ik kwootte de quote van Mylenequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:10 schreef Light het volgende:
[..]
Ik denk dat je het anders moet lezen:
[..]
Dat andere tekstje is waarschijnlijk gewoon ergens neergezet als blikvanger ofzo.

Ja maar jij kwootte selectief en liet daarbij zomaar een regel weg, gij oplichtertquote:

Die regel hoorde daar ook helemaal niet te staan. Kijk hier maar, plaatje van het bericht zoals het in de krant staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja maar jij kwootte selectief en liet daarbij zomaar een regel weg, gij oplichtert

Ik gooi het niet voor niets als linkje neerquote:

Ik denk dat French het cynisch bedoeldequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:35 schreef Light het volgende:
Ik gooi het niet voor niets als linkje neerEn het hele artikel is gewoon een volledige pagina, dus nog groter.

Ik heb geen zin om te registreren, en zonder registreren krijg ik het niet groter.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat French het cynisch bedoelde![]()
Postzegelformaat![]()

Nou em.. misschien naar de Telegraaf gemailed ofzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef French het volgende:
Nee, ik bedoelde het niet cynisch. Ik had het artikel wel als platte tekst gelezen, maar zo in het krantenperspectief is het toch een stuk imposanter! Mijn god, hoe krijgt die gast dat nou weer voor elkaar?!

Graag even verklaring?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef quirina het volgende:
Ik denk het wel. Ze gaven adressen door en ze waren de boel bewust aan het opruien en deden niets aan reacties van de andere forummers.

Zeker omdat het ze geld gaat kosten en geen zekerheid hebben of ze dat geld ook terug gaan zien.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef French het volgende:
Daar is iemand mee bezig (heb ik via hyves vernomen), maar het is moeilijk om medestanders te vinden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_rechter__.htmlquote:nternetoorlog om laarzensite voor rechter
door Bart Mos
AMSTERDAM - "De tot voor kort populaire webwinkel Trendylaarzen.nl maakt zich schuldig aan oplichting. De eigenaren doen zich ten onrechte voor als startende ondernemers die het slachtoffer zijn van een hetze op internet." Dit beweert de advocaat van internetbedrijf TTY, eigenaar van websites zoals 2dehands.nl en internetoplichting.nl, dat maandag door Trendylaarzen.nl voor de rechter werd gesleept.
Al maandenlang woedt er een oorlog op internet tussen een aantal klachtenwebsites (internetoplichting.nl, kassa.nl, 123chatplein.nl) en de firma Trendylaarzen.nl. Op de internetfora werden diverse privégegevens van de eigenaren van de onderneming gepubliceerd, omdat zij klanten zouden hebben opgelicht. Ook werden er bedreigingen aan hun adres geuit. Ondanks twee rechterlijke verboden blijft de hetze op internet voortduren. Trendylaarzen.nl ging vorig jaar zomer als een raket van start. Binnen enkele maanden wist de webwinkel vele duizenden 'Uggs-laarzen' aan vrouwen in heel Nederland te slijten. De winkel werd vooral populair omdat het schoeisel rechtstreeks uit Amerika importeerde en zo met fikse kortingen kon aanbieden.
Kapotgemaakt
Inmiddels staat het bedrijf van ondernemer Michel Hellenberg uit Velserbroek op het randje van faillissement. Kapotgemaakt door enkele agressieve internetfora, die het op hem en zijn vrouw gemunt hebben sinds er klad kwam in de levering van laarzen. Hellenberg zegt zélf slachtoffer te zijn van oplichting door het Amerikaanse bedrijfje fromus2eu.com, dat de bewuste laarzen niet meer levert. Maar daar wil niemand nog van weten.
"Het lijkt alsof de remmen sinds de rechterlijke uitspraken volledig los zijn gegaan. De familie Hellenberg wordt door deelnemers van de internetfora letterlijk tot op straat gevolgd. Zakenpartners worden aangezet te breken met Trendylaarzen.nl, het hele bedrijf wordt platgelegd", klaagt raadsman Jaap Stikkelbroek. Maar volgens de advocaat van TTY zijn het allemaal krokodillentranen die Hellenberg laat lopen. "Deze ondernemer heeft al jarenlang een spoor van schulden en schuldeisers achter zich aan. Hun laarzen werden ver onder de kostprijs verkocht maar niet geleverd, waardoor er sprake was van een klassiek piramidespel", weet Wanda van Kerkvoorden. De rechtbank doet uitspraak op 2 juli.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |