Pcies, op autotrack is er zelfs op te selecterenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:26 schreef Dennis101 het volgende:
Zoek anders gewoon even op autoweek.nl, of welke andere autosite dan ook.
Peugeot 406 coupe vind ik zelf echt een prachtige mooie auto. Alleen hoor ik vaak dat ze nogal onbetrouwbaar zijn. Anders had ik er wel eentje gekocht.quote:
Super auto!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:53 schreef DarkAngel.nl het volgende:
Je zou misschien al een volvo C70 uit 1998 zien voor die prijs.
Onbetrouwbaar in welk opzich? Als ik de reviews op autoweek.nl moet geloven valt het reuze mee met de onbetrouwbaarheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:13 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Peugeot 406 coupe vind ik zelf echt een prachtige mooie auto. Alleen hoor ik vaak dat ze nogal onbetrouwbaar zijn. Anders had ik er wel eentje gekocht.
Suggesties? Standaard houden dat dingquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:24 schreef roelstier het volgende:
Maare ff wat anders want ik zie al wel wat leuke waggentjes voorbij komen, weten jullie nog leuke dingen die ik kan doen met mijn hyundai coupe?
Het is een hyundai coupe uit 2000(met 10 lampenvoorop) er zitten al dikke velgen onder en lexus lichten en een sport uitlaat, nu heb ik zelf al van dat blinderingsspul gekocht voor de ramen achter.
er zijn vast wel suggesties over hoe en wat je er leuk mee kunt doen! hou er wel even rekening mee het is een auto uit 2000 en heeft 165 000 gelopen.... ik weet zoiezo niet of ze betouwbaar of iest zijn en hoelang die dingen mee gaan.... het kan dus ook niet alte duur worden dan is het niet helemaal rendabel, maar suggesties zijn welkom!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef BRooster het volgende:
[..]
Suggesties? Standaard houden dat dingLexus lichten, sport uitlaat, andere velgen, geblindeerde ramen... allemaal dingen waarmee je een auto snel verpest.
Ben wel benieuwd naar foto's van je auto, heb je die?
Ik word een beetje scheel en onrustig van ál die lampen aan de voorkant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef roelstier het volgende:
[..]
En is die een beetje verpest of vind je van niet?!
er zijn vast wel meer mensen die goeie suggesties hebben.... interieur of exterieur?!
k hou zelf van rustig en comfort, daarom zou ik voor de C70 gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef BRooster het volgende:
[..]
Suggesties? Standaard houden dat dingLexus lichten, sport uitlaat, andere velgen, geblindeerde ramen... allemaal dingen waarmee je een auto snel verpest.
Ben wel benieuwd naar foto's van je auto, heb je die?
Moet je niet willen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:19 schreef r_kluft het volgende:
Opel Astra Coupé heb je ook makkelijk voor onder de 8000.
Technisch gezien zit er geen overbodige verlichting op:quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef leolinedance het volgende:
Damn die auto is echt te lelijkWat moet je trouwens met 10 lampen voor op je auto?
Je voert er maar twee en als het héél mistig is mag je er vier voeren. Wat een onzin
Is die lelijke krot op wielen nou eigenlijk groen of blauw? En volgens mij is hij geïmporteerd. En TS heeft deze auto trouwens helemaal niet gekocht want hij is nog niet eens verzekerd en 25-2 voor het laatst overgeschreven![]()
Ja, en 5x2 = 10quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Technisch gezien zit er geen overbodige verlichting op:
Stadslicht
Dimlicht
Grootlicht
Knipperlicht
Mistlicht
Zijn er 5
Maar mooi vind ik het ook niet
Het 2002+ model is volgens mij niet eens zo slecht en ziet er ook stukken beter uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Mwah.... ik heb mensen met ergere smaak gezien.
Ik snap alleen niet hoe je erbij komt om een Koreaan te kopen als sportieve coupe.
tevebe, jij hebt denk ik nog enigszins verstand van auto's, er is ook in jouw hoofd toch hopelijk geen milimeter over die aan koreanen denkt icm sportieve coupes als je voor dat budget doodleuk een Toyota Supra (vind ik ook bloedlelijk, maar toch) kan aanschaffen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef tevebe het volgende:
[..]
Het 2002+ model is volgens mij niet eens zo slecht en ziet er ook stukken beter uit.
Ik zal er absoluut geen kopen, maar als ik dat model vergelijk met het 96+ model is het een flinke verbetering.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
tevebe, jij hebt denk ik nog enigszins verstand van auto's, er is ook in jouw hoofd toch hopelijk geen milimeter over die aan koreanen denkt icm sportieve coupes als je voor dat budget doodleuk een Toyota Supra (vind ik ook bloedlelijk, maar toch) kan aanschaffen?
en bedankt!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
BMW E36 coupé
Rijdt alleen nog maar tuig in sinds ik de mijne heb verkocht; maar wel fijne karretjes.:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |