Stel je niet aan en ga (als je dat nog niet bent) aan de pil, dan heb je een stuk minder last.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Alices het volgende:
Hoe oneerlijk kan het zijn: je ongelooflijk KUT voelen omdat je een vrouw bent![]()
Ja, dit is vast topic # 246834 over dit onderwerp, maar het is ook gewoon een terechte klacht!!
Meestal heb ik er 1 dag last van: buikpijn/krampen, (onder)rugpijn en benen van lood. Dat kan ik nog wel hebben, je 1 dag kut voelen... Maar nu is het al 3 dagen feestEn je gaat jezelf zo zielig vinden door al die hormonen
![]()
Dus, klacht: ik ben ongesteld en zielig
Maar ik zeur zeldenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:51 schreef Poem het volgende:
[..]
Stel je niet aan en ga (als je dat nog niet bent) aan de pil, dan heb je een stuk minder last.
Het hoort erbij, dus niet zeuren en gaan met die banaan.
hormoonspiraaltje ftw.quote:
Ja, reuze mooi. Een topic in klaagbaak waar op geklikt wordt. Echt bizar gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef Alices het volgende:
Wel mooi dat jullie allemaal toch klikken
Klagen is geen recht, klagen is een plicht.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:57 schreef Alices het volgende:
[..]
Maar ik zeur zeldenDat zei ik, dat 1x per maand trek ik nog wel... Ik heb het recht om nu ook eens te klagen
Ben je ook ongesteld ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, reuze mooi. Een topic in klaagbaak waar op geklikt wordt. Echt bizar gewoon..
misschien toch maar langs een dokter gaan danquote:Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben trouwens ook een beetje ongesteld. Elke keer als ik na het poepen m'n kontje afveeg gaat m'n anusje bloeden
Nee nee, als ze lief doen, doe ik ook lief hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Koekz het volgende:
Oooow het is niet leuk? Dus dan gaan jullie vrouwen mannen maar aflopen zeiken als ze eens lief proberen te doen en dan sago boos in een hoekje zitten huilen of op Fok! komen spuwen?
Je bent een vrouw, je wordt ongesteld. Deal with it.
Alleen zien ongestelde vrouwen bijna nooit als je lief probeert te doenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Alices het volgende:
[..]
Nee nee, als ze lief doen, doe ik ook lief hoorMaar het probleem is dat ze vaak niet (proberen) lief (te) doen (zie reacties in dit topic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |