Hoe was After the Burial? Dat zou de reden zijn geweest dat ik was gegaan als het niet uitverkocht wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Orbeatle het volgende:
Caliban was om te janken.
Wij hebben het drie nummers aangehoord en toen zijn we gegaan.
Gast, die vraag doet me fysiek pijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Hoe was After the Burial? Dat zou de reden zijn geweest dat ik was gegaan als het niet uitverkocht was
Same here! We kwamen binnen toen Maroon al bezig was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:55 schreef Orbeatle het volgende:
Terwijl zij stonden te spelen stond ik buiten in die kutrij te wachten.
Het loopt daar echt nooit door. Klote zaal...
Effenaar is een kut eind weg! Ik mis waarschijnlijk ook weer het laatste gedeelte van de laatste band en ben dan nog steeds ergens tegen 1 uur pas thuis!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef Orbeatle het volgende:
Never Say Die is in de effenaar, en de effenaar is relaxed. Lekker bij mij om de hoek.
En de Persistence tour is toch op 28 november? Of ben ik nou gek...
Dat is ook al bij mij om de hoek ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
29 november(Hoe kom ik in godsnaam bij 15 november dan!?!
Ik word gek!
) Ook bij jou om de hoek dus?
Hoe waren de andere twee bands?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef lawlhalla het volgende:
Effenaar is relaxed.
gisteren weer de helft van August Burns Red gemist omdat de melkweg zo'n kutzaal is met enorme rijen en klotegarderobe.
A Day To Remember was heilig. De band had er duidelijk zin in, maar de zanger kon af en toe net niet de goede tonen halen met de nummers van het nieuwe album. maar niet dat me dat echt boeide.quote:
Toen ik de zaal binnen liep begonnen ze na 10 seconden ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef lawlhalla het volgende:
gisteren weer de helft van August Burns Red gemist omdat de melkweg zo'n kutzaal is met enorme rijen en klotegarderobe.
whoa.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Toen ik de zaal binnen liep begonnen ze na 10 seconden ofzo
Die rij voor de deur had je kunnen verwachten he, lijkt me logisch. Enige wat ik erg vaag vond, is dat ABR al om kwart voor 8 speelde terwijl de aanvang op de site en alles op 8 uur stond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef lawlhalla het volgende:
Als je iemand perongeluk raakt worden ze boos en willen ze slaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:58 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Maar iemand hier nog gemoshed @beastfest/abr? Hoe zien de pits er daar tegenwoordig uit?
Hmm hopelijk niet van dat triest volk bij never say die, misschien wat lomper volk bij oceano en despised icon misschien maar voor de rest denk ik dat er veel emo volk op af komt. Maar ik moet bij In Dying Days van ABRB zeker wel de pit inquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als je iemand perongeluk raakt worden ze boos en willen ze slaan
te triest gewoon, en met teveel vechtpartijtjes/confrontaties.
Heerlijk stukje inderdaad!quote:
Damn ik ben jaloers, klinkt ernaar dat ABR wel goed speelde he..vind die gepainte gitaar van JB ook wel gaaf.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meestal sta ik strategisch ergens achter de geluidstafel (daar waar het geluid het beste is en de bar niet te ver) te genieten van de bands en het bier!
Gast hoe kun je een beetje aan de bar hangen als er een band als DI/ABRB speelt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heerlijk stukje inderdaad!
Verder pit!?! Nee, daar ben ik te oud vooren dat gaat van mijn zuivere bierdrinktijd af. Soms, heel soms wil ik aan het eind van de avond nog wel eens een klein beetje pitten. (Lees: Als ik teveel gezopen heb loop ik wel eens de pit in en dan loop ik niet te zeiken als ik ergens een klap krijg.)
Meestal sta ik strategisch ergens achter de geluidstafel (daar waar het geluid het beste is en de bar niet te ver) te genieten van de bands en het bier!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik sloop de tent daar, daarom ga ik naar shows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |