of nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dit onthoud ik om jullie straks op je falen te wijzen
Ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
Als de rechercheur nou ook nog even iets nuttigs gaat doen
quote:
Zo is SL zijn wel t leukst hè. Alleen zijn de hints nogal moeilijkquote:
SL? (ja ben newbjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo is SL zijn wel t leukst hè. Alleen zijn de hints nogal moeilijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Wie van de dorpelingen nou precies gelyncht gaat worden?
Ja ik zit me hier te bescheuren af en toequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo is SL zijn wel t leukst hè. Alleen zijn de hints nogal moeilijk
Haha, je moet wel de mafia killen, hè WurMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Wie van de dorpelingen nou precies gelyncht gaat worden?
quote:
Het was een poging om een uitspraak van je te ontlokken. Niet dat ik had verwacht dat je daadwerkelijk iets zou zeggen natuurlijk, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha, je moet wel de mafia killen, hè WurM
Ja, alle 4 stemmen ze op jou!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
Check eens hoeveel mafia op mij stemmen rechercheur
Ik kom niet uit een eitjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Het was een poging om een uitspraak van je te ontlokken. Niet dat ik had verwacht dat je daadwerkelijk iets zou zeggen natuurlijk, maar niet geschoten is altijd mis.
Ja lekker donkerquote:
Nee, zegt me weinig. Wat houdt het precies in?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja lekker donker
Je kent die uitdrukking niet?
vaak zijn de newbies ook maffia... ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:56 schreef WurM het volgende:
Arme newbie. Ik krijg medelijden met Koekz...
Tsja, dat kan ik helaas niet ontkennen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak zijn de newbies ook maffia... ben ik ook geweest
Alleen Rotterdammers kennen die uitdrukking geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, zegt me weinig. Wat houdt het precies in?
ik kende hem ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Alleen Rotterdammers kennen die uitdrukking geloof ikIk kom niet uit een eitje betekent zoveel als: ik ben niet achterlijk.
Zoiets gokte ik al. Zoals gezegd: Ik had ook niet verwacht dat je uit een eite kwam...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Alleen Rotterdammers kennen die uitdrukking geloof ikIk kom niet uit een eitje betekent zoveel als: ik ben niet achterlijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kende hem ook
ik ben opgegroeid in Den Haag
quote:
je voelde je dus precies 1 minuut gelukkig?quote:
quote:
My life sucksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
je voelde je dus precies 1 minuut gelukkig?![]()
Oh?quote:
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Voelt iemand zich geroepen om alle UI's even in één post te zetten?...
Iemand met tijd teveel.
^-- nee, ik niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |