Gelukkig maar, want dat staat erg .... uhhh.... vreemdquote:Op maandag 16 maart 2009 22:37 schreef Crane het volgende:
Bjorn Borg (maar dan niet de rand over m'n broek getrokken![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon wat lekker zit, H&M will dodag
Goed hoor, druk als altijd. Enneh, ook ik baggerde vroeger nachtelijk in onzenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar niet meer op de FP.
Hoe gaat het met je?
Dankje, ik wou net gaan slapen..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Desmonkey het volgende:
Tsjongejonge, als niemand het doet. Mietjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel want heb ze ook beide en vind de Bjorn Borg fijner zittenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:57 schreef CylonNL het volgende:
Bjorn Borg & Chasin'
Ben er nog niet over uit welke het lekkerst zitten.
Dat is één ding wat zeker is, chickies diggen die dingen ook hard.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:59 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik wel want heb ze ook beide en vind de Bjorn Borg fijner zittenEn de printjes zijn leuker
Die heb ik beide ook, maar ook van die "funny" van 3,50. Al draag ik die bijna niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:57 schreef CylonNL het volgende:
Bjorn Borg & Chasin'
Ben er nog niet over uit welke het lekkerst zitten.
Ik doe er ook gemiddeld 4 keer zo lang mee als één van 10 euroquote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en trouwens: Mensen die 40 euro per boxers betalen
Stel dat ik een half jaar met een goedkope Hema doe, dan loop jij twee jaar in je merkboxer rond?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik doe er ook gemiddeld 4 keer zo lang mee als één van 10 euro_!
en dan geef je een link naar een ding van ¤37.50quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:33 schreef Renesite het volgende:
Wat jammert iedereen over 40 euro per stuk20 euro per stuk mensen
![]()
http://www.score.nl/cgi-b(...)2e/Product/View/6955
Bjorn-Borg, g-star, chasin. Dat ligt er zoal in de la.
Dan krijg je er 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan geef je een link naar een ding van ¤37.50
Duh. Per 2.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan geef je een link naar een ding van ¤37.50
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef dill het volgende:
[..]
Dan krijg je er 2
zoals overduidelijk is te zien
toch de ogen nog maar eens wassenquote:
Ook die van de HEMAquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik doe er ook gemiddeld 4 keer zo lang mee als één van 10 euro_!
Chasin, bij Score.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:18 schreef Stansfield het volgende:
Tot nu toe draag ik meestal bjorn borgs maar die gaan ook nog redelijk snel kapot voor dat geld. Dus ben nog op zoek naar dezelfde voor minder geld.
Een stuk of 30 gok ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook die van de HEMA![]()
?
Nouja, bij kerels is het denk ik ook anders. Die dragen de boxers wat vaker. Ik heb in mijn kast 50 strings/hipsters/boxers liggen ofzoDenk dat de meeste kerels de 20 nog niet eens halen?
Die is vet!quote:
Ligt ook aan de kleren die je er boven aan hebt. zo'n slobberding zit lekkerder, maar als je broek niet op je knieën hangt, of 3 maten te groot is zit een strakke(re) boxer lekkerderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
waarom draagt iedereen van die strakke dingen? Dat zit toch helemaal niet lekker?
Die "losse" boxers kruipen bij mij altijd naar boven toe, met als gevolg dat meer dan de helft van de boxer boven m'n broek uitkomt. En "de zaak" een beetje opgehangen word.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
waarom draagt iedereen van die strakke dingen? Dat zit toch helemaal niet lekker?
eens ze kruipen altijd omhoog voor het gevoel (erg pijnlijk soms)quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Die "losse" boxers kruipen bij mij altijd naar boven toe, met als gevolg dat meer dan de helft van de boxer boven m'n broek uitkomt. En "de zaak" een beetje opgehangen word.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |