en een fatsoenlijke diamantschijf, en geen pruttelding.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef Pagan het volgende:
Wel ff oordopjes en veiligheidsbril regelen!
Hij zal waarschijnlijk minder slijten als je het te zagen beton wat nat houdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Stimodrol het volgende:
Ja, brillie heb ik... was ook wel nodig
Alles is gelukt met mn haakse slijpert. Alleen die steen zaagschijf slijt best snel. Morgen er maar even 2 bij kopen.
Thanks again
Goeie tip! Bedankt!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef Elektroman het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk minder slijten als je het te zagen beton wat nat houdt.
De temperatuur in die zaagsnede loopt enorm op. scheelt ook flink met het stuiven
das niet mooi als de kant in zicht blijft....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:44 schreef Forno het volgende:
Een paar betonbandjes kun je makkelijk met een haakseslijper van rond 125mm doorzagen. Hoeft ook geen peperdure diamantschijf te zijn, gewoon een goedkope steenschijf is voldoende.
Aan twee kanten inslijpen en dan met een hamertje op een van de helften tikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop