quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef w00h00 het volgende:
Vanavond Hans Kraay jr. er weer bij, dat belooft wat.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef w00h00 het volgende:
Vanavond Hans Kraay jr. er weer bij, dat belooft wat.
Waarschijnlijk drinkt hij ook voor iedere uitzending alsof hij in de kroeg zitquote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk man!!!!!!!!!!! Altijd leuk om te zien hoe Derksen hem tot een clown degradeert. Hij neem hem echt in niets serieus.
En dan Gijp, de man die altijd denkt dat hij in de kroeg zit.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
Stelling van de week:
'Co Adriaanse is de juiste man voor PSV'Hoe vaak zal Hans vertellen dat hij de eerste was die dit zei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe vaak snauwt Johan hem daarmee af?
En hoeveel keer zal er vandaag iemand bellen?
Vragen die vanavond zullen worden beantwoord in VI.
![]()
volgens een geheime bron schijnt dat er een leugendetector in de studio staat.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Zal de Booysoap nog verder worden uitgevochten over de telefoon?
Wat is Doordekkenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:00 schreef SimK het volgende:
Als ze dezelfde joligheid hebben als vrijdag bij Doordekken, voorspel ik wederom een topaflevering
21:32 Voetbal Internationalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |