Bleh!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef borisz het volgende:
Ik rol van marketing door naar finance. Dat is het volgende tentamen overmorgen.
Ik ookquote:
Gaat vooral over Risk en return(oa CAPM) en korte termijn financiering. zoals Working Capital management. Opzich niet zo heel moeilijk tijdens de werkgroepen en thuis ging het allemaal wel qua sommen maar op het tentamen ging het de mist in.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
wat voor finance borisz?
Ke = Rf + Beta * MRPquote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat vooral over Risk en return(oa CAPM) en korte termijn financiering. zoals Working Capital management. Opzich niet zo heel moeilijk tijdens de werkgroepen en thuis ging het allemaal wel qua sommen maar op het tentamen ging het de mist in.
Kortom nu even het oude tentamen analyseren en kijken waar het mis ging.
Neen, dankje. Overigens komen na die eerste 10 wel meer opleiding die WEL passen.quote:
Best wel inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Nou mijn sociale- en verzorgingskanten springen er iig uit
Wat is er toch allemaal aan de hand joh.... ?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:44 schreef MissHobje het volgende:
*(^&^*(*)*&^*instanties bluh
Verhuis nooit!! alleen maar gedonder.. zelfs als je al jaren trouwe klant bent .. pff wat een gezeik.
Zo dat lucht ff lekker op.
Moet altijd wel lachen om dat HBO adviesquote:
Dat is inderdaad ook het probleemquote:Op maandag 16 maart 2009 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om dat HBO advies
Ben met huishoudschool en wat opleidingen hier en daar toch een heel eind doorgerold
Enneh dat hyves van je schm. is best een beetje eh, veel.
Ik begrijp het wel een beetje, maar het is echt too much.
eerst in de clinch met kpn.. telefoonlijn in december opgezegd ivm verhuizing.. ach is steeds in systeem blijven hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef kres het volgende:
[..]
Wat is er toch allemaal aan de hand joh.... ?
Ik heb wel lekker uit kunnen slapen..![]()
Ik moet nog 4 nachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |