OKquote:Op maandag 16 maart 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een rader.
Alweer een topic voor jou. Laatst al een naamtopic in AKQSC en nu deze. Nog even en je bent net zo bekend als Raymond Loewyquote:
Mr. Sabot ?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie mijzelf meer als de stok in het wiel.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Alweer een topic voor jou. Laatst al een naamtopic in AKQSC en nu deze. Nog even en je bent net zo bekend als Raymond Loewy
Een tegendraads radertje..en gans het raderwerk staat stil..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, saboteren is niet mijn stijl. Ik ben vooral tegendraads
Soms moet dat even. Dan gaan mensen weer eens nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een tegendraads radertje..en gans het raderwerk staat stil..
hm.
Ik ook. "Halfgod"quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had ook een naamtopic. "Topicfeeks"
Meneer heeft deze kop niet van de karnemelk gekregen, hè?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
Raders van naam vandaag ..schrijft hij ?
Geen van allen.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Belg, een Hagenees of een trambestuurder?
Is dat een mij onbekende uitdrukking?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Meneer heeft deze kop niet van de karnemelk gekregen, hè?
Hij komt me bekend voor
Topic uit 2003, hoe kom je daar nou aanquote:Op maandag 16 maart 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:
In het begin hadden de delen geen toevoegingen ..dit is wel een byzondere:
Raad-Je-Plaatje voor Mongolen deel 1
Deel 1 nog wel![]()
Dat schreef Muziekkrant Oor eens over deze man:quote:
Chicagonees.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het alcoholische Duitsert?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Scrutinizer, Hij die wij allemaal aanbidden #1102
De onvolprezen Fok Searchquote:Op maandag 16 maart 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Topic uit 2003, hoe kom je daar nou aan
Da's Jack Bruce. Fijne ruige bassist.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat schreef Muziekkrant Oor eens over deze man:
[ afbeelding ]
Maar dat is een ander verhaal. En trouwens ook een ander plaatje
Nee, goed lezen. In de OP staat dat Raad je Plaatje voor Dummies nog te moeilijk is. Dus dit was er al.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
De onvolprezen Fok Search
Blijkbaar is "Mongolen" in de loop der tijd geëvolueerd naar "Dummies"
Nee hoor, de dummie-reeks bestond toen al. Wordt zelfs genoemd in de OP van dat topic.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee hoor, God schiep Raad je Plaatje voor Dummies op de eerste dag.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
Scrutinizer +1.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's Jack Bruce. Fijne ruige bassist.
True, ben het topic even aan het doornemen ..andere reeks inderdaad, wel bekende users daarquote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. In de OP staat dat Raad je Plaatje voor Dummies nog te moeilijk is. Dus dit was er al.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa, het is die gozer van The Doors.
quiz ze allemaal nogquote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn we allemaal nog goed wakker. Behalve qonn.
Ik hoop voor pyl dat-ie binnenkort jarig isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef wyccie het volgende:
Twee verticuteermachines in de aanbieding bij de Gamma.
vriedelik da je mei zo begoetquote:
Biertje gedronken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
vriedelik da je mei zo begoet
Alls goeed hier? Been lanng nie meeer gewweessd
ne net zitten rukken op Dionequote:
Dat zijn van die details waarvan ik liever niets geweten hadquote:
Zo plat is tong best eens geweest hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn van die details waarvan ik liever niets geweten had![]()
![]()
zo plat is tong zelden en al helemaal nooit in deze reeks
Een tong is natuurlijk een platvis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo plat is tong best eens geweest hoor
Ik denk dat-ie ons vergeten is.quote:Maar goed, ik zou m hier graag terugzien!
Ik heb niet eens zijn handtekening.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n topposter als tong80 komt maar eens in je leven op je pad
Bedoel je dat je een serieuze poging gaat doen om mijn plaatje te raden?quote:
Is het een Nederlandse acteur?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedoel je dat je een serieuze poging gaat doen om mijn plaatje te raden?
Waarom, je begrijpt het tochquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef wyccie het volgende:
Zou tussendoorplaatje voluit geschreven kunnen worden, aub?
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |