Dus nog ruim 15 dagen om je te melden als je mee wil doenquote:- Deelname meldt deadline 30 April
13 aanmeldingen plus 7 die het overwegenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:16 schreef KaMo het volgende:
Hoeveel deelnemers zijn er al?
Dat is meer als een half uur =Oquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
13 aanmeldingen plus 7 die het overwegen
Ja maar als het zover is gaan we eens bekijken hoe we dat gaan doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:36 schreef KaMo het volgende:
Je weet dat je op youtube max 10 minuten film kan?
Is dat zo? als je 3 man een beat/drums van ieder 3 minuten laat maken en de rest vult die stukken in met andere dingen, dan heb je 9 minuten muziek in totaal.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
- http://video.google.nl/ <---- vul hier een idee in
Hoi,quote:Op woensdag 15 april 2009 23:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Is dat zo? als je 3 man een beat/drums van ieder 3 minuten laat maken en de rest vult die stukken in met andere dingen, dan heb je 9 minuten muziek in totaal.
Helaas...quote:
We willen zoveel mogelijk deelnemers dus ja.quote:Op maandag 20 april 2009 03:07 schreef -Beer- het volgende:
O gaaf project, nog een gitarist/electronisch muzikant nodig?
Hoi,quote:
Wil je nog mee doen?quote:Op maandag 20 april 2009 03:07 schreef -Beer- het volgende:
O gaaf project, nog een gitarist/electronisch muzikant nodig?
Ok.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb om effe te proberen het einde van je stuk reversed voor het begin geplakt.
En dat klinkt heel niet zo vreemd
Ik heb nog steeds niets om mee op te nemen en dat gaat er voorlopig ook niet komen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef allsystemshalt het volgende:
"You are currently using 0MB (0%) of your 7319MB."
Kom op er is zat ruimte in mijn mailbox
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ok.Ik lever wel een nieuw stuk aan voor deadline nu het 3 minuten mag zijn.
Jammer, Zal ik je op de "Onder voorbehoud" lijst zetten? (We geven het nog niet op nog ruim twee maanden de tijd).quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets om mee op te nemen en dat gaat er voorlopig ook niet komen.
Eerst moet er van alles voor in onze oefenruimte gekocht worden.
Schrap mij maar van het lijstje. Ik ga waarschijnlijk daarna toch eerst een explorer en een orange versterker kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Jammer, Zal ik je op de "Onder voorbehoud" lijst zetten? (We geven het nog niet op nog ruim twee maanden de tijd).
Ok maar je kan altijd nog weer aanmelden hequote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Schrap mij maar van het lijstje. Ik ga waarschijnlijk daarna toch eerst een explorer en een orange versterker kopen.
Yep, als de kwaliteit van het stuk te hoog wordt, dan meld ik me wel weer aanquote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Ok maar je kan altijd nog weer aanmelden he
quote:Op zondag 26 april 2009 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, als de kwaliteit van het stuk te hoog wordt, dan meld ik me wel weer aan
Mooi dan zijn er al 3 stukken om mee te mixenquote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef teknomist het volgende:
Ik heb daarnet iets IDM-achtigs in elkaar gezet. Ik zal het zo eens uploaden.
En daar blijft het qua mijn bijdrage dan bij.
(Mijn vorige stukje mag je ook gebruiken.)
Nicequote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef teknomist het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)kanten_Song.wav.html
Zeg maar wat je ervan vindt, als er elementen in de mix te hard of zacht klinken kan ik dat wel ff aanpassen.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
@ allsystemhalt:
als je dus nog iemand tegenkomt die een line 6 toneport kwijt wil.![]()
mja ik was van plan een akoestisch stukje op te nemen, met een drum/piano stukje van band in a box erachter ofzo, weet alleen niet hoe ik dat band in a box geval in audacity moet krijgenquote:
Zit er geen export functie op ?quote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
mja ik was van plan een akoestisch stukje op te nemen, met een drum/piano stukje van band in a box erachter ofzo, weet alleen niet hoe ik dat band in a box geval in audacity moet krijgen
Hoi,quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef teknomist het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)kanten_Song.wav.html
Zeg maar wat je ervan vindt, als er elementen in de mix te hard of zacht klinken kan ik dat wel ff aanpassen.
Gave songquote:Op maandag 27 april 2009 01:25 schreef KaMo het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)f_a_Promise.wav.html
Goed genoeg?
Weet niet of ik nog wat moet aanpassen
Je hebt postquote:Op maandag 27 april 2009 01:25 schreef KaMo het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)f_a_Promise.wav.html
Goed genoeg?
Weet niet of ik nog wat moet aanpassen
Ah, zijn we ongeveer op 1/6 nu.quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef allsystemshalt het volgende:
Whoppa!!!
10 minuten en 42 seconde is de lengte momenteel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |