SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Schrijft in zijn agenda...... brandstapel wordt een BBQ.quote:
quote:Bereidingswijze
Varkenskoteletteninsmeren met een mengsel van citroensap, olijfolie, zout, witte peper, saffraan of kurkuma, knoflook, witte wijn en laurierblad, laat een nacht staan. Bestrooien met uiensnippers en oregano. Dan barbecue-en.
Een BBQ meeting met elfletters een drugshond en loedertje dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:21 schreef Drugshond het volgende:
Schrijft in zijn agenda...... brandstapel wordt een BBQ.
Ook jij mag langskomen. Zonder bier wordt je radicaal weggestuurt.quote:
Ik zou nog geen half glaasje kindercola met 'm drinkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 04:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een BBQ meeting met elfletters een drugshond en loedertje dat lijkt me wel wat.
Aoristus mag 'm komen aansteken.![]()
Dus je komt niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou nog geen half glaasje kindercola met 'm drinken
Eerst een excuus van 11letterig, voor zijn hele oeuvrequote:
Lijkt de SC wel... valt ook niet mee daar wat leven in te krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:53 schreef sig000 het volgende:
Het valt niet mee om hier wat te organiseren.
Ik lees wel maar post hier weinig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt de SC wel... valt ook niet mee daar wat leven in te krijgen
Wat dat betreft werken die afscheidstopics beter
Er zijn er wel meer blij, kennelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt de SC wel... valt ook niet mee daar wat leven in te krijgen
Wat dat betreft werken die afscheidstopics beter
Dus als persoon A persoon B uitscheldt, moet persoon B excuses aanbieden? Je hebt ergens iets niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:55 schreef Aoristus het volgende:
Eerst een excuus van 11letterig, voor zijn hele oeuvre
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
OMFG, en nog steeds weet ie niet van stoppenquote:Dus als persoon A persoon B uitscheldt, moet persoon B excuses aanbieden? Je hebt ergens iets niet helemaal begrepen.
Het is duidelijk dat we geen vriendjes zullen worden hè?quote:Iedere willekeurige moderator die dit leest, hoeft maar even een blik op je notes te werpen om jouw recente 'oeuvre' te zien. Zelfs als ik toevallig in een TV-topic over "Family Matters" opdook (omdat het me toevallig interesseert), was daar Aoristus om even een sneer uit te delen.
ben jij pedagoog ofzoiets?quote:Prima dat je blij bent met mijn vertrek (wat overigens helemaal niks heeft te maken met dat ik het modden zat ben of NWS zat ben), maar je kunt ook overdrijven met je zielige gedoe en genuil in dat POL-slowchattopic. Word volwassen ofzo.
Zegt iemand die tot twee keer toe in dit topic reageert, waarvan één keer als volgt:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Aoristus het volgende:
OMFG, en nog steeds weet ie niet van stoppen![]()
quote:Dus denk de volgende keer eens na voordat je een exponent van drugsdebiel aantrekt. NWS wordt gevoed door het type mens dat het niveau van Sunchaser niet eens haalt. En die is verantwoordelijk voor de eerste linie... Elfletterig was best wel een lamlul, slecht in zijn beoordeling, belerend en nauwelijks in staat om nieuws als iets anders dan feitelijkheden te behandelen.
Ja en aan wie zou dat liggen? (Was een retorische vraag hoor)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Aoristus het volgende:
Het is duidelijk dat we geen vriendjes zullen worden hè?
Nee, ik ben een forumgebruiker die iemand anders aanspreekt op z'n gedrag en hypocriete houding. Maar je hebt inmiddels laten blijken dat je niet over een spiegel beschikt. Ik ga weer wat anders doen dan m'n tijd aan jou verspillen. Doei.quote:
Ik hoop dat het leerzaam zal zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga weer wat anders doen dan m'n tijd aan jou verspillen. Doei.
Als jij de SC weet te vinden gaat het tempo flink omhoog denk ikquote:
Maar heeft hij ook wat te vertellen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als jij de SC weet te vinden gaat het tempo flink omhoog denk ik
Ik vermoed van wel want hij gaat er zelfs een boek over schrijven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |