Aha je maakt het in je eentjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:04 schreef KaMo het volgende:
Verbetering:
http://rapidshare.com/fil(...)a_Promise_2.wav.html
En allsystemshalt...
hoezo 'Kunnen jullie proberen'
julllie![]()
Thuis klinkt het ook ok (Op't werk heb ik trieste spiekertjes)quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aha je maakt het in je eentje![]()
Stukken beter zodie gaat gewoon in de MiX
Ehhh duurt nog wel even hoor eerst ben ik aan het kijken(Luisteren) dan wat proberen en dan zal ik een preview postenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef KaMo het volgende:
Wanneer krijgen we preview van een overgang?
Gaaf lekker zomers liedjequote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Yo, ik heb gevonden hoe ik het kon importeren en heb er mijn gitaarlijntje eens overheen gespeeld, het is nog niet de definitieve versie maar zoiets had ik in gedachten.
Oh, en er komt ook nog een tekst bij was het idee, maar daarvoor ben ik wat inspiratieloos, hulp is welkom
Ik heb trouwens het idee dat ik met mijn matige mellow tune een beetje de odd one out ben, maarja, ik kan altijd ook nog naar drop d stemmen en iets compleet anders doen, wat je wilt![]()
EDIT:
Vergeet ik het belangrijkste, mijn stukje is hier te downloaden
Hoi, zet je PM even open dan mail ik je wat tipsquote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Yo, ik heb gevonden hoe ik het kon importeren en heb er mijn gitaarlijntje eens overheen gespeeld, het is nog niet de definitieve versie maar zoiets had ik in gedachten.
Oh, en er komt ook nog een tekst bij was het idee, maar daarvoor ben ik wat inspiratieloos, hulp is welkom
Ik heb trouwens het idee dat ik met mijn matige mellow tune een beetje de odd one out ben, maarja, ik kan altijd ook nog naar drop d stemmen en iets compleet anders doen, wat je wilt![]()
EDIT:
Vergeet ik het belangrijkste, mijn stukje is hier te downloaden
U heeft postquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Oh, moet dat ook al tegenwoordig?
Nouja hij staat nu dus open
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 22:57 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Ik zie het! Bedankt voor je tips,
quote:ik zal kijken of ik binnenkort nog wat tijd kan vinden nog wat aan het nummer werken en er een zomerse tekst bij kan schrijven.
Topquote:En dat het vals klinkt komt volgens mij ook doordat de intonatie van mijn gitaar niet helemaal goed is, daar moet ik ook maar eens (iemand) naar (laten) kijken
Dichters misschienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Zijn er nog tekstschrijvers die willen meedoen?
Of nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij bedoelde z'n eigen brainstormsessie, denk ik.
Goede vraagquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Ps een voorproef![]()
http://www.esnips.com/doc(...)NTENSONG...voorpRoeF
Yup the real thing is nog in de maakquote:Op zondag 10 mei 2009 13:11 schreef teknomist het volgende:
Nog wel een beetje rommelig gemixt overigens, maar dit is een snippet naar ik mag aannemen?
That's the spiritquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:51 schreef belsen het volgende:
Ik schrijf en ik denk en ik hoop ook nog iets voor 1 juni in te leveren.
Auw.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:44 schreef allsystemshalt het volgende:
En onderstaande is het zelfde geluidsfragment echter licht vervormd![]()
http://www.esnips.com/doc(...)d-format-cut-17-5-09
Zeker anders komt het spook van de eeuwige ontstemming je achtervolgen *quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga deze week ook aan de slageenmaal toegegeven moet ik me er ook wel aan houden vind ik
Het wordt een lange mix die semi vloeiend gaat worden en er wordt veel in geknipt en geplaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef belsen het volgende:
Tot drie minuten lang?
Is dat niet wat aan de lange kant voor een vloeiende mix of ga je dat dan nog knippen?
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:37 schreef Vork het volgende:
Ik moet helaas afhaken. Ben de afgelopen 2 weken ziek geweest en daardoor heb ik nog genoeg andere dingen te doen, met iets meer prioriteit, helaas. Daardoor ga ik het niet redden om iets op te nemen voor die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |