VetteShit ehh Beatsquote:Op zondag 5 april 2009 03:24 schreef Mitchell-K het volgende:
Ik zal wat van mn drumloops en hiphop beats hier neer zetten.
De raggende manne hebben een nummer van 7 secondequote:
Als je dat zou willen doenquote:Op zondag 5 april 2009 17:19 schreef Mitchell-K het volgende:
Als ik hier wat meerdere drumloops neezet kunnen andere mensen dan met hun instrumenten er op inspelen, mischien is dat een idee?
Nee, ik zorg wel een voor een begin en einde. Ik heb trouwens bijna al iets klaar.quote:Op zondag 5 april 2009 17:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De raggende manne hebben een nummer van 7 seconde![]()
Maar goed, je kan toch een stuk van 60 seconde uit een langer nummer knippen?
Whoot je bent de eerste die daadwerkelijk audio instuurtquote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef teknomist het volgende:
http://www.mediafire.com/?mmjzyytzyit
Een eerste opzetje.
Gebruikte software:
Reason 4.0
Adobe Audition 3.0
PSP Vintagewarmer
PSP Xenon
Fabfilter Pro-C
Ja ik maak een zipje met wat loop's erin.quote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen![]()
Ga je dan links plaatsen oid?
Hoi, zou je ze in 120 BMP willen maken?quote:Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Ja ik maak een zipje met wat loop's erin.
Ik denk vanaf 80Bpm tot de 100 bpm ik zal ook wat Techo achtige dingen kunnen maken etc.
Geen probleem, Acoustische drums of electrische etc. Zeg het maar.quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi, zou je ze in 120 BMP willen maken?
Dan heeft de hele mix hetzelfde tempo
True, En waarom btw de heletijd hetzelfde tempo? het wordtoch een mega songquote:Op zondag 5 april 2009 20:27 schreef teknomist het volgende:
Je kunt alle tracks toch pitchen naar het gewenste aantal bpm (of een veelvoud ervan: 30, 60, 120, 240)?
Mijn track is overigens 140 bpm.
De gedachte daarachter is dat het nog een beetje te volgen moet zijn voor de arme luisteraarsquote:Op zondag 5 april 2009 20:32 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
True, En waarom btw de heletijd hetzelfde tempo? het wordtoch een mega song
Nou ik ga alles verzamelen en vervolgens aan elkaar plakken.quote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef Maisnon het volgende:
maar eh, hoe wordt alles uiteindelijk een song
quote:Op zondag 5 april 2009 16:11 schreef cafca het volgende:
Onder zwaar voorbehoud: akoestische gitaar, toetsen en cello, eventueel nog mondharmonica.
Ik ben ook wel eens lastigquote:Op maandag 6 april 2009 00:21 schreef Maisnon het volgende:
ja maar de overgangen dus, dat lijkt me wel lastig
Lijkt me OK!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
30-60 sec was idd erg kort.
Met de 3min verlenging is er ook meer ruimte om in je eigen stukje van tempo te veranderen.
Op zich moet dat wel te mixen zijn zolang je maar begint & eindigt op 120 bpm ....?
Ik gebruik momenteel http://www.hydrogen-music.org/quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Welke programma's gebruiken jullie om de drums partij te maken?
FL ofzeau?![]()
Die is wel aan de prijs ...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef teknomist het volgende:
Reason 4.0.
Oke, ik sla de link op voor als ik over een poosje alle shit heb.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel http://www.hydrogen-music.org/
Gratis en dus niet duur en vooral erg simpel plug en play zeg maar
Dit is trouwens een hele vette drum-VST waar je lekker mee kan kloten:quote:
Sla deze ook even opquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke, ik sla de link op voor als ik over een poosje alle shit heb.
Check!quote:Op maandag 13 april 2009 13:10 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Mkay, ik vind 3 minuten persoonlijk wel wat lang, dan worden het eigenlijk allemaal losse liedjes, maar aan de andere kant, dat was het sowieso waarschijnlijk wel geworden.
Ik zal vanmiddag eens kijken of ik inspiratie heb
I liedquote:Op maandag 13 april 2009 13:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hee, jij was er pas dinsdag weer! Terug!
Ik uiteraardquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Nog een vraag, wie kan er ook een stukje video meesturen ?
Het lijkt me wel gaaf als er ook iets op b.v. you tube gezet kan worden![]()
Ps ik ben een video n00b dus enige assistentie mbt video bewerking zou mooi zijn![]()
groeten,
allsystemshalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |