abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74197014
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Orbeatle het volgende:
Caliban was om te janken.
Wij hebben het drie nummers aangehoord en toen zijn we gegaan.
Hoe was After the Burial? Dat zou de reden zijn geweest dat ik was gegaan als het niet uitverkocht was
pi_74199135
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef OM-NOM-NOM het volgende:

[..]

Hoe was After the Burial? Dat zou de reden zijn geweest dat ik was gegaan als het niet uitverkocht was
Gast, die vraag doet me fysiek pijn .

Terwijl zij stonden te spelen stond ik buiten in die kutrij te wachten .
Het loopt daar echt nooit door. Klote zaal...

Ik wilde ze echt zo graag zien! Maar de zanger wist mij naderhand nog te vertellen dat ze wellicht rond maart nog terugkomen naar Nederland.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:32:17 #203
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74214440
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Orbeatle het volgende:
Terwijl zij stonden te spelen stond ik buiten in die kutrij te wachten .
Het loopt daar echt nooit door. Klote zaal...
Same here! We kwamen binnen toen Maroon al bezig was.

Een keer eerder ook al gehad met de Never Say Die tour, toen kwamen we (gelukkig) binnen toen Carnifex Lie to my Face aan het spelen was. Het was wel het laatste nummer helaas.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74216669
Als er weer iets te doen is in Tivoli daar ga ik echt zorgen dat ik VEEL eerder vertrek.
Ik vind het een klote locatie in ieder geval...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:58:11 #205
116015 SicSicSics
pi_74216779
Het is natuurlijk niet alleen de zaal die kut is. Op zich vind ik het ook gewoon een leuke tent. Het tijdstip was ook compleet bagger! Dinsdag avond Sommige mensen moeten werken!

Never Say Die is ook al zondag (8 nov.)
Persistence is ook al op zondag (15 nov.)

En deze jongen moet gewoon werken op maandag!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74217347
Never Say Die is in de effenaar, en de effenaar is relaxed. Lekker bij mij om de hoek .

En de Persistence tour is toch op 28 november? Of ben ik nou gek...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:26:09 #207
116015 SicSicSics
pi_74217815
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef Orbeatle het volgende:
Never Say Die is in de effenaar, en de effenaar is relaxed. Lekker bij mij om de hoek .

En de Persistence tour is toch op 28 november? Of ben ik nou gek...
Effenaar is een kut eind weg! Ik mis waarschijnlijk ook weer het laatste gedeelte van de laatste band en ben dan nog steeds ergens tegen 1 uur pas thuis! Tenzij er iemand wil bobben...

29 november (Hoe kom ik in godsnaam bij 15 november dan!?! Ik word gek! ) Ook bij jou om de hoek dus?
Fine, fuck you then!
pi_74220307
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
29 november (Hoe kom ik in godsnaam bij 15 november dan!?! Ik word gek! ) Ook bij jou om de hoek dus?
Dat is ook al bij mij om de hoek ja!
Zeer nice dat ze nu dit soort dingen eindelijk eens naar de mooiste stad van Nederland laten komen .
pi_74222370
Effenaar is relaxed.
gisteren weer de helft van August Burns Red gemist omdat de melkweg zo'n kutzaal is met enorme rijen en klotegarderobe.
pi_74223301
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef lawlhalla het volgende:
Effenaar is relaxed.
gisteren weer de helft van August Burns Red gemist omdat de melkweg zo'n kutzaal is met enorme rijen en klotegarderobe.
Hoe waren de andere twee bands?
pi_74225303
gast wat denk je zelf bring me the hairspray en a emokid to remmember
pi_74225576
Never Say Die wordt iig wel goed met:
Despised Icon
Oceano
As Blood Runs Black
Architects
The Ghost Inside
HORSE The Band
Iwrestledabearonce = EMO BASH TIME

Ook lekker 10 minuutjes met de bus voor mij
pi_74226512
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Hoe waren de andere twee bands?
A Day To Remember was heilig. De band had er duidelijk zin in, maar de zanger kon af en toe net niet de goede tonen halen met de nummers van het nieuwe album. maar niet dat me dat echt boeide.
Nog een shirt van gehaald
Bring me the horizon viel erg tegen. Vriend van me vond het "het slechtste optreden wat ie de afgelopen 3 jaar gezien had". sluit ik me eigenlijk wel bij aan.

bleuh, er komt echt teveel de komende maand.
Never say Die! tour
Eastpak Antidote
A Wilhelm Scream, RENTOKILL and Drunktank in Bibelot
Persistence tour

helaas beastfest moeten missen.
Op Eastpak antidote 2007 in de W2 was caliban awesome.

[ Bericht 15% gewijzigd door lawlhalla op 30-10-2009 15:46:10 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:40:27 #214
145146 Andyy
  FOK!fotograaf vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:41:59 #215
145146 Andyy
pi_74240223
quote:
Toen ik de zaal binnen liep begonnen ze na 10 seconden ofzo
pi_74246938
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Andyy het volgende:

[..]

Toen ik de zaal binnen liep begonnen ze na 10 seconden ofzo
whoa. geluksvogel. wij stonden op precies de verkeerde plek ergens in de rij waar het echt niet op schoot. en we waren nog best vroeg aangekomen ook.
pi_74344423
quote:
Die rij voor de deur had je kunnen verwachten he, lijkt me logisch. Enige wat ik erg vaag vond, is dat ABR al om kwart voor 8 speelde terwijl de aanvang op de site en alles op 8 uur stond.

Verder de hele avond lekker bij de rechter bar gestaan en me goed vermaakt.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_74348550
Maar iemand hier nog gemoshed @beastfest/abr? Hoe zien de pits er daar tegenwoordig uit?
  FOK!fotograaf dinsdag 3 november 2009 @ 14:07:19 #219
145146 Andyy
pi_74348841
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:58 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Maar iemand hier nog gemoshed @beastfest/abr? Hoe zien de pits er daar tegenwoordig uit?
Als je iemand perongeluk raakt worden ze boos en willen ze slaan
te triest gewoon, en met teveel vechtpartijtjes/confrontaties.
pi_74349520
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef Andyy het volgende:

[..]

Als je iemand perongeluk raakt worden ze boos en willen ze slaan
te triest gewoon, en met teveel vechtpartijtjes/confrontaties.
Hmm hopelijk niet van dat triest volk bij never say die, misschien wat lomper volk bij oceano en despised icon misschien maar voor de rest denk ik dat er veel emo volk op af komt. Maar ik moet bij In Dying Days van ABRB zeker wel de pit in BRING DA MUTHAFUCKIN RUCKUSSSS
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:06:08 #221
116015 SicSicSics
pi_74351020
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
BRING DA MUTHAFUCKIN RUCKUSSSS
Heerlijk stukje inderdaad!

Verder pit!?! Nee, daar ben ik te oud voor en dat gaat van mijn zuivere bierdrinktijd af. Soms, heel soms wil ik aan het eind van de avond nog wel eens een klein beetje pitten. (Lees: Als ik teveel gezopen heb loop ik wel eens de pit in en dan loop ik niet te zeiken als ik ergens een klap krijg.)

Meestal sta ik strategisch ergens achter de geluidstafel (daar waar het geluid het beste is en de bar niet te ver) te genieten van de bands en het bier!
Fine, fuck you then!
pi_74351082
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef Andyy het volgende:

en

Allebei door mij gisteren
Damn ik ben jaloers, klinkt ernaar dat ABR wel goed speelde he..vind die gepainte gitaar van JB ook wel gaaf.
Ik hoop ze volgend jaar wel te zien ook weer in de Melkweg ^^
pi_74353183
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Meestal sta ik strategisch ergens achter de geluidstafel (daar waar het geluid het beste is en de bar niet te ver) te genieten van de bands en het bier!
pi_74354662
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Heerlijk stukje inderdaad!

Verder pit!?! Nee, daar ben ik te oud voor en dat gaat van mijn zuivere bierdrinktijd af. Soms, heel soms wil ik aan het eind van de avond nog wel eens een klein beetje pitten. (Lees: Als ik teveel gezopen heb loop ik wel eens de pit in en dan loop ik niet te zeiken als ik ergens een klap krijg.)

Gast hoe kun je een beetje aan de bar hangen als er een band als DI/ABRB speelt? Ik sloop de tent daar, daarom ga ik naar shows
pi_74358996
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef OM-NOM-NOM het volgende:

[..]

Ik sloop de tent daar, daarom ga ik naar shows
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')