Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een B lieverd
Maar brinta is lekker
Dat sowieso! Ik ook nietquote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zit ik goed dusIk heb niks gehoord
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...
En brinta is idd erg lekker
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?
Had er ook nog niet eerder van gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?
Oh ok, die ken ik niet, ken alleen kibbelingquote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...
En brinta is idd erg lekker
Brinta is het kwaadquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
Brinta met warme melk en wat suiker![]()
tvp
Ik ook niet. Ik dacht ook dat het om vis ging.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Had er ook nog niet eerder van gehoord.
inplaats van zuiker hagelslag is echt een aanraderquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
Hoiquote:
Daar gaaaaan we weer:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
Dit is kippeling:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ok, die ken ik niet, ken alleen kibbelingWat is kippeling dan?
En je hebt helemaal gelijk qua Brinta, een metgezel!![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
is het ook, maar dan van kip ipv visquote:
Ja oke, dat is waar.. Maar je verhaal kwijt moeten kan soms ook gezien worden als klagenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen klagen en je verhaal kwijt moeten
Jij weet dat alquote:
Het is dan ook de binnenkant die teltquote:
Oe, lekker! Wanneer ga je mij daarop trakteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar gaaaaan we weer:
[..]
Dit is kippeling:
[ afbeelding ]
Jij snapt het!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is het ook, maar dan van kip ipv vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |