Die eerste staat op de lijstquote:
quote:Esmée Denters verliest YT-account
Zangeres Esmée Denters is haar filmpjes en muziek op de videosite YouTube kwijt. YouTube heeft per ongeluk haar account verwijderd. Dat meldt zij zelf op de Twitter-website. Het talent van de zangeres werd ontdekt door de filmpjes.
De 19-jarige zangeres is zeer onaangenaam verrast door de actie van de website. "Ik kan het niet geloven. Ik word gek nu, dit kan niet gebeuren!" Ze doet haar best om haar account weer online te krijgen.
Met dank aan de filmpjes kreeg Denters een platencontract bij het label van popster Justin Timberlake. Binnenkort staat ze in het voorprogramma van zanger Enrique Iglesias en op 5 mei treedt ze op in de Ahoy in Rotterdam.
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar je gaat zeker wel flink los de komende dagen of ga je ook van de mooie omgeving genieten?
Had haar nog niet in m'n followings zitten, maar zag 't net @ NU.nl idd. Beetje raar dat dat zomaar gebeurt. Slordigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:17 schreef TIM-846 het volgende:
Nieuws!![]()
Dit had jij natuurlijk al lang gezien via twitter of niet Roel
[..]
Die heb ik wel al in de lijst jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Evers vroeg of Erben Wennemars hyves heeft...Maar.... Erben Wennemars heeft Twitter Roel
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is Limbo dus is hij er het sowieso wel mee eens.
Nu is het wel weer lekker ja. Maar volgens mij had het vanacht weer gevrorenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef Jimbo het volgende:
oh en we hebben weer wat te zeiken , wat is die zon toch warm !
haha heerlijkal moet ik nu wel mn muts af
hmm hier nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nu is het wel weer lekker ja. Maar volgens mij had het vanacht weer gevroren
Laptop regel 1: Geen Acer laptopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:43 schreef TIM-846 het volgende:
Hier zat iedereen te zeiken dat het zomer moest wordenDus ik ben superblij
Raak langzamerhand uit mijn winterdepressie
offtopic: wie heeft hier een beetje verstand van computers.. ik heb nu een pc van 5 jaar oud, en die is dus aan vervanging toe. Nu wil ik een laptop, maar in principe hoef ik er niet speciale dingen mee te doen. Beetje fokken, muziek luisteren, tekstverwerken, internetten, msn, en series downloaden/kijken..
Krijg je die al gewoon via Eventim? M'n zus wil er ook weer eentje hebben, gezien de show in Düsseldorfquote:
Laptop regel 2: Macbook ownt allesquote:
Daar zat ik ook al over na te denken. Vind ze er wel leuk uitzien, maar volgens mij doe ik dan te weinig me de mogelijkheden van dat ding, en betaal ik teveel voor design. Niet waar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Laptop regel 2: Macbook ownt alles, maar dat is mijn mening dan
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hehe.. Kijk. Ik dacht altijd dat Acer wel goed was
Regel 3: Laat je niet misleiden door Apple fanboys.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Laptop regel 2: Macbook ownt alles, maar dat is mijn mening dan
Je betaalt inderdaad ook voor design. Maar ook voor het feit dat er Apple's eigen besturingssysteem op draait wat hier nog geen enkele crash heeft meegemaakt. Maar als je het besturingssysteem niks vindt kan je altijd nog Windows er op draaienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over na te denken. Vind ze er wel leuk uitzien, maar volgens mij doe ik dan te weinig me de mogelijkheden van dat ding, en betaal ik teveel voor design. Niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |