quote:Op maandag 16 maart 2009 09:32 schreef beeer het volgende:
Dan zal het hier wel een topmenedjer betreffen.
Hmm of een kat
Afijn. Een ieder die de krant leest, moet deze man kennen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:52 schreef Tokay het volgende:
Meneer is zeker en vast een topmanager.
Een kat?
Hmmmm. De uitdrukking 'een kat in de zak kopen' komt nu ineens in me op.
Mwah. Niet echt. Met Fortis niet. Met kredietcrisis wel. Meneer is ook geen bankier, trouwens.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:26 schreef beeer het volgende:
Ik lees geen krant, maar ik ga zo ongeveer gokken dat het iets met Fortis te maken heeft
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef beeer het volgende:
Onlangs in het nieuws? Ik denk dat dit plaatje beter tot zijn recht komt bij het tv-kijkend gepeupel in RJPvD
... zijn. Jeuj!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:06 schreef pyl het volgende:
Ik zie dat Fok zich heeft geëncanailleerd met Geenstijl .... eh ....![]()
Hey, daar is onze eigen ramptoerist weer.quote:
Dat moest ik even opzoeken, maar nee, ik zie zo snel geen verwantschap.quote:
Is het een raadsheer, Toaky?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Tokay het volgende:
Nu je hier toch bent Skroet, doe eens een poging!
Neen, geen raadsheer Sprutinizer; meneer deed iets artistiekerigs.quote:
Iets vaags met kwasten en zo, Tokkie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Neen, geen raadsheer Sprutinizer; meneer deed iets artistiekerigs.
Daer slaet ghij den spycker op den kop, Schmutzie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets vaags met kwasten en zo, Tokkie?
Is het een Hollandsche meester, Tokkiewokkie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Daer slaet ghij den spycker op den kop, Schmutzie.
Neen, daer slaet ghij den planck weer jammerlyck mis, Scrutini.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Hollandsche meester, Tokkiewokkie?
Is goed.quote:
Aha, mevrouw speelde power-chords. Mijnheer, gruntte daarbij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef Z het volgende:
Ja, maar als je met een dropped d wilde spelen moest je toch aan een knopje draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |