SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Als vrouwen 28 zijn willen ze ineens allemaal kinderenquote:
En dan een lekker kort rood vlot kapsel aan laten meten, een hippe Jamai-bril in een matchende kleur, een xxxl fleecevest van de Zeeman en sexloze Miss Etam driekwart broeken met Crocs eronder dragen, "omdat het zo lekker zit".quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als vrouwen 28 zijn willen ze ineens allemaal kinderen
En als ze jong zijn denken ze nog dat ze zelf anders zijn en cariere gaan maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
En dan een lekker kort rood vlot kapsel aan laten meten, een hippe Jamai-bril in een matchende kleur, een xxxl fleecevest van de Zeeman en sexloze Miss Etam driekwart broeken met Crocs eronder dragen, "omdat het zo lekker zit".
Nee, ik bedank.
Hmm.. Misschien, heel misschien, als je 'cariere' en 'plavond' goed wist te spellen, zou ik je geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En als ze jong zijn denken ze nog dat ze zelf anders zijn en cariere gaan maken.
Vergeet nooit: Het glazen plavond wordt gepoetst door vrouwen.
Ik wordt een baas, geen secretaresse.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:44 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien, heel misschien, als je 'cariere' en 'plavond' goed wist te spellen, zou ik je geloven.
Weinig kans, lijkt me zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik wordt een baas, geen secretaresse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:58 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
Weinig kans, lijkt me zo.Als je mij op deze manier probeert te versieren, gaat dat niet lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wat beter mijn best doen in 't vervolg!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als je mij op deze manier probeert te versieren, gaat dat niet lukken.
Ik zou wat beter mijn best doen in 't vervolg!
Droom zoet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef HEROINchic het volgende:
[..]Ok thanks, ik moest lachen.
Slaap lekker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |