Niet in Duitsland, maar in Nederland: Granito Paradizo in Berlicum (N-Br.). Zoek de site maar eens op via Google en neem maar eens contact op.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef etroost het volgende:
Nu ben ik op zoek naar een goedkope natuursteen handelaar. Weet dat duitsland goedkoop is maar zou daar graag wat adressen van willen hebben.
Ga serieus in op een spammerquote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef Beul het volgende:
[..]
Niet in Duitsland, maar in Nederland: Granito Paradizo in Berlicum (N-Br.). Zoek de site maar eens op via Google en neem maar eens contact op.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef etroost het volgende:
Ik zie dat er genoeg mensen hier aan het bouwen zijn. Nu lijkt het mij erg leuk om een topic te beginnen waarin we bedrijven kunnen plaatsen die erg goedkoop zijn. Scheeld een hoop uitzoeken.
Dan wil ik wel beginnen met Vloerverwarming:
Een doe het zelf pakket voor 60m2 heeft me 611 euro gekocht. Na veel offertes gestuurd te hebben is deze het goedkoopst, www.bijverwarming.nl
Nu ben ik op zoek naar een goedkope natuursteen handelaar. Weet dat duitsland goedkoop is maar zou daar graag wat adressen van willen hebben.
Dan kun je nog wel goedkoper winkelen in de nachtelijke uurtjesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:30 schreef wieringer het volgende:
Maar wat nou als dit echt de goedkoopste leverancier van vloerverwarming is he, wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |