quote:Op maandag 16 maart 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hola!
Bien! Et tu, amigo?
Gracias! A continuación, cinco minutos más tarde estoy en casa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef Florian_ het volgende:
lapo tijd IQM
JIj bent zelf een lastpost.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
JIj bent zelf een lastpost.
Kijk en als je op het laatst gaat spammen krijg je nooit de LAPO omdat je niet 2x achter elkaar snel kan posten.
Je moet zorgen dat je een tab open hebt staan met een post, wat je LAPO hopelijk wordt en een tab met de index zodat je kan zien hoeveel posts er nog zijn en bij 299 sla je meteen toe met die andere tab waar je post al klaar staat. Tenminste, zo heb ik begrepen dat IQM altijd LAPO-hunter speelde.
Zit daar een telefoonnummer bij?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef dit topic één poesje:
[ afbeelding ]
Ik werkte met marokkanen ...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien maar beter ookdie Italianen zijn veel te opvliegend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
En twee half verkrachte meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar zo sad wil ik nooit worden Bobbyquote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
JIj bent zelf een lastpost.
Kijk en als je op het laatst gaat spammen krijg je nooit de LAPO omdat je niet 2x achter elkaar snel kan posten.
Je moet zorgen dat je een tab open hebt staan met een post, wat je LAPO hopelijk wordt en een tab met de index zodat je kan zien hoeveel posts er nog zijn en bij 299 sla je meteen toe met die andere tab waar je post al klaar staat. Tenminste, zo heb ik begrepen dat IQM altijd LAPO-hunter speelde.
In alle haast heb ik dat even over het hoofd gezienquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
Ja https linkjes werken niet in img tags, zou je moeten weten
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus je was al thuis, ik denk ik meldt het ff...KUT NS!!!!!!Maar je kan je kaartjes wel online kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estoy emocionado!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wtf is dit dan weerquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
En twee half verkrachte meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt ik kwam eerst altijd bij een vriend van me, en die lui aten altijd met alleen een lepel en dronken er fanta bijquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werkte met marokkanen ...
Nuff said.Wat dacht je van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steekpartij
Kapot geslagen fornuis
Bedreiging met van die flinke keukenmessen
Drugs gebruiken in de pauze
Het is overal hetzelfde
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 22:06:56 ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ook mensen die alles eerst voorsnijden en dan met een vork het naar binnen schuiven..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echt ik kwam eerst altijd bij een vriend van me, en die lui aten altijd met alleen een lepel en dronken er fanta bij
Wat een vieze wijven kaliquote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wtf, die moeten echt eens het leger in , tsss faggotsquote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alles eerst voorsnijden en dan met een vork het naar binnen schuiven..
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Steekpartij
Kapot geslagen fornuis
Bedreiging met van die filnke keukenmessen
Drugs gebruiken in de pauze
Het is overal hetzelfde
Bij mij deed het hele bedrijf hetquote:Op maandag 16 maart 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
O ja, dat drugs gebruiken was ik nog vergeten.
Dat was er maar eentje overigens.![]()
En die reed in dezelfde auto als ik, dus als er een of andere wietwolk uit de auto kwam drijven dan wist ik wel weer hoe laat het was.
Beat me!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat een vieze wijven kali![]()
Alleen die onderste gaat nog, ware het niet dat er een vliegdekschip kan inparkeren op d'r voorhoofd
Somige mensen hebben rare eetgewoontes.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, wtf, die moeten echt eens het leger in , tsss faggots
Oh en niet te vergeten de players.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij deed het hele bedrijf hetop de baas na dan.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Somige mensen hebben rare eetgewoontes.
Ik ook!
Ik hol namelijk eerst een hard broodje uit en daarna eet ik de buitenkant op.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
één woord:
Keeley fucking Hazell biatch
1 woordquote:Op maandag 16 maart 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
één woord:
Keeley fucking Hazell biatch
Euhm das wel viesquote:Op maandag 16 maart 2009 22:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn zus deed o.a. bonen in de yoghurt omdat ze het anders niet lustte![]()
Echt, wtf, ik eet alleen maar lekkere dingen, en terecht.
Dat zijn 4 woorden.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 woord
Keely fucking Pictures biatch
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn zus deed o.a. bonen in de yoghurt omdat ze het anders niet lustte![]()
Echt, wtf, ik eet alleen maar lekkere dingen, en terecht.
BWHEHEHEHE PLIES DOOONT HOTLINK!quote:
Waar heb je het over?quote:
Mijn moederquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm das wel vies![]()
Wie gaat er nou vieze dingen eten ?
JE MOEDER!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 woord
Keely fucking Pictures biatch
Rare gewoonte...quote:
Oh godquote:Op maandag 16 maart 2009 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en niet te vergeten de players.
Eentje had 5 vriendinnen en elke dag nam hij er een mee.
Totdat er een bezorger vroeg waar vriendin A was, terwijl vriendin B mee was
ey, dit klinkt bekend....quote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
een jongen van bijna dertig die me probeerde te versieren, en mn nummer wilde hebben enzo, terwijl hij samenwoonde met een chicka.
Net als Marurk zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:
En nu ga ik ECHT even aan de studie!
Tot over 5 minuutjes
Same, same !quote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh godbij mij werkte er een jongen van bijna dertig die me probeerde te versieren, en mn nummer wilde hebben enzo, terwijl hij samenwoonde met een chicka.
Die dame in kwestie kwam overigens elke dag langs om in de keuken flink te staan huilen en tegen hem te schreeuwen.
Ja, ik moet eigenlijk nog wel wat gaan doen nu.quote:
Mfeddal, blijkbaar.quote:
Zo'n Zuid-oost terrorist.quote:
Beetje in de categoriequote:
Hahahaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ey, dit klinkt bekend.... [ afbeelding ]
Moeilijke tijden 4ebe. Daarom hield ik het ook maar een paar maanden volquote:Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, same !
Die gozer zei tegen me dat hij me wel wilde daten, terwijl zijn vriendin naast hem stond.![]()
Als blikken toen konden doden, was ik er nu niet meer geweest.![]()
En idd, ook zo'n drama relatie. Aan, uit, aan en weer uit.
Maar zo ben ik niet meer hoorquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, same !
Die gozer zei tegen me dat hij me wel wilde daten, terwijl zijn vriendin naast hem stond.![]()
Als blikken toen konden doden, hadden ze er geen erwten in gedaan!
En idd, ook zo'n drama relatie. Aan, uit, aan en weer uit.
Nou ik was vooral buiten, als je daar serveerde of in de keuken werkte dan werd je gillend gek.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeilijke tijden 4ebe. Daarom hield ik het ook maar een paar maanden volrespect voor jou!
quote:
Ik serveerdequote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik was vooral buiten, als je daar serveerde of in de keuken werkte dan werd je gillend gek.
Dat was mijn redding
Ik denk de hele tijd dat je KB bent, met je avaquote:
quote:
Die is toch heul anders!!!1!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat je KB bent, met je ava
Ik ook, heb wel weer zin in een hoax.quote:
Wat belachelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik serveerdeen op een gegeven moment kreeg ik dus een soort ruzie met de jongen die in de keuken werkte, omdat ik mn telefoonnummer niet wilde geven, waarna hij me uit ging schelden en schreeuwde dat ik niet in z'n keuken moest komen etc
..
Toen heb ik uiteindelijk maar ontslag genomen
Ja, maar als je er zo snel overheen kijkt hebben ze wel veel van elkaar weg.quote:
quote:
Ja, maar toch ook weer nietquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, heb wel weer zin in een hoax.
Hij was FA.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat je KB bent, met je ava
Zal ik het maar zeggen? Ik ben eigenlijk een meisje.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg hoaxen rondlopen op fok!
Whehequote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik het maar zeggen? Ik ben eigenlijk een meisje.
Hier een foto van mij en m'n poedel:
[ afbeelding ]
Hoe komt die poedel roze.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik het maar zeggen? Ik ben eigenlijk een meisje.
Hier een foto van mij en m'n poedel:
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
het is ook meteen stil
Anyways, het was weer gezellig, ik ben slapen!
Nu al?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
het is ook meteen stil
Anyways, het was weer gezellig, ik ben slapen!
quote:
quote:
428, bovenste rij.quote:
quote:
Rij 13, zoveel gappies van mij die gaan, 1 fokking gezellige boel!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Man, ik heb er zo fucking veel zin in! en ajax is nog jarig ook dan
quote:
Jummiequote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is geen poedel, het is een suikerspin!
Nee, ik wil een duitse herdershond hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jaja, stiekem wil je er ook wel een he.
Wil je ook een hapje van mijn suikerspin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wil je ook een hapje van mijn suikerspin?Welke smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak?
Suiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Count me inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nee hij zei er niets van, grotendeels omdat hij er niets van merktequote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat belachelijk![]()
Zei je baas er niets van ?
De serveerster bij ons heeft ook direct ontslag genomen, nadat de grillkok de baas bedreigde met een vleesmes.
Kom maar, ik heb een lekker, groot hapje voor je.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:03 schreef KingOfPop het volgende:
Mijn piemel begint me toch op te zwellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh godbij mij werkte er een jongen van bijna dertig die me probeerde te versieren, en mn nummer wilde hebben enzo, terwijl hij samenwoonde met een chicka.
Die dame in kwestie kwam overigens elke dag langs om in de keuken flink te staan huilen en tegen hem te schreeuwen.
Tja, dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hij zei er niets van, grotendeels omdat hij er niets van merktedie jongen wist het heel sneaky te spelen. Als mn baas in de buurt was dan was er opeens niets aan de hand.
En ik wilde er niet over beginnen tegen mijn baas, want die jongen was de beste kok die ze haddennouja, wie moet er dan weg, je topkok of een serveerster?
Toch knap dat je het nog 4 jaar uithield!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dan is de keuze snel gemaakt.
Mijn baas was ook zo'n gelikt mannetje![]()
Blij dat ik weg ben.
Ik ben vrij trouwquote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Toch knap dat je het nog 4 jaar uithield!
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vrij trouw![]()
Maar het werk onderling met de collega's was wel altijd gezellig.
Inderdaad, would NOT hit itquote:
quote:
quote:
Oehhh, wat voor huisquote:Op maandag 16 maart 2009 23:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vandaag 2 dagen vrij en ben daarom nu aan het bier en aan de fok.![]()
Ik heb vandaag een boete betaald bij de videoland en heb een afspraak gemaakt met 2 makelaars om een huis te gaan bezichtigen!
Gegeten heb ik ook, rijst met kip gesmoord in tandoori pasta met een zakje chinese groenten van de c1000!!!
doe je netjesquote:Op maandag 16 maart 2009 23:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vandaag 2 dagen vrij en ben daarom nu aan het bier en aan de fok.![]()
Ik heb vandaag een boete betaald bij de videoland en heb een afspraak gemaakt met 2 makelaars om een huis te gaan bezichtigen!
Gegeten heb ik ook, rijst met kip gesmoord in tandoori pasta met een zakje chinese groenten van de c1000!!!
Hoi.quote:
Wut, lollerz, morgen vrij (op een mondeling na dan)!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wut, lollerz, morgen weer de hele dag naar school
Idd.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is hetgene je vaak op de been houdt bij een redelijk ruk-baantje!
Hai.quote:
Ja, kan ook wel vrij nemen.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wut, lollerz, morgen vrij (op een mondeling na dan)!
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, kan ook wel vrij nemen.Maar, dat gaat niet goed aflopen
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
En maar klagen bij elkaar
Ik van negen tot vier als ik het rooster goed begrepen heb..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig ben ik niet al te laat uit.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg geen bericht terug van waar ik wil werken.
Bij mijn huidige baantje ook hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje de nederlandse cultuur, lekker zeiken met elkaar, zodat het eigenlijk best een gezellig clubje mensen is op je werk!
Lekker schoppen tegen de leiding!!!![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik van negen tot vier als ik het rooster goed begrepen heb..
Ik zit in hetzelfde schuitje!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg geen bericht terug van waar ik wil werken.
Ik néém geen vrij, ik héb het.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, kan ook wel vrij nemen.Maar, dat gaat niet goed aflopen
Baantje ja.quote:
We'll make it!!1quote:
Yeah, i know!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ofcourse we willbecause it's us you know.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn huidige baantje ook hoor.
Dan is het wel kantoorapparatuur wat vliegles heeft of de leiding deugt niet![]()
Het is ook nooit goed.
In wat voor richting of maakt dat niet uit?quote:
Krant bezorgen zo 's ochtends vroeg!!1quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
In wat voor richting of maakt dat niet uit?
Hahaha...dat gaat je opbreken ouwe, dat hou jij niet vol!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Krant bezorgen zo 's ochtends vroeg!!1
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt geen duidelijk rooster?
Ok.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha...dat gaat je opbreken ouwe, dat hou jij niet vol!
Moet je niet zo'n grote wijk hebben dan is het wel te doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha...dat gaat je opbreken ouwe, dat hou jij niet vol!
Gast ik had 100 kranten en dan hoef je nog niet voor 0600 uur op hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je bedoelt ochtendblad, als in 0400 op?
Dankje, je bent de 2e na jordyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef gers het volgende:
JOSKE GEFELICITEERD1
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je bedoelt ochtendblad, als in 0400 op?
Dat kan ik bevestigen. Slapen, doei. Xxquote:Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n grote wijk hebben dan is het wel te doen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast ik had 100 kranten en dan hoef je nog niet voor 0600 uur op hoorJe had 2 flats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Hoe laat moet jij op voor jou j-o-b?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]Eerste dag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al zo'n oorlogswond van zo'n onding.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
HEE!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij op voor jou j-o-b?Ligt aan de wijk hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste dag...
Had ik al zo'n oorlogswond van zo'n onding.
Ik geloof dat de leiding ook afvraagt waarom de scanner zo slecht scant.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wij gooien ze zo vaak dat ontnieten onmogelijk is, en de leiding zich maar afvragen hoe die dingen zo krom komen!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat de leiding ook afvraagt waarom de scanner zo slecht scant.
Heeft iets met vliegles te maken
wat goed van jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Tralalalalalala BT heeft dr pws bijna klaahaaaaar!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik las pmsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:30 schreef KingOfPop het volgende:
Ga zo maar eens pitten, hier is het ook dood
quote:
Wat een lekker speciaal biertje isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat voor wijsheid zoekt u, oh grote gersie-boy?
quote:
biertje in de stijl van kwakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Laten we beginnen met vragen welk je land/gebied je interesse ligt?
quote:
Ja ho ga lekker slapen. Ik ging net vertellen hoe eng het was bij het metrostation, dat de klok heel snel draaide en dan de metro pas 11 minuten na mijn aankomst zou komen. Dat de film langer duurde dan ik dacht door de voorstukjes die twintig minuten duren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Slapen, doei. Xx
zal ik eens proberenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Belgisch? Rond de 8%?
Straffe Hendrik?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ho ga lekker slapen. Ik ging net vertellen hoe eng het was bij het metrostation, dat de klok heel snel draaide en dan de metro pas 11 minuten na mijn aankomst zou komen. Dat de film langer duurde dan ik dacht door de voorstukjes die twintig minuten duren.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:16 schreef Devvie het volgende:
mm beetje goedmoet opdrachtjen maken voor morgen
ben bij de inleiding
Dus de rest hoeft maar 3regels te zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De inleiding mijn jongen, is 1/3 van het geheel!
de klootzakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik wilde nu frans maken, mag het niet hè, omdat die gast wat wil uitleggen over de excursie.
Is Frans kapot dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik wilde nu frans maken, mag het niet hè, omdat die gast wat wil uitleggen over de excursie.
mijn leraar frans is marokkaans en lijkt op een jordaanse marktverkoper.quote:
Weg.quote:
Heuj Flo!quote:
Op het werk?quote:
Onder je bureau.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op het werk?En zeggen we geen "hoi" meer?
Nee, ik ga niet op het werk zitten fappenquote:
Wanneer begint die vergadering dan? Je had hem er nu inmiddels al lang uit kunnen duwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet heel erg schijten, maar vergadering begint zo
Dilemma
Of schijten en te laat zijn
Of niet schijten, op tijd zijn, en met een drukkend gevoel op m'n anus de vergadering volgen
Is spannend. DO IT FAGGOT! : Dquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op het werk zitten fappenen hoi
Ga jij ook zitten soppen onder de les dan? nee toch? Nou dan.quote:
Ongegêneerd. Ja. En hoe weet jij dat het niet spannend is?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij ook zitten soppen onder de les dan? nee toch? Nou dan.En nee is niet spannend
Dudette!quote:
Omdat ik geen lekkere wijven heb op het werk, anders is het misschien wel spannend.quote:En hoe weet jij dat het niet spannend is?
Whehehe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dudette! [ afbeelding ]
[..]
Omdat ik geen lekkere wijven heb op het werk, anders is het misschien wel spannend.
Stuur maar naakt foto's, dan praten we wel verderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Whehehe. [ afbeelding ]
fantasie?
Ola!quote:
Grapje zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stuur maar naakt foto's, dan praten we wel verder
Nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |