Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met een B lieverd
Maar brinta is lekker
Dat sowieso! Ik ook nietquote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zit ik goed dusIk heb niks gehoord
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...
En brinta is idd erg lekker
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?
Had er ook nog niet eerder van gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Vind je het raar dat ik niet weet wat kippeling is?
Oh ok, die ken ik niet, ken alleen kibbelingquote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Als ik kippeling typ, bedoel ik ook kippeling. Met twee p's. Van stukjes kip, niet van vis. En o zo lekker...
En brinta is idd erg lekker
Brinta is het kwaadquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
Brinta met warme melk en wat suiker![]()
tvp
Ik ook niet. Ik dacht ook dat het om vis ging.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Had er ook nog niet eerder van gehoord.
inplaats van zuiker hagelslag is echt een aanraderquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
Hoiquote:
Daar gaaaaan we weer:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
Dit is kippeling:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ok, die ken ik niet, ken alleen kibbelingWat is kippeling dan?
En je hebt helemaal gelijk qua Brinta, een metgezel!![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
is het ook, maar dan van kip ipv visquote:
Ja oke, dat is waar.. Maar je verhaal kwijt moeten kan soms ook gezien worden als klagenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen klagen en je verhaal kwijt moeten
Jij weet dat alquote:
Het is dan ook de binnenkant die teltquote:
Oe, lekker! Wanneer ga je mij daarop trakteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar gaaaaan we weer:
[..]
Dit is kippeling:
[ afbeelding ]
Jij snapt het!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is het ook, maar dan van kip ipv vis
Ik ben dan ook niet echt een expertquote:Op maandag 16 maart 2009 13:20 schreef Howl het volgende:
Goeiemiddag Electrocute
Je zou Brinta ook met koude melk, yoghurt of karnemelk kunnen maken. Maar dat is vies.
Goed zo! Nu de volgende stapquote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
na, wat gepruts heb ik een avatar![]()
Dat heb ik over het algemeen alleen bij mensen die ik niet zo aardig vind...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar.. Maar je verhaal kwijt moeten kan soms ook gezien worden als klagen
Dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik over het algemeen alleen bij mensen die ik niet zo aardig vind...
Jij wilt ook door mij aanbeden worden? Bij deze dan:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, lekker! Wanneer ga je mij daarop trakteren?
Inderdaad, hahaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor
En dan vind ik álles zeuren![]()
Brinta.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Howl het volgende:
Klagen![]()
tvp
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
na, wat gepruts heb ik een avatar![]()
Beetje overdreven om dat te doen, toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu nog een fobo en een profiel met wat gegevens
Hoe zit het met een vragenlijst in de OP trouwens voor de nieuwelingen?
Griesmeel! Met vruchtjes!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Brinta.En custard is nog lekkerder.
En dan heb ik er ook zo'n gezicht op staan waar de irritatie op af te lezen isquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven om dat te doen, toch?
Bedankt voor de adoratie! En ik heb net al een uitsmijter ham-kaas op. Kom jij met zo'n lekker vet bakje kippeling aanzetten. Zo val ik nooit af.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
Daar gaaaaan we weer:
Dit is kippeling:
[ afbeelding ]
Ik loop weer achter zie ik alquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=editquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
nu nog een fobo en een profiel met wat gegevens
Hapt...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
De "oude generatie" vindt al die zooi lekker (custard, griesmeel, brinta), maar de "jonge generatie" niet volgens mij
Ik ben niet oudquote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
De "oude generatie" vindt al die zooi lekker (custard, griesmeel, brinta), maar de "jonge generatie" niet volgens mij
Wie noem je nu oud?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
onjuist ik eet het ook nog wel is soms nog steeds goed te etenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
Hahaha, die weet ik ook wel te vinden hoor. Maar we doen het democratisch, of we doen het niet hè?. Het is niet alleen mijn OPquote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Howl het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit
Go your gang!
Hehequote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Hapt...
Dat is voer voor ziekhuispatienten en tandenloze bejaarden.
Volgens mij hoor jij niet bij de "oude"quote:
Het was ook maar een hypothesequote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
onjuist ik eet het ook nog wel is soms nog steeds goed te eten
Voor mij hoeft het niet zoquote:
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 16 maart 2009 13:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij wilt ook door mij aanbeden worden? Bij deze dan:
Jij met je custardquote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Brinta.En custard is nog lekkerder.
Ik ben voorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, die weet ik ook wel te vinden hoor. Maar we doen het democratisch, of we doen het niet hè?. Het is niet alleen mijn OP
Je had ook "pech" met degene die er toen zatenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Maar het lijkt me wel een goed idee om iets andere vragen te stellen dan de vragen die ik voorgeschoteld kreegFavoriete seksposities en aantal sekspartners komen later wel aan bod.
Dat is jou mening hequote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
onjuist ik eet het ook nog wel is soms nog steeds goed te eten
niet te grappig jij, nu moet ik mijn lach inhouden hier en hoorde mijn overbuurman een hele stomme gniffel en zit nu naar een grijnzende murmeli te kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben niet oudVind Brinta met warme melk eruit zien als warme cement en het smaakt zoals een pritt-stift ruikt
Ik vond het niet ergquote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had ook "de pech" met degene die er toen zaten
Kliekjes, die moet je voeren aan de hond.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Dan krijg je helemaal het kliekje en dat er geen nieuwe durven komen
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vond het niet ergMij mag je altijd alles vragen. Maar om dat soort dingen nou in de OP te zetten, er zijn al genoeg vooroordelen over singles
Ik denk ook niet dat dat haar idee wasquote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vond het niet ergMij mag je altijd alles vragen. Maar om dat soort dingen nou in de OP te zetten, er zijn al genoeg vooroordelen over singles
Ik heb geen hondquote:Op maandag 16 maart 2009 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Kliekjes, die moet je voeren aan de hond.
Zeg.... ik vind het wel allemaal lekker. Maar geen vruchtjes erin hoor Dream.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Stoute opmerking:
mooi!... dan zit er in ieder geval een lach op je gezicht, en dat staat je goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet te grappig jij, nu moet ik mijn lach inhouden hier en hoorde mijn overbuurman een hele stomme gniffel en zit nu naar een grijnzende murmeli te kijken
Smaken zoals prittstift ruikt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben niet oudVind Brinta met warme melk eruit zien als warme cement en het smaakt zoals een pritt-stift ruikt
Goddelijk goud dat je in je mond giet en dat smaakt als zoete honing.quote:
Miscchien wil techno wel aan jouw lijntje lopen!quote:
Sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg.... ik vind het wel allemaal lekker. Maar geen vruchtjes erin hoor Dream.
Oh dat zal bestquote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Miscchien wil techno wel aan jou lijntje lopen!
Dat ze zielig zijn en nooit sex hebben?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ach... je bent niet de eerste die dat zegt, krijg het wel vaker naar mijn hoofd geslingerdquote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Smaken zoals prittstift ruikt.Ik kan me er niets bij voorstellen. Kwaak, je bent raar.
![]()
Enkele voorbeelden:quote:
sex is vies... bah.. klef gedoe met vochtuitwisselingen.. bwaah... Doe mij maar gewoon droge sex op papier!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ze zielig zijn en nooit sex hebben?
Ahh, jouw versie van ambrosia dusquote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goddelijk goud dat je in je mond giet en dat smaakt als zoete honing.
Gelukkig weten de meeste hier dat dat laatste niet op gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een beeld wat mensen met een relatie in stand houden, zodat de hooguit één x in de week sex nog iets lijkt..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor sommigen klopt dat wel volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2009 13:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Enkele voorbeelden:
We zijn diep van binnen allemaal wanhopig verloren zieltjes op zoek naar liefde. We kunnen alleen maar aan seks denken en sletten er op los. We zijn sociaal gestoord en kunnen daarom niemand vinden die zo gek is om met ons een relatie te beginnen. We zijn onvolwassen en losbandig.![]()
Ik heb er nog wel meer gehoord, maar misschien hebben jullie ook wel toevoegingen
Ik laat Auto altijd uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Miscchien wil techno wel aan jouw lijntje lopen!
Zit!quote:
Inderdaad. Sommige singles hebben het volgens mij meer - maar goed; dan zijn zij meteen weer sletten natuurlijk...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een beeld wat mensen met een relatie in stand houden, zodat de hooguit één x in de week sex nog iets lijkt..
Oh? Ik ben al heel lang niet uitgelaten door jou, dus ik zal maar snel hier heen komen.quote:
quote:[..]
Zit!
Namenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Voor sommigen klopt dat wel volgens mij
Bij de meeste singles die ik ken is het eerder de vraag met wie ze nu weer seks gehad hebben, dan of ze het überhaupt doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Voor sommigen klopt dat wel volgens mij
Nouk... Dat is gemeen!quote:
o ja, dat was de andere kant op ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Enkele voorbeelden:
We zijn diep van binnen allemaal wanhopig verloren zieltjes op zoek naar liefde. We kunnen alleen maar aan seks denken en sletten er op los. We zijn sociaal gestoord en kunnen daarom niemand vinden die zo gek is om met ons een relatie te beginnen. We zijn onvolwassen en losbandig.![]()
Ik heb er nog wel meer gehoord, maar misschien hebben jullie ook wel toevoegingen
quote:
Ik ga al wegquote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet. Eerst wachten tot die personen niet hier zijn
Ik ken genoeg singles die nooit sex hebben, beetje verdeeldquote:Op maandag 16 maart 2009 13:45 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bij de meeste singles die ik ken is het eerder de vraag met wie ze nu weer seks gehad hebben, dan of ze het überhaupt doen.
quote:
Die hebben de bekende "principes"quote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg singles die nooit sex hebben, beetje verdeeld
Dat sletten label..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Sommige singles hebben het volgens mij meer - maar goed; dan zijn zij meteen weer sletten natuurlijk...
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga maar weer naar bed denk ik, zucht.
Ik voel me beroerd
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
Nee zo ben ik niet. Eerst wachten tot die personen niet hier zijn
Wie? ZIjn het dames?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg singles die nooit sex hebben, beetje verdeeld
Ahh, dat is verstandig danquote:Op maandag 16 maart 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me beroerd
Hehe, inderdaad.quote:
Ik hoor inderdaad bovenaan, dikgedrukt én onderstreept in dat lijstje!quote:
Mja, jij bent nog maagdquote:Op maandag 16 maart 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad bovenaan, dikgedrukt én onderstreept in dat lijstje!
Hé jij moet weg zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor inderdaad bovenaan, dikgedrukt én onderstreept in dat lijstje!
De eeuwige maagd hierquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hé jij moet weg zijn
Zo kan ik niet achter je rug om roddeln![]()
Seks.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is je al vergeven.quote:
Zoiets ja.quote:
Fieuw! Ik werd al bangquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sex is vies... bah.. klef gedoe met vochtuitwisselingen.. bwaah... Doe mij maar gewoon droge sex op papier!
We kunnen sletten wat we willen!quote:
Ja, jij ookquote:
Ja! Maar gelukkig doen wij dat nietquote:
Dat hoeft niet persé, want volgens dat vooroordeel is iedere single raar en dan kun je ze dus overal oppikken.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sex is lekker
maar over dat alle singles te raar zijn om iemand te vinden: dan moet je gewoon iemand oppikken uit het singles topicwerkt hartstikke goed, ben je alllebei even gestoord
Haha, dat is wel een trend jaquote:Op maandag 16 maart 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sex is lekker
maar over dat alle singles te raar zijn om iemand te vinden: dan moet je gewoon iemand oppikken uit het singles topicwerkt hartstikke goed, ben je alllebei even gestoord
Dat is ook een mooi vooroordeel, dat we hier allemaal rondhangen om dates te scorenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sex is lekker
Nee joh, zo bereik ik meer mensen!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan de meesten en doe het via PM![]()
Kan ik me voorstellen, mij wil je ook niet kwaad zien.quote:
Het staat er toch? Het er aan denken enz.quote:
Nooit!quote:
Beterschapquote:Op maandag 16 maart 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
Ik voel me beroerd
Er staat dat singles er altijd aan denken ja...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, mij wil je ook niet kwaad zien.![]()
[..]
Het staat er toch? Het er aan denken enz.
Inderdaad, wij zijn netjes!quote:
Hehe, er zijn al genoeg dates (allerlei soorten) uit gekomen hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi vooroordeel, dat we hier allemaal rondhangen om dates te scoren
Ben je dan zo gevaarlijk!?>quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, mij wil je ook niet kwaad zien.![]()
ik heb dat vooroordeel niet hoor. daar kwam ik ook niet voor posten hierquote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi vooroordeel, dat we hier allemaal rondhangen om dates te scoren
Dat was ook niet mijn reden, maar ik heb best wel leuke mensen ontmoet via hierquote:Op maandag 16 maart 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb dat vooroordeel niet hoor. daar kwam ik ook niet voor posten hier
wist ook niet vantevoren dat hier ook echt hele leuke singles waren
Oja.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er staat dat singles er altijd aan denken ja...
Ik heb geen dates door dit topic verkregen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, er zijn al genoeg dates (allerlei soorten) uit gekomen hoor
Als ik kwaad ben? Ligt er aan, waardoor.... iedereen kan wel eens zo kwaad worden datquote:Ben je dan zo gevaarlijk!?>
Same here..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn reden, maar ik heb best wel leuke mensen ontmoet via hier
Maar een hoop andere welquote:Op maandag 16 maart 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen dates door dit topic verkregen.![]()
![]()
Haha, ja dat is ook zoquote:Als ik kwaad ben? Ligt er aan, waardoor.... iedereen kan wel eens zo kwaad worden dat
je moet gaan rennen, als je maar de "goede" knoppen raakt.
Er zitten inderdaad wel leuke mensen, dus dat ben ik met je eensquote:Op maandag 16 maart 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn reden, maar ik heb best wel leuke mensen ontmoet via hier
Jij kan al een Top gaan makenquote:
Jaja.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Ik ben volgens mij de enige hier die nog echt maagd is.
Je kan toch ook al een top 2 maken?quote:
Ik ben ook echt maagd!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Ssstttquote:
Maar wel buiten dit topic toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
[..]
De wedervraag is dan uiteraard, waar dan wel. Want met die intonatie van je is het overduidelijk dat jij ergens anders wel een date hebt vekregen!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
[..]
Nou kom maar op met die top dan! En wat voor top wordt het dan? Beste in bed, beste luisteraar, beste kok, beste humor?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook al een top 2 maken?
Of een top 4?
Of top 10?
Er zijn veel soorten toppen
Hoe oud is u ?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Ik bedoelde andere mensen hier... Die hebben wel gedate etc. & daar zijn verschillende soorten "relaties" uitgekomenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit veel aan dates gedaan.
Jij zwijgt & ik zwijgquote:
hij leert voor monik en mag dus niet neuken!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe oud is u ?
En is dat expres, dat je nog maagd bent ?
Oja, daar zit ook nog verschil in! Jemie... Dan kunnen er veel lijstjes komenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die top dan! En wat voor top wordt het dan? Beste in bed, beste luisteraar, beste kok, beste humor?
quote:
Gaat het weer over mijquote:
Ik dacht dat er nog iemand was?quote:
Maar Anouk wel tochquote:Op maandag 16 maart 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, daar zit ook nog verschil in! Jemie... Dan kunnen er veel lijstjes komen
En ik ga geen top maken
2 keer de helft.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe oud is u ?
En is dat expres, dat je nog maagd bent ?
Zij gaat dat ook niet doenquote:
Oja,quote:
Njah er zijn genoeg mensen die expres maagd blijven hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 14:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hij leert voor monik en mag dus niet neuken!
RZ en venco?quote:
Nee, Anouk gaat ook geen lijstje makenquote:
celibatair bedoel jequote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 keer de helft.![]()
Ik probeer celibaat te leven.
Kijk, het zijn er al drie!quote:
Ik had stiekem al namens jou antwoord gegevenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, Anouk gaat ook geen lijstje maken
JIJ WAS HET!quote:
Ik doe niet aan dates.quote:
Zwakjes hoor...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, Anouk gaat ook geen lijstje maken
Ik zag het jaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had stiekem al namens jou antwoord gegeven
Je moest een weten hoe zwakquote:
Ehh dat ja.quote:
Ben je nu niet boos?quote:
Nergens voor! Hup :pikerinquote:Op maandag 16 maart 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ehh dat ja.![]()
Eigenlijk wel vreemd dat ik celibatair leef terwijl ik niet eens ergens in geloof.![]()
Waar doe ik het eigenlijk voor.
Nee eigenlijk priester.quote:
Daar twijfel ik niet aanquote:
Natuurlijk niet, je gaf het goede antwoordquote:
Buk maar.quote:
Ik denk dat DREAMER denkt dat wij gedate hebbenquote:
Die kloon van een tijdje terug.quote:
Helemaal niet, dat was het foute antwoordquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan![]()
[..]
Natuurlijk niet, je gaf het goede antwoord
Nee hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat DREAMER denkt dat wij gedate hebben
Bij voorkeur in een koorknaapje, toch?quote:
Dan heeft ze het misquote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat DREAMER denkt dat wij gedate hebben
En daar heb je het ook mis. Ik heb geen kloon.quote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij voorkeur in een koorknaapje, toch?
Ja daarom dus.quote:
Oké..quote:
Meen je dat nou?quote:
Aha, de kindersurprise in een jurk!quote:
Je bent niet sjonge jonge?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan heeft ze het mis
[..]
En daar heb je het ook mis. Ik heb geen kloon.
Jammer johquote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JonKeL het volgende:
Helemaal niet, dat was het foute antwoord
Met die instelling kom je er welquote:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar jonge dames. Die in ruil voor vergeving van hun zonde seks met mij moeten hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij voorkeur in een koorknaapje, toch?
Dan ben eens duidelijk voor dreamer en noem even op met wie je wel een date (of meer) hebt gehad.quote:
Niet iedere priester doet dat. Ik niet in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, de kindersurprise in een jurk!
Hoe wel dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:19 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Met die instelling kom je er wel![]()
Alleen niet bij mij
Niet iedere priester?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere priester doet dat. Ik niet in ieder geval.
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nope, je hebt de verkeerde voor. Of ik ben schizo waar ik niks van weet.
Nee joh dat is een vooroordeel. Er zijn zat priesters die alleen seks hebben met jonge vrouwen tegen betaling.quote:
Oke, dat is te regelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze wil eerst warm gemaakt worden voordat ze bukt
In de magnetron, of anders de grillpan!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, dat is te regelen.![]()
Hoe maak je een vrouw warm?
Kijk daar gaat het al fout...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PM mij maar met dat geheimpje.quote:
Gelukkig wel.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar iedereen heeft recht op zijn eigen gedachten.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben eens duidelijk voor dreamer en noem even op met wie je wel een date (of meer) hebt gehad.
Dan heb je of een heel kleine vrouw of een heel grote magnetron.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In de magnetron, of anders de grillpan!
Dat krijg je als je nog maagd bent.quote:
Eerst roep je zo hard als je kan dat ze een geile snol is en dat je haar helemaal gaat volblaffen. Daarna sla je haar zo hard mogelijk op haar kont.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slecht excuus, heb je nog nooit een slechte film gezien of wat gelezen?quote:
Warme chocomelk ofcoursequote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eerst roep je zo hard als je kan dat ze een geile snol is en dat je haar helemaal gaat volblaffen. Daarna sla je haar zo hard mogelijk op haar kont.
Daarna is ze wel warm![]()
Nee serieus, dat kan je toch zelf wel verzinnen? Als er nu onverwachts een meid bij je was die meer zou willen, wat zou je dan doen om haar op te warmen
Het hele idee van een geheimpje is dat niemand het mag wetenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hint: Niets dat een grote klodder spuug niet kan oplossen.
Die was grappig.quote:
Jij doet vies.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Jah! Met slagroom. En dan die vingers zo heerlijk af gaan zitten lekken...quote:
Oh ze moet aan een stuk warm worden? In dat geval adviseer ik een spit. Uurtje of 4 a 5 rondjes draaien en regelmatig met een lekkere olijfolie insmeren voor een mooie goudbruine knapperige korst!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je of een heel kleine vrouw of een heel grote magnetron.![]()
Euh dan zou ik hopen dat zij wel weet wat ze doet.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eerst roep je zo hard als je kan dat ze een geile snol is en dat je haar helemaal gaat volblaffen. Daarna sla je haar zo hard mogelijk op haar kont.
Daarna is ze wel warm![]()
Nee serieus, dat kan je toch zelf wel verzinnen? Als er nu onverwachts een meid bij je was die meer zou willen, wat zou je dan doen om haar op te warmen
Theorie en praktijk zijn twee hele verschillende dingen. En slechte films en de werkelijkheid komen ook niet over een.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slecht excuus, heb je nog nooit een slechte film gezien of wat gelezen?
Op een oude fiets...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh dan zou ik hopen dat zij wel weet wat ze doet.Ik ben nog al onzeker. Misschien moet ik gewoon een meid/vrouw zoeken die mij alles wil leren op het gebied van seks.
[..]
Theorie en praktijk zijn twee hele verschillende dingen. En slechte films en de werkelijkheid komen ook niet over een.
En anders houd je je gewoon aan de aloude wijsheid vast.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah! Met slagroom. En dan die vingers zo heerlijk af gaan zitten leikken...
sorry, ik draaf door
Nou...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op een oude fiets...
Nee, dat niet, maar daar krijg je wel een idee. Net of iedereen hier wist hoe het moest voor ze begonnen..
Zolang je maar geen pornoacteurs gaat imiteren zal het allemaal wel loslopenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh dan zou ik hopen dat zij wel weet wat ze doet.Ik ben nog al onzeker. Misschien moet ik gewoon een meid/vrouw zoeken die mij alles wil leren op het gebied van seks.
[..]
Theorie en praktijk zijn twee hele verschillende dingen. En slechte films en de werkelijkheid komen ook niet over een.
Slagroom wordt zo ranzig...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:32 schreef DR34M3R het volgende:
Jah! Met slagroom. En dan die vingers zo heerlijk af gaan zitten lekken...
sorry, ik draaf door
Het is natuurlijk wel een beetje persoonsgebonden wat ze lekker vinden, maar zo moeilijk is het niet. Beetje zoenen, beetje strelen, beetje plagen, dan raak je meestal al een heel end.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar een plaatje vanquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh ze moet aan een stuk warm worden? In dat geval adviseer ik een spit. Uurtje of 4 a 5 rondjes draaien en regelmatig met een lekkere olijfolie insmeren voor een mooie goudbruine knapperige korst!
Anders is het natuurlijk geen geheimpje meer.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het hele idee van een geheimpje is dat niemand het mag weten
Ik ben wel altijd bereid om wat algemene tips te geven, maar dan wil ik eerst weten op welk punt je de jacht naar vrouwen maar hebt opgegeven onder het motto van celibatair leven
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat voor sausje adviseer je? En welke wijn? Wat voor groente? Kortom het hele recept.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh ze moet aan een stuk warm worden? In dat geval adviseer ik een spit. Uurtje of 4 a 5 rondjes draaien en regelmatig met een lekkere olijfolie insmeren voor een mooie goudbruine knapperige korst!
http://www.bnn.nl/page/programma/Archief%20Neuken%20doe%20je%20zoquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
het is wel een lelijk plaatjequote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ga naar de hoeren, kan je iig neuken... scheelt weer in onzekerheidquote:Op maandag 16 maart 2009 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders is het natuurlijk geen geheimpje meer.![]()
Ik heb de jacht niet opgeven. Ik heb alleen tot nu toe weinig succes gehad. Hoe dat komt is niet belangrijk om te vertellen nu. Maar ik weet dat er aantal dingen zijn die ik aan mijzelf moet veranderen en daar ben ik mee bezig.
Ik zou nooit celibatair kunnen leven. De behoefte aan relatie en de dwang naar seks is toch te groot omdat te doen.
[..]
Ik sta voor alles open ben vandaag niet zo kieskeurig.quote:
Vrouwen zijn nooit helemaal gratisquote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga naar de hoeren, kan je iig neuken... scheelt weer in onzekerheiden dan ga je daarna een gratis vrouw scoren
http://www.hookers.nl kan je de juiste online uitzoekenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga naar de hoeren, kan je iig neuken... scheelt weer in onzekerheiden dan ga je daarna een gratis vrouw scoren
Waarom ben ik daar nu weer niet verbaasd overquote:
Tot nu toe gaat het je anders gewoon heel goed af hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders is het natuurlijk geen geheimpje meer.![]()
Ik heb de jacht niet opgeven. Ik heb alleen tot nu toe weinig succes gehad. Hoe dat komt is niet belangrijk om te vertellen nu. Maar ik weet dat er aantal dingen zijn die ik aan mijzelf moet veranderen en daar ben ik mee bezig.
Ik zou nooit celibatair kunnen leven. De behoefte aan relatie en de dwang naar seks is toch te groot omdat te doen.
[..]
Bedankt voor de tip.Die ga ik zeker onthouden.
![]()
[..]
Wat voor sausje adviseer je? En welke wijn? Wat voor groente? Kortom het hele recept.
Als het zo ver is komt het echt wel goed. Daar ben ik echt niet bang voor.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op een oude fiets...
Nee, dat niet, maar daar krijg je wel een idee. Net of iedereen hier wist hoe het moest voor ze begonnen..
Euhquote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En anders houd je je gewoon aan de aloude wijsheid vast.
Past het niet dan rekt het wel, rekt het niet dan scheurt het wel.
Pornoacteurs nadoen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Zolang je maar geen pornoacteurs gaat imiteren zal het allemaal wel loslopenGratis tip: Koop de Kama Sutra!
Oke dat zal wel lukken.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje persoonsgebonden wat ze lekker vinden, maar zo moeilijk is het niet. Beetje zoenen, beetje strelen, beetje plagen, dan raak je meestal al een heel end.
Voor de precieze invulling moet je gewoon je fantasie erop los laten. Je kan je vast wel indenken wat ze lekker zullen vinden. En als het niet zo is, dan merk je dat wel en kan je het anders aanpakken.
Hulp nodigquote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh??? hebben laatst anders wel op deze oud brabantsche wijze een speenvarkentje geroosterd!. En daar heb ik zelfs een foto vanquote:Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Kwaak doet dat in het echt heel anders
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar nu weer niet verbaasd over
Jammer genoeg kan je dat van tevoren niet goed zien/wetenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb me nu voorgenomen om alleen nog maar mijn aandacht te geven aan meisjes die ik echt echt écht leuk vind
Je zou de eerste niet zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pornoacteurs nadoen.![]()
Wat denk je wel niet van mij?
Zo'n modern spit, oud Brabants? Kijk, dit is ambachtelijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef kwaakvaak het volgende:
Oh??? hebben laatst anders wel op deze oud brabantsche wijze een speenvarkentje geroosterd!. En daar heb ik zelfs een foto van
Een stukje mensenvlees op zijn tijd is best lekker.quote:
Leuk programma.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/page/programma/Archief%20Neuken%20doe%20je%20zo
Die discussie heb ik genoeg gevoerd. Nee ik ga niet naar de hoeren.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als dat echt zo makkelijk was dan zouden meer mannen dat doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit helemaal gratis![]()
Vaak ben je bij een hoer goedkoper uit
Dankjequote:Op maandag 16 maart 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het je anders gewoon heel goed af hoor
Uh ik heb nu wel genoeg tips gehad. Maar als je nog een andere tip hebt laat maar horen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hulp nodig?
Alleen met 'uitmaken' ben ik nog niet zo geniaal
Ik heb me nu voorgenomen om alleen nog maar mijn aandacht te geven aan meisjes die ik echt echt écht leuk vind
Nja, ik bedoel meisjes waar ik echt héél héél héél gek op benquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je dat van tevoren niet goed zien/weten
Ik heb al gegeten en met dit soort shots komt het er met dezelfde vaart weer uit hoor..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n modern spit, oud Brabants? Kijk, dit is ambachtelijk.
[ afbeelding ]
nee dat is gewoon de padvinderijquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n modern spit, oud Brabants? Kijk, dit is ambachtelijk.
[ afbeelding ]
Op de chocomel!quote:
En dan op het eind de moneyshot.quote:
Niks mis met scouting.quote:
Ja. En een beetje om van je vingers af te lekkenquote:
Goede vraag. Ik durf er eigenlijk nooit op af te stappen. Dus meestal gebeurt er niks. En als ik er op af ga is dat op zo'n onhandige manier dat er niks van terecht komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:53 schreef KudFokker het volgende:
Tijn, als je een meisje leuk vindt of wel ziet zitten, hoe vak je dat aan?
Tuurlijk is dat makkelijk om naar de hoeren te gaan. Dat betekend nog niet dat iedere man dat kan. Ik kan het in ieder geval niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Electro, je hebt PM
En tijn, naar de hoeren gaan IS gemakkelijk, een relatie onderhouden is veel ingewikkelder.
Doe mij maar een Irish Coffee dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ja. En een beetje om van je vingers af te lekken
Tofquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Electro, je hebt PM
En tijn, naar de hoeren gaan IS gemakkelijk, een relatie onderhouden is veel ingewikkelder.
Natuurlijk KAN je dat.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik durf er eigenlijk nooit op af te stappen. Dus meestal gebeurt er niks. En als ik er op af ga is dat op zo'n onhandige manier dat er niks van terecht komt.![]()
[..]
Tuurlijk is dat makkelijk om naar de hoeren te gaan. Dat betekend nog niet dat iedere man dat kan. Ik kan het in ieder geval niet.
nou....quote:
Ik doe nog even in het zonlicht me laatste sigaretje, daarna stop ikquote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik durf er eigenlijk nooit op af te stappen. Dus meestal gebeurt er niks. En als ik er op af ga is dat op zo'n onhandige manier dat er niks van terecht komt.![]()
[..]
Tuurlijk is dat makkelijk om naar de hoeren te gaan. Dat betekend nog niet dat iedere man dat kan. Ik kan het in ieder geval niet.
Dat weet je niet zo lang je het niet probeertquote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijk om naar de hoeren te gaan. Dat betekent nog niet dat iedere man dat kan. Ik kan het in ieder geval niet.
Ik vind slagroom altijd vies eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van mij mèt.![]()
Zolang het maar geen seks met slagroom is.
Dat vind ik ook niks... Laatst bij de appie nog geprobeerd zo'n spuitbus campina te batsen, maar dat werdt toch een beetje genante voorstelling!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van mij mèt.![]()
sex met slagroom is ook zo.. luchtig. Daar voel je toch niets van?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van mij mèt.![]()
Ik ook. Behalve als het echte verse slagroom is, met aardbeitjesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind slagroom altijd vies eigenlijk![]()
heb je mn pm nou gehad?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat weet je niet zo lang je het niet probeert
Geef die jongen is tips?quote:Goede vraag. Ik durf er eigenlijk nooit op af te stappen. Dus meestal gebeurt er niks. En als ik er op af ga is dat op zo'n onhandige manier dat er niks van terecht komt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niks... Laatst bij de appie nog geprobeerd zo'n spuitbus campina te batsen, maar dat werdt toch een beetje genante voorstelling!
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niks... Laatst bij de appie nog geprobeerd zo'n spuitbus campina te batsen, maar dat werdt toch een beetje genante voorstelling!
Sowieso de combinatie etenswaren en sexquote:Op maandag 16 maart 2009 15:04 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve als het echte verse slagroom is, met aardbeitjes
Slagroomseks vind ik ook not doneLeuk tijdens het voorspel, maar dan zit je wel de rest van de neukpartij met die plakkerige troep op je lijf.
Ja, ik zei al dat 'ie tof wasquote:Op maandag 16 maart 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb je mn pm nou gehad?
En eens
Met fruit kun je best leuke spelletjes doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sowieso de combinatie etenswaren en sex
Geef ze een coebergh sinaasquote:Op maandag 16 maart 2009 15:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Geef die jongen is tips?
Dan voeg ik ze ook toe in m`n repertoire
Vertel eens wat over je relatiegeschiedenisquote:Op maandag 16 maart 2009 15:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Geef die jongen is tips?
Dan voeg ik ze ook toe in m`n repertoire
Ik dacht tof dat je een PM hadquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat 'ie tof wasJammer dat het geen echte foto is
[/sadist]
Liever niet dusquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Met fruit kun je best leuke spelletjes doen.
standaard he die banaan als vervangerquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Met fruit kun je best leuke spelletjes doen.
En om nu ontmaagd te worden door een hoer is nu ook niet echt iets waarmee je te koop wil lopen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk KAN je dat.
Je durft niet/wil niet
Dat is iets anders
Jouw mening.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou....
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, ik vind scouts op de schaal van 1 tot eng ongeveer gelijk staan aan priesters en koorknaapjes.
Oke ik zie die tips wel. Alvast bedankt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe nog even in het zonlicht me laatste sigaretje, daarna stop ik,daarna naar huis, en vanavond help ik je wel / geef ik je wel advies
Dat klopt misschien wel. Maar ik zelf zou het in ieder geval nooit doen naar de hoeren gaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat weet je niet zo lang je het niet probeert
Dat gaat inderdaad nog, maar verder wil ik het liefst geen slagroomquote:Op maandag 16 maart 2009 15:04 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve als het echte verse slagroom is, met aardbeitjes
Slagroomseks vind ik ook not doneLeuk tijdens het voorspel, maar dan zit je wel de rest van de neukpartij met die plakkerige troep op je lijf.
Je hoeft er natuurlijk ook niet mee te koop te lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En om nu ontmaagd te worden door een hoer is nu ook niet echt iets waarmee je te koop wil lopen.
Dus ik wacht wel.![]()
[..]
Jouw mening.![]()
[..]
Oke ik zie die tips wel. Alvast bedankt.![]()
[..]
Dat klopt misschien wel. Maar ik zelf zou het in ieder geval nooit doen naar de hoeren gaan.
euhm nooit lange relatie`s gehad wel wat van 5/6 maanden maar dan weer tog nietquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel eens wat over je relatiegeschiedenis
Nog meer?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht tof dat je een PM had
En zo heb ik er nog veeeeel meer
Meer details graag!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
euhm nooit lange relatie`s gehad wel wat van 5/6 maanden maar dan weer tog niet
voor de rest niet egt apparte dingen in mijn geschiedenis meegemaakt
Mja inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je hoeft er natuurlijk ook niet mee te koop te lopenIk denk dat er maar bar weinig mensen zijn die nog steeds graag opscheppen over hun eerste keer.
Een late reactie maar toch:quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed hier?
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Ik wilde eigenlijk vragen 'heb je dat ja?', maar natuurlijk bestaat zoietsquote:Op maandag 16 maart 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
Je kan het dan beter maar goed laten doen
Er is toch ook zo'n ontmaagd-service? Ik zou dat dan eerder doen dan naar een hoer gaan (of naja.. het klinkt wat minder erg en zij snappen dat het misschien niet in één keer goed gaat)
Haha, ik weet niet of het voor vrouwen bestaat eigenlijk, maar voor mannen weet ik het sowiesoquote:Op maandag 16 maart 2009 15:17 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen 'heb je dat ja?', maar natuurlijk bestaat zoiets![]()
Ik zou het ook wel overwegen hoor, als man van 20+. Heb je anders geen leuke vriendinnen die het klusje wel willen opknappen?
Om de een of andere reden denk ik dat er veel minder vraag is naar zo'n service voor vrouwenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of het voor vrouwen bestaat eigenlijk, maar voor mannen weet ik het sowieso
Hehe, dat denk ik ook, maar goed.... Overal is een service voor, dus ja..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik dat er veel minder vraag is naar zo'n service voor vrouwen
Dat vind ik nog best een slimme zetquote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik ook, maar goed.... Overal is een service voor, dus ja..
al gooien sommige vrouwen zichzelf op Ebay![]()
Maar dat waren er maar twee ofzo, om daar een service voor op te zetten is niet rendabel.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef automatic_ het volgende:
al gooien sommige vrouwen zichzelf op Ebay![]()
Dat is dan misschien wel zo. Maar toch ik zou het nooit doen. Ik word liever ontmaagd door iemand waarvoor ik iets voel.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je hoeft er natuurlijk ook niet mee te koop te lopenIk denk dat er maar bar weinig mensen zijn die nog steeds graag opscheppen over hun eerste keer.
Zou jij dat doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad.
Je kan het dan beter maar goed laten doen
Er is toch ook zo'n ontmaagd-service? Ik zou dat dan eerder doen dan naar een hoer gaan (of naja.. het klinkt wat minder erg en zij snappen dat het misschien niet in één keer goed gaat)
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Een late reactie maar toch:Oh moet dat zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed hier?
Dus jij zou dat wel doen. Waarom denk dat ik hier op zit?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:17 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen 'heb je dat ja?', maar natuurlijk bestaat zoiets![]()
Ik zou het ook wel overwegen hoor, als man van 20+. Heb je anders geen leuke vriendinnen die het klusje wel willen opknappen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vrouwen lossen het dus zelf opquote:Op maandag 16 maart 2009 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat waren er maar twee ofzo, om daar een service voor op te zetten is niet rendabel.
Zet een advertentie op fokquote:Op maandag 16 maart 2009 15:22 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best een slimme zet![]()
Ik vraag me af wat ik op zou brengen
Jaquote:
Vol is mijn moeder wel. Maar of dat van liefde is weet ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
Tijn
Heb je geen liefdevolle moeder? :
http://www.spitsnieuws.nl(...)maagt_mijn_zoon.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |