Bleh!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef borisz het volgende:
Ik rol van marketing door naar finance. Dat is het volgende tentamen overmorgen.
Ik ookquote:
Gaat vooral over Risk en return(oa CAPM) en korte termijn financiering. zoals Working Capital management. Opzich niet zo heel moeilijk tijdens de werkgroepen en thuis ging het allemaal wel qua sommen maar op het tentamen ging het de mist in.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
wat voor finance borisz?
Ke = Rf + Beta * MRPquote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat vooral over Risk en return(oa CAPM) en korte termijn financiering. zoals Working Capital management. Opzich niet zo heel moeilijk tijdens de werkgroepen en thuis ging het allemaal wel qua sommen maar op het tentamen ging het de mist in.
Kortom nu even het oude tentamen analyseren en kijken waar het mis ging.
Neen, dankje. Overigens komen na die eerste 10 wel meer opleiding die WEL passen.quote:
Best wel inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Nou mijn sociale- en verzorgingskanten springen er iig uit
Wat is er toch allemaal aan de hand joh.... ?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:44 schreef MissHobje het volgende:
*(^&^*(*)*&^*instanties bluh
Verhuis nooit!! alleen maar gedonder.. zelfs als je al jaren trouwe klant bent .. pff wat een gezeik.
Zo dat lucht ff lekker op.
Moet altijd wel lachen om dat HBO adviesquote:
Dat is inderdaad ook het probleemquote:Op maandag 16 maart 2009 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om dat HBO advies
Ben met huishoudschool en wat opleidingen hier en daar toch een heel eind doorgerold
Enneh dat hyves van je schm. is best een beetje eh, veel.
Ik begrijp het wel een beetje, maar het is echt too much.
eerst in de clinch met kpn.. telefoonlijn in december opgezegd ivm verhuizing.. ach is steeds in systeem blijven hangenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef kres het volgende:
[..]
Wat is er toch allemaal aan de hand joh.... ?
Ik heb wel lekker uit kunnen slapen..![]()
Ik moet nog 4 nachten...
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Verpleegkunde staat m.i. véél te laag. Nu ff snel douchen en dan naar paps. die nog op de IC ligt. Wij vinden dat t beter gaat, maar de verpleging benoemd achteruitgang
gewoon een tegenfactuur sturen voor de door jou gemaakte kosten en tijdquote:Op maandag 16 maart 2009 17:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
eerst in de clinch met kpn.. telefoonlijn in december opgezegd ivm verhuizing.. ach is steeds in systeem blijven hangenof ik ondertussen wel alles alvast wil betalen.. ja dikke doei dus!
Nu begint mijn zorgverzekeraar dezelfde truukjes te vertonen... betaling januari spontaan zoek enzo![]()
staat hier toch echt afgeschreven.. maargoed.. dat er steeds achteraan moeten blijven bellen met de nodige ONNODIGE kosten en tijd die je eraan verspilt terwijl hun administratie niet op orde is.. zucht..
Anyway het komt goed, je schrikt ff van de dreigbrieven enzowant daar zijn ze dan weer wel snel mee
!
ja bij de kpn zouden ze dat verwerken in de eindafrekening.. iets van 20 euro belkosten kortingquote:Op maandag 16 maart 2009 17:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon een tegenfactuur sturen voor de door jou gemaakte kosten en tijd
Belachelijk die dreigbrieven, maar dat zal allemaal wel geautomatiseerd zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:48 schreef MissHobje het volgende:
eerst in de clinch met kpn.. telefoonlijn in december opgezegd ivm verhuizing.. ach is steeds in systeem blijven hangenof ik ondertussen wel alles alvast wil betalen.. ja dikke doei dus!
Nu begint mijn zorgverzekeraar dezelfde truukjes te vertonen... betaling januari spontaan zoek enzo![]()
staat hier toch echt afgeschreven.. maargoed.. dat er steeds achteraan moeten blijven bellen met de nodige ONNODIGE kosten en tijd die je eraan verspilt terwijl hun administratie niet op orde is.. zucht..
Anyway het komt goed, je schrikt ff van de dreigbrieven enzowant daar zijn ze dan weer wel snel mee
!
Ja is ook enzo.. enne ze regelen het maar,.., heb nu keer op keer aangegeven dat het bij mij prima zit etc, heb bewijzen dus de tijd zal het leren zeg maarquote:Op maandag 16 maart 2009 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Belachelijk die dreigbrieven, maar dat zal allemaal wel geautomatiseerd zijn.
Hoop dat het goed komt
Oh ja komt me o zo bekend voor ja.....quote:Op maandag 16 maart 2009 17:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
!
Nog 3 nachtentel al af
en dan lang weekend.
Ja maar dan anders...quote:
En?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou weer bezoekuur geweest. Isa, ben je wakker?
Nou hij was wel grappig af en toequote:
Ik weet niet of het beter is...quote:Op maandag 16 maart 2009 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte Lein
Maar het gaat dus iets beter?
klein bekeurinkje met de auto128 euro
![]()
Ja. De oorzaak van die insulten is een ontsteking in de hersenen, en de druk die voortkomt uit dat wat die ontsteking produceertquote:Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef golfer het volgende:
Maar zijn ze nou achter de oorzaak van die insulten gekomen, Lein?
was het soms heel vroeg, bad hair day, etc?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef Isabeau het volgende:
O, en ben ik eng?De CV-reparateur vanmorgen deed héél zenuwachtig en was gewoon aan het beven toen hij mijn handtekening vroeg
![]()
Gaf je hem weer die looks of zo?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef Isabeau het volgende:
O, en ben ik eng?De CV-reparateur vanmorgen deed héél zenuwachtig en was gewoon aan het beven toen hij mijn handtekening vroeg
![]()
mss raakt hij wel heel erg opgewonden van cv ketelsquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam van mijn werk, zag er keurig uit en heb nauwelijks met hem gesproken. Heb hem binnen gelaten, richting cv ketel begeleid en ben weer op de bank gaan zitten. Vervolgens was hij klaar en wilde een handtekening. Hij deed echt heel erg nerveus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |