JFAC is bruut, de Doom EP dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef genakt het volgende:
[..]
throwdown jah
maar ik kwam voor JFAC
bleeding through was trouwens wel echt super vette pit heel de zaal
haha ja ik ken hemquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
JFAC is bruut, de Doom EP dan.
de death metal JFAC zuigt, vind ik
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef genakt het volgende:
heaven shall burn wel echt fucking vette metalcore
caliban de oude cd' s![]()
evergreen terrace
een kennerquote:
als je die post, mogen deze ook niet ontbrekenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
JFAC is bruut, de Doom EP dan.
de death metal JFAC zuigt, vind ik
dit zijn nieuwe nummers de oude shit is veel beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Arcturus het volgende:
Metalcore vond ik helemaal fantastisch Nu luister ik alleen nog Heaven Shall Burn.
De rest van de Metalcore neigt te veel naar emo in mijn ogen.
Oh ik ken ze alleen vanaf antigone.... hoe klinken de albums van daarvoor dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef genakt het volgende:
[..]
dit zijn nieuwe nummers de oude shit is veel beter![]()
live zijn ze echt ziek
vetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Oh ik ken ze alleen vanaf antigone.... hoe klinken de albums van daarvoor dan?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Oh ik ken ze alleen vanaf antigone.... hoe klinken de albums van daarvoor dan?
ik heb ze van de baroeg in rotterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:16 schreef Brigand het volgende:
[..]
en
Heb overigens alle albums van Heaven Shall Burn, en nog nooit een concert van ze gemist in NL. Ook de drumstokjes van de Persistence Tour in 013 heb ik.
Al blijven deze
en deze toch wel favorietHeaven Shall Burn
Whehe, maar plectrums tellen nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb ze van de baroeg in rotterdam
plectrum dan![]()
en nog met de zanger zitten praten omdat hij mij in me gezicht sloeg![]()
en ik hem terug platte hand vond hij wel koel![]()
die heb ik orgineel liggen hie net zoals antigone rquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Brigand het volgende:
[..]
Whehe, maar plectrums tellen niet
Trouwens Caliban probeert oude nummers als nieuw te slijten, als voorprog van Kreator in 013 speelden ze als nieuwe nummer 100 Suns.. terwijl die toch al op 'The Opposite From Within' staat en al die kleine emo meisjes heel blij om een nieuw nummer van Caliban te horen..![]()
Stigmata + Wall of Death doet het altijd goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:31 schreef genakt het volgende:
[..]
die heb ik orgineel liggen hie net zoals antigone rmaar van caliban dat was toch wel de laatste goede cd die ze hebben gemaakt 100 suns is wel ve tnummer trouwens
caliban heb ik nog nooit live gezien en dacht inderdaad ook al dat ik dat nite erg zou gaan vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Brigand het volgende:
[..]
Stigmata + Wall of Death doet het altijd goed
Al trek ik de laatste 2 CD's ook nog wel.. maar live heeft de zanger toch wel afgedaan, hij heeft alle screams veranderd naar krijsen.. was echt niet om aan te horen. En de gitarist van ze die af en toe mee zingt haalde het live ook niet of net, dus ik download leen hun nieuwe cd wel eerst voor ik hem misschien aanschaf
panzerchrist daar zit die drummer die ook bij hate eternal heeft gezetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef Brigand het volgende:
Maroon
(ja vage peta-clip ofzo.. maar het gaat om het nummer )
en Panzerchrist, al is dat niet echt metalcore meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |