Ik welquote:Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi topic was dat. Ik flikker eigenlijk nooit wat weg, alleen als ik er echt niks aan vind.
Foto's volgen zo... ?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, ik haat je pk![]()
maar even die foto's uploaden zo!
Wie ben jij nou weerquote:
En vanochtend dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Gupje het volgende:
Zo heb vandaag gewoon nog geen tijd gehad op te fokken
quote:
Broekpalingquote:
Die mag er ook nog wel in.quote:
Dus.quote:
Hihi.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze volgen nooitmn camera viel halverwege uit.
bwehehe. nou ja, mijn vriendin komt toch nooit op mijn PC en zo ja, dan vind ze dat niet erg omdat ze toen in Las Vegas het hardste op zoek was naar Stephanie.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze volgen nooitmn camera viel halverwege uit.
Vriendin is nog niet zo erg volgens mij, nee. Buurjongetjes wel met hun grote doorlulkleppen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehehe. nou ja, mijn vriendin komt toch nooit op mijn PC en zo ja, dan vind ze dat niet erg omdat ze toen in Las Vegas het hardste op zoek was naar Stephanie.![]()
Aan die foto's te zien woon ik dus ook antikraak.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Zo gezellig, dat anti-kraak wonen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buurjongetjes moeten sowieso met hun fikken van mijn computer afblijven.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vriendin is nog niet zo erg volgens mij.Buurjongetjes wel met hun grote doorlulkleppen.
Heb nu een gastaccount aangemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buurjongetjes moeten sowieso met hun fikken van mijn computer afblijven.Die zet ik mooi achter zo'n oude rammelbak.
Waarom vind ik die foto tof?quote:
HEEEEEEEEEEE BREATHTAKINGquote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, waar blijft mn begroeting?
Whehe, kut voor jequote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme mensen, ik word morgen 22nu zal ik mijn minimale leeftijdsgrens van meisjes opschroeven van 16 naar 17. Vaarwel 16 jarige meisjes
Als ze eruit zien als 17 mag het wel, toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme mensen, ik word morgen 22nu zal ik mijn minimale leeftijdsgrens van meisjes opschroeven van 16 naar 17. Vaarwel 16 jarige meisjes
Dat had ik ook toen ik 18 werd, van 14 naar 15. Maar opeens kwam de geniale inval dat ik het niet hoef af te ronden. Dus 14.5 is ook geoorloofd mits heel lekker.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Zie jij 't verschil aan de buitenkant dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 18 werd, van 14 naar 15. Maar opeens kwam de geniale inval dat ik het niet hoef af te ronden. Dus 14.5 is ook geoorloofd mits heel lekker.
fapfapquote:Op maandag 16 maart 2009 16:23 schreef afcajos het volgende:
4x achter elkaar gequote, mijn hoogtepunt van de dag.
Het is moeilijker de baas te zijn als ze ouder zijn.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is moeilijker de baas te zijn als ze ouder zijn.
Ik voel me eindelijk weer veilig!!!1quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Oh, jaquote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef afcajos het volgende:
Florian, was jij het die een reactie plaatste bij een foto van mij op hyves?
quote:Hi Skylark,
Rachelle *** wil je toevoegen als vriend op Hyves!
zag dat je ook naar lloret ging ?
Gast, je zou eerder verwachten dat je door je gegroeide levenservaring juist je minimale leeftijdsgrens met één jaar zou kunnen verlagen. Omdat je nu beter weet wat wel en niet kan etc.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Och, 7 maandenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]Hoeveel ouder? Die van mij is 2 jaar jonger.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, je zou eerder verwachten dat je door je gegroeide levenservaring juist je minimale leeftijdsgrens met één jaar zou kunnen verlagen. Omdat je nu beter weet wat wel en niet kan etc.
Zit trouwens 50m van je kankerburg verwijderdquote:Op maandag 16 maart 2009 16:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mwa, mijn reputatie is al niet al te best hierzo
Link?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
Mwa, ze is paalbaar, zeker op vakantie.
Ah ok, maar op het jachtveld is je reputatie in ieder geval nog onbevlekt.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:28 schreef afcajos het volgende:
Mwa, mijn reputatie is al niet al te best hierzo
Waar hang jij uit danquote:Op maandag 16 maart 2009 16:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit trouwens 50m van je kankerburg verwijderd
quote:
Met andere woorden ik zou ze al vanaf 13 mogen doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef afcajos het volgende:
Ben ik vorig jaar geweest.quote:
Als je maagd bent is alles geoorloofd.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met andere woorden ik zou ze al vanaf 13 mogen doen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je maagd bent is alles geoorloofd.
We konden geen geschikte 6e persoon vinden, en we wilden niemand buitensluiten.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geweest.
Maar met 5'en is wel kut volgens mij of niet dan. Beter met 4 of 6, of boeit dat niks?
Boeit geen fuck manquote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geweest.
Maar met 5'en is wel kut volgens mij of niet dan. Beter met 4 of 6, of boeit dat niks?
Nog niks geboekt, maar er staat eigenlijk wel een trip van New York naar Miami gepland.quote:
Het zal mij aan m'n kont kriebelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik blijf thuis want er komt iemand hier lees: in Nederland op vakantie die ik al 3 jaar niet meer gezien heb.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We konden geen geschikte 6e persoon vinden, en we wilden niemand buitensluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |