Jouw reactie is pas slechtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:17 schreef Black_Shining_Moon het volgende:
ghehe,
je bent onzeker over HAAR lichaam=']
als in, JIJ bent onzeker over HAAR lichaam=']
ghehe, heeeel slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:00 schreef Integraalfiets het volgende:
Wel heel vreemd, dat je als vriend het lichaam van je vriendin niet wilt zien omdat je onzeker bent over háár lichaam...Wat een kutkick!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wel heel vreemd, dat je als vriend het lichaam van je vriendin niet wilt zien omdat je onzeker bent over háár lichaam...het was een lemming, drollenvangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel heel vreemd, dat je als vriend het lichaam van je vriendin niet wilt zien omdat je onzeker bent over háár lichaam...>>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<<
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Kap nouquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef blek het volgende:
Ik zie jouw vriendin regelmatig naakt. Als ik haar anaal tot bloedens toe neukt hou ik het licht gewoon aan. Ik kan mijn onzekerheid dan bedwingen. zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde is.
en hem dan "per ongeluk"in het verkeerde gaatje rammen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:19 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS wil het licht uit omdat hij dan kan fantaseren dat ze een hij is ....
Gaaf manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:29 schreef Integraalfiets het volgende:
Jongens ik weet dat het een lemming is
Komop.
Had zin om oude topics op te graven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |