Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een B lieverd
Maar brinta is lekker
Dat sowieso! Ik ook nietquote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zit ik goed dusIk heb niks gehoord
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...
En brinta is idd erg lekker
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?
Had er ook nog niet eerder van gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?
Oh ok, die ken ik niet, ken alleen kibbelingquote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...
En brinta is idd erg lekker
Brinta is het kwaadquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
Brinta met warme melk en wat suiker![]()
tvp
Ik ook niet. Ik dacht ook dat het om vis ging.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Had er ook nog niet eerder van gehoord.
inplaats van zuiker hagelslag is echt een aanraderquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
Hoiquote:
Daar gaaaaan we weer:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
Dit is kippeling:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ok, die ken ik niet, ken alleen kibbelingWat is kippeling dan?
En je hebt helemaal gelijk qua Brinta, een metgezel!![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
is het ook, maar dan van kip ipv visquote:
Ja oke, dat is waar.. Maar je verhaal kwijt moeten kan soms ook gezien worden als klagenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen klagen en je verhaal kwijt moeten
Jij weet dat alquote:
Het is dan ook de binnenkant die teltquote:
Oe, lekker! Wanneer ga je mij daarop trakteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar gaaaaan we weer:
[..]
Dit is kippeling:
[ afbeelding ]
Jij snapt het!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is het ook, maar dan van kip ipv vis
Ik ben dan ook niet echt een expertquote:Op maandag 16 maart 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
Goeiemiddag Electrocute
Je zou Brinta ook met koude melk, yoghurt of karnemelk kunnen maken. Maar dat is vies.
Goed zo! Nu de volgende stapquote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
na, wat gepruts heb ik een avatar![]()
Dat heb ik over het algemeen alleen bij mensen die ik niet zo aardig vind...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar.. Maar je verhaal kwijt moeten kan soms ook gezien worden als klagen
Dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik over het algemeen alleen bij mensen die ik niet zo aardig vind...
Jij wilt ook door mij aanbeden worden? Bij deze dan:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, lekker! Wanneer ga je mij daarop trakteren?
Inderdaad, hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor
En dan vind ik álles zeuren![]()
Brinta.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
na, wat gepruts heb ik een avatar![]()
Beetje overdreven om dat te doen, toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu nog een fobo en een profiel met wat gegevens
Hoe zit het met een vragenlijst in de OP trouwens voor de nieuwelingen?
Griesmeel! Met vruchtjes!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Brinta.En custard is nog lekkerder.
En dan heb ik er ook zo'n gezicht op staan waar de irritatie op af te lezen isquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven om dat te doen, toch?
Bedankt voor de adoratie! En ik heb net al een uitsmijter ham-kaas op. Kom jij met zo'n lekker vet bakje kippeling aanzetten. Zo val ik nooit af.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
Daar gaaaaan we weer:
Dit is kippeling:
[ afbeelding ]
Ik loop weer achter zie ik alquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=editquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
nu nog een fobo en een profiel met wat gegevens
Hapt...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
De "oude generatie" vindt al die zooi lekker (custard, griesmeel, brinta), maar de "jonge generatie" niet volgens mij
Ik ben niet oudquote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
De "oude generatie" vindt al die zooi lekker (custard, griesmeel, brinta), maar de "jonge generatie" niet volgens mij
Wie noem je nu oud?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
onjuist ik eet het ook nog wel is soms nog steeds goed te etenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
Hahaha, die weet ik ook wel te vinden hoor. Maar we doen het democratisch, of we doen het niet hè?. Het is niet alleen mijn OPquote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Howl het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit
Go your gang!
Hehequote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Hapt...
Dat is voer voor ziekhuispatienten en tandenloze bejaarden.
Volgens mij hoor jij niet bij de "oude"quote:
Het was ook maar een hypothesequote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
onjuist ik eet het ook nog wel is soms nog steeds goed te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |