abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:14:46 #126
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67123322
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:13 schreef vamperotica het volgende:

[..]

In het ziekenhuis

Die net over het spoor geloof ik...Die nu niet meer bestaat....
Mn grootouders hadden een chinees restaurant ( bestaat ook al niet meer

Daarom had ik ook al snel die edit erbij gezet Maar je hebt er dus niet langere tijd gewoond? En welk Chinees restaurant btw?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67123351
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Daarom had ik ook al snel die edit erbij gezet Maar je hebt er dus niet langere tijd gewoond? En welk Chinees restaurant btw?
Nope..Ik heb er nmooit gewoond...Veel familie wel...

Uhm..Ah Sing geloof ik....
Niet die grote op de hoek, maar die kleine...(Stationsplein?)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_67123385
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_67123405
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:17 schreef aardappel het volgende:
http://www.wahsing.nl/ bedoel je?
Ze zijn niet mee naar Tilburg verhuisd hoor!
pi_67123441
Ik ga mn bedje op zoeken!
pi_67123461
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ze zijn niet mee naar Tilburg verhuisd hoor!
ow lollers, had eerlijk gezegd niet alles gelezen =)

truste
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:22:47 #132
239294 PierreTT
pi_67123482
'

Stationsplein...kan me niet herinneren daar ooit een Chinees restaurant gezien te hebben Naja, het zal wel
pi_67123538
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Serieus, het zal je maar overkomen. Heb je er ook nooit aanleiding toe gegeven (het versieren dan)?
En spreek je de mensen van je vriendengroep ook echt helemaal nooit meer?
Nee, helemaal niet. Kende die man niet eens, twee keer in mijn leven gezien ooit. Maar ik en mijn vriendinnen zouden donderdag weer naar Brabant gaan, en toen dat alles over mij heen was gekomen dinsdag/woensdag, had ik het helemaal gehad, heb toen die laatste dag overleefd met de gedachte dat ik die donderdag zo snel mogelijk weg ging. Ik was echt helemaal in schok/tranen van wtf er was gebeurd. Mijn vriendin/haar dochter heeft toen gezegd dat ze het moest uitpraten met mij, kwam ze naar me toe met dat "ik er niets aan kon doen, maar dat ik wel alle aandacht naar mij trok", wtf. Dat mens was imo echt gestoord. Toen was het donderdag, wilden mijn vriendinnen niet weg omdat ze nog wilden feesten die avond (terwijl dat eigenlijk niet de afspraak was). Maar toen ben ik maar met de trein naar huis gegaan ipv met hun. Ik voelde me echt helemaal in de steek gelaten door ze. Weken daarna helemaal in mijn eigen wereld gezeten, niets erover verteld thuis, wilde alles gewoon vergeten, vervolgens vonden mijn vriendinnen dat ik hun helemaal had genegeerd, en is dat contact gewoon helemaal weg gegaan. Misschien mijn schuld dat het niet duidelijk was hoe erg ik daarmee zat. Maarja, wist gewoon niet met de situatie om te gaan. Vervolgens ben ik toen paar weken later met mijn studie begonnen aan de UvT, wat waarschijnlijk daardoor helemaal is misgelopen. En nu paar psycholoog-gesprekken later, heb ik het helemaal gehad. En mag de hele wereld weten wat een heks in Nijmegen woont.

Dit is het grote verhaal, er is meer gebeurd, waar ik nu ff niet op in wil gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tegan op 17-03-2009 00:31:22 ]
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:30:07 #134
239294 PierreTT
pi_67123603
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Kende die man niet eens, twee keer in mijn leven gezien ooit. Maar ik en mijn vriendinnen zouden donderdag weer naar Brabant gaan, en toen dat alles over mij heen was gekomen disdag/woensdag, had ik het helemaal gehad, heb toen die laatste dag overleefd met de gedachte dat ik die donderdag zo snel mogelijk weg ging. Ik was echt helemaal in schok/tranen van wtf er was gebeurd. Mijn vriendin/haar dochter heeft toen gezegd dat ze het moest uitpraten met mij, kwam ze naar me toe met dat "ik er niets aan kon doen, maar dat ik wel alle aandacht naar mij trok", wtf. Dat mens was imo echt gestoord. Toen was het donderdag, wilden mijn vriendinnen niet weg omdat ze nog wilden feesten die avond (terwijl dat eigenlijk niet de afspraak was). Maar toen ben ik maar met de trein naar huis gegaan ipv met hun. Ik voelde me echt helemaal in de steek gelaten door ze. Weken daarna helemaal niets erover verteld thuis, wilde alles gewoon vergeten, vervolgens vonden ze dat ik hun helemaal had genegeerd, en is dat contact gewoon helemaal weg gegaan. Misschien mijn schuld dat het niet duidelijk was hoe erg ik daarmee zat. Maarja, wist gewoon niet met de situatie om te gaan. Vervolgens ben ik toen paar weken later met mijn studie begonnen aan de UvT, wat waarschijnlijk daardoor helemaal is misgelopen. En nu paar psychologen later, heb ik het helemaal gehad. En mag de hele wereld weten wat een heks in Nijmegen woont.

Dit is het grote verhaal, er is meer gebeurd, waar ik nu ff niet op in wil gaan.
Flink verhaal/ervaring zo te horen.
Ik kan wel de ervaring delen hoe dingen die in je hoofd spelen je studie hard kunnen verneuken
pi_67123697
En waar ik helemaal niet tegen kan is dat ik allemaal hihi-verhaaltjes las over hoe tof Nijmegen was op hun Hyves, en dan vooral de laatste dag. Zien ze dan echt niet in dat ik het echt moeilijk had met alles. Ik was fucking 24/7 in tranen daar. Zulke vrienden ben ik liever kwijt... Alleen kut dat je dan helemaal opnieuw moet beginnen met vrienden maken.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:40:08 #136
239294 PierreTT
pi_67123800
Tja, als je nooit echt duidelijk hebt laten merken dat je er echt mee zat/zit kunnen ze er ook niet veel van weten.. maar dat maakt het uiteraard niet minder moeilijk. Ze hadden het ook aan je kunnen vragen, van goh we hebben je al een tijdje niet meer gezien etc.
Opnieuw beginnen met vrienden maken is iets wat praktisch elke student meemaakt, behalve de studenten die hun hele leven in dezelfde stad/hetzelfde dorp blijven wonen. Ik ben weggegaan uit Apeldoorn en al mijn vrienden naar steden verspreid door heel Nederland. In het eerste jaar hadden we nog wel regelmatig contact, maar dat werd ook steeds minder na verloop van tijd, zoiets verwatert toch heb ik gemerkt
pi_67123944
Mja, alleen dit is niet verwatert, het was gewoon van de ene op de andere dag over. Zie mezelf nou niet echt weer in Nijmegen op bezoek gaan. Dat beperkt al heel erg. En natuurlijk kan ik het begrijpen als zij niet door hadden hoe erg ik ermee zat, maar ze waren er fucking bij, hebben alles gezien. En als ik niets hoor van iemand na zoiets dan peil ik echt wel of alles wel ok is. Dat neem ik ze kwalijk, en misschien is het wel helemaal mijn schuld dat er geen contact meer is, maar ik vind het dan wel heel vreemd hoe zij zich hebben gedragen die laatste dagen van het bezoek en dat ze mij na zoiets helemaal hebben laten zitten...
pi_67123951
Nu weer vrolijke Tilburg -dingen ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:51:46 #139
239294 PierreTT
pi_67124002
Ja, dat verandert de zaak. Raar dat zoiets van de een op de andere dag gebeurt. In dat geval geef ik je groot gelijk dat je zegt dat ze dan kunnen doodvallen. Dan zijn ze ook moeilijk vrienden te noemen bedoel ik daarmee, en dan heb je ook niks aan ze. Als je weet dat je in zulke situaties niks aan die mensen hebt zullen ze uberhaupt nooit voor je klaarstaan blijkbaar, en dat is in mijn optiek een voorwaarde waar mijn echte vrienden aan moeten voldoen. Hoe lang studeer je eigenlijk al in Tilburg?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:52:34 #140
239294 PierreTT
pi_67124014
Woeps sorry
pi_67124034
Ik was dit jaar begonnen aan Econometrie op de UvT. Maar daar ben ik dus mee gestopt. Heb wel daarvoor twee jaar Vwo gedaan in Tilburg (kom van de Havo, die ik in mijn dorp heb gehaald). Nu doe ik ff niets, en werken. Wil in september weer gaan studeren, en hopelijk dat het dan wel goed gaat.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:58:13 #142
239294 PierreTT
pi_67124074
Ooo ok je bent dus nog jong Dan heb je nog tijd genoeg om je te orienteren op wat je echt leuk vind!
(ja, ik spreek uit ervaring, ik word onderdehand al te oud om te studeren )
pi_67124109
Mja, dat zegt iedereen. Maar om hier helemaal overheen te komen gaat nog wel erg lang duren... Ga iig een nieuwe poging doen volgend jaar en dan zien we wel. Wat studeer jij eigenlijk?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 01:04:37 #144
239294 PierreTT
pi_67124126
Precies joh, het komt allemaal wel weer goed Ik studeer nu informatiemanagement op de UvT Eindelijk iets gevonden wat ik leuk vind
pi_67124216
Ah tof, dan zie ik je misschien wel een keer lopen op de campus .

Nu tijd om te slapen. Trusten !
  dinsdag 17 maart 2009 @ 01:15:23 #146
239294 PierreTT
pi_67124235
Haha wie weet

Trusten
  dinsdag 17 maart 2009 @ 01:27:42 #147
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67124365
jullie zijn hard gegaan met posten laatste 2 uur.. echt een klote verhaal Tegan! Hoop echt voor je dat komend studiejaar wel goed verloopt voor je! Ik werk nóg paar uurtjes door hier, truste allemaal
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 17 maart 2009 @ 01:32:21 #148
239294 PierreTT
pi_67124419
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 01:27 schreef theKiD het volgende:
jullie zijn hard gegaan met posten laatste 2 uur.. echt een klote verhaal Tegan! Hoop echt voor je dat komend studiejaar wel goed verloopt voor je! Ik werk n�³g paar uurtjes door hier, truste allemaal
Ik ben nog niet weg hoor :
pi_67124920
tijd om te gaan pitten...

Alvast een goedemorgen gewenst aan de ochtendploeg
  dinsdag 17 maart 2009 @ 04:03:41 #150
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67125147
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 02:39 schreef aardappel het volgende:
tijd om te gaan pitten...

Alvast een goedemorgen gewenst aan de ochtendploeg
Fijne vent ben je om de nachtploeg te vergeten..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')