Die hebben tenminste seksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:44 schreef jogy het volgende:
En AIDS.
Vrouwen hebben het makkelijk als ze schaamteloos sex willen hebben. Gewoon uit gaan en de eerste die je aanspreekt lief belachen en ze slepen je mee naar hun grot om je rigoreus uit te wonenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het makkelijk als ze schaamteloos sex willen hebben. Gewoon uit gaan en de eerste die je aanspreekt lief belachen en ze slepen je mee naar hun grot om je rigoreus uit te wonen. Wij mannen moeten veel meer werk verrichten voor die onzin.
Ja, lief belachen werkt niet voor het mannelijk geslacht. Je moet ze helemaal bewerken, met vleugjes stoerheid gecombineerd met een tintje gevoeligheid en spontane wendingen in het geprek, maar niet te ver gaan met je wendingen want dan volgens ze je niet meer in je bizarre gedachtegang en ben je ze alweer kwijt. Of gewoon een pure klootzak zijn maar dat hou ik niet lang vol want dan schiet ik in de lach.quote:
Wat is er mis met verkrachten? Zo sterk zijn die magere vrouwtjes nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het makkelijk als ze schaamteloos sex willen hebben. Gewoon uit gaan en de eerste die je aanspreekt lief belachen en ze slepen je mee naar hun grot om je rigoreus uit te wonen. Wij mannen moeten veel meer werk verrichten voor die onzin.
Strafbaar enzo. En ze zeggen dat het ook nog eens psychisch nadelig is voor de vrouw in kwestie, tenzij de vrouw in kwestie een verkrachtingsfetish heeft natuurlijk. Wat het meteen weer geen verkrachting maakt omdat de vrouw het dan lekker vindt. Oh en persoonlijk heb ik ook nog zoiets als een geweten wat ook in de weg gaat zitten. Lastig allemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is er mis met verkrachten? Zo sterk zijn die magere vrouwtjes niet
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:27 schreef murp het volgende:
lost opgelost is gevonden verlost
Check.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Olep het volgende:
Goeiesmorgens deze maandag de 30ste maart 2009
Middag.
Ik heb alle referenties naar je naame verwijderd (kwam er later pas achter dat het topic uit 2004 kwamquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef Nouk het volgende:
K heb een vreemde vraag..
Zou iemand deze post kunnen verwijderen:
De GPD [Deel CCCI] - Voortaan zonder hondevoer!
en daaronder nog een keertje die van Bosbeetle met die naam erin?
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb alle referenties naar je naame verwijderd (kwam er later pas achter dat het topic uit 2004 kwam) Is dat ook goed?
No problemo, alleen als het google gerelateerd is blijft het nog even in de cache van hunnie staan he.quote:
Ja daar was ik achter ja. Hoelang zou het er ongeveer nog in blijven staan denk je?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:36 schreef jogy het volgende:
[..]
No problemo, alleen als het google gerelateerd is blijft het nog even in de cache van hunnie staan he.
Wat ik op internet zie kan het nog wel even duren. Tot een half jaar zeg maar.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja daar was ik achter ja. Hoelang zou het er ongeveer nog in blijven staan denk je?.
Alleen voor de topics?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:32 schreef Nosh het volgende:
Nekschot voor ieder 1-april topic, ik zeg je.
Stoor je je er aan ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef Olep het volgende:
Goedesmorgens...het is 1 april ..
Goedemiddag.
Iedereen heeft een hobby en routine nodig in deze onrustige tijden. Ik poep elke dag precies om 14:30, een ander doet zijn rookpauzes rond een bepaalde tijd of gaat elke vrijdag naar een kroeg. Olep heeft dit als houvast. Laat hem.quote:
Waarom zou je de reeks de naam 'Goedemorgen' geven als het 's middags gewoon open blijft?quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Voor de mensen die 's middags wakker worden
dan is het opeens smiddags ook morgen?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Voor de mensen die 's middags wakker worden
Murp, open hem weer! NU!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:18 schreef porsche1 het volgende:
Ik open is een serieus topic. Gaan ze baggeren.![]()
Kan de bagger verwijderd worden please?
2 April!
Waarom niet?quote:
Waar je je al niet druk om kan makenquote:Op donderdag 2 april 2009 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan is het opeens smiddags ook morgen?
Ik vind dat er beter op die GM reeks moet worden gelet middag is middag en geen goedemorgen juist het feit dat het topic alleen sochtends toegankelijk is, is de kracht van het topic.
Het hoeft niet stipt om 12 uur dicht maar nu is ie soms om een uur of 3 nog open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |