De held z'n vliegtuig was in Nazigebied neergekomen. Hij ontmoette een paar mooie Françaisse's van het verzet en doodde een duitser door de nek te breken. Toen kon hij het uniform aandoen en een Duitse basis binnengeraken. Nadat hij deze liet ontploffen reed hij weg op zo'n Duitse motorfiets met een MG-42 in de zijspan. Achter een boomstam stopte hij waarna hij de MG pakte om de achtervolgers neer te schieten.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Dus die held schiet met dezelfde wapens als die nazi's? In de echte wereld zou die de trekker van een BAR of Browning M2 overhalen
Volgens mij voor de rest een beetje een overdreven klacht. Pussy.
Ah, okayquote:Op maandag 16 maart 2009 11:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
De held z'n vliegtuig was in Nazigebied neergekomen. Hij ontmoette een paar mooie Françaisse's van het verzet en doodde een duitser door de nek te breken. Toen kon hij het uniform aandoen en een Duitse basis binnengeraken. Nadat hij deze liet ontploffen reed hij weg op zo'n Duitse motorfiets met een MG-42 in de zijspan. Achter een boomstam stopte hij waarna hij de MG pakte om de achtervolgers neer te schieten.
Vandaar dus.
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
ik had een paint van een bevallende vrouw verwacht
Mij of Obama?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef zovty het volgende:
He, TS staat op de foto met obama. Mag ik je aanraken?
Waarom verwijs je de eerste keer naar 'TS' en daarna naar 'je'? Dan is het logisch dat ik het niet weet.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Timmor het volgende:
[..]
Daar is een lul ook niet voor gemaakt
Z'n vliezen zijn gebroken...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je nou echt in je broek gezeikt TS ?
TS heeft geen eens een broekquote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
JE! IK WIL JE AANRAKEN!!!!! MAAR NOU HOEFT 'T AL NIET MEER! RAAK JIJ JE ZELF MAAR AAN!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef Ensaf het volgende:![]()
![]()
[..]
Waarom verwijs je de eerste keer naar 'TS' en daarna naar 'je'? Dan is het logisch dat ik het niet weet.
Bijvoorbeeld:
Piet staat met Kees op de foto. Mag ik je aanraken?
WIE WIL JE DAN AANRAKEN????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een plas tranen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef zovty het volgende:
He, TS staat op de foto met obama. Mag ik je aanraken?
Schatje mag ik je foto. Heb je een foto voor mijquote:
TS is homoquote:Op maandag 16 maart 2009 11:00 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat ze dan wel even anders zouden piepen.
Want mensen mensen, dat doet wel pijn hoor!
Maar dat is toch wel wat geromantiseerd.
Ik wist me naar de keuken te slepen om er een verbandje om te doen. Maar de pijn blijft.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:07 schreef Corba19 het volgende:
Nee maar even serieus, wat denk je dat meer pijn doet...een trap in je ballen of een bevalling?
Judge: "Why do you call yourself black, you are more like brown!"quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef L.no het volgende:
Waarom is iedereen in je paint-wereld paars?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef JapieGijs het volgende:
waarom zitten die blauwe sokken niet gewoon om je voeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |