Daarom had ik ook al snel die edit erbij gezetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
In het ziekenhuis![]()
Die net over het spoor geloof ik...Die nu niet meer bestaat....
Mn grootouders hadden een chinees restaurant ( bestaat ook al niet meer
Nope..Ik heb er nmooit gewoond...Veel familie wel...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom had ik ook al snel die edit erbij gezetMaar je hebt er dus niet langere tijd gewoond? En welk Chinees restaurant btw?
quote:
ow lollers, had eerlijk gezegd niet alles gelezen =)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze zijn niet mee naar Tilburg verhuisd hoor!
Nee, helemaal niet. Kende die man niet eens, twee keer in mijn leven gezien ooit. Maar ik en mijn vriendinnen zouden donderdag weer naar Brabant gaan, en toen dat alles over mij heen was gekomen dinsdag/woensdag, had ik het helemaal gehad, heb toen die laatste dag overleefd met de gedachte dat ik die donderdag zo snel mogelijk weg ging. Ik was echt helemaal in schok/tranen van wtf er was gebeurd. Mijn vriendin/haar dochter heeft toen gezegd dat ze het moest uitpraten met mij, kwam ze naar me toe met dat "ik er niets aan kon doen, maar dat ik wel alle aandacht naar mij trok", wtf. Dat mens was imo echt gestoord. Toen was het donderdag, wilden mijn vriendinnen niet weg omdat ze nog wilden feesten die avond (terwijl dat eigenlijk niet de afspraak was). Maar toen ben ik maar met de trein naar huis gegaan ipv met hun. Ik voelde me echt helemaal in de steek gelaten door ze. Weken daarna helemaal in mijn eigen wereld gezeten, niets erover verteld thuis, wilde alles gewoon vergeten, vervolgens vonden mijn vriendinnen dat ik hun helemaal had genegeerd, en is dat contact gewoon helemaal weg gegaan. Misschien mijn schuld dat het niet duidelijk was hoe erg ik daarmee zat. Maarja, wist gewoon niet met de situatie om te gaan. Vervolgens ben ik toen paar weken later met mijn studie begonnen aan de UvT, wat waarschijnlijk daardoor helemaal is misgelopen. En nu paar psycholoog-gesprekken later, heb ik het helemaal gehad. En mag de hele wereld weten wat een heks in Nijmegen woont.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Serieus, het zal je maar overkomen. Heb je er ook nooit aanleiding toe gegeven (het versieren dan)?
En spreek je de mensen van je vriendengroep ook echt helemaal nooit meer?
Flink verhaal/ervaring zo te horen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Kende die man niet eens, twee keer in mijn leven gezien ooit. Maar ik en mijn vriendinnen zouden donderdag weer naar Brabant gaan, en toen dat alles over mij heen was gekomen disdag/woensdag, had ik het helemaal gehad, heb toen die laatste dag overleefd met de gedachte dat ik die donderdag zo snel mogelijk weg ging. Ik was echt helemaal in schok/tranen van wtf er was gebeurd. Mijn vriendin/haar dochter heeft toen gezegd dat ze het moest uitpraten met mij, kwam ze naar me toe met dat "ik er niets aan kon doen, maar dat ik wel alle aandacht naar mij trok", wtf. Dat mens was imo echt gestoord. Toen was het donderdag, wilden mijn vriendinnen niet weg omdat ze nog wilden feesten die avond (terwijl dat eigenlijk niet de afspraak was). Maar toen ben ik maar met de trein naar huis gegaan ipv met hun. Ik voelde me echt helemaal in de steek gelaten door ze. Weken daarna helemaal niets erover verteld thuis, wilde alles gewoon vergeten, vervolgens vonden ze dat ik hun helemaal had genegeerd, en is dat contact gewoon helemaal weg gegaan. Misschien mijn schuld dat het niet duidelijk was hoe erg ik daarmee zat. Maarja, wist gewoon niet met de situatie om te gaan. Vervolgens ben ik toen paar weken later met mijn studie begonnen aan de UvT, wat waarschijnlijk daardoor helemaal is misgelopen. En nu paar psychologen later, heb ik het helemaal gehad. En mag de hele wereld weten wat een heks in Nijmegen woont.
Dit is het grote verhaal, er is meer gebeurd, waar ik nu ff niet op in wil gaan.
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:27 schreef theKiD het volgende:
jullie zijn hard gegaan met posten laatste 2 uur.. echt een klote verhaal Tegan! Hoop echt voor je dat komend studiejaar wel goed verloopt voor je!Ik werk n�³g paar uurtjes door hier, truste allemaal
Fijne vent ben je om de nachtploeg te vergeten..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:39 schreef aardappel het volgende:
tijd om te gaan pitten...
Alvast een goedemorgen gewenst aan de ochtendploeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |