Wat ik eigenlijk bedoel: je zit daar als een mol een beetje in je hemd in het donker. En heel FOK! lacht om je. Dan is 10.000 euri een wat laag bedrag.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
400 euro per dag. Dat is een vrij lage dagprijs voor een freelancer.
No way!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Geef jij je op? Ik maak mooie screenshots van je.
Maar onder andere omstandigheden is dat zeker een mooi bedrag. Ik zou er mijn nier voor verkopen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel: je zit daar als een mol een beetje in je hemd in het donker. En heel FOK! lacht om je. Dan is 10.000 euri een wat laag bedrag.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef wyccie het volgende:
No way!
Ik sta alleen mijn nier af als een naast familielid 'm dringend nodig heeft.quote:Maar onder andere omstandigheden is dat zeker een mooi bedrag. Ik zou er mijn nier voor verkopen.
20.000 euro bruto is geen vetpot hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wtf, dus voor 50 dagen werken heb jij al bijna een jaarinkomen?
Doe mij zo'n baan!
Bij mijn broer is er onlangs één verwijderd. Dat viel reuze mee.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
En ze moeten 'm ook nog uit je halen, hè. Dat is niet alsof je een blindedarm verwijdert, dokter wyccie.
Och, och.....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Zal je net zien dat je problemen krijgt met de resterende nier... En ze moeten 'm ook nog uit je halen, hè. Dat is niet alsof je een blindedarm verwijdert, dokter wyccie.
Oh, bruto....ja, dat hebben ze er niet bij gezegd.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
20.000 euro bruto is geen vetpot hoor.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mijn broer is er onlangs één verwijderd. Dat viel reuze mee.
Of dat voor die prijs geldt weet ik niet maar voor een dagprijs van een free-lancer wel, dat spreekt.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och, och.....![]()
[..]
Oh, bruto....ja, dat hebben ze er niet bij gezegd.![]()
Neuh, als je 1666 euro bruto in de maand verdient kun je je geen Smeg veroorloven.quote:Dan nog vind ik dat hartstikke veel. Ik koop dan ook geen knalgele koelkast.
Hij heeft daarna, hij was toch met ziekteverlof, z'n amandelen laten knippen. Daar heeft-ie veel meer last van gehad.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft daarna, hij was toch met ziekteverlof, z'n amandelen laten knippen. Daar heeft-ie veel meer last van gehad.
Daar heb ik min of meer al een beetje naar ge-google-dquote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Er staat trouwens nog een plaatje van mij open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |