Oh dan heb ik daar ook geen zin inquote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
![]()
Een nieuw buikgriep virus dat dit jaar heerscht.
quote:
Gaan ze andersom rijden?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:22 schreef NJ het volgende:
Het zal me benieuwen wat er gaat gebeuren nu met al die nieuwe regels.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:34 schreef Tarado het volgende:
Ik heb alrtijd zin in F1, hoezeer die FIA het ook ieder jaar met nieuwe regeltjes naar de klote wil helpen
Als je zo hard gaat dat werkt gewoon slipstream met welke auto dan ook als ie net zo hard gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, alleen die sneeuwschruivers zouden de coureurs juist weer uit het -oh-nee-ik-wil-mijn-voorvleugel-niet-kwijt mentaliteit weer willen besparen om een inhaalpoging te doen... Eventjes afwachten tot na de eerste race tot we kunnen zeggen of al die regeltjes echt het inhalen heeft bevorderd...
Naar welke race ga je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef Salatrel het volgende:
ga dit jaar voor het eerst naar een race voordat ze de sport helemaal om zeep helpen
quote:[limbo modus]
Hallo, ik ben Jos, ik rijd formule 1, en ik zet hem nu in z'n drie
* Afzuigkap aangaat op hoge toeren
[/limbo modus]
Och nee he. Moeten ze nu met drie wielen rijden terwijl de coureur geblindoekt op sonar rijdt oid?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:22 schreef NJ het volgende:
Ik heb er zin an!
Het zal me benieuwen wat er gaat gebeuren nu met al die nieuwe regels.
Idd, is niet echt snel he.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
ik baal wel van de nieuwe McLaren maar beloofd spannend te worden
Mag er niet meer getest worden tijdens het seizoen?!?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Idd, is niet echt snel he.
Nu met de nieuwe regels dat testen tijdens het seizoen niet meer toegestaan is gaat het lastig voor ze worden. Balen!
Slicks, motor moet 3 races meegaan, geen flapjes meer overal op het bodywork, lagere en bredere voorspoiler, hogere smallere achterspoiler, KERS waarmee ze tot maximaal 82pk extra krijgen met een druk op een knop en degene met de meeste overwinningen wint het kampioenschap.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef denkjedat het volgende:
ze krijgen nu toch een soort van boost in hun auto en dat soort dingen?
kan iemand even vertellen wat er precies gaat veranderen?
heb wel een filmpje gezien maar ben niet zo heel goed in engels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |