0900-0570quote:Op maandag 16 maart 2009 17:53 schreef raaavi het volgende:
[..]
welk nummer hebben jullie gebeld als jullie meer info wouden over je pakketje van TNT?
kan alleen maar zakelijke nummers vinden
Die paar tientjes meer op de 70 euro van DX vind ik het wel waard, de 65 euro die er hier bovenop komt is bijna dubbel zo duur.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:04 schreef Stinosss het volgende:
Waarom koop je dan niet meteen een nieuwe hier in NL? Als die paar tientjes toch niet meer uitmaken...
wat/waar is de FP?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Bij FP hebben ze wel nette iPod oortjes qua look met 2 paar zwarte 'covers' in een geseald plastic zakje. Die van DX zien er toch weer anders uit dan de echte vind ik. Ook is het zo dat de 'L' en de 'R' op de oortjes vervagen en je ze niet meer ziet, volgens sommigen. Daarbij komt ook nog eens dat iedereen begint te vragen waar je ze vandaan hebt, voor hoeveel ik ze inkoop en of ze wel echt zijn.
Oja, er staat ook 'China' op, op het draadje waar de 2 oortjes samenkomen.
Maar zoals ik al zei, wat wil je voor ¤1,50 incl. verzending.
Hij kon die van DX wel goedkoper leveren zei ie, maar hij gaat nog even kijken of hij kan vinden wat ik zocht aan eisen. Nice guyquote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Een autoradio lijkt me te zwaar, dan gaan de verzendkosten wel echt meetellen.
Maar ik zou zeggen vraag het hem gewoon zelf? Hij is weer online nu op MSN - dealperfectcs01@live.cn
Waarom zou je het willen..?quote:
heb je wel een nieuwe...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:31 schreef 988012 het volgende:
[..]
Die paar tientjes meer op de 70 euro van DX vind ik het wel waard, de 65 euro die er hier bovenop komt is bijna dubbel zo duur.
Dat dus.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef raaavi het volgende:
[..]
heb je wel een nieuwe...
met een jaar garantie.
Morgen bij Kruidvat met Bluetooth, MP3, SD, CD en LineIn voor nog geen 70 euroquote:Op maandag 16 maart 2009 17:28 schreef Maruna het volgende:
Heeft onze relChinees ook autoradio's mijn FM van de radio heeft het helemaal begevenwil nu een nieuwe CD/FM/LineIn
anyone know?
Waren dat niet die super goedkope? Linkje?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef Bhuddy het volgende:
Overigens de RC car binnen van DX, die is echt perfect.
[ afbeelding ]
Valt best meequote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Waren dat niet die super goedkope? Linkje?
Die heb ik besteld.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Morgen bij Kruidvat met Bluetooth, MP3, SD, CD en LineIn voor nog geen 70 euro
[ afbeelding ]
Ik had vandaag ook gebeld van een zending die vanuit Engeland 9 maart is verzonden naar Nederland en nog niks en had 14$ aan verzendingskosten betaald. Dus ik bellen zegt ze: Nee hoor! het pakje is nog niet in Nederland. Moet je opletten dat de postbode morgen komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
0900-0570
Alleen mij heeft het niet geholpen... vorige week donderdag en vrijdag gebeld, maar ik was wat optimistisch zeiden ze. Diezelfde vrijdag werd hij bezorgd, inclusief 3S barcode, maar nee, hij was nog niet binnen...
In welke zin is hij perfect?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef Bhuddy het volgende:
Overigens de RC car binnen van DX, die is echt perfect.
[ afbeelding ]
Ze zeggen meestal dat 'ie nog niet in Nederland is, maar meestal is 'ie wel in NL maar pas bij de douane, nog niet overgedragen aan TNT.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook gebeld van een zending die vanuit Engeland 9 maart is verzonden naar Nederland en nog niks en had 14$ aan verzendingskosten betaald. Dus ik bellen zegt ze: Nee hoor! het pakje is nog niet in Nederland. Moet je opletten dat de postbode morgen komt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef NextTVH het volgende:
Net even aan jack spullen voor lg arena gevraagd,
Hij krijgt ze binnen 2 dagen
LG arena?quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |