Dat betekent weer een maandje of 2, 3 niet neuken. Balen voor je.quote:
Maar..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:28 schreef Bredewout92 het volgende:
Aandachtshoer. Post tieten of donder op![]()
Mensen die zichzelf Penisbaard noemen op internetquote:Op maandag 16 maart 2009 10:30 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen die altijd en overal op het internet moeten vermelden dat ze een vrouw zijn.
Het is 2009, ombouwen een optie??quote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Alices het volgende:
Hoe oneerlijk kan het zijn: je ongelooflijk KUT voelen omdat je een vrouw bent![]()
Ja, dit is vast topic # 246834 over dit onderwerp, maar het is ook gewoon een terechte klacht!!
Meestal heb ik er 1 dag last van: buikpijn/krampen, (onder)rugpijn en benen van lood. Dat kan ik nog wel hebben, je 1 dag kut voelen... Maar nu is het al 3 dagen feestEn je gaat jezelf zo zielig vinden door al die hormonen
![]()
Dus, klacht: ik ben ongesteld en zielig
Ik klik dan ook zelfs topics over Patty Brard aan.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef Alices het volgende:
Wel mooi dat jullie allemaal toch klikken
Mensen met een PSV-logo als usericonquote:Op maandag 16 maart 2009 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Penisbaard noemen op internet
Mensen die niet van PSV houdenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen met een PSV-logo als usericon
We blijven hopen op een andere betekenis van 'ongesteld zijn'. No luck so far.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef Alices het volgende:
Wel mooi dat jullie allemaal toch klikken
Hihihi, ik weet wel dat ik lekker benquote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Alices het volgende:
Ik heb stiekem zelfs moeten lachen om sommige reacties van jullie![]()
Hoe voorspelbaar ook allemaal. Lekker
Na fotoboek gecheckt.. Mwahquote:Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihi, ik weet wel dat ik lekker ben
Moet je maar geen drankjes met GHB drinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben trouwens ook een beetje ongesteld. Elke keer als ik na het poepen m'n kontje afveeg gaat m'n anusje bloeden
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Alices het volgende:
Alstjeblieftquote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Alices het volgende:
Komt vast door die hormonen...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Alices het volgende:
Kind, flirten doe je op een andere manier...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Moet je maar geen drankjes met GHB drinken
Mannen die "quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Alices het volgende:
Wat moet jij doen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:38 schreef Gupje het volgende:
Je moest eens weten wat wij mannen allemaal 1x per dag moetenkost me ook 30 min van me dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |